Malgradu l'altu cunfidenzialità di i dispositivi Android prodotta da unu di i capi di u mercatu globale per i telefoni intelligenti è i tablet-Samsung - L'utenti sò spessu perplessa da a possibilità o da a necessità di lampà u dispositivo. Per dispositivi Android-fatti di Samsung, a megliu soluzione per a manipolazione è a riparazione di software hè u prugramma Odin.
Ùn importa nulu per chì scopu u firmware di a pera per Android di Samsung hè in pratica. Avendu ricursu à l'usu di un software Odin putente è funzionale, si pò sbagliu chì travaglià cù un smartphone o una tavoletta ùn hè cusì difficiule cumu puderia sembra à u prima vista. Sapemu chì da una parte à a procedura di stallazione di diversi tippi di firmware è di i so componenti.
Hè impurtante! L'applicazione Odin cù azzioni di l'utente sbagliate pò danneghje u dispositivo! Tutte e azzioni in u prugramma, l'utente esegue per vostru propriu risicu. L'amministrazione di u situ è l'autore di l'artìculu ùn sò micca responsabili per e pussibule conseguenze negative di seguitu e istruzioni quì sottu!
Passu 1: Scaricate è Installazione i Driver Per Dispositivi
Per assicurà una interazzione trà Odin è u dispositiu, i driver sò necessarii. Per furtuna, Samsung hà fattu a cura di i so utenti è u prucessu di stallazione ùn da solu causa di prublemi. U solu inconveniente hè u fattu chì i driver sò inclusi in a consegna di u software di Samsung per servizii dispositivi mobili - Kies (per modelli più vechji) o Smart Switch (per i nuovi mudelli). Va rimarcatu chì quandu lampeghji cù Odin c installatu simultaneamente in u sistema Kies, vari urgenze è errori critichi pò verificà. Allora, dopu l'installazione di i piloti, Kies deve esse eliminatu.
- Scaricate e applicazione da a pagina di download di u situ ufficiale di Samsung è stallatelu.
- Se l'installazione di Kies ùn hè micca inclusa in i piani, pudete aduprà i driver di installazione automatica. Scaricate u SAMSUNG USB Driver da u link:
Scaricate i driver per i dispositivi Android
- L'installazione di i driver cun l'installatore auto hè una prassi cumpletamente standard.
Run u file resultante è seguite e istruzioni di u installatore.
Scaricate Samsung Kies da u situ ufficiale
Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android
Passu 2: Mettendu u dispositivo in modalità boot
U prugramma Odin hè capace di interagisce cù u dispositiu Samsung solu sì questu dopu hè in un modu di download speciale.
- Per entrà in sta modalità, spegni cumpletamente u dispositivo, teni premutu a chjave hardware "Volume-"dopu chjave "Casa" è tenendine, premete u pulsante di accumudamentu nantu à u dispositivo.
- Tena tutti i trè pulsanti finu chì u messaghju si vene "Attenti!" nant'à u schermu di i dispositivi.
- A cunfirmazione di entrà in a modalità "Download" serve per preme a chjave hardware "Volume +". Pudete assicurà chì u dispositiu sia in una modalità adatta à cunfurce cù Odin vedendu a figura chì vene in u schermu di u dispositiu.
Passu 3: Firmware
Cù l'aiutu di u prugramma Odin, stallazione di u firmware (serviziu) singulu è multi-file, è cusì cumparatori di software individuali hè dispunibule.
Installate u firmware di un unicu file
- Scaricate u prugramma ODIN è u firmware. Spacchite tuttu in una cartulina separata nantu à l'unità C.
Sicuru à! S'ellu hè installatu, rimuete Samsung Kies! Seguite u caminu: "Pannello di cuntrollu" - "Programmi è Componenti" - "Elimina".
- Run Odin per nome di l'amministratore. U prugramma ùn necessita di installazione; cusì per lanciatu, devi clicà à dirittu nantu à u file Odin3.exe in u cartulare chì cuntene l'applicazione. Dopu, in u menu drop-down selezziunate l'elemento "Run as Administrator".
- Avemu a carica di a batteria di u dispositiu di almenu u 60%, u trasferimu in a modalità "Download" e cunnessione à u portu USB situatu à u spaziu di u PC, cioè. direttamente in a scheda madre. Quandu esse cunnessu, Odin deve determinà u dispositiu, cum'è evidenzia riempiendo u campu cù culore blu "ID: COM", vene in u listessu campu di u numeru di portu, è ancu a scrizzione "Aggiuntu !!" in u campu di log (tab.) "Log").
- Per aghjunghje a Odin un'immagine di firmware à un solo file, cliccate nantu à u pulsante "AP" (In versioni One à 3.09 - u bottinu "PDA")
- Specifichi u caminu di i file à u prugramma.
- Nantu à a pressione di un bottinu "Apertu" in a finestra di l'Explorer, Odin hà da principià una riconciliazione MD5 di a quantità di u file propositu. Una volta finita a summa hash, u nomu di u file di immagine hè affissatu in "AP (PDA)". Vai à la tabulazione "Opzioni".
- Quandu aduprate un firmware à un solo file in a tab "Opzioni" tutte e zecche vanno cancellate, eccettu "F. Reset Time" è "Riprendiziu Auto".
- Avendu stabilitu i parametri necessarii, cliccate nantu à u pulsante "Start".
- U prucedimentu di registrazione di l'infurmazioni in e sezioni di memoria di dispositivi cumincia, seguita da a visualizzazione di i nomi di e sezioni di memoria di dispositivi registrati in l'angulu in dirittu superiore di a finestra è cumandendu a barra di prugramma situata sopra u campu "ID: COM". In u prucessu, u campu di trama hè pieni d'iscrizioni nantu à e procedure in corso.
- À a fine di u prucessu in u quadru in u angulu in alto à sinu di u prugramma nantu à un fondo verde, hè scritta a iscrizzione "PASS". Quellu indica u prughjettamentu di successu di u firmware. Pudete disconnessu a periferica da a portu USB di u computer è cumincianla cun un pressu longu u pulsante. Quandu hè installatu u firmware à un solo file, i dati di l'utente, s'ellu ùn hè micca indicatu esplicitu in l'impostazioni di Odin, in a maggior parte di i casi ùn sò micca afectati.
Installazione di un firmware di multi-file (servizio)
Quandu ripresenta un dispositiu Samsung dopu falli serii, stallà un software modificatu è in altri casi, avete bisognu di u cosidariu di u firmware di più file. In realtà, hè una soluzione di serviziu, ma u metò descrittu hè adupratu largamente da l'utenti cumuni.
U firmware multi-file hè chjamatu perchè hè una raccolta di parechji file di immagine, è, in certi casi, un file PIT.
- In generali, a procedura per registra partizioni cù dati ottenuti da un firmware multi-file hè identicu à u prucessu descrittu in metudu 1. Ripetite i punti 1-4 di u metodo descrittu sopra.
- Una caratteristica distintiva di a procedura hè u modu per caricare e immagini necessarie in u prugramma. In un casu ginirali, l'archiviu non imballatu di u firmware multi-file in Explorer appare cum'è quellu:
- Per aghjunghje ogni componente di u lugiziale, bisogna prima clicà u bottinu di scarica di un cumpunente separatu è selezziunu u schedariu adatta.
- Dopu aghjunghje tutti i schedari à u prugramma, andate in tab "Opzioni". Com'è u casu di u firmware à un solo file, in a tab "Opzioni" tutte e zecche vanno cancellate, eccettu "F. Reset Time" è "Riprendiziu Auto".
- Avendu stabilitu i parametri necessarii, cliccate nantu à u pulsante "Start", stà guardà u prugressu è aspettendu l'iscrizzione "Passà" in l'angulu in dirittu superiore di a finestra.
Da rimarcà chì u nomu di ogni lìchju contiene u nome di a sezione di memoria di u dispositiu da registrà in chì (u schedariu image) hè destinatu.
Per alcuni utenti, alcune difficoltà sò causate da u fattu chì, da a versione 3.09, i nomi di i pulsanti destinati à sceglie una o un'altra immagine sò stati cambiati in Odin. Per a praticità di determinà quale buttinu di scaricamentu in u prugramma currisponde à quale file di immagine, pudete aduprà a tavula:
Firmware cun file PIT
U schedariu PIT è a so incorporazione à ODIN sò strumenti chì servenu per repartiziunà a memoria di a dispositiva in sezioni. Questu metudu di praticà u prucessu di recuperu di e dispositive pò esse adupratu cun un firmware solu un file è un firmware da più.
L'utilizazione di u schedariu PIT cù u firmware hè permissibile solu in casi estremi, per esempio, s'ellu ci hè prublemi serii cù a servituzione di u dispositiu.
- Eseguite i passi chì necessarii per scaricà l'immagine di u firmware da i metudi descritti sopra. Per travaglià cù u file PIT, aduprà una scheda separata in ODIN - "Pit". Quand'ellu cambia in ella, un avvertimentu da parte di sviluppatori nantu à u periculu di altre azzioni hè messu in mostra. Se u risicu di a prucedura hè resi ghjustu è speziente, preme u pulsante "OK".
- Per specificà u parcorsu à u schedariu PIT, cliccate nantu à u bottinu cù u dirittu.
- Dopu aghjunghjendu u schedariu PIT, andate in tab "Opzioni" è caselli di spuntà "Riprendiziu Auto", "Ripartizione" è "F. Reset Time". L'elementu rimanente deve rimanere micca marcatu. Dopu avè selezionatu e opzioni, pudete procedere à a procedura di registrazione stendu cù u pulsante "Start".
Installazione di i cumpunenti di software individuali
Oltre à l'installazione di u firmware interu, Odin ti permette di scrive in u dispositiu i componenti individuali di a piattaforma software - core, modem, recuperazione, etc.
Per esempiu, cunsiderà l'installazione di recuperu persunalizatu TWRP incù ODIN.
- Scaricate l'image necessaria, fate cunnessu u prugramma è cunnesse u dispositivu in a modalità "Download" in portu USB.
- Pulsante "AP" è in a finestra di l'Explorer selezziunu u schedariu da a ripresa.
- Vai à la tabulazione "Opzioni"è rimuete a marca da u puntu "Riavevere automaticamente".
- Pulsante "Start". U recuperu di u ricordu hè quasi immediatamente.
- Dopu à l'apparenza di l'iscrizzione "PASS" in l'angulu in u dirittu superiore di a finestra Odin, disconnette u dispositivo da a portu USB, spegnesi u pughjiante appiccicà à longu "Cunsumante".
- U primu lanciu dopu a prucunzione sopra riportata deve esse fattu esattamente in Recovery TWRP, altrimenti u sistema hà da sovrascrivà l'ambiente di recuperu à u fabbrica. Entramu in u recuperu custom, tenendu i tasti nantu à u dispositiu disattivatu "Volume +" è "Casa"Poi li tende "Cunsumante".
Da rimarcà chì i metudi sopra descritti di travaglià cù Odin sò applicabili per a maiò parte di i dispositivi Samsung. In listessu tempu, ùn puderanu micca dichjarare di esse istruzzioni cum'è universalmente, à causa di a presenza di una grande varietà di firmware, una gamma larga di mudelli è piccole differenze in a lista di opzioni usate in applicazioni specifiche.