Se cunnessi una unità flash USB, un discu duru esternu, una stampante o un altru dispositivo cunnessu USB à Windows 7 o Windows 8.1 (pensu chì si sia applicatu à Windows 10), vedi un missaghju d'errore chì indica chì u dispositivu USB ùn hè micca ricunnisciutu, sta istruzzione deve aiutà a risolve u prublema . Errore pò accadere cun USB 3.0 è dispositivi USB 2.0.
I motivi per i quali Windows ùn ricunnosce micca un dispositivo USB pò esse differente (esessu in realtà parechji), è cusì ci sò ancu diverse soluzioni à u prublema, ancu qualchì travaglia per un utente, altri per un'altra. Iu pruvaraghju di ùn perdere nunda. Vede ancu: Richiesta di descrittore di dispositivi USB fallita (codice 43) in Windows 10 è 8
A prima azzione quandu l'errore "Dispositiu USB ùn hè micca ricunnisciutu"
Prima di tutti, s'è incontratu l'errore di Windows indicatu quandu cunnessi una unità flash USB, mouse e tastiera o qualcosa d'altri, vi pruponi di assicurà chì a culpa di u dispositivo USB sia (questu hà da guarvà almeno tempu).
Per fà quessa, ghjustu à pruvà, se hè possibile, cunnesse questu dispositivu à un altru computer o laptop, è verificate s'ellu funziona quì. In quantun casu, ci hè tutte e ragioni per suppurtà chì a ragione in u dispositivo in sè è i metudi in seguitu ùn funzionanu micca. Ùn ci hè più da verificà a giustizia di a cunnessione (se i cavi sò usati), ùn cunnesse micca davanti, ma à a portu USB posteru, è se nunda aiuta, avete bisognu di diagnosticà u dispositivo in sè.
U secondu metudu chì deve esse pruvatu, in particulari annantu se u mischjettu hà fattu u travagliu normalmente (è ancu se a prima opzione ùn pò esse implementata, perchè ùn ci hè nunda di altru computer):
- Spegni u dispositiu USB chì ùn hè micca ricunnisciutu è spente u computer. Rimuova u tappu da a pruvi, poi preme e tene u pulsante di accumudamentu nantu à u computer per pochi secondi; questu rimuove e cariche rimanenti da a scheda madre è accessori.
- Accende u computer è ricuniscià u dispositicu di prublema dopu avverrà Windows. Ci hè una possibilità chì hà da fà.
U terzu puntu, chì pò ancu aiutà più veloce di tuttu ciò chì sarà descrittu in seguitu: sì una numerosa squadra hè cunnessa cù u vostru computer (in particulare à u pannellu frontale di u PC o via un splitter USB), pruvate à sfrutteghjine una parte di ciò chì ùn hè micca necessariu adesso, ma u dispositivo in sè l'errore, s'ellu hè capace di cunnesse à a parte posteriore di u computer (a menu di un laptop). S'ellu funziunava, allora ùn hè micca necessariu leggere di più.
Optional: se u dispositiu USB hà una alimentazione esterna, connettilo (o verificate a cunnessione), è se possibile, verificate se l'alimentu hè in cusitu.
Gestore di dispositivi è Driver USB
In sta parte, discutemu cumu per risolve l'errore. U dispositiu USB ùn hè micca ricunnisciutu in u Gestore di Periferiche di Windows 7, 8 o Windows 10. So rileghju chì esistenu parechje fatti in alice è chì cum'è scriveule quessa, ponu funzionà, ma ùn pò precisamente per a vostra situazione.
Allora vene prima à u manager di dispositivi. Un di i modi più pratichi per fà ciò è pressione di a chjave di Windows (cù u logo) + R, intrada devmgmtmsc e premete Invescia.
U vostru dispositivo ùn hè micca solu identificatu chì si truverà in e sette rubriche di dispatcher:
- Controller USB
- Altri dispositivi (è chjamatu "Dispositivo Scunniscutu")
Se u dispositiu ùn hè micca scunnisciutu nant'à altri dispositivi, poi pudete cunnesse à Internet, cliccate nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è selezziunate l'elementu "Aggiorna i driver" è, forse, u sistema operativu installerà tuttu u vostru bisognu. Si no, allora l'artìculu Cumu installà un prugrammu di dispositivi scunnisciutu ti aiutera.
In un casu chì un dispositivo USB micca scunnisciutu cù un puntu esclamativo nant'à a lista di Controllori USB, pruvate dui cose chì seguite:
- Fate un clic destro sul dispositivo, seleziona "Proprietà", poi sulla scheda "Driver", fai clic sul pulsante "Ritorna" se è disponibile, e se non - "Elimina" per rimuovere il driver. Dopu, dopu, in u manager di dispositivi, cliccate "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware" è scopri se u vostru dispositivo USB hà cessatu di esse micca ricunnisciutu.
- Prova à accede à e pruprietà di tutti i dispositivi cù i nomi Generic USB Hub, USB Root Hub o USB Root Controller, è in a gestione di l'alimentazione, tabchjera una casella "Permette à st'omu di spegnere per salvà l'alimentu."
Un altru modu chì si hè vistu in Windows 8.1 (quandu u sistema scrive u còdice d'errore 43 in a descrizione di prublemi. U dispositivu USB ùn hè micca ricunnisciutu): per tutti i dispositivi elencati in u paragrafo precedente, pruvate ciò chì succede seguendu: cliccate à ditturà - "Aggiorna i driver". Dopu - ricercà i driver in stu computer - selezziunu un driver da a lista di i piloti già installati. In a lista vi vedu un driver compatibile (chì hè già installatu). Selezziunu e cliccate "Avanti" - dopu a reinizessione di u driver per u cuntrollatore USB à chì hè micca cunnessu u dispositivo unidentificatu, pò funzionà.
Dispositivi USB 3.0 (unità flash USB o discu duru esterno) ùn sò micca ricunnisciuti in Windows 8.1
Nant'à i portatili cù sistema operativu Windows 8.1, l'errore di i dispositivi USB ùn hè micca ricunnisciuta da spessu per i dischi rigidi esterni è e unità flash USB chì funzionanu da USB 3.0.
Per risolve u prublema aiuta à cambià i parametri di u schema di putenza di u laptop. Vai à u pannellu di cuntrollu di Windows - l'alimentu di l'alimentu, selezziunu u schema di putenza usato è cliccate "Cambia e impostazioni avanzate di energia". Dopu, in l'impostazioni USB, disattivà u fermu tempurariu di porti USB.
Speru chì alcuni di quelli sopra cullati ti aiutanu, è ùn vedete micca i messaggi chì unu di i dispositivi USB connessi à stu computer ùn funziona micca bè. A mo opinione, aghju elencatu tutti i modi per correggere l'errore chì aghju d'addevu. Inoltre, l'articolo Computer pò aiutà dinò, ùn vedi micca l'unità flash.