Programmi per curà l'errori in u testu

Nisunu hè immune da fà diversi generi d'errori quandu scrive un testu. In questo casu, tutti prima o tardu si superanu una situazione in cui hè necessariu per creà un documentu in forma di alfabetu per e scopi ufficiali. Poi per questu travagliu ci sò una serie di prugrammi, chì sò discuprati in stu articulu.

Commutatore di chiavi

Key Switcher hè un strumentu software pratiziu è multifunzionale chì hè pensatu per identificà è correggere automaticamente vari tipi di errori. Stu prugramma funziona nascosto, è pò riconoscere più di 80 lingue diverse è avverbi. In a lista di e so capacità, ci hè ancu una funzione per ricunnosce una disposizione abilitata incorrectamente è u so cambiu automaticu. Grazie "Partava" Ùn duverete micca preoccupassi per u fattu chì, durante l'input, u prugramma cambierà u layout, è sarà male.

Scaricà Key Switcher

Punto switcher

Punto Switcher hè un prugrammu chì hè assai simile in quantu à a versione precedente. Hè ancu nascosu in u banditu è ​​gira in background. Inoltre, Punto Switcher pò cambià automaticamente a configurazione di a tastiera o curriscia l'utente quandu faci un smisu in a parola. Una caratteristica di primu importanza hè a possibilità di transliterazione, sostituendu numeri cù testu è cambià u registru di l'ortografia. Punto Switcher offre ancu a capacità di salvà password è testi mudelli.

Scaricate Punto Switcher

Languagetool

LanguageTool differisce da l'altri prugrammi citati in st'articulu principalmente perchè hè prughjettu per verificà l'ortografia di u testu già creatu chì hà statu copiatu nant'à i clipboard. Contene regule di spiegazione per più di quaranta lingue, chì, in passatu, ti permettenu di effettuà un controllo di qualità. Se l'usu avissi a mancanza di regula, LanguageTool permette di scaricarlo.

A so caratteristica principale hè u supportu di N-grammi, chì calculanu a probabilità di ripetizione di parole è frasi. Ciò pò ancu aghjunghje a possibilità di analisi morfologica di u testu verificatu. Tra i difetti dev'à indicà a grande dimensione di a distribuzione è a necessità di installà Java per travaglià.

Scaricate LanguageTool

Afterscan

AfterScan hè statu creatu per correggere automaticamente l'errori fatti durante a ricunniscenza di u testu scansionatu da prugrammi di terze parti. Offra à l'utente parechje opzioni di edizione, furnisce una relazione nantu à u travagliu fattu è permette di fà a correzione finale.

U prugramma hè pagatu, è acquistendu una licenza, l'utente riceve funzioni supplementari. A so lista include a trasformazione batch di documenti, un dizionario d'utente è a capacità di pruteghju un file da edità.

Scaricate AfterScan

Switcher Orfo

Orfo Switcher hè un altru prugramma chì hè statu disignatu per edità automaticamente u testu à u momentu di a scrittura. Hè cumpletamente libaru è dopu a stallazione hè piazzatu in a cassetta di sistema. U prugramma esegue dispunimenti automatici di tastiera è offre opzioni per correggere e parole scritte in maniera errata. Orfo Switcher fornisce ancu à l'utente l'abilità di compilà i dizionari di uguagliu illimitatu, chì cuntenenu parole d'eccezione è combinazioni di lettere chì sò necessarie per cambià a disposizione di a tastiera.

Scaricate Orfo Switcher

Spell Checker

Questu hè un prugramu piccinu è pratiziu chì avverte immediatamente l'utente nantu à una typo in una parola chì hà fattu. Pò dinò visualmente visualizà u testu chì hè statu copiatu nant'à i clipboard. Ma nant'à u tempu, e capacità di u Spell Checker si applicanu solu à e parole Inglese è Russe. Tra l'ultime funzioni, hè pussibule d'indicare in chì prucessi u prugramma deve funzionà. Ulteriormente dispunibile per scaricà i dizionari. U svantaggiu principale di Spel Checker hè chì dopu a so installazione, avete bisognu di scaricà un dicinu per u travagliu.

Scaricate Spell Checker

Questu articulu descrive i prugrammi chì salveranu l'utente da testi scritti in analiticu. Hà installendu una di elli, pudete esse certi chì ogni parola stampata sarà corretta, è e frasi conformanu perfettamente à e regule ortografiche.