Convertite video MP4 in MP3

Quelli chì anu spessu aduprà torrent-prugrammi, ancu una volta affrontatu cù diversi errori. Di solitu, per un utilizatore sperimentatu per risolve u prublema hè assai più faciule chè per un principiante, chì hè logicu. Questu hè più difficiule. Tuttavia, micca tutti pudenu determinà a fonte di i prublemi è sapenu esattamente cumu risolte l'errori di u client di torrent. Questu articulu descrive l'errore. "Impossibile salvà u torrent" è cum'è chì si risolve.

Cause di l'errore

Fondamentalmente, l'errore di salvà u torrent hè dovutu à a cartella in remota in cui i file sò stati carregati o per a mancanza di e impostazioni di u prugramma. Un prublema inaspettatu pò verificà nantu à tutte e versioni di Windows, indipende a so profondità di bit. Per risolve u prublema, ci sò diversi modi.

Metudu 1: Purga un discu locale

Errore à l'archiviazione di u luggeru torrent pò esse causatu da u spaziu pienu di u discu duru induve u scaricatu hà avutu. In questu casu, avete da specificà un cartulare diversu per risparmi dopu.

In casu chì ùn avete micca un altru spaziu libaru, per esempiu, un discu duru esternu o internu, unità di memoria, allora i servizii di cloud free ponu esse uti vi. Per uttenirli, avete bisognu di registrà è pudete carregà i vostri schedari à elli. Per esempiu, ci sò i servizii cum'è Unità di Google, Dropbox è d'altri. Per carregà un file à u nube, seguite sti passi:

  1. Log in o registrà un account in u serviziu cloud. Per esempiu, in Google Drive.
  2. Cliccate "Crea" è in u menù drop-down, selezziunu "Caricare i File".
  3. Scaricate i schedari necessarii.
  4. Dopu avè scaricatu oggetti ind'è u nuvellu, pudete cancellarli da u vostru discu duru. Avà, se avete bisognu di accessu à u schedariu, pudete vede o scaricate u rigore. Per fà quessa, cliccate à diretta nantu à u lìculu è cliccate nantu à "Aprite cù" (cù selezzione di l'utellu pertinente) o "Download".

Inoltre, ci hè un gran numeru di prugrammi è utilità per pulisce u discu. Per esempiu CCleanerchì ùn hà solu sapè cume pulì u registru è diversi spazzii di sistema, ma cerca dinò i file dughjetti.

Lezione: Cumu pulìte u computer da spazzatura

Metudu 2: Impostazioni per e cartelle in u client di torrent

Forse u vostru prugramu torrent ùn sà micca puru saperete da salvà i schedari. Per rectificà u fallimentu di e impostazioni, avete bisognu di specificà u caminu à a cartella desiderata. Dopu, u prucessu sarà discusu nantu à l'esempiu di un clientinu populu Bittorrent.

  1. Andate à e vostre impostazioni di torrent nantu à a strada "Impostazioni" - "Impostazioni di prugramma" o cittoliu Ctrl + P.
  2. Cliccate nantu à la scheda "Cartetti" e spuntà tutte e caselle. Specifichi una cartella per elli.
  3. Hè desiderabile chì u parcorsu ùn sia micca troppu longu è sia urdinatu di cartulari, cù i nomi chì ùn anu micca alfabetu cirillicu. U nome di u cartulare specificatu deve esse scrittu in latinu.

  4. Salvà e modifiche cù u bottinu "Applicà".

Ora sapete chì à fà, quandu quandu pruvate à scaricà un file cù un client torrent, apparisce una finestra cù l'errore "Impussibile salvà un torrent". Ùn ci hè nunda di difficiule in sti metodi, dunque pudete fà subitu.