Per facilità l'entrata di i dati in una tavula in Excel, pudete aduprà formi speciali chì aiuteranu à accelerà u prucessu di riempe a gamma di tavule cù l'infurmazioni. In Excel ci hè un strumentu integratu chì permette di cumminà cù un metudu simile. L'utente pò ancu creà a so propria versione di u modulu chì sarà adattatu à e so necessità aduprendu una macro per questa. Dai un ochju à i vari usi di sti strumenti utili di riempimento in Excel.
Applicà strumenti di riempimento
A forma di riempimentu hè un oggettu cù i campi chì anu corrispondenti à i nomi di a colonna di e colonne di a tavula piena. In sti campi bisognu inserisce e dati è venenu immediatamente aghjunti à a nova linea in u spaziu di a tavula. Un modellu pò funzià cum'è un uttenzu di Excel separatu, o pò esse piazzatu direttamente nantu à un lenzuu in forma di a so portata, s'ellu hè creatu da l'utenti stessi.
Ora vedemu cumu uttene questi duie tippi di strumenti.
Metudu 1: Oggetto di entrata di dati in Excel
Prima di tutti, amparate cum'è usà u modellu di introduzione di dati in Excel.
- Dunque, si ponu avè u fattu chì, per difettu, l'icona chì lancia u situ hè nascosta è necessaria da esse attivata. Per fà quessa, andate in tab "File"è poi cliccate nantu à l'elemento "Opzioni".
- In a finestra di parametri di Excel aperta ci spostemu à a sezione "Quick Access Toolbar". A maiò parte di a finestra hè occupata da una spaziosa area di regolazione. In a parte sinistra di essi sò l'uttrui chì ponu esse addizionati à u pannellu di accessu rapidu, è in diritta - quelli chì sò già presenti.
In u campu "Selezzi squadre da" setatu u valore "L'équipe ùn hè micca nantu à a cassetta". Dopu, tru una lista di cumandamenti situati in ordine alfabeticu, truvamu è selezziunemu a posizione "Forma ...". Dopu cliccate nantu à u bottinu "Add".
- Dopu à quellu, u strumentu chì avemu bisognu apparirà in a parte destra di a finestra. Pressu u pulsante "OK".
- Hà questu strumentu hè situatu in a finestra Excel in a barra di strumenti di accesso rapidu, è pudemu aduprà. Hà presente quandu ogni libru di lavoro hè aperto da sta istanza di Excel.
- Ora, per chì l'utensu capisce ciò chì necessariamente ci vole à compie, avete da sistemà l'intestazione di a tavula è scrivite un valore in esse. Figliu u array di tavola avemu cuntene di quattru colonne, chì anu i nomi "Nome di u pruduttu", "Quantità", "Prezzo" è "Amount". Inserite questi nomi in un intervagliu orizzontale arbitrariu di u fogliu.
- Inoltre, affinchì u prugramma capischi chì gamme specifiche hà bisognu di travaglià, bisogna entrà un valore in a prima riga di a matrice di tabelle.
- Dopu, selezziunate ogni cella di u tavulu in bianco è cliccate nantu à l'icona in u pannellu di accessu rapidu "Forma ..."chì ancu attivu.
- Dunque, a finestra di u strumentu specificatu si apre. Comu pudete vede, st'un oggettu hà campi chì corrispondenu à i nomi di e colonne di a nostra array di tabelle. In stu casu, u primu campu hè dighjà riempitu cù un valore, in quantu l'abbene aghjunto manualmente nantu à u fogliu.
- Inserite i valori chì consideramu necessarii in i campi rimanenti, allora cliccate nantu à u bottinu "Add".
- Dopu à quellu, cum'è si vede, i valori entrati sò stati trasferiti automaticamente à a prima fila di a tavula, è a forma andò à u blocu prossimu di campi, chì risponde à a seconda fila di a matrice di tabella.
- Riempite a finestra d'utile cù i valori chì vogliamo à vede in a seconda fila di u spaziu di tavulu, è cliccate nuvamente u pulsante. "Add".
- Comu pudete vede, i valori di a seconda fila sò stati ancu aghjuntu, è ùn avemu micca avutu di riorganizà u cursore in a tavula stessa.
- Cusì, riempemu l'array di tavulu cù tutti i valori chì vulemu entrà in lu.
- Inoltre, se vulete, pudete navigà nantu à i valori precedentemente entrati cù i tasti "Torna" è "Prossimu" o barra di scorrimentu verticale.
- Se hè necessariu, pudete adeguà qualunque valore in u array di tabelle cambendu u forma in. Perchè i cambiamenti appariscenu nantu à u fogliu, dopu in u fabbricazione in u blocu d'utenu adeguatu, cliccate nantu à u bottinu "Add".
- Comu pudete vede, u cambiu hà avutu immediatamente in u spaziu di tavulu.
- Se ci hè bisognu di sguassà una linea, dopu à traversu i tasti di navigazione o a barra di scorrimentu, procedemu à u blocu rispettu di campi in u furmatu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Elimina" in a finestra d'utile.
- Appare una finestra di avvertenza chì indica chì a linea sarà cancellata. Se site sicuru di e vostre azzioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Comu pudete vede, a linea hè stata estratta da a gamma di tavule. Dopu a chjave di riempimentu è di edizione hè terminata, pudete uscire da a finestra d'utenu cliccendu nantu à u pulsante. "Chiudi".
- Dopu, per uttene a reta di tavola più visuale, pudete formattarla.
Metudu 2: Crea una forma personalizzata
Inoltre, usando a macro è un numeru di altri strumenti, hè pussibule di creà u vostru modulu personalizatu per rifornisce un spaziu di tavulu. Sarà creatu direttamente nantu à u fogliu, è rapprisenta a so gamma. Cù questu strumentu, l'utellu se capisce di capiscia e funzioni ch'ellu crede necessarie. In termini di funzionalità, ùn sarà praticamente micca inferiore à l'analoguicu integratu di Excel, è in certi manieri, forse, supera. U solu inconveniente hè chì per ogni matrice di tabella, devi creà una forma separata, è ùn aduprà micca u listessu mudellu cum'è pussibule in a versione standard.
- Come in u metudu precedente, prima di tuttu, avete bisognu di fà un intestu di a tavula futura nant'à u schede. Si hè cuntene di cinque cellule cù i nomi: "P / p number", "Nome di u pruduttu", "Quantità", "Prezzo", "Amount".
- Dopu avete bisognu di fà una cosidetta tavola "intelligente" da a nostra matrice di tabelle, cù a capacità di aghjunghje automaticamente righe in a piena di spazii vicinu o cella cù dati. Per fà quessa, selezziunu l'intestazione è, essendu in a tab "Casa"preme u pulsante "Formatu cum'è tabella" in u blocu di l'utili "Stili". Dopu à ciò, una lista di stili dispunibili hè aperta. A sceglie di una di elli ùn affetta micca a funzionalità in alcun modu, dunque selezziunate solu l'opzione chì cunsideremu più adatta.
- Poi si aprite una finestra di formattage per una piccula tavola. Indica l'ampiezza chì avemu identificatu, cioè l'ampie di u cap capu. In linea di più, questu campu hè fattu currettamente. Ma avemu da verificate a casella accanto à "Tavula cù intestazioni". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dunque, a nostra gamma hè formattata cum'è una tavula intelligente, ancu evidenziata da un cambiamentu di u visuale. Comu pudete vede, à mezu à altre cose, l'iconi di filtrazione apparutu vicinu à ogni titulu di colonna di titulu. Devanu esse disabilitate. Per fà quessa, selezziunate ogni cella in a tavula "intelligente" è andate in tab "Dati". Ci in u strumentu in u blocu di l'utili "Ordina è filtra" cliccate nantu à l'icona "Filtrà".
Ci hè un'altra opzione per disattivà u filtru. Ùn hai ancu bisognu di cambià in un altru tabulatu, puru rimanendu in tab "Casa". Dopu avè sceglie a cella di u spaziu di tavulu nantu à u nastro in u blocu di cunfigurazioni U editing cliccate nantu à l'icona "Ordina è filtra". In a lista chì vene, seleziona a posizione "Filtrà".
- Comu pudete vede, dopu à sta azzione, l'iculi di filtrazione scomparsi da l'intestazione di a tavula, cum'è necessariu.
- Dunque ci vole à creà a forma di entrata di dati stessa. Serà ancu una sorta di array tabulari chì consiste di duie colonne. I nomi di righe di questu oghjettu risponde à i nomi di colonne di a tavula principale. L'eccezione hè e colonne "P / p number" è "Amount". Eranu assenti. A numerazione di u primu avverrà cù una macro, è u calculu di i valori in u secondu hè fattu applicendu a formula di multiplicazione di quantità per prezzu.
A seconda colonna di l'oggetto di entrata di dati hè lasciata in bianco per ora. Direttamente, i valori per l'infurmazione di e righe di u rigalu di a tavula principale saranu inseriti in questu successu.
- Dopu à elli, creemu un altru tavulinu. Sarà cuntene di una sola colonna è cuntene un elencu di i prudutti chì avemu visualizati in a seconda colonna di a tavula principale. Per chiarezza, a cella cù u titulu di sta lista ("Lista di merci") pudete riempà di culore.
- Allora selezziunate a prima cella vuota di l'oggiu di input di valore. Vai à la tabulazione "Dati". Cliccate nantu à l'icona "Verificazione di i dati"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "U travagliu cù i dati".
- A finestra di validazione di l'introduzione principia. Cliccate nantu à u campu "Tipu di dati"in u quali l'impostazione predefinita hè "Qualchì valore".
- Dallu opzioni aperte, sceglite a posizione "Lista".
- Comu pudete vede, dopu à ciò, a finestra di verifica di u valore di input hè stata cambiata di a so configurazione. Ci hè un campu addizionale "Sorgente". Facemu clic nantu à l'icona à a destra di ella cù u bottinu sinu di u mouse.
- Allora a finestra di verifica di u valore di entrata hè minimizata. Selezziunu u cursore cù u bottinu sinistru di a mouse tenendu a lista di dati chì sò piazzati nantu à u fogliu in una area di tavulu in più. "Lista di merci". Dopu à quessa, cliccate torna nantu à l'icona à a destra di u campu induve chì apparse l'indirizzu di u intervallo sceltu.
- Restituisce à a casella di spuntà per i valori di input. Comu pudete vede, i coordinati di u intervallu selettitu in esse sò cumparatu in u campu "Sorgente". Cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
- Ora una icona in forma di triangulu apparse à a destra di a cella sguillata evidenti di l'oggetto di entrata di dati. Quandu fate un clicu annantu à essa, un elicernu nantu à u listinu aprirà, cunsente di nomi chì tiranu da un array di tabelle. "Lista di merci". I dati arbitrari in a cella specifica hè aduviabile impossibile, ma pudete sceghjite solu a posizione desiderata in a lista furnita. Selezziunu un elementu in a lista di discesa.
- Comu pudete vede, a posizione selezionata hè immediatamente visualizzata in u campu "Nome di u pruduttu".
- Dopu, avemu bisognu d'attribuisce nomi à e tre celle di u modulu di entrata, induve entreremo i dati. Selezziunate a prima cella induve u nome hè già messu in u nostru casu. "Patate". Dopu, andate à i catigurii di numeri di campu. Si trova in u latu di manca di a finestra Excel à u listessu livello chì a barra di formula. Inserisci quì nome arbitrariu. Questu pò esse qualchì nome in latinu, in cui ùn ci sò spazi, ma hè megliu ad aduprà nomi vicinu à e attività fatte da questu elementu. Dunque, a prima cella in cui u nome di u pruduttu hè contenuta hè chjamata "Nome". Scrivemu stu nomu in u campu è premete a tonalità Enter in a tastiera.
- Hè esattamente u listessu modu, assignate a cellula in cui inseremu a quantità di u pruduttu, u nome "Volum".
- È a cella di prezzi hè "Prezzo".
- Dopu à quì, in u listessu modu, dà u nome à tuttu u range di e tre celle sopra. Prima di tutti, selezziunu, è dopu dà u nome in un campu particulare. Chì sia u nome "Diapason".
- Dopu à l'ultima azzione, dobbiamo salvà u documentu in modo chì i nomi che dùcule ponemu percepiscini a macro che creemu in futuro. Per salvà, andate in tab "File" è cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".
- In a finestra di salvu aperta in u campu "File Type" sceglite u valore "Libro di lavoro Excel in Macro (.xlsm)". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Salvà".
- Dopu, avete da attivà macros in a vostra versione di Excel è abilite a scheda "Sviluppatore"sì ùn l'avete micca fattu. U fattu hè chì entrambe queste funzioni sò disattivate per difettu in u prugramma, è a so attivazione deve esse effettuata da forza in a finestra di configurazione di Excel.
- Quandu avete fattu sta, andate in tab "Sviluppatore". Cliccate nantu à a grande icona "Visual Basic"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Code".
- L'ultima azione face chì l'Editor macro di VBA comincia. In a zona "Prughjettu"chì hè situatu in a parte superiore sinistra di a finestra, selezziunate u nome di u fogliu in u quali sò situati i nostri tavoli. In stu casu hè "Foglio 1".
- Dopu à ciò andate in fondu à sinistra di a finestra chjamata "Pruprietà". Eccu l'ambienti di u fogliu selezionatu. In u campu "(Nome)" avà da rimpiazzà u nome cirillicu ("Sheet1") nantu à u nomu scrittu in latinu. U nome pò esse datu à quellu chì hè più praticu per voi, u più impurtante hè chì cuntene solu caratteri latini o numeri è ùn ci sò ancu altri segni o spazi. A macro hà travagliu cù u nome. Figliu in u nostru casu stu nome sarà "Produttu", ancu se pudete sceglie qualsiasi altru chì risponde à e condizioni descritte sopra.
In u campu "Nome" Pudete ancu sostitu u nomu cù unu più praticu. Ma ùn hè necessariu. In questo casu, l'usu di spazii, cirillicu è tutti l'altri segni hè permessu. A differenza di u parametru di ghjornu precedente, chì specifia u nome di u fogliu per u prugramma, stu parametru assigna u nome à u fogliu chì si pò visibule per l'utente in a barra di scorcia.
Comu pudete vede, dopu à chì u nome cambiace automaticamente. Fogliu 1 in a zona "Prughjettu", à u solu chì ghjustu aghjuntu in l'impostazioni.
- Allora andate in a zona centrali di a finestra. Hè quì chì avemu bisognu à scrive u còdice macro. Se u campu di editori di codici bianchi in a zona specifica ùn hè visualizatu, cum'è in u nostru casu, cliccate nantu à u tastu di funzione. F7 è apparirà.
- Ora per u nostru esempiu particulare, avemu bisognu di scrive u codice chì seguita in u campu:
Sub DataEntryForm ()
Dim nextRow As Long
nextRow = Producty.Cells (Producty.Rows.Count, 2) .End (xlUp) .Offset (1, 0) .Row
Cù Producty
If .Range ("A2"). Value = "" And .Range ("B2"). Value = "" Allora
nextRow = nextRow - 1
Finisce se
Producty.Range ("Nome"). Copia
.Cellule (nextRow, 2) .PasteSpecial Paste: = xlPasteValues
.Cellule (nextRow, 3) .Valore = Producty.Range ("Volum"). Valore
.Cellule (nextRow, 4) .Valore = Producty.Range ("Prezzo"). Valore
.Cellule (nextRow, 5) .Valore = Producty.Range ("Volum"). Valore * Producty.Range ("Price"). Valore
.Range ("A2"). Formula = "= IF (ISBLANK (B2)," "", COUNTA ($ B $ 2: B2)) "
Se nextRow> 2 Allora
Range ("A2"). Sceglite
Selection.AutoFill Destination: = Range ("A2: A" & nextRow)
Range ("A2: A" & nextRow) .Selezionate
Finisce se
.Range ("Diapason"). ClearContents
Finisce cù
End subMa questu còdice ùn hè micca universale, cioè, resta intatta solu per u nostru casu. Se vulete adattà lu à e vostre esigenze, allora deve esse modificatu di conseguenza. Allora chì pudete fà solu per voi, analizzate ciò chì sta codica consiste, ciò chì deve esse rimpiazzatu, è ciò chì ùn deve esse cambiatu.
Dunque, a prima linea:
Sub DataEntryForm ()
"DataEntryForm" hè u nome di a macro stessa. Puderete lascià cum'è, o pudete rimpiazzarlo per qualunque altra cosa chì rispetti i règuli generali per a creazione di nomi di macro (senza spazii, usanu solu lettere di l'alfabetu latinu, etc.). A cambiamentu di u nomu ùn hà micca un effetti
Onde a parola hè trovu in u codice "Produttu" deve u scambià cù u nome chì avete ancu attribuitu à u vostru fogliu in u campu "(Nome)" zone "Pruprietà" macro editor. Naturalmente, questu deve esse fattu solu sì avete chjamatu a foglia diversamente.
Ora cunsiderate a linea seguente:
nextRow = Producty.Cells (Producty.Rows.Count, 2) .End (xlUp) .Offset (1, 0) .Row
A cifra "2" in sta linea significa a seconda colonna di u fogliu. Hè in sta colonna chì a colonna hè "Nome di u pruduttu". Sicunu lu contaremu u numeru di righe. Perciò, se in u vostru casu a stessa colonna hà un ordine differente di u cuntu, allora avete bisognu di inserì u numeru rispettu. Sensu "End (xlUp) .Offset (1, 0) .Row" in ogni casu, lasciate in scambiu.
Dopu, cunsiderate a linea
If .Range ("A2"). Value = "" And .Range ("B2"). Value = "" Allora
"A2" - Queste sò e coordinate di a prima cella in cui a numerazione di a riga sarà visualizzata. "B2" - Queste sò e coordinate di a prima cella, chì serà usata per a uscita di dati ("Nome di u pruduttu"). S'elli sò diversi, inserisci i vostri dati invece di queste coordinate.
Vai à a linea
Producty.Range ("Nome"). Copia
In u so parametru "Nome" significà u nome chì ci hè assignatu à u campu "Nome di u pruduttu" in u modulu di input.
In righe
.Cellule (nextRow, 2) .PasteSpecial Paste: = xlPasteValues
.Cellule (nextRow, 3) .Valore = Producty.Range ("Volum"). Valore
.Cellule (nextRow, 4) .Valore = Producty.Range ("Prezzo"). Valore
.Cellule (nextRow, 5) .Valore = Producty.Range ("Volum"). Valore * Producty.Range ("Price"). Valorenomi "Volum" è "Prezzo" significà i nomi che hà assignatu à i campi "Quantità" è "Prezzo" in a stessa forma di entrata.
In e stesse righe chì avemu indicatu sopra, i numeri "2", "3", "4", "5" significa i numeri di colonna nantu à u fogliu Excel in quantu à e colonne "Nome di u pruduttu", "Quantità", "Prezzo" è "Amount". Allora, se in u vostru casu a tavula hè spostata, allora avete bisognu di specificà i numeri di colonna correspondenti. S'ellu ci hè più colonne, allora per analogia avete bisognu di aghjunghje e so linee à u còdice, s'ellu hè menu, allora togliete l'alternu.
A linea multiplica a quantità di merci per u so prezzu:
.Cellule (nextRow, 5) .Valore = Producty.Range ("Volum"). Valore * Producty.Range ("Price"). Valore
U risultatu, cume si vede da a sintassi di u record, sarà visualizatu in a quinta colonna di u foglio Excel.
In sta espressione, e linee sò numerate automaticamente:
Se nextRow> 2 Allora
Range ("A2"). Sceglite
Selection.AutoFill Destination: = Range ("A2: A" & nextRow)
Range ("A2: A" & nextRow) .Selezionate
Finisce seTutti i valori "A2" significa l'indirizzu di a prima cella induve a numerazione sarà effettuata, è le coordinate "A " - Indirizzu di tutta a colonna cù numerazione. Verificate dove a numerazione apparirà in a vostra tavola è cambiate e coordinate in u codice, se necessariu.
A linia cancella u range di u modulu di entrata di dati dopu a trasmissione di l'infurmazioni da sta tavula:
.Range ("Diapason"). ClearContents
Ùn hè micca difficiule da indudu chì ("Diapason") significa u nomu di u spaziu chì avemu precedentemente attribuitu à i campi per l'entrata di dati. Se avete dittu un nome diversu, allora deve esse inseritu in sta linea.
U restu di u codu hè universale è in tutti i casi si farà senza cambiamenti.
Dopu avè scrittu u codice macro in a finestra d'editore, cliccate nantu à l'icona di salvà cume un dischetto in a parte di sinistra di a finestra. Poi pudete fermà quì, cliccendu nantu à u pulsante standard per fermà a finestra in u angulu in dirittu superiore.
- Dopu à quessa, vai à u foglio di Excel. Ora ci vole à ponemu un bottinu chì attivarà a macro creata. Per fà quessa, andate in tab "Sviluppatore". In a scatula di l'impostazioni "Controlli" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante Incolla. A lista di l'uttrumenti hè aperta. In un gruppu di strumentu Controlli di forma sceglite u primu "Button".
- Dopu, cù u bottinu sinu di u mouse, tuccà, scorremu intornu à a zona induve vulemu mette u pulsu di avvicinamentu di a macro, chì trasmette i dati da a forma à a tavula.
- Dopu chì a zona hè circonda, rilasciate u pulsante di a mouse. Dopu, a finestra per assignà una macro à l'oggettu si principia automaticamente. Se più macros sò aduprati in u vostru libru, allora selezziunu da a lista u nome di u chjamatu sopra. U chjamemu "DataEntryForm". Ma in stu casu, a macro hè una, dunque selezziunela e cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
- Dopu, pudete rinominà u pulsante cum'è vo vulete, selezziunà u so nome attuale.
In u nostru casu, per esempiu, hè logicu di dà u nome "Add". Rinominà è cliccate cù u mouse nantu à ogni cellula libera di u strulu.
- Dunque, a nostra forma hè completamente pronta. Verificate cumu funziona. Inserite i valori necessarii in i so campi è cliccate nantu à u pulsante. "Add".
- Comu pudete vede, i valori sò spostati à a tavula, a riga hè assignata automaticamente à un numeru, a quantità hè calculata, i campi di forma sò cancellati.
- Ri-riuli u modulu è cliccate nantu à u bottinu. "Add".
- Comu pudete vede, a seconda linea hè ancu aghjuntu à a matrice di tabelle. Ciò significa chì l'utellu funziona.
Vede ancu:
Cumu creà una macro in Excel
Cumu creà un pulsante in Excel
In Excel, ci sò dui modi per aduprà i dati di l'infurmazione di forma: built-in è l'utente. L'utilizazione di a versione integrata richiede un minimu di sforzu da l'utente. Pò esse sempre principiatu aghjunghendu l'icona curretta à a barra di strumenti di accesso rapido. Avete bisognu di creà una forma personalizzata da voi, ma se sì versu in u codice VBA, pudete fà questu arnesi cum'è flessibile è adattu à e vostre esigenze cum'è possibile.