Prugramma Microsoft Excel: numeri di arrotondamentu

Microsoft Excel funziona cù dati numerichi dinò. Quandu esiru a divisione o travaglià cù numeri fratturati, u prugramma rotonda. Questu hè in primis quantu à u fattu chì numeri fratturati assolutamente accurati sò raramente bisognu, ma ùn hè micca bè pratico di travaglià cù una espressione voluminosa cù parechji decimali. In più, ci sò numeri chì ùn sò micca esattamente arrotondati in principiu. Ma, nant'à u tempu, u rotimentu micca abbastanza accuratu pò purtà à errori grossi in situazioni in cui precisione hè necessariu. Fortunatamente, in Microsoft Excel, l'utenti stessi ponu fà cume chì i numeri saranu rotondati.

Memorizà i numeri in memoria Excel

Tutti i numeri cù i quali Microsoft Excel lavori sò divisi in esattu è approssimativu. I numeri fino à 15 cifre sò salvati in memoria, è visualizati finu à a cifra chì l'utente quessa ne indica. Tuttavia, in listessu tempu, tutti i calcoli sò fatti trà i dati conservati in a memoria, è ùn si pò visualizà nant'à u monitor.

Usendu l'operazione di rotundu, Microsoft Excel scarta un certu nùmmiru di decimali. In Excel, u metudu classicu di rotundu hè adupratu, quandu un numeru menu 5 hè arrudatu versu, è maggiore o uguale a 5-up.

A rotundu cù i bottoni nantu à u nastro

U modu più faciule per cambià l'arragghiu di un numeru hè di selezziunà una cella o un gruppu di cellule, è mentre in a tabulazione Dà, cliccate nantu à u nastro in u "Incrementa a Digitalità" o "Diminuisce a Digitalità". Entrambi i pulsanti sò situati in u numaru "Numeri". In questu casu, solu u numeru visualizatu sarà rotundu, ma per i calcoli, s'ellu ci vole, duveranu 15 cifre di numeri.

Quandu cliccate nantu à u bottinu "Aumenta a larghezza di bit", u numeru di caratteri entrati dopu a virgula aumenta di unu.

Quandu cliccate nantu à u bottinu "Riduce a profondità di bit", u numeru di cifre dopu à u puntu decimale hè diminuitu di unu.

Arrotondà cù u furmatu di a cella

Pudete ancu cunfirmà l'arrusimentu cù impostazioni di u formatu cellulare. Per fà quessa, selezziunate l'intervallo di cellule nantu à u fogliu, cliccate nantu à u cliccu guru, è selezziunate l'elemento "Formatu di celle" in u menù cumparatu.

In a finestra aperta di l'impostazioni di u formatu cellulare, andate à la scheda "Numeru". Se u furmatu di dati ùn hè numericu, allora avete bisognu di selezziunu u furmatu numericu, sì ùn serete micca capace di adeguà l'arragghiu. In a parte centrali di a finestra, vicinu à l'iscrizzione "U numeri di decimali", simu sferenzia cun u numeru u numeru di caratteri ch'è noi vulemu vede quandu arrotonda. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Piazzà a precisione di u calculu

Se in i casi precedenti, i parametri impostati afectanu solu a visualizzazione di dati esterni, è indicatori più accurati (finu à 15 caratteri) sò stati utilizzati in i calcoli, ora vi spieghemu cume cambià a accuratezza di i calculi.

Per fà quessa, andate in u tab "File". Dopu, andate a sezione "Parametri".

A finestra di opzioni di Excel si apre. In questa finestra, andate à a sottosezione "Avanzata". Cercemu un blocco di impostazioni chjamatu "Quandu si ricalcula u libru". E impostazioni in stu latu sò applicate à nisunu stratu, ma à tuttu u libri cumunale, cioè à u file sanau. Facemu un tick à u parametru "Set di precisione cum'è in u schermu". Cliccate nantu à u bottinu "OK" situatu in u angulu in menu sinu di a finestra.

Ora, quandu si calculanu i dati, u valore affissu di u numeri nantu à u schermu sarà adupratu, e micca quellu chì si immagina in a memoria Excel. L'adattamentu di u numaru visualizatu pò da fà in tutti i dui modi, chì noi discutemu sopra.

Applicazione di funzioni

Se vulete cambià u valore di rotundamentu in calculu nant'à un o più cellule, ma ùn vulete micca abbassi l'esattezza di i calculi per u documentu cum'è u ghjornu, allora in questu u casu, hè megliu aduprà e opportunità fornite da a funzione ROUND è e so varie variazioni. altre caratteristiche

Nantu à e funzioni principali chì regolanu l'arrotondamentu, bisogna sottumà e seguenti:

  • ROUND - giri di u numeru specificatu di decimali, secondu e regule di rotondu generalmente accettate;
  • ROUND-UP - circonda fino à u numeru u più vicinu nantu à u modulu;
  • ROUNDDOWN - roundi à u numeru u più vicinu per u modulu;
  • TAGU - circonda u numeru cù una data precisione;
  • OKRVVERH - aggrughja u numeru cù una data precisione nantu à u modulu;
  • OKRVNIZ - aggrughja u numeru per u modulu cù una certa accuratezza;
  • OTBR - circonda i dati à un numaru numeru;
  • CHETN - aggrughja i dati à u numeru ancu più vicinu;
  • U dispari - suppone i dati à u numeru imparitu più vicinu.

Per e funzioni ROUND, ROUNDUP e ROUNDDOWN, u furmatu di seguitu in entrata hè: "Nome di funzione (numero, cifre). Cosa hè, per esempiu, chì vogliu circà u numeru 2.56896 à trè cifre, allora utilizza u ROUND (2,56896; 3). L'uscimentu hè u numeru 2.569.

A formula di rotundu chì seguita hè aduprata per e funzioni di u CIRCLE RUVRO, OKRVUPVER è OKRVNIZ: "Nome di a funzione (numeru; accuratezza)". Per esempiu, per circà u numeru 11 à u multiplo più vicinu di 2, inserite a funzione ROUND (11; 2). L'uscimentu hè u numeru 12.

Funzioni OTBR, CHETN è OUT of usanu u furmatu seguente: "U nomu di a funzione (numero)". Per avvicinà u numeru 17 à u sì più vicino, aduprà a funzione CHETN (17). Avemu u numeru 18.

A funzione pò esse inserita sia in a cella è in a linea di funzioni, dopu a scelta di a cella in cui hè situata. Ogni funzione hà da vene preceduta da un segnu "=".

Ci hè un modu un pocu diversu per introdurà e funzioni di rotundu. Hè particolarmente utile quandu ci hè una tavula cù i valori chì devenu esse convertiti in numeri arruditi in una colonna separata.

Per fà quessa, andate in la tabulazione "Formule". Cliccate nantu à u pulsante "Matematica". Dopu, in a lista chì si apre, selezziunate a funzione desiderata, per esempiu ROTTA.

Dopu à quessa, si apre a finestra di l'argumentu di funzione. In u campu "Nùmmaru", pudete inserì u numeru manualmente, ma se vulemu girà automaticamente i dati di tutta a tavula, cliccate nantu à u bottinu à a destra di a finestra di entrata di dati.

A finestra d'argumentazione di funzioni hè minimizata. Avà avete bisognu à cliccà nantu à a cella più alta di a colonna, i dati di cui duvemu rotà. Dopu chì u valore hè entratu in a finestra, cliccate nantu à u bottinu à a destra di stu valore.

A finestra d'argumentu di a funzione torna aperta. In u campu "Numeru di numeri" scriviamo a profondità di bit a cui avemu bisognu di riduce frazzioni. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, u numeru hè arruditu. Per uttene tutti l'altri dati di a colonna desiderata cume, movemu u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella cù u valore arrotondu, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse è trascinatelu finu à a fine di u tavulu.

Dopu à quessa, tutti i valori in a colonna desiderata saranu rotondati.

Comu pudete vede, ci sò dui modi principali per rotà a visibilità visuale di un numeru: usendu u bottinu nantu à a nastro, è cambendu i parametri di u furmatu di a cella. Inoltre, pudete cambià l'arragghiu di i dati in realtà calculati. Questu pò esse ancu fattu in duie manere: cambendu e selezzione di u libru in generale, o applicendu funzioni speciali. A scelta di un metudu particulare dipende se applicete stu tipu di rotazione à tutti i dati in u schedariu, o solu per una gamma specifica di cellule.