U discu hà un stile di partizione GPT.

Se durante l'installazione di Windows 7, 8 o Windows 10 in u vostru computer vedenu un messaghju chì Windows ùn pò esse installatu nantu à stu discu, cume u discu selezionatu hà u stile di partizioni GPT, sottu trovanu infurmazioni dettagliate perchè sta accadendu è chì fà, per installà u sistema in stu discu. Sò ancu à a fine di l'istruzione ci hè un video nantu à a conversione di u stile di e sezioni GPT in MBR.

U manuale hà da esaminà duie soluzioni à u prublemu di ùn stallà Windows nantu à un discu GPT; in u primu casu, installeremo sempre u sistema in un tali discu, è in u secondu li trasformemu in MBR (in questo casu, l'errore ùn allora micca). Ebbene, in listessu tempu in a ultima parte di l'articolo pruvaraghju di dighjà ciò chì hè megliu da sti dui opzioni è ciò chì hè tuttu. Errori simili: Ùn pudemu micca creà una novità o truvà una partizione esistente quandu installa Windows 10, Windows ùn pò esse installatu nantu à stu discu.

Quale manera di aduprà

Cum'è scritu in precedenza, ci sò dui opzioni per correggere l'errore "U discu selezionatu hà un stile di partizione GPT" - stallà nantu à un discu GPT, indipendente da a versione di l'OS o da convertisce u discu in MBR.

Aghju chjappu di scegliu unu di elli, dipende da i parametri seguenti.

  • Se avete un computer relativamente novu cun UEFI (quandu avete entratu in BIOS, vedite un'interfaccia grafica, cù un mouse è un design, è micca solu una schermata blu cù lettere bianche) è installate un sistema di 64-bit - hè megliu installà Windows in un discu GPT, cusì primu modu. In più, probabilmente, avete dighjà installatu Windows 10, 8 o 7 in GPT, è attualmente vi state reinstallà u sistema (ancu micca un fattu).
  • Se u computer hè vechju, cù u BIOS abituale o installate Windows 7 à 32 bit, allora hè megliu (è forse l'unica opzione) a trasformà GPT in MBR, chì scrivu nantu à u secondu metudu. Tuttavia, cunsiderate un paiu di restrizioni: i dischi MBR ùn ponu micca più di 2 TB, a creazione di più di 4 partizioni nantu à elli hè difficiule.

In più dettallu nantu à a differenza trà GPT è MBR vi scrivu sottu.

Installà Windows 10, Windows 7 è 8 in un discu GPT

I prublemi cù l'installazione nantu à un discu cù u stile di partizioni GPT sò più spessu scuppiatu da l'utenti chì stanu installendu Windows 7, ma in a versione 8 pudete ottene u stissu errore cun u testu chì l'installazione nant'à stu discu hè impossibile.

Per installà Windows in un discu GPT, avemu bisognu di cumincià e situazioni chì seguenti (chì certi di esse ùn sò micca in esecuzione, s'ellu ci hè un errore)

  • Installate un sistema di 64-bit
  • Avvia in modalità EFI.

Puru, a seconda condizione ùn hè micca soddisfatta, è cusì immediatamente nantu à cume si risolve. Què questu hè basta per un passu (cambià e cunfusioni di BIOS), forse duie (aghjunghje a preparazione di un drive UEFI aviabile).

Prima ci si deve guardà in u BIOS (software UEFI) di u vostru computer. Di solitu, per entrà in u BIOS, avete bisognu di preme una certa chiave immediatamente dopu à accende u computer (quandu l'infurmazioni si presenti nantu à u fabbricante di a scheda madre, u laptop) etc. - di solitu Del per i PC stazzionari è F2 per i portatili (ma pò differisce, di solitu A stampa hè scritta in u schermu dirittu keyname entrà a configurazione o qualcosa di simu).

Se un Windows 8 è 8,1 di travagliu hè attualmente installatu nantu à u vostru computer, pudete entrà ancu più faciula l'interfaccia UEFI - andate in u pannellu Charms (l'ultima à a destra) è andate per cambià e impostazioni di l'ordinatore - aghjurnà è restaura - restaura - opzioni speciali di download avà. " Dopu avete bisognu di selezionare Diagnostica - Impostazioni Avanzate - Firmware UEFI. In più in particulare nantu à cume si entri in BIOS è UEFI Windows 10.

U BIOS impone due opzioni impurtanti:

  1. Abilita l'iniziu UEFI invece di CSM (Modu di Supportu di Compatibilità), di solitu truvatu in Caratteristiche di BIOS o Setup di u BIOS.
  2. Modu operativu SATA impostatu per AHCI invece di IDE (di solitu configuratu in a sezione Periferiche)
  3. Solu per Windows 7 è nanzu - Disable Secure Boot

In e varie versioni di l'interfaccia è l'elementi di lingua ponu esse situati diversamente è anu designate leggermente diversi, ma di solitu ùn sò micca difficiule d'identificà. A schermata mostra a mo versione.

Dopu salvà e configurazione, u vostru computer hè in generale pronta à installà Windows in un discu GPT. Se installate u sistema da un discu, allora più probabilmente, sta volta ùn sarete micca informatu chì Windows ùn pò esse installatu nantu à stu discu.

Se aduprate un drive flash USB di avviatore è l'errore riprova, vi raccomando di scrive di nuovo l'installazione USB in modo da supportà l'avvio di UEFI. Ci sò diversi modi per fà ciò, ma avissi da cunfirmà cumu creà un drive flash UEFI di avviatura aduprendu a linea di cumunicazione, chì vi funzierà in quasi tutte e situazioni (se ùn ci sò errori in a configurazione di u BIOS).

Informazione addiziunale per i utilizatori avanzati: se u kit di distribuzione sustene dui opzioni di boot, allora pudete impedisce di scaricà in u modu BIOS eliminendu u schedariu bootmgr in a root root (puru, eliminendu u cartulare efi, pudete escludere u scaring in u modu UEFI).

Hè tuttu, perchè suppame chì voi sona già cumu stallà l'inizializazione da un drive flash USB è di installà Windows in u vostru computer (se ùn fate, allora u mo situ web hà sta infurmazione in a sezione pertinente).

Conversione di GPT in MBR durante l'installazione di l'OS

Se preferite cunvertite un discu GPT in MBR, un BIOS "normale" (o UEFI cù modalità di avvicinamentu CSM) hè installatu in u computer, è Windows 7 hè prubabilmente installatu, allora u modu ottimale di fà quellu hè durante l'installazione di l'OS.

Nota: durante i passi successivi, tutti i dati da u discu seranu cancellati (da tutte e partizioni di u discu).

Per convertite GPT in MBR, in u installatore di Windows, premete Shift + F10 (o Shift + Fn + F10 per alcuni portatili), dopu chì la riga di cume apri. Dopu, in ordine, inserisci i cumandi seguenti:

  • diskpart
  • lista di i dischi (dopu avè eseguitu quì u cumandatu, avete bisognu di tena u numeru di u discu chì vulete convertisce)
  • selezziunate u discu N (induve N hè u numeru di u discu da u cumandamentu precedente)
  • pulitu (discu pulitu)
  • convertite mbr
  • cria partizione primaria
  • attivu
  • formate fs = ntfs rapidu
  • assignare
  • uscita

Utiliscia: Altro modu di cunverte un discu GPT in MBR. Inoltre, da un'altra istruzzione chì descrive un tale sbagliu, pudete aduprà u second metodo per convertisce in MBR senza perde di dati: U discu selezionatu cuntene a tavula di partizioni MBR durante l'installazione di Windows (pudete cunvertà micca in GPT, cum'è in l'istruzione, ma in MBR).

Se avete statu in tappa di configurazione di dischi durante l'installazione durante l'esecuzione di sti comandi, cliccate "Aghjunghje" per aggiornà a configurazione di u discu L'installazione successiva hè fatta in modu normale, u missaghju chì u discu hà un stile di partizione GPT ùn compare micca.

Cosa fà se u discu hà un video di stile partizione GPT

A video sottu mostra solu una di e soluzioni à u prublema, cioè, convertendu un discu da GPT in MBR, sia cù perdita, sia senza perdita di dati.

Se durante a conversione in modu dimostratu senza perde di dati, u prugramma riporta ch'ellu ùn pò micca cunvertite u discu di sistema, pudete cancellà a prima partizione nascosta cù u gestore di boot, cù a so aiuta, dopu allora a cunversione diventerà pussibule.

UEFI, GPT, BIOS è MBR - chì hè

Nantu à i "vecchi" (in effetti, ancu ùn anzi) i computer in a scheda madre, u software BIOS hè stato installatu, chì hà portatu à a diagnosi iniziale è l'analisi di u computer, è poi carregatu u sistema operativu, cuntrullendu u record di boot MBR.

U software UEFI vene pè rimpiazzà u BIOS in i computer chì sò attualmente in produzzione (più precisamente, schede madre) è a maiò parte di i pruduttori sò passati à sta opzione.

I vantaggi di l'UEFI includenu velocità più elevate, caratteristiche di sicurezza cum'è avvicinamentu sicuru è supportu per i dischi rigidi criptografati in l'hardware è i driver UEFI. È ancu, ciò chì era discusu in u manualu - travaglià cù u stile di partizioni GPT, chì facilità u supportu di unità di taglie grandi è cun un gran numeru di partizioni. (Oltre à quellu di sopra, in a maggior parte di i sistemi, u software UEFI hà funzioni di compatibilità cù BIOS è MBR).

Chì hè megliu? Comu un utilizatore, in stu mumentu ùn sentu micca i vantaggi di una opzione nantu à un altru. Nantu à u cuntrariu, sò sicuru chì in un prossimu futuru ùn ci sarà più alcuna alternativa - solu UEFI è GPT, è dischi rigidi di più di 4 TB.