Avemu aghjurnà u BIOS in a scheda madre Gigabyte

Malgradu u fattu chì l'interfaccia è a funzionalità di u BIOS ùn anu avutu cambiamenti forti da a prima publicazione (80 ° anno), in certi casi si raccomanda di fà l'upperamentu. A seconda di a scheda madre, u prucessu pò avvenire in diversi modi.

Caratteristiche tecniche

Per l'infurmazione curretta avete da scaricà a versione chì hè pertinente specificamente per u vostru computer. Hè cunsigliatu à scaricà a versione attuale di u BIOS solu in casu. Per fà l'aggiornamentu di un metudiu standard, ùn anu micca scaricatu micca programmi è utilità, picchì tuttu avete bisognu hè già incorporatu in u sistema.

Pudete aggiornà u BIOS cù u sistema operativu, ma questu ùn hè micca sempre sicuru è fiduciale, cusì fate u periculu è risicu.

Stage 1: Preparatory

Avà avete bisognu di imparà l'infurmazioni di base nantu à a versione attuale di u BIOS è a scheda madre. Quest'ultima hè necessariu per scaricà l'architettura corrente da u sviluppatore BIOS da u so situ ufficiali. Tutti i dati di interesse ponu esse visualizati cù attrezzi standard di Windows o prugrammi di terze parti chì ùn sò micca integrati in l'OS. Quest'ultima pò vincere in termini di una interfaccia più convenienti.

Per trovà rapidamente i dati necessarii, pudete aduprà una utilità cum'è AIDA64. A so funzionalità per questo hè abbastanza, u prugramma hà ancu una semplice interfaccia Russified. Tuttavia, hè pagatu è à a fine di u periodu dimostrative ùn pudete micca aduprà senza attivazione. Per vede l'infurmazione, aduprate questi consigli:

  1. Aprite AIDA64 è andate à "Cunsigliu di sistema". Pudete arrivare allora cù l'icona nantu à a pagina principale o l'elemento corrispondente in u menù di sinistra.
  2. Di listessa manera, aprite la tabulazione "BIOS".
  3. Esempii di data cum'è a versione BIOS, u nome di a sviluppatrice d'azienda è a data di a rilevanza di a versione si pò vede in le sezioni "BIOS Properties" è "Produttu BIOS". Hè cunsigliatu di ricordà o scrive queste informazioni in qualchì locu.
  4. Pudete puru scaricà l'ultima versione di u BIOS (secondu u prugramma) da u situ ufficiale di l'urdinatori cù u ligame contr'à "Aggiornamenti di u BIOS". Nantu à a maggior parte di i casi, ci hè veramente a versione più recente è più adatta per u vostru computer.
  5. Avà bisognu di andà à a sezione "Cunsigliu di sistema" per analogia cù u 2u paragrafo. Ci truvate u nomu di a vostra scheda madre in a linea cù u nome "Cunsigliu di sistema". Avete bisognu di si avete sceltu di ricercà è di scaricà l'aggiornamenti da ellu in u situ principale di Gigabyte.

In casu se si decide di scaricà i prugrammi di l'aggiornamentu da sè, è micca da u link da l'AID, allora utilizate questa piccola guida per scaricà a versione curretta di travagliu:

  1. In u situ web ufficiale di Gigabyte, truvate u menu principale (top) è andate à "Supportu".
  2. In a nova pagina appareceranu parechji campi. Avete bisognu di guidà un mudellu di a vostra scheda madre in u campu Scaricate è principia a ricerca.
  3. In i risultati, notate u tabulazione di BIOS. Scaricate u archiu annantu à quì.
  4. Se truvate un altru archiviu cù a vostra versione attuale di u BIOS, allora scarica u. Questu vi permetterà di rimborsà in qualunque momento.

Se tu decidite di stallà cù u metudu standard, allora hà bisognu di mezi esterni, cum'è un drive flash o un CD / DVD. Deve esse formattatu FAT32dopu à chì pudete trasferisce i file da l'archiu cù u BIOS. Quandu movenu i file, fighjate a fighjuna di u fattu chì in mezu à elli sò elementi cù estenzioni cume ROM è BIO.

Stage 2: Flashing

Dopu à a fine di u travagliu di preparazione, pudete andà direttamente à l'aggiornu di u BIOS. Per fà quessa, ùn hè necessariu chiede di scappà a memoria di l'invenzione, cusì seguite e seguite e istruzioni chì avete da fà, subitu dopu a trasmissione di i schedari à i media:

  1. Inizialmente, si propone di definisce a priorità di l'iniziu di l'iniziu di l'ordinatore, soprattuttu se fate questu prucedimentu da una unità flash USB. Per fà quessa, andate in BIOS.
  2. In l'interfaccia di BIOS, invece di u discu dur rigente, selezziunu u vostru media.
  3. Per salvà i cambiamenti è dopu riavvi u computer, aduprà l'elemento in u menù superiore "Salvà & Esce" o hotkey F10. Questu micca ùn funzi sempre micca.
  4. Invece di carregà u sistema operativu, u computer lancia un drive di flash è vi offrirà diverse opzioni per trattà u. Per fà un aghjunghjimentu usando l'elemento "Aghjuntà u BIOS da u drive"Va ricordatu chì à l'internu di a versione BIOS chì avete avete installatu, u nome di questu articulu pò esse lievemente diversu, ma u significatu deve restà annantu à u listessu.
  5. Dopu avè cambiatu in questa sezione, vi verrà dumandatu di sceglie a versione à a quale vulete aggiornà. Cum'è a drive flash hà ancu una copia d'emergenza di a versione attuale (sì avete fattu u trasferitu à i media), fate attenzione à stu passu è ùn confundite micca a versione. Dopu à a scelta di l'aggiornamentu deve cuminciare, chì ne duverà più di un paru di minuti.

Lezione: Installazione di un boot da una unità flash

A volte si apre una linea di comando DOS. In questu casu, ci vole à cundà quì u cumandamentu seguente:

IFLASH / PF _____.BIO

Ove sò i caratteri di suveru, avete bisognu di specificà u nome di u schedariu cù a nova versione, chì hè l'estensione BIO. Esempiu:

NEW-BIOS.BIO

Metudu 2: Aggiorna da Windows

E schede madre Gigabyte anu a capacità d'upiziuunu aduprendu cun terc software di l'interfaccia di Windows. Per fà ciò, avete bisognu di scaricà una utrazione speciale @BIOS è (preferibilmente) un archiu cù a versione attuale. Dopu, pudete andà seguendu istruzioni passo-passo:

Scaricate GIGABYTE @BIOS

  1. Run u prugramma. L'interfaccia hà solu 4 pulsanti. Per aghjurnà u BIOS hè necessariu aduprà duie solu.
  2. Se ùn vulete anu preoccupatu troppu, allora usa u primu bottinu - "Aggiornà u BIOS da u servitore GIGABYTE". U prugramma truverà di modu indipendente un aghjunghjimentu adeguatu è u installanu. Tuttavia, se sceglite stu passu, ci hè un risicu di installazione sbagliata è di u funziunamentu di u firmware in futuro.
  3. Come una analoga più sicura, pudete aduprà u pulsante "Aggiornà u BIOS da u file". In stu casu, duverete dì à u prugramma u schedariu chì avete scaricatu cù l'estensione BIO è aspettate chì l'aggiornu sia cumpleta.
  4. Tuttu u prucessu pò piglià finu à 15 minuti, duranti chì u computer riesce più volte.

Hè cunsigliatu à reinstallà è aghjurnà u BIOS esclusivamente cù l'interfaccia di DOS è l'utilità prufessiunale in u BIOS stessa. Quandu fate questa procedura da u sistema operativu, rischja di disturbà e prestazioni di u computer in futuro, s'ellu hè improvvisamentu durante l'upgrade un bug ci accade in u sistema.