Aprite i file RTF

U RTF (Rich Text Format) hè un furmatu di testu chì hè più avanzatu di TXT regale. L'obiettivo di i sviluppatori era di creà un furmatu conveniente per leggere i documenti è i libri elettronichi. Questu hè fattu per l'introduzione di supportu per i meta tags. Scopri chì prugrammi sò capaci di operà cù l'oggetti cù l'estensione RTF.

Elaborazione di u furmatu d'applicazione

Tre gruppi di applicazioni supportanu u serviziu cù Rich Text Format:

  • elaboratori di testi inclusi in una serie di suites d'ufficio;
  • un software per leghje libri in lettura (i cosiddetti "lettori");
  • editori di testu.

In più, l'oggetti cun questu estensione sò capaci di aprire certi spettatori universali.

Metudu 1: Microsoft Word

Se avete a suite Microsoft Office installata in u vostru computer, pudete visualizà facilmente u cuntenutu RTF cù un elaboratore di testu.

Scaricate Microsoft Office Word

  1. Sceglite Microsoft Word. Cliccate nantu à la scheda "File".
  2. Dopu a transizione, cliccate nantu à l'icona "Apertu"ponu in u blocu di sinistra.
  3. Un attellu standard di apertura di documenti sarà lanciatu. In essa, avete bisognu di andà à u cartulare duve si trova u oggettu di testu. Selezziunate u nome è cliccate "Apertu".
  4. U documentu hè aperto in Microsoft Word. Ma, cum'è si pò vede, u lance era accadutu in a modalità di compatibilità (funzionalità limitata). Questo suggerisce chì ùn sia micca tutte e cambiamenti chì a larga funzionalità di u Word ponu produrre pò esse supportate da u formatu RTF. Allora, in modu di compatibilità, tali funzioni non supportate semplicemente sò disattivate.
  5. Se vulete semplicemente leggere u documentu è ùn edite micca, allora in questo casu hè adatta per cambià a modalità di lettura. Move a tabulazione "Vede"è poi cliccate situatu nantu à u nastru in blocu "Modi di vista di u documentu" un bottinu "Modu di lettura".
  6. Dopu avè cambiatu in modalità lettura, u documentu aprirà per a schermata cumpleta, è a zona di travagliu di u prugramma hè divisa in duie pagine. Inoltre, tutti l'utili inutili saranu rimossi da i pannelli. Hè cusì, l'interfaccia di u Parole apparirà in a forma più conveniente per a lettura di libri o documenti elettronichi.

In generale, Word funziona assai bè cù u furmatu RTF, visualizendu correttamente tutti l'oggetti à chì i meta tags sò applicati in u documentu. Ma questu ùn hè micca sorprendente, poichè u sviluppatore di u prugramma è stu furmatu hè uguale - Microsoft. Quanto à a restrizzione per edità i documenti RTF in Word, hè piuttostu un prublema di u formatu stessa, è micca di u prugramma, postu chì ùn purtà micca accunsentì parechje funzioni avanzate chì, per esempio, sò aduprate in u formatu DOCX. Ma u principale svantaghju di Word hè chì questu editor di testu sia parte di a suite d'ubicazione cumbattuta Microsoft Office.

Metudu 2: LibreOffice Writer

U prossimu processore di testi chì pò funziunà cù RTF hè Writer, chì hè inclusu in a suite di applicazione di libreria LibreOffice.

Scaricate LibreOffice per a libera

  1. Lanciate a finestra di avvicinanza di LibreOffice. Dopu à quessa, ci sò parechje opzioni per l'azione. U primu di elli consiste in cliccà nantu à l'etichetta "Open File".
  2. In a finestra, andate in a cartella induve l'oggetto di u testu hè situatu, selezziunate u so nome è cliccate sottu. "Apertu".
  3. U testu sarà visualizzato cù LibreOffice Writer. Ora pudete cambià a modalità di lettura in stu prugramma. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona. "Vista di Libru"chì hè situatu in a barra di stato.
  4. L'applicazione passerà à a vista di libru di u cuntenutu di u documentu di testu.

Ci hè ancu una opzione alternativa per lanciare un documentu di testu in a finestra di avvicinanza di LibreOffice.

  1. In u menù, cliccate nantu à a didicazione "File". Next, cliccate "Apertu ...".

    L'amore hotkey pò pressà Ctrl + O.

  2. A finestra di lancia si aprirà. Tutte l'azione ulteriore sò eseguite cum'è discu sopra.

Per implementà una varianta più di l'apertura di un oggettu, hè basta per andà à u cartulare finale in Esploratore, selezziunu u prugramma di testu stessa è trascinarlo premendu u bottinu sinu di u mouse in a finestra di LibreOffice. U documentu compare in Writer.

Ci sò dinò opzioni per aprire un testu micca passendu da a finestra di partenza di LibreOffice, ma già da l'interfaccia di l'applicazione Writer stessa.

  1. Cliccate nantu à l'etichetta "File"è dopu in listinu menu "Apertu ...".

    Oppure cliccate nantu à l'icona "Apertu" in l'immagina di u cartulare nantu à a barra di strumenti.

    O applica Ctrl + O.

  2. A finestra di apertura hà da principià, in cui pudete fà e azzioni descritte sopra.

Come si vede, LibreOffice Writer dà più opzioni per l'apertura di u testu di Word. Ma nant'à u tempu, deve esse annunziatu chì quandu si mostra u testu di stu furmatu in LibreOffice, alcuni spazi sò marcati in grisgiu, chì ponu mustrà a lettura. In più, a visione di u libru di Libre hè inferiore in convenienza à a modalità di lettura di Word. In particulare, in mode "Vista di Libru" Strumenti inutili ùn sò micca rimossi. Ma u vantaghju assolutu di l'applicazione Writer hè chì pò esse uti assolutamente gratuitu, à diffe u applicazione di Microsoft Office.

Metru 3: OpenOffice Writer

Un'altra alternativa libera à Word per l'apertura di RTF hè l'usu di l'applicazione OpenOffice Writer, chì hè inclusa in un altru pacchetto di software di ufficialità gratuito - Apache OpenOffice.

Scaricate Apache OpenOffice gratuitamente

  1. Dopu avè lanciatu a finestra di avvio di OpenOffice, cliccate nantu à "Apertu ...".
  2. In a finestra di apertura, cum'è i metudi discuvi sopra, andate in u cartulare induve l'oggetto di u testu hè situatu, marcatu e cliccate "Apertu".
  3. U documentu hè espositu cù OpenOffice Writer. Per cambià in a forma di libru, cliccate nantu à l'icona correspondente in a barra di stato.
  4. Visualizzatore di documenti di libri attivatu.

Ci hè una opzione di avvicinamentu da a finestra iniziale di u pacchettu OpenOffice.

  1. Avendu a finestra di avvio, cliccate "File". Dopu à chì cliccate "Apertu ...".

    Si pò ancu aduprà Ctrl + O.

  2. Quandu si utilizza una qualsiasi di e opzioni di sopra, a finestra di apertura cumincerà, è dopu esegu tutte e altre manipulazioni, cum'è indichi in a versione precedente.

Hè pussibule dinò avè un documentu trascinendu è trascinendu da Cunduttrice per a finestra di avvicinamentu OpenOffice cume per LibreOffice.

A procedura di apertura hè ancu effettuata via l'interfaccia Writer.

  1. Quandu lanciate OpenOffice Writer, cliccate "File" in u menù. In u listinu chì si apre, selezziunu "Apertu ...".

    Pudete cliccà nantu à l'icona "Apertu ..." in a barra di strumenti. Hè presentatu in forma di cartella.

    Pudete aduprà cum'è una alternativa Ctrl + O.

  2. A transizione versu a finestra di apertura sarà fatta, dopu allora tutte e azzioni duveranu esse eseguite cum'è descritte in a prima varianta di lanciatu un oggiu testu in OpenOffice Writer.

A realtà, tutti i vantaggi è l'inconvenienti di OpenOffice Writer durante u travagliu cù RTF sò uguale a quelli di u LibreOffice Writer: u prugramma hè inferiore in a visualizzazione visuale di i cuntenuti di u Verbu, ma nant'à u tempu hè, invece, libero. In generali, a suite ufficiale LibreOffice hè attualmente cunsiderata più moderna è avanzata di u so primu concurrente trà analoghi gratuiti - Apache OpenOffice.

Metudu 4: WordPad

Alcuni editori di testi cumuni, chì differiscono da i processori di testu descritti sopra cù una funzionalità meno sviluppata, supportanu ancu u travagliu cù RTF, ma ùn hè micca tutti. Per esempiu, s'è pruvate à lanciare u cuntenutu di un documentu in u Notepad di Windows, allora invece di una lettura piacevule, ricevi un testu in alternanza cù i meta tag chì u so missione hè di visualizzare elementi di formattazione. Ma ùn vedite micca a formattazione stessa, perchè Notepad ùn la sustene.

Ma in Windows esiste un editor di testu integratu chì affronta cun l'esempiu di l'infurmazioni in u formatu RTF. Hè chjamatu WordPad. Inoltre, u furmatu RTF hè basatu per questu, postu chì per difettu, u prugramma salva i file cù sta estensione. Vedemu cumu si pò visualizzare u testu di u furmatu specificatu in u prugramma standard di WordPad di Windows.

  1. U modu più faciunu per scartà un documentu in WordPad hè dopu cliccà nantu à u nomu in Esploratore to mouse button.
  2. U cuntenutu si aprirà da l'interfaccia di WordPad.

U fattu hè chì, in u registru di Windows, WordPad hè impiegatu cum'è prugramma predefinita per l'apertura di stu furmatu. Allora, se ùn ci sò micca cambiamenti à e impostazioni di sistema, allora u percorso specificatu aprirà u testu in WordPad. Se i cambiamenti sò stati fatti, u documentu sarà lanciatu cù u lugiziale assignatu per aprirli.

Hè pussibule lancià u RTF da l'interfaccia di WordPad.

  1. Per avè WordPad, cliccate nantu à u bottinu. "Start" in fondo à u schermu. In u menu chì si apre, selezziunu l'elementu più bassu - "Tutti i prugrammi".
  2. In a lista di applicazioni, truvate a cartella "Standard" è cliccate nantu à ellu.
  3. Da l'applicazioni standard aperte ci vole à sceglie u nome "WordPad".
  4. Dopu chì WordPad sia in esecuzione, cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu chì si cala un angulu in direttu. Questa icona si trova à a sinistra di a tab. "Casa".
  5. A lista di azzioni si aprirà quì selezziunate "Apertu".

    In alternativa, pudete pressà Ctrl + O.

  6. Dopu avè attivatu a finestra aperta, andate in a cartella induve u documentu di u testu hè situatu, seleziona u cliccate "Apertu".
  7. U cuntenutu di u documentu hè visualizatu via WordPad.

Di sicuru, in termini di visualizazioni di capacità, WordPad hè nettamente inferiore a tutti i processori di testi enumerati sopra:

  • Stu prugramma, à l'intestu, ùn supporta micca u travagliu cù e immagini chì ponu esse incorporate in un documentu;
  • Ùn rompe u testu in pagine, ma li presenta cun un nasu;
  • L'applicazione ùn hà micca una manera di lettura separata.

Ma nant'à u tempu, WordPad hà un avvantaggiu impurtante nantu à i prugrammi sopra sposti: ùn hà bisognu di esse installatu, postu chì hè inclusu in a versione basica di Windows. Un altru vantaghju hè chì, cun un prucedimentu di prugrammi precedenti, per mandà a RTF in WordPad, per difettu, cliccate nantu à l'oggetto in l'esploratore.

Metudu 5: CoolReader

Non solamente i trasformatori di testi è i redattori pò aprite RTF, ma dinò litturi, cioè un software pensatu solu per leghje è micca per edità u testu. Unu di i prugrammi più diffusi di sta classe hè CoolReader.

Scaricate CoolReader gratuitamente

  1. Run CoolReader. In u menù, cliccate nantu à l'elemento "File"rappresentatu da una icona in forma di un libru in goccia.

    Pudete ancu cliccà a destra nantu à qualunque zona di a finestra di prugramma è selezziunate da a lista di cuntestu "Aprite un novu file".

    Inoltre, pudete avizià a finestra d'inaugurazione usando l'aiutu di hotkeys. È ci hè dui opzioni à tempu: l'usu di u layout di solitu per tali scopi Ctrl + O, oltre à a pressione di una chjave di funzione F3.

  2. A finestra di apertura si principia. Naviga versu u cartulare in u situ di u documentu di testu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. U testu sarà lanciatu in a finestra CoolReader.

In generale, CoolReader mostra abbastanza correttamente a formattazione di u cuntenutu RTF. L'interfaccia di sta applicazione hè più faciule per a lettura di i processori di testu è, in particulare, i redattori di testi sopra descritti. In listessu tempu, à differenza di prugrammi precedenti, hè impossibile à edità di testu in CoolReader.

Metru 6: AlReader

Un altru lettore chì supporta u travagliu cù RTF hè AlReader.

Scaricate AlReader gratuitamente

  1. Sceglite l'applicazione, cliccate "File". Da a lista, selezziunu "Open File".

    Pudete ancu cliccà nantu à qualsiasi area di a finestra AlReader è in a lista di cuntestazioni cliccate "Open File".

    Ma u solitu Ctrl + O in questu casu ùn funziona micca.

  2. A finestra di apertura si principia, chì hè assai differente da l'interfaccia standard. In questa finestra, andate in a cartella induve l'oggetto di u testu hè messu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. U cuntenutu di u documentu aprirà in AlReader.

Visualizà u cuntenutu di u RTF in stu prugramma ùn hè micca assai differente da e capacità di CoolReader, cusì specificamente in questu aspettu, a scelta hè una questione di gustu. Ma in generale, AlReader sustene più formati è hà un cintu di strumentu più spaziale di CoolReader.

Metudu 7: ICE Book Reader

U lettore prossimu chì sustene u furmatu descrittu hè ICE Book Reader. Hè vera, hè più acitu cù a creazione di una biblioteca di libri elettronichi. Allora, l'apertura di l'oggetti in essa hè fundamentalmente diversa da tutte e applicazioni precedenti. Uteghje dirittu u schedariu ùn funzionerà micca. Cumu hà da vene impurtatu in a biblioteca interna di ICE Book Reader, è dopu da esse aperta.

Scaricate ICE Book Reader

  1. Attiva ICE Book Reader. Cliccate nantu à l'icona "Biblioteca"chì hè rappresentatu da una icona in forma di cartella in a barra orizzontale superiore.
  2. Dopu avè cuminciatu a finestra di a biblioteca, cliccate "File". Selezziunu "Importà testu da u schedariu".

    Un'altra opzione: in a finestra di a biblioteca, cliccate nantu à l'icona "Importà testu da u schedariu" in u forma di un segnu di più.

  3. In a finestra esecuta, andate in a cartella duve si trova u documentu di testu chì volete importà. Selezziunu e cliccate. "OK".
  4. U cuntenutu sarà importatu in a libreria ICE Book Reader. Comu pudete vede, u nome di l'oggiu testu di destinazione hè aghjuntu à a lista di biblioteche. Per cumincià à leggere u libru, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome di questu oggettu in a finestra di a biblioteca o cliccate Enter dopu a so selezione.

    Pudete ancu selezziunu stu oggettu cliccendu "File" continuà à sceglie "Leggi un libru".

    Un'altra opzione: dopu avè evidenziatu u nome di u libru in a finestra di a biblioteca, cliccate nantu à l'icona "Leggi un libru" in forma di una freccia in a barra di strumenti.

  5. Per tutte e azzioni elencate, u testu apparirà in u Reader di ICE Book.

In generale, cum'è a maggior parte di l'altri lettori, i cuntenuti di u RTF in ICE Book Reader sò visualizati correttamente, è a pratica di lettura hè abbastanza pratica. Ma u prucessu d'apertura sembra più cumplicatu chè in i casi precedenti, postu chì hè necessariu importà nant'à a biblioteca. Pertanto, a maiò parte di l'utenti chì ùn anu micca a so propria biblioteca, preferenu aduprà altri spettatori.

Metudu 8: Universale di Visualizatore

Inoltre, parechji spettatori universali ponu travaglià cù i file RTF. Si tratta di prugrammi chì supportanu a visualizzazione di gruppi assornu diversi di oggetti: video, audio, testu, tabelle, immagini, etc. Una di queste applicazioni hè Universal Viewer.

Scaricate Universal Viewer

  1. U modu più faciule per lanciare un oggettu in Universal Viewer è trà un file da Cunduttrice in a finestra di prugramma da u principiu chì era digià rivelatu sopra quandu descrivia manipolazioni simili cun altri prugrammi.
  2. Dopu avè trascinatu u cuntenutu hè visualizatu in a finestra di Universale di Visualizatore.

Ci hè ancu un'altra opzione.

  1. Esecuzione di Universal Viewer, cliccate nantu à l'iscrizzione "File" in u menù. In u listinu chì si apre, selezziunu "Apertu ...".

    Invece, pudete digità Ctrl + O o cliccate nantu à l'icona "Apertu" da una cartulina in a barra di strumenti.

  2. Dopu avè lanciatu a finestra, andate in u cartulare di locu di l'oggetto, selezziunu e premete "Apertu".
  3. U cuntenutu sarà visualizatu cù l'interfaccia di Universal Viewer.

Universal Viewer visualizza i cuntenuti di l'oggetti RTF in un stile simile à u stile di visualizzazione in i processori di testi. Come a maggior parte di altri prugrammi universali, sta applicazione ùn supporta micca tutti i standard di i formati individuali, ciò chì pò fà vede errori di certi caratteri. Allora, Universal Viewer hè pruvatu à aduprà per a cunniscenza generale cù u cuntenutu di u schedariu, è micca per leghje u libru.

Avemu introduttu solu à una parte di quelli prugrammi chì ponu travaglià cù u formatu RTF. In listessu tempu anu pruvutu à sceglie e applicazioni più popolari. A scelta di una specifica per u praticu di u praticu, prima di tuttu, dipende da l'ughjetti di l'utente.

Allora, se un oggettu hà da edità, allora hè megliu ad aduprà processori di testi: Microsoft Word, LibreOffice Writer o OpenOffice Writer. È a prima opzione hè preferibile. Hè megliu per usà i prugrammi di lettura per leghje libri: CoolReader, AlReader, etc. Sì ancu mantene a vostra biblioteca, allora ICE Book Reader hè adattu. Sì avete bisognu di leghje o edite RTF, ma ùn vulete installà nùvenu software, allora utilizate l'editor di testu integratu Windows WordPad. Infine, se ùn sapete micca cù quale applicazione lanciare un schedariu di stu furmatu, pudete aduprà unu di i spettatori universali (per esempio, Universal Viewer). Benchè, avendu letto questu articulu, sapete già ciò chì hè per aprite RTF.