A causa di l'abbondanza di informazioni è strumenti speciali, ogni utilizatore pò stallà di modu indipendente u sistema operativu senza prublemi. È unu di i principali strumenti chì saranu richiesti quandu l'installazione di l'OS hè u media di avvicinamentu. Hà per quessa, oghje avemu amminterà una veduta più stretta à cumu creà un drive flash di Windows 10 cù u prugramma Rufus.
Rufus hè una utilità popolare è nant'à u modu di furmazione di vetture USB aviabile cù varie distribuzioni di sistemi operativi. Quest'uternità hè unica perchè hè specializata in a creazione di portatori USB, è ancu ùn necessita di installazione in un computer.
Scaricate l'ultima versione di Rufus
Sfortunatamente, u prugramma Rufus ùn vi permette micca di creà una unità flash à più opusculi, tuttavia, cù u so aiutu pudete facilmente creà un unicu memoria USB di avviatore cù u sistema operativu attualmente richiesto.
Cosa ci hè necessariu per creà un drive USB-bootable?
- Un computer chì esegue Windows XP è altru;
- Unità USB cun spaziu abbastanza per brucà a maghjina;
- Immagine ISO di u sistema operativu;
- Utility Rufus.
Cumu creà un drive USB-bootable cù Windows 10?
1. Scaricate u prugramma di Rufus in u vostru computer è scecheru. Appena lanciate l'utilità, cunnessa i media amovibili à u computer (ùn pudete micca pre-formatlarle).
2. In u graficu "Dispositiu", se hè necessariu, selezziunate u vostru drive USB, chì diventa dopu avviabile.
3. Elementi "Scimentu di partizioni è tippu di registru", "File System" è "Cluster Size"di solitu rimane u default.
In casu chì un standard GPT più mudernu hè adupratu per u vostru discu duru, vicinu à u puntu "Scimentu di partizioni è tippu di registru" impostate u parametru "GPT per computer UEFI".
Per determinà chì standard hè in u vostru computer - GPT o MBR, cliccate nant'à l'Esploratore o in u desktop da "U me computer" selezzione articulu "Gestione".
In u riquadro di sinistra, ampli a tab. "Conservazione"è selezziunate "Gestione di dischi".
Cliccate nantu à "Disk 0" Fate un clic destro è in menù contestuale visualizzato, andate à "Pruprietà".
In a finestra chì si apre, andate in tab "Toma". Quì pudete vede u standard chì hè adupratu - GPT o MBR.
4. Optionalmente cambiate u nome di l'unità flash in a colonna "Novu volume di etichetta"Per esempiu, in "Windows10".
5. In blocu "Opzioni di formattazione" assicuratevi chì i caselli sò spuntati "Quick Format", "Crea una dischi bootizabile" è "Crea una etichetta estesa è un icunu di dispositivi". Se hè necessariu, setate voi stessi.
6. Vicinu à u puntu "Crea una dischi bootizabile" impostate u parametru "Immagine ISO"è un pocu à u clicghju di dirittu nantu à l'icona di u discu, induve in l'esploratore visualizatu avete bisognu di specificà l'imagine di Windows 10.
7. Ora chì tuttu sò pronti à formà una unità di avvallamento, basta à cliccà nantu à u pulsante. "Start". Un avvertimentu apparirà nant'à u schermu dicendu chì tutti i dati cuntentati nantu à u discu flash vene cancellatu in permanenza.
8. U prucessu di formà un drive USB pò piglià parechji minuti. Appena u prugramma hè finitu, un missaghju apparirà in a finestra di prugramma. "Prontu".
Vede ancu: Programmi per creà unità flash aviabile
In u stissu modu, cù l'aiutu di l'utilità Rufus, pudete creà unità flash aviabile cù altri sistemi operativi.