Cumu creà un drive di Windows di bootable

Salutu!

Per installà Windows in un computer modernu o un laptop, utilizanu sempre più un drive flash USB reguli, anziché un CD / DVD d'OS. L'unità USB hà parechji vantaghji davanti à u drive: installazione più rapida, compatta è l'urdinità di l'utilizà ancu in i Pc senza discassinu.

Se basta à piglià un discu cù u sistema operativu è si copia tutti i dati in una unità flash USB, questu ùn darà micca un installazione unu.

Mi piacerebbe esaminà parechje maniere per creà un mezu di avvicinamentu cù e versioni differenti di Windows (à propositu, se sì interessatu à a questione di una unità multiboot, pudete leggere sta: pcpro100.info/sozdat-multizagruzochnuyu-fleshku).

U cuntenutu

  • Ciò chì hè necessariu
  • A creazione di un lettore di Windows di bootable
    • Metudu universale per tutte e versioni
      • Azioni Step-by-Step
    • Cree una immagine di Windows 7/8
    • Media aviabile cù Windows XP

Ciò chì hè necessariu

  1. Utilità per a registrazione di unità flash. Quale à usà dipende da quale versione di u sistema operativu si decide di aduprà. Utilità popolari: ULTRA ISO, Daemon Tools, WinSetupFromUSB.
  2. Unità USB, preferibilmente 4 GB o più. Per Windows XP, un volumu più chjucu sì adatto, ma per Windows 7+ menu di 4 GB ùn puderete micca usarli esattamente.
  3. Una immagine di stallazione ISO cù a versione di OS chì avete bisognu. Pudete fà dinò quest'immagine da u discu d'installazione o u scaricatu (per esempiu, pudete scaricà un novu Windows 10 da u situ di Microsoft à microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10).
  4. Tempu libaru - 5-10 minuti.

A creazione di un lettore di Windows di bootable

Allora andate à i modu di creazione è di registrazione di media cù u sistema operativu. I metudi sò assai semplici, pudete ammaistrarli assai rapidamente.

Metudu universale per tutte e versioni

Perchè universale? Ié, perchè pò esse adupratu per creà un drive flash aviabile cù qualsiasi versione di Windows (eccettu XP è in bè). Tuttavia, pudete provà à scrive i media in questu modu è cun XP - ùn funziona micca per tutti, i casu sò 50/50

È ancu impurtante fatti cunnosce chì quandu installà u OS da una unità USB, ùn avete micca bisognu di usà USB 3.0 (stu portu di grande velocità hè marcatu in blu).

Per scrive una immagine ISO, hè necessaria una utilità - Ultra ISO (a propositu, hè assai popolari è parechji anu dispunibatu dapoi u computer).

À propositu, per quelli chì vogliono scrive una unità di installazione Flash cù a versione 10, sta nota pò esse assai utile: pcpro100.info/kak-ustanovit-windows-10/#2___Windows_10 (L'articulu racconta di una mubile utilità Rufus, chì crea mezu di avvicinamento parechje volte più veloce di i prugrammi analogichi).

Azioni Step-by-Step

Scaricate u prugramma Ultra ISO da u situ ufficiale: ezbsystems.com/ultraiso. Immediatamente procedi à u prucessu.

  1. Eseguete l'utilità è aprite u schedariu immagine ISO. À propositu, l'immagine ISO cù Windows deve esse avvicinata!
  2. Poi cliccate nantu à a scheda "Startup -> Burn Burn Disk Image."
  3. Dopu, quì hè una finestra (veda foto in basso). Avà avete bisognu di cunnesse l'unità à a quale desiderate scrive Windows. Dopu in Disk Drive (o selezziunate u discu se avete a versione russa) selezziunate a lettera di l'unità (in u mo casu drive G). Metodo di registrazione: USB-HDD.
  4. Dopu basterà preme u pulsante di registrazione. Attentu! L'operazione cancelli tutti i dati, cusì prima di registrazione, copia tutti i dati necessarii.
  5. Dopu circa 5-7 minuti (Sì tuttu hà andatu bonu) avete da vede una finestra chì indica chì a registrazione hè completa. Ora pudete sguassà l'unità flash USB da a porta USB è aduprala per installà u sistema operativu.

Se ùn puderete micca creà un mezu di avvicinamentu cù u prugramma ULTRA ISO, pruvate l'utillu seguente da stu articulu (veda sottu).

Cree una immagine di Windows 7/8

Per questu metudu, pudete aduprà l'utilità Micrisoft consigliata - Strumentu di scaricazione di Windows 7 USB / DVD (link à u situ ufficiale: microsoft.com/en-us/download/windows-usb-dvd-download-tool).

Tuttavia, preferaghju aduprà u primu metudu (via ULTRA ISO) - perchè ci hè un inconveniente cù questu utilità: ùn pò micca scrive sempre l'immagine di Windows 7 in un drive USB di 4 GB. Se aduprate un drive di 8 GB, questu hè ancu megliu.

Considerà i passi.

  1. 1. A prima cosa chì ci hè di fà hè di punta a utilità à un file iso cù Windows 7/8.
  2. Dopu, spicciemu à l'utilità u dispositivu à chì vulemu calà l'immagine. In questu casu, sò interessate à un drive flash: dispositivo USB.
  3. Avà avete bisognu di specificà a lettera di l'unità à a quale vulete registrà. Attentu! Tutte e informazioni da u drive flash saranu cancellati, salvate per anticipu tutti i documenti chì ci sò.
  4. Dopu u prugramma hà da fà u travagliu. A media, ci vole di circa 5-10 minuti per avà una discu flash. In stu tempu, hè megliu à ùn disturbà micca u computer cun altre attività (ghjochi, film, ecc.).

Media aviabile cù Windows XP

Per creà una installazione di un drive USB à XP, bisognu duie utilità à tempu: Daemon Tools + WinSetupFromUSB (I riferitu ad elli à l'iniziu di l'articolo).

Considerà i passi.

  1. Aprite l'immagine ISO di l'installazione in a unità virtuale di Daemon Tools.
  2. Formate u drive flash USB, nantu à u quale scrivemu Windows (Important! Tutti i dati da esse saranu eliminati!).
  3. Per formattà: andate in u mio computer è cliccate à dirizzione diritta nantu à i media. Dopu, selezziunu da u menù: u formatu. Opzioni di formattazione: sistema di file NTFS; unità di distribuzione di dimensioni 4096 byte; U metudu di furmazione hè veloce (pulite a tabella di i contenuti).
  4. Adesso l'ultimu passu rimane: eseguite l'utilità WinSetupFromUSB è entrate e impostazioni chì seguite:
    • selezziunate una lettera di unità cù una unità USB flash (in u mo casu, a lettera H);
    • inserite un tick in u discu Add to USB disk accantu à u articulu Windows 2000 / XP / 2003 setup;
    • in a stessa sezione, specificate a lettera di l'unità in cui avemu l'imagine di stallazione ISO cù Windows XP aperta (vedi sopra, in u mio esempio, a lettera F);
    • preme u pulsante GO (in 10 minuti tuttu hè prontu).

Per una prova di i media scrittu da questu utilità, pudete vede in st'articulu: pcpro100.info/sozdat-multizagruzochnuyu-fleshku.

Hè impurtante! Dopo aver scrittu un drive flash di bootable - ùn vi scurdate chì prima di installà Windows, bisogna configurà u BIOS, altrimenti u computer ùn vedenu micca i media! Sè subitu BIOS ùn ne definisce micca, vi pruponi di familiarizzià cù: pcpro100.info/bios-ne-vidit-zagruzochnuyu-fleshku-chto-delat.