U travagliu cù e tabelle liatee in Microsoft Excel

Quandu si eseganu certi attività in Excel, à volte si deve affrontà parechje tabelle, chì sò ancu relativi l'una l'altru. Hè cusì, i dati da una tavula sò trascinati in l'altri, è quandu si cambianu, i valori in tutti i spazii di tavola cumuni sò recalculati.

E tabulette ligate sò assai utili per trattà impurtanti quantità di informazioni. Ùn hè micca bè pratico avè tutte e infurmazioni in una tavula, è s'ellu ùn hè micca omogeneu. Hè difficiule di travaglià cun tali oggetti è ricercarli. Stu prublema hè destinatu à eliminà e tabelle relative, l'infurmazioni trà i quali hè distribuitu, ma nant'à u tempu hè interconnessu. I spazii di tavuli liati ponu esse situati micca solu in una scatula o in un libru, ma situati in libri separati (schedari). In pratica, l'ultime dui opzioni sò aduprate più spessu, postu chì u scopu di sta tecnulugia hè di scappare da l'accumulazione di dati, è accatastelu nantu à a stessa pagina ùn solu solu fondamentu u prublema. Amparemu cumperì è cumu si lavà cù stu tipu di gestione di dati.

A creazione di tabulette collegate

Prima di tutti, guardiamu nantu à a questione di cume hè pussibule di creà un ligame trà diverse spazii di tavule.

Metudu 1: cunnessu directamente e tabelle cù una formula

U modu più faciule per legà i dati hè aduprà formule chì si liganu à altre gamme di tabelle. Hè chjamatu liata diretta. Stu metudu hè intuitivu, postu chì cun a so a cunnessione hè eseguita in u più vicinu à a creazione di riferimenti à dati in una sola matrice di tabella.

Vedemu chì un esempiu pò formà un vinculu per u vinculazione diretta. Avemu duie tabulette nantu à dui strati. In una tavula, a scadenza hè calculata aduprendu una formula, multiplicendu u tassi di i lavoratori per una sola rata per tutti.

Nantu à u secondu pianu ci hè una gamma di tabulazioni in cui esiste una lista di impiegati cù i so stipendi. A lista di impiegati in i dui casi hè presentata in listessu ordine.

Hè necessaria di fà cusì chì i dati nantu à i tassi da a seconda fola sò arristati in e celle cellule corrispondenti di u primu.

  1. Sulla prima foglia, selezziunate a prima cellula di colonna. "Scommessa". Avemu messu in a so marca "=". Dopu, cliccate nantu à l'etichetta "Foglio 2"Quale si trova in a parte sinistra di l'interfaccia di Excel sopra a barra di stato.
  2. Si sposta in a seconda zona di u documentu. Cliccate nantu à a prima cella in a colonna. "Scommessa". Dopu cliccate nantu à u bottinu. Enter annantu à a tastiera per fà una entrata di dati in a cella in cui era statu stabilitu in precedenza u segnu è uguale.
  3. Dopu ci hè una transizione automatica à u primu fogliu. Comu pudete vede, a percentuale di u primu impiegato da a seconda tavula hè trascinata in a cella appropriata. Avendu postu u cursore nantu à a cella chì cuntene a scommessa, vedemu chì a formula di solitu hè aduprata per visualizà i dati nantu à u schermu. Ma davanti à e coordinate di a cella induve i dati sò visualizzati, ci hè un'espressione "Sheet2!"chì indica u nome di a zona di u documentu induve sò situate. A formula generale in u nostru casu hè cum'è seguitu:

    = Sheet2! B2

  4. Avà avete bisognu di trasferisce i dati nantu à i tassi di tutti l'altri impiegati di l'impresa. Benintesa, ciò pò esse fattu cù u listessimu modu chì avemu fattu a missione per u primu impiegato, ma tengu u fattu chì entrambe le liste di impiegati sò piazzate in u stissu ordini, l'attività pò esse simplificata significativamente è accelerà a so soluzione. Questu pò esse fattu copianendu semplicemente a formula in u intervallu sottu. A causa di u fattu chì i ligami in Excel sò relativi per difettu, quandu sò copia, i valori cambiano, chì hè ciò chì avemu bisognu. A prucedura di copiatura in sè pò esse effettuata cù u marker di riempimentu.

    Dunque, metti u cursore in a zona inferiore diritta di l'elemento cù a formula. Dopu à quellu, u cursore dev'essere cunvertitu in un cumandamentu in forma di una croce nera. Facemu u morsu di u bottinu sinu di u mouse è trascinamu u cursore finu à u fondu di a colonna.

  5. Tutti i dati da a stessa colonna in Fogliu 2 sò stati cacciati à a tavula nantu à Fogliu 1. Quandu i dati cambianu in Fogliu 2 si cambieranu automaticamente à u primu.

Metudu 2: aduprà un grappulu d'operatori INDEX - MATCH

Ma chì sì se a lista di impiegati in Rassò tabulative ùn hè micca sistemata in u stissu ordine? In questu casu, cum'è dite prima, una di e opzioni hè di stabilisce a cunnessione tra ognuna di e celle chì deve esse legata manualmente. Ma questu hè adatta solu per i tavulotti chjucati. Per e catene massive, quest'opzione, in a massima parte, impiegerà assai tempu à mette in opera, è à u peggiu - in pratica ùn hè micca fattibile. Ma pudete risolve u prublema cù un manaddu d'operatori INDEX - MATCH. Vedemu cumu si pò fà questu cunnendu dati in intervalli tabulari, chì sò stati discusse in u metudu precedente.

  1. Selezziunu u primu articulu in a colonna. "Scommessa". Andà à Wizard di Funzionecliccendu nant'à l'icona "Inserisci funzione".
  2. In Wizard di funzione in un gruppu "Links è matrici" truvate è selezziunate u nome INDEX.
  3. Questu operatore hà duie forme: una forma per travaglià cù matrici è una riferenza. In u nostru casu, a prima opzione hè necessariu, dunque in a prossima finestra per selezziunate una forma chì si aprirà, le selezziemu è cliccate nantu à u bottu "OK".
  4. A finestra d'argumentu di l'operatore hè stata lanciata. INDEX. U scopu di a funzione specificata hè di fà cumparisce u valore chì si trova in u intervallo sceltu in a linea cù u numeru specificatu. Formula di l'operatore generale INDEX hè questu:

    = INDEX (matrice; linea_number; [column_number])

    "Array" - L'argumentu chì cuntene l'indirizzu di u spaziu da u quali extraverà l'infurmazioni per u numeru di a stringa specificata.

    "Numero di linea" - L'argumentu chì hè u numeru di sta linea stessa. Hè impurtante sapè chì u numeru di a linea ùn deve micca esse specifiatu in quantu à u documentu sanu, ma sulu solu in quantu à u array sceltu.

    "Numero di colonna" - L'argumentu hè opzionale. Per risolve u nostru prublema specificamente, ùn le usanu micca, è cusì ùn hè micca necessariu descriviri a so essenza separatamente.

    Mette u cursore in u campu "Array". Dopu ne andate Fogliu 2 e, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate tuttu u cuntenutu di a colonna "Scommessa".

  5. Dopu chì e coordinate sò visualizzate in a finestra di l'operatore, metti u cursore in u campu "Numero di linea". Mostrà stu argumentu cù l'operatore MATCH. Dunque, cliccate nantu à u triangulu chì si trova à a sinistra di a linea di funzione. A lista di operatori appena utilizati si apre. Se truvate in mezu à elli u nome "MATCH"Pudete clicà nantu à chjuca. Altrimenti, cliccate nantu à l'elemento più recente di a lista - "Altre funzioni ...".
  6. A finestra standard parte. Maestri di funzioni. Andate in ellu in u listinu gruppu. "Links è matrici". Questa volta in a lista, selezziunate l'elemento "MATCH". Fate un clic nantu à u pulsante. "OK".
  7. Attiva l'argumentu di a finestra di l'operatore MATCH. A funzione specificata hà destinatu à visualizzare u numeru di un valore in un array specificu per u so nome. Grazie à sta opportunità, calcuemu u numeru di righe di un valore specificu per a funzione. INDEX. Sintassi MATCH presentatu cum'è:

    = MATCH (valore di ricerca; array di ricerca; [match_type])

    "Valore cercatu" - l'argumentu chì cuntene u nome o l'indirizzu di a cella di spaziu di terze parti in cui hè situata. Hè a posizione di stu nomu in u intervallu target chì deve esse calculatu. In u nostru casu, u primu argumentu sarà referenze di cella à Fogliu 1in u quali sò situati i nomi di i salariati.

    "Matrici visti" - Un argumentu chì rapprisenta un link à una matrice in cui u valore specificatu hè ricercatu per determinà a so posizione. Ripigliamu sta colonna di indirizzu di u rolu "Primo nome on Fogliu 2.

    "Tipu di mappatura" - Un argumentu chì hè opzionale, ma, cuntrariu à a dichjarazione precedente, avemu bisognu da questu argumentu facultativu. Indichi cumu l'operatore hà u listessu di u valore desideratu cù a matrice. Questu argumentu pò avè unu di i trè valori: -1; 0; 1. Per e matrici inordinate, selezziunate a scelta "0". Questu opzione hè adatta à u nostru casu.

    Allora, principiatu riempiendo i campi di a finestra di argumenti. Mette u cursore in u campu "Valore cercatu", cliccate nantu à a prima cella di a colonna "Nome" on Fogliu 1.

  8. Dopu chì e coordinate sò messe, ponu u cursore in u campu "Matrici visti" è andate nantu à a scelta "Foglio 2"chì hè situatu in fondu di a finestra di Excel sopra a barra di stato. Fighjate a tasca scuru di u mouse è evidenziate tutte e celle in a colonna. "Nome".
  9. Dopu e so coordinate sò messe in u campu "Matrici visti"vai à u campu "Tipu di mappatura" e metti u numeru da a tastiera "0". Dopu à questu, torneremu à u campu torna. "Matrici visti". U fattu hè chì noi copieremu a formula, cumu hà fattu in u metudu precedente. Ci sarà un offset di indirizzi, ma avemu bisognu di riparà e coordinate di a matrice chì si vede. Ùn deve micca cambià. Selezziunate e coordinate di u cursore è cliccate nantu à a chjave di funzione F4. Comu pudete vede, un signu di u dollaru hè apparutu davanti à e coordinate, per chì significa u ligame da u relativu hè diventatu assolutu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  10. U risultatu hè espositu in a prima cella di a colonna. "Scommessa". Ma prima di copià, avemu bisognu di riparà un altru area, cioè u primu argumentu di a funzione INDEX. Per fà quessa, selezziunate l'elemento di a colonna chì cuntene a formula, è andate in a barra di formula. Selezziunu u primu argumentu di l'operatore INDEX (B2: B7) è cliccate nantu à u pulsante F4. Comu pudete vede, u signu di u dollaru hè apparutu vicinu à e coordinate selezionate. Cliccate nantu à u bottinu Enter. In generale, a formula hà presu a forma seguente:

    = INDEX (Sheet2! $ B $ 2: $ B $ 7; MATCH (Sheet1! A4; Sheet2! $ A $ 2: $ A $ 7; 0))

  11. Ora pudete copià cun u marcatore di riempimento. Chjamate cun u listessu modu chì avemu parlatu in precedenza, è u trascinaru finu à a fine di a gamma di tavule.
  12. Comu pudete vede, malgradu u fattu chì l'ordine di e righe di e duie tavule cumteghjate ùn s'incusca micca, tuttavia, tutti i valori sò stretti cun segui i nomi di i travagliadori. Quessa hè stata fatta per mezu di l'usu di una combinazione di operatori INDEX-MATCH.

Vede ancu:
Excel funzione INDEX
A funzione di partita in Excel

Metudu 3: Eseguite Operazioni Matematiche cù Dati Associati

L'associazione diretta di i dati hè ancu bè in quantu permette di visualisce micca i valori chì sò visualizzati in altre spazii di tavulu in una di e tabelle, ma dinò eseguendu diverse operazioni matematiche cun elli (addizione, divisione, sottrazione, multiplicazione, ecc.).

Vedemu cumu si faci in pratica. Facemu quessa Fogliu 3 dati di salarii di l'impresa generale saranu visualizati senza fallimentu di u salariale. Per questo, i diritti di u serviziu saranu cacciati da Fogliu 2, riassunti (cù a funzione SUM) è moltiplicatu per u coefficiente cù a formula.

  1. Selezziunu a cella induve chì a paga cumunale sarà affissata Fogliu 3. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione".
  2. Puderia lanciare a finestra Maestri di funzioni. Andà à u gruppu "Matematica" e scelgi u nome "SUMM". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Si movi à a finestra d'argumentazione di funzione SUMchì hè prughjettu per calculà a somma di i numeri selezionati. Ha a sintassi seguente:

    = SUM (numero1; numero2; ...)

    I campi in a finestra corrispondenu à l'argumenti di a funzione specificata. Benchì u so numeru pò andà à 255 pezzi, per u nostru scopu solu un hè sufficiente. Mette u cursore in u campu "Number1". Cliccate nantu à l'etichetta "Foglio 2" sopra a barra di status.

  4. Dopu avemu muvutu in a sezione desiderata di u libru, selezziunà a colonna chì deve esse sommata. Facemu u cursore, tenendu u bottinu sinu di u mouse. Comu pudete vede, e coordinate di a zona selezionata sò immediatamente visualizzate in u campu di a finestra d'argumentazione. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  5. Dopu à ciò, avemu automaticamente passà à Fogliu 1. Comu pudete vede, u quantità totale di i tassi di salarii di i travagliadori hè dighjà cumparatu in l'elemento corrispondente.
  6. Ma ùn hè micca tuttu. Come si ricorda, u salariu hè calculatu multiplicendu u valore di u tassi per u coefficiente. Dunque, selezionemu torna a cellula in cui u valore summatu hè situatu. Dopu à ciò andate in a barra di formula. Addemu un signu di moltiplicazione à a so formula (*), è cliccate nantu à l'elemento in cui hè situatu u coefficientu. Per fà u calculu cliccate Enter in a tastiera. Comu pudete vede, u prugramma hà calculatu u salariu totale per l'impresa.
  7. Ritornu à Fogliu 2 è cambiate a dimensione di u tassi di ogni impiegatu.
  8. Dopu à questu, torna dinò à a pagina cun u numeru totale. Comu pudete vede, à causa di cambiamenti in a tavola cumuna, u risultatu di u salariu tutale hè statu ricalculatu automaticamente.

Metudu 4: inserimentu speciale

Pudete ancu cunnessu i matrici di tabella in Excel cun un inserimentu speciale.

  1. Selezziunate i valori chì devianu esse "stretti" à un'altra tavula. In u nostru casu, questu hè a portata di colonna. "Scommessa" on Fogliu 2. Cliccate nantu à u fragmentu selezziunatu cù u bottinu guru di u mouse. In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Copia". A cumminazione di tasti alternativa hè Ctrl + C. Dopu à chì passà à Fogliu 1.
  2. Trasìnduli a zona desiderata di u libru, selezionemu e cellule in cui vulete tirà i valori. In u nostru casu, questu hè una colonna. "Scommessa". Cliccate nantu à u fragmentu selezziunatu cù u bottinu guru di u mouse. In u menù contestuale in a barra di strumenti "Opzioni d'inserzione" cliccate nantu à l'icona "Inserisci u Link".

    Ci hè ancu una alternativa. À propositu, hè u solu per versioni anziane di Excel. In u menù cuntestu, spostate u cursore nantu à l'elemento "Incolla speciale". In u menu in più chì si apre, selezziunate l'elemento cù u listessu nome.

  3. Dopu à ciò, una finestra specifica speciale si aprà. Pressu u pulsante "Inserisci u Link" in u angulu inferiore sinistra di a cella.
  4. Cusì sì l'opzione scegli, i valori da una matrice di tabelle saranu inseriti in un'altra. Quandu cambiate i dati in a sorgente, cambieranu ancu automaticamente in u intervinu annantuu.

Lezione: Incolla Specialu in Excel

Metudu 5: Relazione tra tabelle in più libri

Inoltre, pudete organizzare a cunnessione trà spazi tabulati in diversi libri. Questu utilizza l'utile di l'inserzione speciale. Le azzioni saranu assolutamente simili à quelle chì avemu cunsideratu in u metudu precedente, tranne chì a navigazione durante l'introduzione di e formule ùn duverà micca accadere trà e zone di un libru, ma tra i file. Tuttu u naturale, tutti i libri anu relativi à esse aperti.

  1. Selezzi a gamma di dati chì vulete truvà in un altru libru. Fate un clic nantu à u chè cù u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate a posizione in u menu chì si apre "Copia".
  2. Dopu avemu muvutu in u libru in chì questi dati duveranu esse inseriti. Selezziunate l'intervallo desideratu. Fate un clic col bottinu di dirice di u mouse. In u menù contestuale in u gruppu "Opzioni d'inserzione" sceglite un articulu "Inserisci u Link".
  3. Dopu, li valori sò esse inseriti. Quandu cambiate i dati in u sorgente di u sorgente, a matrice tabularia di a cartula di travagliu trascinerà automaticamente. È ùn hè micca necessariu chì duveru i libri da aprà per questo. Ci hè abbastanza à aprite solu una cartula di travagliu, è tirerà automaticamente in i dati da u documentu chjamatu chjappu, se cambiamenti sò stati fatti prima in questu.

Ma ci vogliu notà chì in stu casu l'inserzione sarà fatta in forma di un array immutable. Se provate à cambià una cellula cù i dati inseriti, un messagiu vi ghjunghje chì vi informerà chì ùn hè micca pussibule di fà quessa.

I cambiamenti in un tali array assuciatu à un altru libru ponu esse fattu solu rompendu u ligame.

Sconnessione trà e tabelle

A volte hè necessariu rompere u ligame trà i rigali di tavola. A ragione di stu scopu pò esse, cum'è u casu sopra descrittu, quandu volete cambià una matrice inserita da un altru libru, o semplicemente perchè l'utente ùn vole micca chì i dati in una tavula esse automaticamente aggiornati da un altru.

Metudu 1: disconnessu tra i libri

Pudete rompere a cunnessione tra i libri in tutte e cellule cù a praticazione d'una virtualmente una operazione. In listessu tempu, i dati in e cellule rimarranno, ma saranu già valuri statichi micca aggiornati chì ùn dependenu micca di altri documenti.

  1. In u libru, in cui i valori da altri file sò tirati, vai à la tabulazione "Dati". Cliccate nantu à l'icona "Edit links"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Connessioni". Dunque, se u libru attuale ùn contene micca ligami versu altri file, stu bottinu hè inattivu.
  2. A finestra per cambià legami hè lanciata. Selezziunati da a lista di libri relativi (s'ellu ci sò parechji) u schedariu chì vulemu rompere a cunnessione. Cliccate nantu à u bottinu "Break the link".
  3. Una finestra di informazione hè aperta, in cui ci hè un avvertenza nantu à e conseguenze di l'azzioni. Se sì sicuru di ciò chì avete da fà, allora cliccate nantu à u bottinu. "Rompiani".
  4. Dopu à quessa, tutte e referenze à u schedariu specificatu in u documentu attuale seranu rimpiazzate cù i valori statichi.

Metudu 2: Inserisci valori

Ma u metudu sopra ripercussu hè aduvatu solu sì avete bisognu di separà completamente i ligami tra i dui libri. Cosa si deve fà se fate una sconfinzione di e tabelle relative chì si trovanu nant'à u listinu file? Pudete fà questu copendu i dati, è dopu incollitu in u listessu locu chì i valori.À propositu, u stimu metru pò esse adupratu per rompere a cunnessione trà i campi di dati separati di diversi libri senza rumpre a cunnessione generale trà i file. Vedemu chì cum'è questu metudice funziona in pratica.

  1. Selezziunate u intervallo in cui vulemu rimuovere u ligame versu un'altra tavola. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Copia". Invece di queste azioni, pudete digità una cumminazione di tasti calda alternativa. Ctrl + C.
  2. Poi, senza rimproverà a selezzione da u stissu fragmentu, fate di nuovo clic nantu nantu à u cù u bottinu direttu di u mouse. Sta volta in a lista di azzioni cliccemu nantu à l'icona "Valuri"chì hè messu in un gruppu di strumentu "Opzioni d'inserzione".
  3. Dopu à ciò, tutti i ligami in u spaziu selettu sò esse rimpiazzati da valori statici.

Comu pudete vede, Excel hà metodi è strumenti per legà parechje tavule. In questo casu, i dati tabulati ponu esse nantu à altre pagine è ancu in diversi libri. Se hè necessariu, sta cunnessione pò esse facilmente rotto.