Modi per Resolve 4014 Errore in iTunes


U nostru situ hà riesaminatu dighjà un numeru numeru di codici d'errore chì quiddi utenti di iTunes puderanu scontru, ma questu hè luntanu da u limite. Questu articulu discute l'errore 4014.

Tipicamente, un errore cun codice 4014 si faci in u prucedimentu di ripristinà un dispositivo Apple cù iTunes. Questu errore deve invità l'utente chì un fiaschi impurtatu hè avvenutu in u processo di ripristinamentu di u gadget, perchè a prucedura in esecuzione ùn pò esse cumpleta.

Cume riparà l'errore 4014?

Metudu 1: Aggiorna iTunes

U primu è u più impurtante passu di l'utente hè di verificà iTunes per l'aggiornamentu. Se l'aghjurnazioni di u combinatu multimediale sò state rilevate, bisognu dì l'installazione nantu à u vostru computer, finendu u riavvicinamentu di u computer à a fine.

Cumu aghjurnà iTunes in u vostru computer

Metudu 2: riavvete i dispositivi

Se ùn avete micca bisognu à l'aghjurnamentu di iTunes, fate un riprova normale di u vostru computer, cum'è spessu a causa di l'errore 4014 hè un fallimentu ordinariu.

Se u dispositiu Apple sia in forma di travagliu, deve esse ripartitu, ma questu deve esse fattu per forza. Per fà ciò, tene simultaneamente u pulsante di accumudamentu nantu à u dispositivo è "Casa" finu quandu un fermu tagliatu di u dispositiu accada. Aspettate finu à u scaricatu di u gadget hè terminatu, dopu à ricuniscingu à iTunes è pruvate à ripristinà u dispositivo.

Metudu 3: Usa un cavu USB diversu

In particulare, questu cunsigliu hè pertinente se si utilizza un cavu USB micca originale o originale, ma danneggiato. Se u vostru cavu hà ancu u minimu danno, dà bisognu di rimpiazzià cù un cavu tuttu originale.

Metudu 4: Cunnessu à un altru portu USB

Prova a cunnessione di u vostru gadget à una altra porta USB di u vostru urdinatore. Ci vole à avverà chì quandu si verifica un errore 4014, pudete rifiutate di cunnesse u dispositivo via i hub Hub Inoltre, u portu ùn deve micca esse USB 3.0 (di solitu hè evidenziatu in blu).

Metudu 5: Spegni altri dispositivi

Se altri dispositivi sò cunnessi à e porti USB di u computer trà u prucedimentu di recuperu (eccettu à u mouse è a tastiera), esse deve sempre esse disconnessu è tandu u tentativu di ripristinà u gadget hè ripetutu.

Metru 6: recuperu per mezu di u DFU

U modu DFU hè statu creatu specificamente per aiutà l'utente à recuperà u dispositiu in situazione in cui i metudi di recuperu cunvenziunali sò impaurite per aiutà.

Per entrà in un dispositivo in modu DFU, avete bisognu di disconnessu a dispositiva, è dopu cunnessu à u computer è lanciate iTunes - finu chì u gadget hè scoprittu da u prugramma.

Tenite u tastu di l'accunzione di u vostru dispositivo per 3 secondi, è dopu, senza liberà, tene premutu e chjappu d'accordu è tene premutu duie tasti per 10 secondi. Dopu à quellu tempu hè scurdatu, rilasciate Potenza, continuazione à tene a Casa finu quandu u gadget hè rilevatu in iTunes.

Chì sì in modalità DFU di emergenza, allora in iTunes puderete lanciatu solu recuperu, chì avete bisognu di fà. Spessu, questu metudu di recuperu accede senza fine è senza errori.

Metudu 7: Reinstallate iTunes

Sì nessun metudu precedente hà aiutatu a risolve u prublema cù l'errore 4014, pruvate à reinstallà iTunes in u vostru computer.

Prima di tuttu, avete bisognu di rimuovere completamente u prugramma da u computer. Cumu fà sta hè digià descritta in dettu nantu à u nostru situ web.

Cumu rimuovere completamente iTunes da u vostru computer

Dopu à a fine di l'eliminazione di iTunes, devi scaricà è installà a nova versione di u prugramma, scaricendu l'ultima versione di u kit di distribuzione esclusivamente da u situ ufficiale di u sviluppatore.

Scaricate iTunes

Dopu avete finitu di stallà iTunes, assicuratevi di riavvene u vostru computer.

Metudu 8: Aggiornu Windows

Se ùn avete micca aggiornatu u OS di Windows per un bellu pezzu, è l'installazione automatica di l'aggiornamenti hè disattivata per voi, allora hè ora di stallà tutte l'aggiornamenti dispunibili. Per fà quessa, andate in u menù "Pannello di cuntrollu" - "Aggiornamentu di Windows" è verificate u sistema per l'aggiornamentu. Avete bisognu di stallà entrambe l'aggiornamenti richiesti è opzionali.

Metudu 9: Usa una versione diversa di Windows

Un di i cunsiglii chì pò aiutà l'utenti à risolve un errore 4014 hè aduprà un computer cun una versione diversa di Windows. Come mostra a pratica, l'errore hè peculiaru per i computer chì eseguenu Windows Vista è altru. Se avete l'occasione, pruvate à ripristinà u dispositivo in un computer chì esegue Windows XP.

Se avete aiutatu u nostru articulu - scrive in i commenti, chì metudu ha purtatu un risultati positivi. Se avete u vostru propriu modu di risolvendu l'errore 4014, dighjunete ancu quì.