U sibilu è sibilonatu sonutu in Windows 10 - cume si risolve

Un di i prublemi più cumuni di l'utente hè a distorsione sonora in Windows 10: u sonu in un laptop o un computer sibila, wheezes, creps o hè molto tranquillu. Di solitu, questu successu pò verificà dopu a reinizessione di u sistema operativo o di i so aggiornamenti, ancu se altre opzioni ùn sò micca esclusi (per esempio, dopu installatu alcuni prugrammi per travaglià cù u sonu).

In questu manuale - i modi per risolve i prublemi cù u sonu di Windows 10, in rapl. Di a so ripruduzione sbagliata: rumi estranii, sibilanti, squilli, è cose simili.

Soluzioni possibili à u prublema, cunsiderate per u passi in u manuale:

Nota: prima di cuntenere, ùn trascurà micca di verificà a cunnessione di u dispositivo di riproduzione - s'è avete un PC o un portatili cù un sistema audio separatu (altoparlanti), pruvate à discupli i diffusori da u connettore di a scheda audio è di riconnessione, è se i cavi audio da l'altoparlanti sò ancu connessi è discunetti, Ricollegate li dinò. Se pudete, verificate a riproduzione da un altru sorgente (per esempiu, da u telefuninu) - Se u sonu cuntene a soffucà è sibila da stu, u prublema sembra esse in i cavi o in i piazze stessi.

Disattivà l'impatti di l'audio è di un sughjettu addizionale

A prima cosa da pudere cunfirmà quandu i prublemi descritti di soni in Windows 10 appariscenu sò pruvate di disattivà tutte e "migliorie" è effetti per l'audio chì sunu sunnu, si pò cunduce à distorsioni.

  1. Fate un clic destro sull'icona dell'altoparlante in a zona di notifica di Windows 10 e seleziona l'oggetto menu di contesto "Riproduzione di dispositivi". In Windows 10, versione 1803, questu articulu hà sparitu, ma pudete selezziunà l'elemento "Sounds", è in a finestra chì si apre, cambia in tab a Playback.
  2. Selezziunu a periferica di riproduzione predefinita. Ma nant'à u tempu assicura chì hè u dispositiu chì avete sceltu (per esempiu, diffusori o cuffie), è micca un altru dispositivo (per esempio, un dispositivo audio virtuale creatu da software, chì di per ellu pò purtà à una distorsione. In stu casu, basta cliccare Fate un clic destro nantu à l'apparecchiatura desiderata è sceglite l'elemento di menu "Usa per impostazione predefinita" - questu po dà risolve u prublema).
  3. Fate un clic nantu à u "Proprietà".
  4. Sulla scheda Avanzate, disattivà l'elemento Enable Sound Extras (s'ellu ci hè un tale articulu). Inoltre, se avete (forse ùn avete) u tabulamentu "Funzionalità addiziunali", selezziunate a casella "Disable all efetti" di essa è applicate e impostazioni.

Dopu, pudete verificà chì a riproduzione audio hè stata normalizata nantu à u vostru laptop o computer, o u sonu hè sempre sissing è wheezing.

Format di riproduzione audio

Se a versione precedente ùn aiuta micca, pruvate ciò chì seguita: cum'è in i paragrafi 1-3 di u metudu precedente, andate in a prupietà di u dispositivo di riproduzione di Windows 10, è aprite a scheda Avanzata.

Fate attenzione à a sezione "Formatu di difettu". Prova a cunfirmà 16 bit, 44100 Hz è applicà a regolazione: stu furmatu hè supportatu da quasi tutte e carte sane (eccettu forse quelle chì sò più di 10-15 anni) è, se hè in un furmatu di riproduzione non supportatu, cambià quest'opzione pò aiutà à risolve u prublema riproduzione sonora.

Disattivà a modalità esclusiva di a scheda audio in Windows 10

In certi volte in Windows 10, ancu cù i driver nativi per a scheda di sughjettu, forse u sonu ùn pò micca riprodurre correttamente quandu accendi u modu esclusivu (si attiva è spente in a scheda Avanzate in a pruprietà di u dispositivo di riproduzione).

Provate à sceglie e opzioni di modu esclusivu per u dispositiu di riproduzione, applicate e impostazioni è verificate dinò se a qualità sonora hè stata risturata, o s'ella ghjucanu cun rumuri o altri difetti.

Opzioni di comunicazione di Windows 10 chì ponu causà prublemi di sona

In Windows 10, e opzioni sò attivate per difettu, chì muffle suona ghjucatu in un computer o laptop quandu parla cù u telefuninu, in messageri, etc.

A volte, questi paràmetri funzionanu in maniera errata, è cusì pò generà u fattu chì u volume hè sempre bassu, o sentite un sonu difettumu quandu si sente audio.

Provate a sceglite a riduzione di u volume in a conversazione ponendu u valore "Azzione ùn hè micca necessaria" è appiccicà a regolazione. Questu pò esse fattu in la scheda "Comunicazione" in a finestra di configurazione di u sonu (chì si pò accede cù un clic destro nantu à l'icona di l'altore in a zona di notificazioni o da u "Pannello di controllo" - "Sonu").

Configurazione di u dispositivo di riproduzione

Se selezziunate u vostru dispositivo predefinitu in a lista di dispositivi di riproduzione è cliccate nantu à u pulsu "Impostazioni" nantu à u latu di sinistra, l'Assistente di impostazioni di riproduzione si aprirà, e so impostazioni potenu variare dipende da a scheda sana di u vostru computer.

Pruvate di fà ajusti basatu annantu à chì tippu di attrezzatura (altoparlanti) avete, se pudete sceglie u sonu duie canali è a mancanza di strumenti di prucessione addiziunali. Pudete prufessione accordu parechje volte cù diversi parametri - à volte aiuta à ripurtà u sonu riproduttu in u statu chì era davanti à u prublemu.

Installazione di i driver audio per Windows 10

À spessu, un sonu in u travagliu indebitu, u fattu chì si sussurrà è sibila, è parechji altri prublemi audio sò causati da i driver di carta sbagliata per Windows 10.

In listessu tempu, da a mo esperienza, a maiò parte di i utilizatori in tali situazioni sò sicuri chì i piloti sò bè, da:

  • U Gestore di Disposizioni scrive chì u driver ùn hà bisognu di esse aggiornatu (è quessa significa chì Windows 10 ùn pò dà micca un altru pilastru, è micca chì tuttu sia in ordine).
  • L'ultimu driver hè statu installatu cù successu cù u driver pack o qualsiasi prugramma per l'aggiornamentu di i driver (u listessu cum'è in u casu precedente).

In i dui casi, l'usu hè spessu erratu è installazione manuale semplici di u driver ufficiali da u situ di u servitore di u portatili (ancu se i conducenti sò solu per Windows 7 è 8) o a scheda madre (se avete un PC) permette di risolve u.

In un dettu più dettu di tutti l'aspetti d'installazione di u driver di a carta di su u necessariu in Windows 10 in un articulu separatu: u sonu scumparsi in Windows 10 (adatta per a situazione cunsiderata quì, quandu ùn hè micca persa, ma ùn hè micca canciatu).

Ulteriori informazioni

In conclusione, ci sò parechje scenarii aggiuntivi, micca frequenti, ma possibili di prublemi cù a riproduzione sonora, spessu esprimu in u fattu chì si livulanu o si riproduce intermittente:

  • Se Windows 10 riproduce solu u sughjettamentu in manera errata, rallenta ancu edda, u puntatore di a mouse blocca, altre cose simili si passanu - pò esse un virus, prugrammi chì funzionanu male (per esempiu, dui antivirusi ponu esse quì), i driver di pernottu (micca solu u sonu) , attrezzature difettose. Forse l'istruzione "Freni Windows 10 - chì faci?" Sarà utile quì.
  • Se u sonu hè interrumpitu in travagliu in una macchina virtuale, un emulatore di Android (o altru), allora, cum'è in regula, nunda pò esse fatta - solu una caratteristica di travaglià in ambienti virtuali nantu à un equipagiu specificu è aduprà macchine virtuali specifichi.

Cunsideru finè. Sì avete solu soluzioni o situazioni chì ùn sò micca cunsiderate sopra, i vostri commenti sottu ponu esse utule.