Archivers for macOS

Come u sistema operativu Windows, chì cuntene un strumentu per u travagliu cù archivi, macOS hè ancu dotatu di lu di u principiu. Hè vera, e capacità di l'archiviu incorporatu sò assai limitate - Utilità di l'archiviu, integrata in u "Apple" OS, ti permette di travaglià solu cù i formati ZIP è GZIP (GZ). Naturalmente, questu ùn hè micca abbastanza per a maggior parte di l'utenti, allora in questu articulu parleremu di strumenti di software per u travagliu cù archivi in ​​macOS, chì sò assai più funzionali cà a soluzione di basa.

Betterzip

Stu archiviu hè una soluzione globale per u travagliu cù archivi in ​​l'ambiente macOS. BetterZip fornisce a capacità di decompressione tutti i formati cumuni utilizzati per a compressione di dati, à eccezione di SITX. Usendu lu, pudete creà archivi in ​​ZIP, 7ZIP, TAR.GZ, BZIP, è se installate a versione di console di WinRAR, allora u prugramma supporterà ancu i file RAR. L'ultimu pò esse scaricatu in u situ ufficiale di u sviluppatore, un link à u quale vi truverete in a nostra recensione dettagliata.

Comu ogni archiveru avanzatu, BetterZip pò cifrà i dati cumpressibili, pò rupparà i grandi file in frammenti (volumi). Ci hè una funzione di ricerca utile in l'archivio, chì funziona senza a necessità di disimballà. Simili, puderete estrà i singoli schedari senza spaccà l'impresente tuttu u cuntenutu in una volta. Purtroppu, BetterZip hè distribuitu nantu à una base pagata, è à a fine di u periodu di prova, pò esse adupratu solu per u disimballu archivi, ma micca per a creazione di i.

Scaricate BetterZip per macOS

StuffIt Expander

Come BetterZip, st'archiviu supporta tutti i formati cumuni di cumpressione di dati (25 articuli) è ancu leggermente supera u so concurrente. StuffIt Expander fornisce u supportu cumpletu per RAR, per chì ùn anu nemmenu necessità di installà utilità di terze parti, è funziona ancu cun file SIT è SITX, chì l'applicazione precedente ùn pò ancu vantà. Tra l'altro, u prugramma ùn funziona micca solu cù archivi regulari, ma ancu cun protettivu per parola.

StuffIt Expander hè presentatu in duie versioni - liberi è pagati, è hè logicu chì e possibilità di u secondu sò assai più larghe. Per esempiu, pò creà archivi self-extracting è travaglià cù dati nantu à dischi ottichi è rigidi. U prugramma include strumenti per creà immagini di dischi è salvà l'infurmazioni chì sò contenute in i drive. Inoltre, per creà i file è i cartulari di backup, pudete piazzare u vostru prugramma.

Scaricate StuffIt Expander per macOS

Winzip mac

Unu di i archivisti più popolari per u sistema operativo Windows esiste in a versione per macOS. WinZip supporta tutti i formati cumuni è assai più cunetti. Come BetterZip, permette di fà una manipolazione di vari file senza a necessità di disimballà l'archiu. Tra l'azzioni dispunibule ci u copie, muvè, cambiate u nomu, cancellate è altre operazioni. Grazie à sta caratteristica, hè pussibule di gestisce i dati archivati ​​molto più pratici è efficienti.

WinZip Mac hè un archiviu pagatu, ma per fà azzioni di basa (navigazione, disimballu), a so versione ridotta sarà abbastanza. Pienu ti permette di travaglià cù archivi protetti da password è fornisce a capacità di cifrà i dati direttamente in u processo di a so compressione. Per assicurà a più grande sicurezza è conservà l'auturità di i documenti è l'immagini cuntenute in l'archiu, filigrane possono esse installate. Sù sì, vale a pena d'addestrà a funzione di esportazione: mandà archivi per e-mail, rete sociale è messageri, è salvà i so archivi nube hè dispunibule.

Scaricate WinZip per macOS

Archiver Free Archiver

Archivatore Minimalistico è Funzionale per MacOS, Moltu semplice è faciule da usà. Per a compressione di i dati in Hamster Free Archiver, u formatu ZIP hè adupratu, mentre aprite è spacchiatu permettenu non solu u ZIP, ma dinò 7ZIP, è RAR. Ié, questu hè nettamente inferiore di e soluzioni discusse in alto, ma per parechji utilizatori questu basta. Se desiderate, pò esse assegnatu cum'è unu attrezzu per a travagliu cù l'archivi per difettu, per chì hè abbastanza à riferisce à l'impostazioni di l'applicazione.

Comu dà u nome, Hamster Archiver Free hè distribuitu per liberu, chì da sicuru chì u so si distingue cù altri prugrami simili. À sente i sviluppatori, u so archiver prevede un prucessu altruu di cumpressione. Oltre à a cumpressione di solitu è ​​a decompressione di dati, permette di specificà u caminu per salvà o mettere in a cartella cù u file sorgente. Questu completa a funzionalità di u criastere.

Scaricare Hamster Archiver Free per macOS

Keka


Un altru archiveru libaru per macOS, chì, ancu, ùn hè micca micca inferiore à i so concorrenti pagati. Cù Keka, pudete vede è utrae i file contenuti in l'archivi di RAR, TAR, ZIP, 7ZIP, ISO, EXE, CAB, è tanti altri. Pudete imballà i dati in ZIP, TAR è variazioni di questi formati. I grandi file ponu esse divisi in parti, chì simplificanu significativamente u so usu è, per esempiu, carichi in Internet.

Ci hè pocu ambienti in Keka, ma ognunu di elli hè veramente necessariu. Dunque, accede à u menu principale di l'applicazione, pudete specificà u solu modu per salvà tutti i dati estratti, selezziunu un ritmu cumpressione accettabile per i file durante l'imballu, li mette cum'è archivariu predefinitu è ​​stabilisci associe cù formati di file.

Scaricate Keka per macOS

U disarchiver

Archiver sta applicazione pò esse chjamata solu cù una leggera stesa. Unarchiver hè piuttostu un visualizzatore di dati cumpressu chì a sola opzione hè di spaccà a. Comu tutti i prugrammi sopra citati, supporta formati cumuni (più di 30), cumprendu ZIP, 7ZIP, GZIP, RAR, TAR. Permette di aprirli, senza riguardu u prugramma in cui sò stati compressi, quantu è ciò chì codificazione hè stata usata.

U Unarchiver hè distribuitu per liberu, è per questo pudete pirdunà a so "pudenza" funzionale. Hà interessanu quiddi utenti chì avianu spessu à travaglià cù l'archivi, ma solu in una direzzione - solu per vede è estrà i schedari impaccati versu u computer, nè più.

Scaricate U Unarchiver per macOS

Conclusione

In stu picculu articulu sò coperto e caratteristiche principali di sei archivisti per macOS. A metà di esse pagati, a mità hè libera, ma a parte questu, ciascuna hà i so proprii vantaghji è svantaghji, è hè a voi chì solu à sceglie. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.