Crea e elimina i ligami in Microsoft Office Excel

Come qualunqui altru sistema operativu, Android hà i prugrammi chì scontranu in background. Si principianu automaticamente quandu accendi u smartphone. A maiò parte di questi prucessi sò necessarii per u funziunamentu di u sistema è sò parte di u. Tuttavia, qualchì applicazioni sò state truvate chì cunsumanu troppa memoria di sistema è l'alimentazione di a batteria. In stu casu, vi fate bisognu di fà un sforzu per migliorà e prestazioni è risparmi di energia di a batteria.

Disabilite l'applicazioni di autorunimentu in Android

Per scurdà di u prugrammu di autorunimentu nantu à un smartphone, pudete aduprà un'applicazione di terze parti, disattivà i prucessi manualmente o smetti completamente u prugramma da u dispositivo. Sapemu chì cum'è a fà.

Esse estremamente attenta quandu fermerete i processi in esecuzione o rimuovete applicazioni, chì questu puderebbe purtà à difettu di sistema. Disattivà solu i programmi chì sò 100% sicuru. Strumenti cum'è sveglia, calendario, navigatore, posta, ricordi è ancu altre travaglianu in u sottu per funziunà a so funzione.

Metudu 1: Casu di Strumenti All-In-One

Un prugramma multifunzionale, cù chì pudete ottimizà e prestazioni di u sistema, eliminendu i file inutili, risparmiava l'energia di a batteria è vi distrughete l'applicazioni di autorunazione.

Scaricare All-In-One Toolbox

  1. Scaricate è eseberu l'applicazione. Accede à i file da cliccà "Permette".
  2. Swipe up per vede u fondu di a pagina. Andate in a sezione "Startup".
  3. Selezzi manualmente i prugrammi chì volete escludiri da u listinu di avvicinamentu, è mette u slider à "Disabled" sia cliccate "Disable all".

Questu metudu, ancu simplice, ùn hè micca assai affidabile, postu chì, senza diritti di root, alcune applicazioni saranu sempre in carica. Puderete aduprà ancu in cumulazione cù l'altri metudi descritti in l'articolo. Se u telefuninu hà l'accesso à root, pudete gestisce l'autorunuttu cù i prugrammi di Autorun Manager o Autostart.

Vede ancu: Cumu cancellà a RAM in Android

Metudu 2: Greenify

Questu strumentu permette di analizzà u travagliu di e applicazioni in background e tempu "pone a dorme" quelli chì ùn state usando nant'à u momentu. Principali vantaghji: ùn hè micca necessità di sguassà i prugrammi chì ponenu necessità in futuro è l'accessibilità per dispositivi senza diritti di root.

Scaricate Greenify

  1. Scaricate è installate l'applicazione. Subitu dopu l'apertura di una piccula descrizzione apparirà, leghje è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
  2. In a prossima finestra, avete bisognu di specificà s'ellu ci hè accessu root in u vostru dispositivo. Sì ancu se ùn avete micca accettatu nisuna azzione per ottenerla, allora più probabilmente ùn l'avete micca. Per piacè inserisci un valore pertinente o selezziunu "Ùn sò micca sicuru" è cliccate "Prossimu".
  3. Verificate a casella se usanu u blocu di schermu è premete "Prossimu".
  4. Se a modalità senza radice hè selezionata o ùn sapete micca sicuru se ci sò diritti di root in u vostru dispositivo, apparirà una finestra induve avete bisognu di attivà u serviziu di accessibilità. Spingi "Setup".
  5. In a lista chì compare, cliccate nantu à l'applicazione Grinifay.
  6. Abilita l'ibernazione automatica.
  7. Ritornu à l'applicazione Greenify è cliccate "Prossimu".
  8. Finisci a cunfigurazione legendu l'infurmazioni furnite. In a finestra principale, cliccate nantu à u segnu di più in u angulu inghjettu a destra di u schermu.
  9. A finestra di analisi di l'applicazione apre. Cun un clic, selezziunate i prugrammi chì vulete mette in dorme. Fate una marcata in u angulu in dirittu inferiore.
  10. In a finestra aperta, l'applicazioni di sonnu è quelli chì saranu messi per dorme dopu u spegnimentu serà dimostratu. Se vulete mette tutti i prublemi à dorme subitu, cliccate "Zzz" in u basse guru.

In casu di prublemi, l'applicazione vi avverrà di a necessità di entrà impostazioni addiziunali, basta seguitu e istruzioni. In l'impostazioni, pudete creà una scorciava in hibernazione, chì ti permette di mette immediatamente i prugrammi selezionati per dorme cun un clic.

Vede ancu: Cumu à verificà per i diritti di root in Android

Metudu 3: Smetta di esegui l'applicazioni manualmente

Infine, pudete disattivà manualmente i prucessi in esecuzione in u background. In questu modu, pudete aumentà e prestazioni o verificate cume a rimozione di un prughjettu influenzerà u funziunamentu di u sistema prima di sbarazzallu.

  1. Andà à e preferenze di telefunu.
  2. Aprite a lista di applicazioni.
  3. Vai à la tabulazione "U travagliu".
  4. Selezziunate una applicazione è cliccate "Stop".

Sceglite solu i processi chì ùn influenzenu micca u funziunamentu di u sistema, ma se qualcosa hà sbagatu, ghjustu à riavvià u dispositivo. Certi processi è servizii di sistema ùn ponu micca esse chjappu senza diritti di root.

Metudu 4: Rimuete applicazioni non desiderate

L'ultima è a più estrema misura di cuntrullà i prugrammi intrusivi. Se truverete in a lista di applicazioni in esecuzione quelli chì nè tù nè u sistema utilizanu, pudete cancellarli.

  1. Per fà quessa, andate "Impostazioni" è aprite a lista di applicazioni cum'è descritta sopra. Selezziunu un prugramma è cliccate "Elimina".
  2. Un av minu apparirà - cliccate "OK"per confermà l'azione.

Vede ancu: Cumu cancellà app app per Android

Benintesa, per rimuovere le applicazioni pre-installate o di sistema, avete bisognu di diritti di radice, ma prima di riceve li, pesate attentamente tutti i prufi è i cuntrandi.

L'upplicazione di diritti di radice implica una perdita di garanzia nantu à u dispositiu, a cessazione di l'upgrade di firmware automatica, u risicu di perde tutti i dati cù l'altru necessità di lampi, ponendu l'utente assai responsabile per a sicurezza di u dispositivo.

L'ultime versioni d'Android riescenu abbastanza à gestisce i processi di background, è se avete applicazioni di alta qualità, ben sviluppate installate, allora ùn ci hè nunda di preoccupassi. Rimuete solu i prugrammi chì sovrintende u sistema, richiedendu troppe risorse per via di l'errori di cuncepimentu.