Trasforma u monitor in un TV

A presentazione ùn hè micca sempre aduprata solu per chì vene ch'ellu sceglie u discursu. In fattu, stu documentu pò esse convertitu in una applicazione assai funzionale. È a messa in hyperli è unu di i punti chiave in u scopu di questu scopu.

Vede ancu: Cumu aghjunghje ipertestuali in MS Word

L'essenza di i hyperli

Un hyperlink hè un oggettu speciale chì, quandu cliccatu mentre visione, produce un effettu specificu. Paramichi simili pussanu esse attribuiti à qualsiasi cosa. Tuttavia, a meccanica hè diversa quandu regolate per testu è per oggetti inseriti. Nantu à ognunu di elli deve restà più specificamente.

I Ligati di base

Stu furmatu hè adupratu per a maiò parte di i tipi di oggetti, cum'è:

  • Pictures;
  • Testo;
  • Oggetti di WordArt;
  • Figurine;
  • Parti di SmartArt, etc.

A propositu di eccezioni sò scritte sottu. U modu di aduprà sta funzione hè cumpratu:

Fate un clic-clic nantu nantu à u cumpunente desideratu è cliccate nantu à l'elemento. "Hyperlink" o "Edite u hyperlink". L'ultimu casu hè pertinente per e cundizioni quandu e l'impostazioni rispettavuli sò dighjà imposti à sta componente.

Una finestra speciale aprirà. Quì pudete sceglie cume set di insegna in sta componente.

Colonna di sinistra "Legà à" Pudete selezziunà una categoria ancu.

  1. "File, pagina web" ha a più larga applicazione. Quì, cume pò esse ghjudicatu da u nomu, pudete configurà u relink à qualchi file in u vostru computer o in pagine in Internet.

    • Per ricercà un file, aduprate trè interruttori à fiancu à a lista - "Cartella attuale" visualizza i file in a stessa cartella cum'è u documentu attuale, "Pagine viste" listerà i cartulari recentemente visitati, è "File Recenti", per quessa, ciò chì l'autore di a presentazione hà utilizzatu di recente.
    • S'ellu ùn vi aiuta à truvà u schedariu chì avete bisognu, pudete cliccà nantu à u bottinu cù u cartulare di l'immagine.

      Questu aprirà u navigatore induve hè più faciule per truvà u necessariu.

    • Inoltre, pudete aduprà a barra di indirizzu. Dà voi pudete registrà sia u via per qualunque file in u vostru computer, è u ligame URL à qualunque risorsa nantu à Internet.
  2. "Inserisci in u documentu" permette à navigà trà u documentu stessa. Quì pudete configurà a diapositiva chì va andà à vede quandu cliccate nantu à l'oggetto di cunnessione ipertica.
  3. "Novu Documentu" contiene una stringa di indirizzi induve avete bisognu di entrà u percorso à un documentu Microsoft Office preparatu apposta, preferibilmente vuoto. Cliccando nantu à u bottinu cumincerà à edità l'oggetto specificatu.
  4. "Email" vi permetterà di traduce u prucessu di cumandà i corrispondenti specificati per e caselle di email.

Da ancu dinò ponu in guardu u bottinu in cima di a finestra - "Suggerimento".

Questa funzione permette di inserì un testu chì si pò visualizà quandu tu dughji u cursore nantu à un oggettu cù un hyperlink.

Dopu tutte e impostazioni avete bisognu à cliccà "OK". E impostazioni saranu applicate è l'oggiu sarà dispunibule da aduprà. Ora durante a presentazione di a presentazione, pudete cliccà nantu à questu elementu, è l'azione configurata in precedenza sarà effettuata.

Se i parametri sò stati applicati à u testu, u so culore cambia è apparisce un effettu di sottinenza. Ùn hè micca applicatu à altri oggetti.

Questu approcciu vi permette di allargà in modu efficace a funzionalità di u documentu, permettendu di aprire prugrammi di terze parti, siti web è tutte e risorse ti piace.

Hyperlink speciali

Per e oggetti chì sò interattivi, una finestra leggermente diversa hè applicata per u travagliu cù iperli.

Per esempiu, questu vale per i bottoni di cuntrollu. Pudete truvallu in a tab "Inserisci" sottu à u bottinu "Figurine" in u fondu, in a stessa sezione.

Tali oggetti anu a so propria finestra di configurazione di hyperlink. Hè chjamatu cum'è per mezu di u dirittu di u mouse.

Ci hè dui tabs, chì u cuntenutu di cui sò completamente identiche. L'unica differenza hè in quantu i scellatori persunalizati saranu messi in funzione. L'azione in a prima tabulazione hè attivata quandu cliccate nantu à un cumpunente, è u secondu - quandu avrai u scossu nantu à u mouse.

Ogni tab à avè una larga gamma di azzioni possibili.

  • "No" - Nisuna azzione.
  • "Segui u hyperlink" - Una larga gamma di possibilità. Pudete navigà per vari diapositivi in ​​una presentazione, o aprite risorse nantu à Internet è i file in u vostru computer.
  • "Run Macro" - cum'è u so nome indica, hè prughjettu per travaglià cù macros.
  • "Azzione" permette di scruglere un oggettu in un modu o à l'altru, sì una tale funzione sia presente.
  • Un parametru ulteriore sottu va "Soni". Questu articulu permette di persunalizà a band sonata quandu u hyperlink hè attivatu. In u menu di sonutu, pudete sceglie campiunu standard è aghjuntu a vostra. E canzoni aghjunte devenu esse in format WAV.

Dopu avè selezionatu è stabilendu l'azione desiderata, resta à cliccà "OK". U hyperlink sarà applicatu è tuttu ughjettu funziona cume era installatu.

Hyperlink automatici

Inoltre in PowerPoint, cum'è in altri documenti di Microsoft Office, ci hè una funzione per l'applicazione automatica di i collegamenti à i liguli inseriti da Internet.

Per questo, avete bisognu di inserisce in u testu qualsiasi ligame in u furmatu cumpletu, è poi indenta da l'ultimu carattere. U testu cambierà automaticamente culore a seconda di e impostazioni di cuncepimentu è un sotturimentu sarà applicatu.

Ora, quandu navigate, cliccendu nantu à un tale ligame aprite automaticamente a pagina situata in stu indirizzu in Internet.

I pulsanti di cuntrollu soprabbini anu ancu impostazioni di hyperlink automatiche. Benchè in a creazione di un tali oggettu, apparisci una finestra per l'impostazione di i parametri, ma ancu s'ellu ùn si riesce, l'azione quandu hè pressata, travaglia sicondu u tippu di bottinu.

Optional

À a fine, una poche di parolle deve esse detta nantu à certi aspetti di a operazione di u hyperlink.

  • I hyperlinks ùn valenu micca per grafici è tabelle. Hè ancu applicatu per e colonne individuale o settori, è à tuttu l'oggetto in generale. Inoltre, tali impostazioni ùn ponu micca esse fatte à l'elementi testuali di tabelle è grafici - per esempiu, à u testu di u titulu è di a legenda.
  • Se u hyperlink si riferisce à un prucestu di terze parti è a presentazione hè prugraita da fà chì da u computer chì ùn hè micca creata, puderebbenu prublemi. À l'indirizzu specificatu, u sistema ùn pò truvà u schedariu chì avete bisognu è basta dare un errore. Allora, se avete intenzione di fà una tale cunnessione, devi mettere tutti i materiali necessari in a cartella cù u documentu è configurà u ligame à l'indirizzu pertinente.
  • Se applicate un hyperlink à l'oggiu, chì hè attivatu quandu avete puntatu u mouse è allungeru u cumpunente in u so schermo, l'azione ùn accadrà. Per una ragione, i cunfusioni ùn funzionanu micca in tali condizioni. Pudete cunduce quellu chì vulete nantu à un tale oggiu - ùn ci sarà più risultatu.
  • In a presentazione, pudete creà un hyperlink chì hà da linkà à a stessa presentazione. Se u hyperlink hè nantu à a prima diapositiva, allora nunda si vene quellu durante a transizione.
  • Quandu configurà una mossa versu una diapositiva specifica in una presentazione, u ligame va precisamente à sta carta, micca à u so numeru. Dunque, dopu a messa in opera, si cambia a posizione di stu fotogramme in u documentu (andate in un altru locu o creà più diapositive davanti), l'iperligghiu cuntene perfettamente.

Malgradu a simplicità esterna di installazione, a gamma di applicazioni è a possibilità di ipertestu sò veramente larghe. Per travagli, invece di un documentu, pudete creà una applicazione intera cù una interfaccia di funziunamentu.