Cumu vede l'indirizzu MAC di un computer in Windows 7

"Dieci", essendu a ultima versione di Windows, hè aggiornata abbastanza attivu, è hà duie vantule è svantagghi. Parlendu di quest'ultimu, hè impossibile micca annunziare u fattu chì, in un tentativu di portà u sistema operativu à un unicu stile, i sviluppatori di Microsoft cambiani spessu micca solu l'apparenza di alcuni di i so componenti è cumenti, ma puru spostanu in un altru locu (per esempiu, da u "Pannellu" cuntrollu "in" Opzioni "). Queste cambiamenti, è per a terza volta in menu di un annu, anu ancu influenzatu l'utile di cambiamentu di layout, chì ùn hè micca troppu facili da truvà. Nisummanu micca solu quale ghjustu u truvà, ma dinò cumu personalizà per adattà e vostre necessità.

Cambia u layout di lingua in Windows 10

À u mumentu di sta scrittura, in i computer di a maggior parte di l'utenti "Detti" hè installata una di e so duie versioni - 1809 o 1803. Entrambe sò state liberate in u 2018, cù una differenza di appena sei mesi, dunque l'attribuzione di una combinazione di tasti per cambià layout in esse hè realizata cù un algoritmu simile. , ma sempre micca senza sfumature. Ma in l'uttelli di l'ultimu annu OS, cioè, finu à 1803, tuttu hè fattu diversamente. Dopu, tenemu cunsideratu quali azzioni anu da esibisce separatamente in e duie versioni attuali di Windows 10, è dopu in tutti quelli precedenti.

Vede ancu: Cumu scopre a versione di Windows 10

Windows 10 (versione 1809)

Cù u liberamentu di l'aggiornu di l'ottobre à grande scala, u sistema operativu di Microsoft hè diventatu micca solu più funzionale, ma dinò assai più integratu in termini d'aspettu. A maiò parte di e so capacità sò gestite in "Parametri", è per persunalizà u layout di cambiamentu, avemu bisognu di aduttallu à elli.

  1. Aprite "Opzioni" attraversu u menù "Start" o cliccate "WIN + I" in a tastiera.
  2. Da a lista di sezioni in a finestra, selezziunate "Dispositivi".
  3. In a barra laterale, andate in tab "Enter".
  4. Scorri nantu à a lista di opzioni presentate quì.

    e seguite u ligame "Impostazioni avanzate di tastiera".
  5. Dopu, selezziunate l'elemento "Opzioni di barra di lingua".
  6. In a finestra aperta, in a lista "Azzione"prima cliccate nantu à l'elemento "Passà a lingua di entrata" (se davanti ùn hè micca scevule), è poi nantu à u bottinu "Cambia a scelta di tastiera".
  7. Una volta in a finestra "Canciate e scorciati di tastiera"in blocu "Cambia u Lingua di Input" sceglite una di e dui combinazioni dispunibuli è beni, allora cliccate "OK".
  8. In a finestra precedente, cliccate nantu à i pulsanti unu in unu. "Applicà" è "OK"per chiuderine è salvà e vostre impostazioni.
  9. I cambiamenti entreranu in vigore immediatamente, dopu allora puderete cambià u layout di lingua cù a combinazione di tasti impostata.
  10. Hè cusì facili, ancu micca intuitivamente chiaru, di cambià u pianu in l'ultima versione (a fine di u 2018) di a versione Windows 10. In a versione precedente, tuttu hè resultatu più chjaru, chì discutemu dopu.

Windows 10 (versione 1803)

A soluzione di u prublema cunnisciutu in u sughjettu di a nostra missione oghje in sta versione di Windows hè ancu svolta in a so "Parametri"tuttavia, in un'altra parte di stu cumpunente di u sistema operativo.

  1. Cliccate "WIN + I"aprite "Opzioni"è andate à a sezione "Tempu è Lingua".
  2. Dopu, andate in tab "Regione è lingua"situatu in u menù laterale.
  3. Scorri finu a listinu di opzioni dispunibule in sta finestra.

    e seguite u ligame "Impostazioni avanzate di tastiera".

  4. Seguite i passi dettati in i paragrafi 5-9 di a parte precedente di l'articolo.

  5. Se u scunghjemu cù a versione 1809, pudemu dì chì in 1803 a situazione di a sezione chì dà a capacità di personalizà a cambiazione di u layout di lingua hè stata più logica è comprensibile. Purtroppu, cù l'aggiornamentu pudete dimenticà.

    Vede ancu: Cumu aggiornà Windows 10 à a versione 1803

Windows 10 (finu à a versione 1803)

A cuntrastu à l'attuale "dozzina" (almenu per u 2018), l'impostazione è a gestione di a maggior parte di l'elementi in versioni finu à 1803 hè stata fatta in "Pannello di cuntrollu". In listessu locu, pudemu mettere a nostra proprie combinazione di tasti per cambià a lingua di entrata.

Vede ancu: Cumu aprite u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". U modu più faciule per fà ciò è da a finestra. Run - cliccate "WIN + R" nant'à a tastiera, inserisci u comando"cuntrollu"senza quotazione è cliccate "OK" o chiave "Enter".
  2. Passate à vede u modu "Badge" è selezziunate l'elemento "Lingua", o se u modu di vista hè impostatu "Categoria"vai à a sezione "Modificare u Metudu di Input".
  3. Next, in u blocu "Commutazione di metodi di entrata" cliccate nantu à u ligame "Modifica a scelta rapida di a barra di lingua".
  4. In u pannellu laterale (sinistra) di a finestra chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Opzioni avanzate".
  5. Seguitate i passi descritti in i punti # 6-9 di st'articulu. "Windows 10 (versione 1809)"primu ci hà pigliatu.
  6. Avendu parlatu di cume configurà i tasti di scelta rapida per cambià u layout in l'antiche versioni di Windows 10 (quant'ellu si pò spicca strana), ci ponemu ancu a libertà di raccomandà chì l'upgrade in primu postu per ragioni di sicurezza.

    Vede ancu: Cumu aggiornà Windows 10 à l'ultima versione

Optional

Purtroppu, a nostra configurazione per cambiamenti di layout in "Parametri" o "Pannello di cuntrollu" applicà solu à l'ambiente "internu" di u sistema operativu. Nant'à u schermu di serratura, induve una password o un codice pin hè inserita per entrà in Windows, a combinazione di tasti standard hè aduprata, ancu hè stabilita per l'altri utilizatori di PC, s'ellu ci hè. Questa situazione pò esse cambiata cumprendu:

  1. In un modu furmatu, apri "Pannello di cuntrollu".
  2. Da attivendu u modu di vista "Piccole Icone"vai à a sezione "Norme Regiunali".
  3. In a finestra chì si apre, aprite a scheda "Avanzate".
  4. Hè impurtante:

    Per fà una azzione ulteriore, devi avè diritti di amministratore, sottu hè un link à u nostru materiale nantu à cumu uttinelu in Windows 10.

    Leggi più: cumu uttene diritti di amministratore in Windows 10

    Cliccate nantu à u bottinu "Copia opzioni".

  5. In a zona inferiore di a finestra "Opzioni di schermu ..."Per aprite, selezziunate i caselli contr'à u primu o dui punti simultaneamente, situati sottu l'iscrizzione "Copia l'impostazioni attuali à"dopu cliccate "OK".

    Per chjappà a finestra precedente, cliccate ancu "OK".
  6. Completendu i passi sopra ripusuti, puderete fà la scelta rapida di tastiera per cambià i layout configuratu in u passu precedente, ancu nantu à a schermata di benvenuta (lockout) è in altri conti, se esiste, in u sistema operativu, è in quelli creaghju in futuro (a cundiziunà chì u secondu elementu hè statu marcatu).

Conclusione

Ora sapete cume configurà a cambiazione di lingua in Windows 10, indipende se l'ultima versione o una di e versioni precedenti hè installata in u vostru computer. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi. Sì ancu e domande nantu à u sughjettu avemu rivisto, pudete dumandà li in cumenti sottu.