Cume formattà una unità flash USB protetta da scrittura

Nanzu, aghju scrittu qualchì articulu nantu à cumu formatisce una unità flash USB in FAT32 o NTFS, ma ùn aghju micca cunsideratu una opzione. A volte, quandu cerca di formattà, Windows scrive chì u discu hè prutestu-scrittu. Cosa fate in stu casu? Cù sta dumanda capemu in questu articulu. Vede ancu: Risolve l'errore di Windows. Ùn pudere micca finisce formattatu.

Prima di tutti, aghju avverutu chì in certi rigide di flash, così cum'è nant'à e carte di memoria, ci hè un switch, una situazione di u quale stabilisce a prutezzione di scrittura, è l'altra quessa. Quest'istruzione hè destinata à i casi in cui a unità flash USB si molla à esse formattata puru ch'elli ùn ci sò micca. È l'ultimu puntu: se tuttu ciò chì hè descrittu in seguitu ùn aiuta micca, allora hè pussibule chì a vostra unità USB hè solu dannata è l'unica soluzione hè di cumprà una nova. Hè vale a pena di pruvà, ancu, è dui opzioni: Programmi per riparazione di unità flash (Silicon Power, Kingston, Sandisk è altri), Formattazione à bassu livello di unità flash.

Aggiornamentu 2015: in un articulu separatu ci sò altri modi per risolve u prublema, è l'istruzioni video: Una unità flash USB sta scritta nantu à u discu hè prutetti à scrittura.

Rimuà a protezzione da scrittura cù Diskpart

Per cumincià, lanciate u prompt di comando cum'è amministratore:

  • In Windows 7, truvate u menu di avvicinamentu, cliccate à dirittu destro è selezziunà "Run as administrator".
  • In Windows 10 è 8.1, premete a chiavi Win (cù u logo) + X nantu à a tastiera è in u menù selezziunate l'elemento "Linea di comando (amministratore)".

A chjama di cumandamentu, inserite l'ordini seguenti in ordine (tutti i dati saranu cancellati):

  1. diskpart
  2. lista di discu
  3. selezziunate discu N (induve N hè u numeru chì risponde à u numeru di u vostru discussione, hè dimostratu dopu à l'esecuzione di u cumandamentu precedente)
  4. attributi discu chiaru solu
  5. pulizia
  6. cria partizione primaria
  7. u formatu fs =fat32 (o u formatu fs =ntfs se volete formattà in NTFS)
  8. assegnà una lettera = Z (induve Z hè a lettera da assignà à l'unità flash)
  9. uscita

Dopu, chjappate a linea di cumannu: u drive di flash sarà formattatu in u sistema di file desideratu è continuerà a esse formattatu senza prublemi.

Sì questu ùn aiuta micca, pruvate a l'opzione successiva.

Eliminiamo a prutezzione di e unità flash da scrive in l'editor di a regola di gruppu locale di Windows

Hè pussibule chì l'unità flash sia prutetta-scritta in un modu leggermente diversu è per questa ragione ùn hè micca formattata. Vota à pruvà à aduprà l'editor di e regule di gruppu locale. Per lanciatu, in qualunque versione di u sistema operativu, premete i chjavi Win + R è entrate gpeditmsc Pughjere OK è Enter.

In l'editor di e regule di gruppu locale, aprite u rughjenu "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Sistema" - "Accessu à Dispositivi di Staccamentu Amovibili".

Dopu, tene a cura di l'elettu "Unità amovibili: pruibite a registrazione". Se a prupietà hè impostata à "Enabled", dopu cliccate nantu à ellu è ponu "Disabled", allora cliccate "Ok". Poi si guarda u valore di u listessu parametru, ma in a sezione "Configurazione di l'utenti" - "I mudelli amministrativi" - e così via, cum'è a versione precedente. Fate e cambiamenti necessarii.

Dopu, pudete riformattà a drive flash, più probabilmente, Windows ùn scrive micca chì u discu sia prutettu per scrittura. Fighi ricordà chì hè pussibule chì a vostra unità USB sia difettosa.