Cumu scaricà libri in iPhone


Parechji utilizatori di l'iPhone sò rimpiazzati da un lettore: per mezu di a compattezza è di a qualità alta di a stampa, hè assai cunfortu di leghje libri da u spaziu di stu dispositiu. Ma prima di pudè cuminciare à tuffà in u mondu di a letteratura, avete da scaricà l'opera desiderata per u vostru telefonu.

Avemu a carica di libri in iPhone

Pudete aghjunghje opere à un dispositivu di mela in dui modi: direttamente da u telefuninu in sè è cù un computer. Considerà tutte e dui opzioni in più dettu.

Metudu 1: iPhone

Forse u modu più faciule per scaricà e-libri hè attraverso l'iPhone stessa. Prima di tutto, avete bisognu di un lettore di applicazione. Apple offre a so propria soluzione - iBooks. U svantaghju di sta applicazione hè chì supporti solu i formati di ePub è PDF.

Tuttavia, l'App Store hà una scelta larga di soluzioni di terze parti chì, in primu, supportanu parechji furmati popolari (TXT, FB2, ePub, etc.), è dopu, anu una gamma larga di funzionalità, per esempio, sò capaci di cambià di pagine cù i tasti u volume, hà una sincronia cù i servizii di nuvola populari, unpacking archivi cù libri, etc.

Leggi più: Chjami l'applicazioni di Book per iPhone

Quandu avete un lettore, pudete andà à scaricà libri. Ci hè dui opzioni: scaricà opere di Internet o aduprà l'applicazione per cumprà è leggere a letteratura.

Opzione 1: Scaricate da a rete

  1. Lanciate qualsiasi browser in u vostru iPhone, cume Safari, è cerca a pezza. Per esempiu, in u nostru casu, vulemu scaricà a letteratura in iBooks, dunque avete bisognu di cercà u furmatu di ePub.
  2. Dopu avè scaricatu, Safari offre immediatamente di aprite u libru in iBooks. In casu chì aduprà un altru lettore, tocca u pulsante "Più"è dopu sceglite u lettore desideratu.
  3. U lettore cumincerà nantu à u schermu, è dopu in e-book, pienu prontu à leggere.

Opzione 2: Scaricate da app per cumprà è leggere libri

A volte hè assai più faciule è più veloce aduprà applicazioni speciali per a ricerca, l'acquisto è a lettura di libri, di i quali ci sò abbastanza in l'App Store di oggi. Per esempiu, unu di i più famosi hè litri. In u so esempiu, è cunsiderà u prucessu di scaricà libri.

Scaricate litri

  1. Run litri. Sì ùn avete micca un account per stu serviziu, avete bisognu di creà lu. Per fà quessa, aprite a tab "Profilu"dopu tata u pulsante "Login". Accedi o crea una novu contu.
  2. Allora pudete cuminciare a ricerca di letteratura. Se site interessatu à un libru particulare, andate in tab "Cerca". Se ùn avete ancora decisa ciò chì vulete leggere - aduprà la scheda "Shop".
  3. Aprite u libru selezionatu è fate un acquisto. In u nostru casu, u travagliu hè distribuitu gratuitamente, allora sceglite u bottinu pertinente.
  4. Pudete cuminciare à leghje cù l'applicazione litri stessa - per fà quessa, cliccate "Leggi".
  5. Se preferite leggere cù un altru applicazione, a destra selezziunate a freccia, e poi cliccate nantu à u bottinu "Esporta". In a finestra chì si apre, selezziunu u lettore.

Metudu 2: iTunes

I libri elettronichi scaricati in u vostru computer ponu esse trasferiti à l'iPhone. Naturalmente, per questo avete bisognu di ricorrerà à aduprà iTunes.

Opzione 1: iBooks

Se aduprate una app à Apple per a lettura, allora u formatu di e-book deve esse ePub o PDF.

  1. Connettu iPhone à u vostru computer è lanciate iTunes. In u riquadro di sinistra di a finestra di prugramma aprite a tab "Libri".
  2. Trascina un ePub o un schedariu PDF in u pane di diritta di a finestra di prugramma. Aytyuns lancia subitu a sincronizazione, è dopu à un mumentu u libru hè aghjuntu à u smartphone.
  3. Fighjemu u risultatu: lanciavamu Eibux nantu à u telefuninu - u libru hè già annantu à u dispositivo.

Opzione 2: Applicazione di lettore di libri di terze parti

Se preferite micca aduprà micca un lettore standard, ma una applicazione di terze parti, pudete generalmente scaricà libri da iTunes in lu. In u nostru esempiu, u lettore eBoox sarà cunsideratu, chì supporta a maiò parte di i furmati cunnisciuti.

Scaricate eBoox

  1. Lanciate iTunes è selezziunu l'icona di u smartphone in a zona superiore di a finestra di prugramma.
  2. In a parte sinistra di a finestra aprite a tab "Fili cumuni". A destra, un listinu di applicazioni hè visualisatu, trà i quali pudete seleziona eBoox cù un clic.
  3. Trà eBook in finestra Documenti EBoox.
  4. Fatti! Pudete fà ue eBoox è cumincià à leghje.

Se avete qualchì domanda in quantu à scaricà libri nantu à l'iPhone, dumandate à i commenti.