A creazione di un canale in Telegram in Windows, Android, iOS


Photoshop hè un editori raster di immagini, ma a so funzionalità include ancu a capacità di creà formi di vettore. E forme vettore sò fatte di primitive (punti è linee) è si spartite. Infatti, hè un contornu di vitture, piene di un qualchì culore.

Salvà tali immagini hè pussibule solu in formati raster, ma, s'ellu ci vole, u documentu di travagliu pò esse esportatu versu un editore di vettori, per esempio Illustrator.

A creazione di figure

L'utile per a creazione di forme vettoriali hè situatu in u listessu locu chì tutti l'altri dispositivi - in a barra di strumenti. Se vulete diventà un veru prufessiunale, allora a chiave d'accessu per chjamà una di sti strumenti - U.

Ciò include Rettangulu, Rettangulu arrotondu, ellipse, poligono, linea arbitraria, è linea. Tutti questi strumenti facenu una funzione: creano un caminu di travagliu chì consiste di punti di riferimentu è u riempe cù u culore principale.

Comu pudete vede, assai attrezzi. Parlemu parlà di tutti brevemente.

  1. Rettangulu
    Incù l'aiutu di stu strumentu putemu tracciatu un rettangulu o un quadru (cù a chjappina appiccicata SHIFT).

    Lezione: Trucà i rettanguli in Photoshop

  2. Rettangulu cù anguli roturati.
    Questu strumentu, cum'è u so nome indica, aiuta a ritrattu a stessa figura, ma cù l'anguli rotundu.

    U radiu di rotundu hè preconfiguratu nantu à a barra di opzioni.

  3. Ellipse.
    Cù l'utile "Ellipse" circondi è ovali sò creati.

    Lezione: Cume disegnà un circulu in Photoshop

  4. Poligonu
    Strumentu "Poligonu" ci permette di trà poligoni cù un determinatu numero di anguli.

    U numeru di anguli hè ancu configuratu nantu à a barra di opzioni. Per piacè avà a nota chì l'impostazione hè un parametru "Feste". Ùn lasciate micca stu fattu ingannari.

    Lezione: Trucate un triangulu in Photoshop

  5. Linea
    Cù sta strumentu putemu traccia una linea dritta in qualunque direzione. Chiavi SHIFT in stu casu, ti permette di tracciate linee à 90 o 45 gradi in raportu à a tela.

    U spessore di a linea hè configuratu in u listessu locu - in a barra di opzioni.

    Lezione: Traccia una linea dritta in Photoshop

  6. A forma arbitraria.
    Strumentu "Freeform" ci permette di creà forme di forma arbitraria contenuta in un serie di figure.

    Un setu di standard di Photoshop, cuntenendu forme arbitrarie, pò esse truvatu ancu in a barra di strumenta superiore di a barra di strumenti.

    In questu set, pudete aghjunghje e cifre scaricate da Internet.

Impostazioni di l'utenu generale

Comu sapemu già, a maiò parte di l'impostazioni di forma sò nantu à a barra di opzioni superiore. E impostazioni sottu applicanu per tutti l'utuli di un gruppu.

  1. A prima lista sferenziale ci permette di trà è a figura intera stessa, o di u so schema o di spazialità. Inserisci in questo casu ùn serà micca un elementu di vector.

  2. Formi di culore di u cumpletu. Stu parametru funziona solu sì l'urdenu da u gruppu hè attivatu. "Figura"è ci sò nantu à u stratu cù a forma creata. Quì (da sinistra à diritta) pudemu: spegghje u rchiuchju cumplettamente; riempite a forma cù un culore solidu; versu pendenza; pattern squelido.

  3. Avanti in a lista di i parametri hè "Barcode". Questu si riferisce à u contornu di a figura. Per un colpu, pudete aduprà (o disattivà) u culore è specificà u tippu di riempimento,

    è u so spessu.

  4. Seguitu da "Larghezza" è "Altezza". Sta impostazione ci permette di creà forme cù dimensioni arbitrarie. Per fà quessa, inserite i dati in i campi pertinenti è cliccate nant'à ogni locu nantu à a tela. Se a forma hè già creata, allora e so dimensioni lineari cambieranu.

E impostazioni seguenti permettenu di fà variavule, piuttostu cumplette, manipolazioni cù i figure, allora parlemu nantu à più in dettu.

Manipulazioni cù figure

Queste manipulazioni sò pussibule solu sì avete almenu una figura quì presente nantu à a tela (stratu). Sottu li risulta chiaru perchè sta succedendu.

  1. Nuu stratu.
    Quandu questa impostazione hè impostata, una nova forma hè creata in u modu normale nantu à un novu stratu.

  2. Combinazione di figure.

    In questu casu, a forma chì hè creata in stu mumentu sarà cumpressu in tuttu cù a forma nantu à u stratu attivu.

  3. Sottraggete forme.

    Quandu attivatu, a forma creata sarà "sottrata" da u stratu attualmente nantu à u stratu. L'azione hè simile à a selezzione di un oggiu è à a pressione di una chjave. DEL.

  4. Intersezione di figure.

    In questu casu, quandu crei una nova forma, resti visibili solu e zone in cui e forme si sovrappenu.

  5. L'esclusione di figure.

    Sta impostazione ti permette di rimuovere e zone in cui intersecate e forme. Altre spazii saranu intatti.

  6. Combinazione di componenti di forma.

Questu articulu permette, dopu eseguendu una o più operazioni precedenti, di fondu tutti i contorni in una figura solida.

Pratica

A parte pratica di a lezzione d'oghje sarà un inseme di azzioni confuse aventi solu scopu di fà u funziunamentu di a regolazione di l'utile in azzione. Questu sarà già abbastanza per capisce i principii di u travagliu cù e figure.

Allora praticate.

1. Primu, creà un quadru rigulari. Per fà quessa, selezziunate u strumentu "Rettangulu"tene a chjave SHIFT è tracciatu da u centru di a tela. Pudete aduprà e guide per facilità.

2. Sceglite dunque l'attellu. "Ellipse" è l'impostazioni di l'elemento "Sottrava a figura frontale". Ora avemu da taglià un circallu in a nostra piazza.

3. Cliccate una volta nantu à un locu nantu à a tela è, in a finestra di dialogo aperta, specificate e dimensioni di u futuru "buctu", è ancu mettere un check-in davanti à l'elemento "Di u Centru". U cercu sarà creatu esattamente in u centru di a tela.

4. Spingite Ok è vede u seguitu:

U foru hè pronta.

5. E dopu, avemu bisognu di mischjà tutti i componenti, creendu una figura solida. Per fà quessa, selezziunate l'elementu pertinente in l'impostazioni. In questu casu, ùn hè micca necessaria per fà ciò, ma sì u circunzione hè andatu al di là di i limiti di u quadru, a nostra figura consistia di dui contorni di travagliu.

6. Cambia u culore di a forma. Da a lezzioni sapemu chì ambientu hè responsabile per u riempimentu. Ci hè un altru modu, più veloce è più praticu per cambià culore. Fate un dopu cliccate nantu à a miniatura di u stratu di forma è, in a finestra di configurazione di culore, selezziunate a tonalità desiderata. In stu modu, pudete riempe a forma cù un qualchì culore solidu.

Di conseguenza, s'ellu ci vole un ripetizione di gradiente o un mudellu, allora utilizate u pannellu di paràmetri.

7. Fate u mumentu. Per fà quessa, fate un ochju à u blocu. "Barcode" in a barra di opzioni. Eccu sceglite u tipu di stroke. "Puntu" è u slider cambierà a so dimensione.

8. Piazzà u culore di a linea punteggiata cliccendu nantu à a finestra di culore adiacente.

9. Ora, s'è ti pudete spegne cumpletamente a forma,

Allora pudete vede a foto chì seguita:

Cusì, aghjunghjemu quasi tutti i settori di l'uterni di u gruppu "Figura". Assicuratevi di praticà a modellazione di diverse situazioni per capisce ciò chì leghje si applicanu a oggetti raster in Photoshop.

E figure sò rimarchevuli chì, à diffe u so omologu raster, ùn perdenu micca qualità è ùn acquistanu micca i bordi storti quandu ne scala. Tuttavia, anu e listessa prupietà è sò sottumette à l'elaborazione. Pudete applicà stili à e figure, cumprimerete in ogni modu, combinendu e sottrae, creà nuove forme.

L'abilità di u travagliu cù figure hè indispensabile per a creazione di loghi, di vari elementi per siti web è da stampa. Usendu questi strumenti, pudete traduce elementi raster in vettori è poi esportarli in u editore apposta.

I dati ponu esse scaricati da Internet, è creà u vostru propriu. Cù l'aiutu di figure, pudete tracciate postere enormi è segni. In generali, l'utilità di sti strumenti hè assai difficiule à sfrutterà, cusì detti una attenzione speciale à u studiu di sta funzionalità di Photoshop, è e lezioni in u nostru situ Web vi aiutanu à stu.