Yandex Navigator per Android

E grande parti di u mercatu di l'applicazioni di navigazione (cume Navitel Navigator) hè stata tolta da e cartine di Google, preinstallata in a maiò parte di i dispositivi Android. In risponda, a corporazione russa Yandex hà liberatu a so versione di un serviziu libaru per travaglià cù GPS, chjamatu Yandex.Navigator. Oghje ci spieghjaremu ciò chì rende stu prugramma tantu speciale.

Tri tippi di carte

Cumu Yandex Navigator hè directamente cunnessu cù u serviziu Yandex.Maps, l'applicazione, cum'è u cumpagnu di classu di Google, offre micca solu mappe schematiche classiche, ma dinò a vista satellitare è a cosiddetta “popolare” (in questo casu, a mappa hè piena da l'utenti).

Questa opzione hè un vantaghju sicuru: se a carte ufficiali manca qualcosa, allora l'omissione hè probabilmente correggiata in u populu, è viceversa.

Visualizzare eventi nantu à e strade

Siccome i principali utenti di i prugrammi di navigazione sò automobilisti, hè un'occasione naturale è necessaria per monitorà ciò chì accade nantu à e strade. Yandex.Navigator pò esse configuratu per fà vede un numeru di eventi nantu à e strade, da un accidente è finisce cù u blocchimentu di strade.

Da veda notà chì eventi di strada sò marcati da altri utenti di Yandex.Navigator, allora tene in mente questa nuance. I concorrenti più stretti (per esempiu, l'applicazione da Navitel) ùn anu micca a funzione di monitorà ciò chì accade nantu à e strade.

A navigazione in linea

Questa opzione hè una di e più ricercate applicazioni per u travagliu cù GPS. I sviluppatori anu presu in considerazione stu momentu è aghjuntu a capacità di scaricà mappe in u dispositivo in u so prugramma.

Tuttu u vostru bisognu hè di digità simplamente a ricerca u nomu di a cità o a regione è scaricà a mappa per u dispositivo.

Controllo vocale

Una caratteristica utile hè a gestione di Yandex. Navigator cù voce. Questa opzione hè attivata per difettu.

In più, in l'impostazioni sonore, l'utenti truveranu scelte di navigatore navigatore - lingua maschile, femina è audio.

Capacità di ricerca

A differenza di i colleghi in l'officina (per esempio, mappe da Google), Yandex.Navigator implementa un sistema di ricerca più visuale è chjaru per un oggettu specificu.

L'utenti cliccanu nantu à l'icona cù u locu di interesse, è l'oggetti più vicinu à a situazione attuale sò apparsi immediatamente in a mappa.

Semu dinò chì u sistema di ricerca icone hè molto pratticu per l'uditori automobilisti.

Opzioni di configurazione

Francu, ci sò pochi di opzioni per a configurazione "per voi" in Yandex.Navigator. L'utenti pò passà da modi di notte è di ghjornu, accende visualu 3D, elimina mappe è sposta storie.

Una caratteristica notevole hè l'autoscalamentu di a mappa, dipende da a velocità di u muvimentu.

Informazione di multi

Per i utilizatori di Russia, a funzione unica di vede e multe di polizia di trafficu hè assai utile. L'accessu à esse si trova in l'elemento di menù "Cundizione polizia"..

L'utenti sò impiegati à inserisce u numeru è a serie di u certificatu è u certificatu di registrazione, è u nomu cumunale. L'applicazione mostrerà se l'utente hà una violazione, è furnisce un'occasione à pagà a multa cù u serviziu Yandex.Money.

Virtues

  • L'applicazione hè in russe;
  • Totalmente libaru;
  • Alta velocità;
  • Interfaccia comoda è bella.

Inconvenienti

  • Ci sò imprecisioni in u display;
  • E carte occupanu una grande quantità di memoria;
  • A volte si spontaneamente si blocca.

Ci sò parechje soluzioni di navigazione GPS nantu à u mercatu di l'applicazione Android. Yandex.Navigator occupa un postu particulare in mezu à elli, essendu un'alternativa conveniente è libera di molti altri servizii.

Scaricate Yandex Navigator gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store