Come truvà l'indirizzu IP di un altru computer

E righe video Radeon HD 7700 da Radeon sò oghje considerate obsolete è ùn riceve micca l'aggiornamenti da u fabbricante. Tuttavia, l'utenti anu ancu bisognu à scaricà è installà i driver di diverse versioni. Pudete mette in pratica sta procedura in diversi modi, ognunu di elli hè adeguatu in una situazione certa, ancu quandu si presentanu prublemi cù a ricerca manuale o l'installazione.

Installazione di u driver per AMD Radeon HD 7700 Series

Di regula, l'installazione di u driver hè necessariu dopu à a reinstallà o cambia u sistema operativu, o s'ellu ci hè prublemi cù a versione attuale di stu software. Ci sò almenu quattru metudi differenti per risolve u prublema, guardiamu ognunu di elli in più dettu.

Metudu 1: Utilità ufficiale di AMD

Naturalmente AMD hà un situ web cù una sezione di supportu chì cuntene un software per i so prudutti. Hè quì chì pudete truvà u driver per a Radeon HD 7700 Series. L'istruzzioni per u scaricamentu è l'installazione hè u seguitu:

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Cliccate nantu à u ligame di sopra per andà à a pagina desiderata di u situ web AMD. Quì, in u blocu "Selezzione di un driver in maniera", inserisci i campi cumprintu:
    • Passu 1: Grafica desktop;
    • Passu 2: Radeon hd series;
    • Passu 3: Radeon HD 7xxx Series PCIe;
    • Passu 4: U vostru sistema operativo è u so bit;
    • Passu 5: Cliccate RISULTU DI DISPLAY.
  2. A pagina successiva mostrerà una tavula cù utilità di diverse versioni, scaricate u novu cliccendu nant'à "DOWNLOAD".
  3. Pudete andà a strada alternativa è invece sceglie una ricerca manuale. "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver". In questu casu, solu u shell di utilità sarà scaricatu, è dopu u prugramma determina a vostra scheda video è scaricarà l'ultima versione di u driver per ellu stessa.

  4. Fighjate u prugrammu di installatore, cambiate u caminu di disemballazione o lasate u listessu, premendu subitu "Install".
  5. Aspetta finu chì i file sò estratti.
  6. In a finestra cù l'accordu di licenza, cliccate "Accettà è installa". Tick, dà accunsentu à a raccolta di informazioni per migliorà a prestazione di i prodotti AMD, mette solu.
  7. Ci sarà una ricerca di l'attrezzatura.

    Dopu à i so risultati, 2 tippi di installazione saranu prumove: "Installazione espressa" è "Installazione personalizzata".

    U primu tipu face tuttu per l'utente automaticamente, u secondu ti permette di deselezzioni i cumpi indispusiti. Se tuttu hè chjaru cù una stallazione rapida, allora u campu deve esse cunsideratu in più dettu. Sarà presentatu cù quattru componenti:

    • Driver di mostra AMD;
    • Driver audio HDMI;
    • AMD Catalyst Control Center;
    • AMD Installation Manager (ùn pò esse annullatu).
  8. Avendu decisu nantu à a scelta, cliccate nantu à u tipu d'installazione, è da quì u manager di l'installazione si aprirà è offrirà di cambià a lingua di l'interfaccia. Cambiate o solu cliccate "Prossimu".
  9. L'analisi di a cunfigurazione accadrà.

    Sì scegli "Installazione personalizzata", sfatate i prugrammi chì ùn sò micca pertinenti per voi è cliccate "Prossimu".

  10. Quandu apparisce a finestra di l'accordu di licenza, cliccate "Accetta".

Dopu à quessa, u prucessu di stallazione principia. In u curtu di stu, a schermu uscirà più volte, in sti mumenti niente bisognu à fà. Quandu a procedura hè completa, ripartite u PC.

Metudu 2: Software per installà i driver

Se u metudu sopra ripresentatu per qualchì ragione ùn ti basta, aduprà e alternative. Per esempiu, un software speciale per l'installazione di i driver. Più di tutti, sò usati dopu a reinstallazione di Windows, eliminendu a necessità di installà tuttu manualmente è separatamente. Inoltre, ponu ancu aduprà per l'aggiornamentu di e versioni di software à quelli attuali. Pudete fà una installazione selettiva, in questu casu, solu una scheda video.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

Unu di i migliori rapprisintanti di prugrammi di stu tipu hè DriverPack Solution. Ha a più vasta base di dati è un'interfaccia user-friendly, perchè ogni utilizatore pò gestisce. Permette di fà cun rapidu è comodità l'installazione di u prugramma desiderata.

Leggi ancu: Cumu aduprà DriverPack Solution

Metudu 3: ID di Hardware

Ogni dispositiu hà un identificatore unicu da u quali hè determinatu da u sistema operativu. U utilizanu, l'usu pò trovà sia l'ultima è qualsiasi altra versione precedente di u driver. Stu metudu sarà particolarmente utile per quiddi chì anu necessariu ripresentà à a versione precedente, chì hà aghju tracciatu più correttamente di l'ultimu. L'istrue dettagliate per trovà un driver in stu modu si trovanu in u nostru altru articulu.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 4: Strumenti standard di Windows

U sistema operativu di Windows permette à i so utenti di stallà u driver in cerca senza manualu è cù prugrammi di terze parti. Stu prucessu hè effettuatu per mezu di u Manager di Dispositivi. Questu opzione pò esse intermediu o elementare. Da dì chì ne funziona micca nant'à i metudi listati in sopra, perchè ùn sapete spessu cume aggiornà a versione à l'ultime, ma pò scaricà è installà u driver da a zero.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Quessi sò stati i modi fondamentali è pratichi di stallà un driver per a Radeon HD 7700 Series da AMD. Sceglite quella chì più ti serve è aduprala.