Disattivà a gestione di i computer à distanza


A sicurezza informatica si basa nantu à trè principii - l'archiviazione sicura di dati persunali è di documenti impurtanti, disciplina quandu naviga in Internet è l'accessibilità massima à PC da a parte di l'altri. Alcune impostazioni di sistema violanu u terzu principiu permendu l'utenti di i PC à controllà altri utenti in a rete. In questu articulu capemu cum'è di prevene l'accessu à distanza da u vostru computer.

Avemu prohibitu l'accessu à distanza

Come annunziatu sopra, cambieremu solu l'impostazioni di u sistema, permettendu à l'utenti di terze parti di vede u cuntenutu di i dischi, di cambià e impostazioni è di fà altre azzioni da u nostru PC. Tene à mente chì se si utilizza i desktop à distanza o a macchina face parte di una rete locale cù accessu spartitu à dispositivi è software, i passi chì seguitu ponu perturbà u sistema. E listessu vale per e situazioni chì avete bisognu di cunnesse cun computer o servitori remote.

Disattivazione di l'accessu luntanu hè effettuata in parechji passi o passi.

  • Generale interdizione di cuntrollu à distanza.
  • Spegni u assistente.
  • Disattivà i servizii di sistema currelanti.

Passu 1: Pruibizione generale

Incù questu azzione, disabilitavemu a capacità di cunnessu à u vostru desktop usando a funzione di Windows incorporata.

  1. Fate un clic col meninu sinu nantu à l'icona. "Questu computer" (o solu "Computer" in Windows 7) è andà à e proprietà di u sistema.

  2. Dopu, andate à l'impostazioni di accesso remoto.

  3. In a finestra chì si apre, metti l'interruttore in a posizione chì proibisce a cunnessione è preme "Applicà".

L'accessu hè disattivatu, adesso l'utenti di terze parti ùn puderanu micca fà azzioni in u vostru computer, ma puderanu vede l'eventi usando un assistente.

Passu 2: Disable Assistant

A Assistenza Remota vi permette di vede passivu u desktop, o, piuttostu, tutte l'azzioni chì fate - aprite i file è cartulari, lanciate i prugrammi è configurendu e impostazioni. In a stessa finestra in cui hè stata scintata a cumpartenza, deselezziunate l'elemento chì permette a cunnessione di l'assistente a distanza è cliccate "Applicà".

Passu 3: Disattivà i servizii

In e tappe precedenti, avemu proibitu eseguendu operazioni è generalmente visualizà u nostru desktop, ma ùn affrettà micca a rilassamentu. I malefattori, avè avutu accesso à u PC ponu bè cambiare st'attualità. Un pocu più di sicurezza pò esse ghjugna cù a disattivazione di certi servizi di sistema.

  1. L'accessu à u snap-in currente hè fattu cliccendu cun u cliccavu nantu à l'icona. "Questu computer" è andate à u paragrafo "Gestione".

  2. Dopu, aprite u ramo specificatu in a screenshot, è cliccate nantu à "Servizi".

  3. First off Servizi di desktop à distanza. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di u PCM è andate in a prupietà.

  4. Se u serviziu hè in esecuzione, allora smetti di u persunale, è dinò selezziunate u tipu di avvicinamentu "Disabled"dopu cliccate "Applicà".

  5. Ora vole à fà u listessu per i servizii chì seguitanu (certi servizi ùn sò micca presenti in u vostru snap-in - cusì significa chì i cumpunenti di Windows corrispondenti ùn sò micca installati)
    • "Servizio Telnet", chì ti permette di cuntrullà u vostru computer cù i cumandi di console. U nome pò esse diversu, a parola chiave Telnet.
    • "U Serviziu di Gestione Remota di Windows (WS-Management)" - Dà quasi le stesse funzioni di u precedente.
    • "NetBIOS" - Protocollo per a rilevazione di dispositivi in ​​a rete locale. Ci sò ancu i nomi diversi, cume hè u casu cù u primu serviziu.
    • "Registru à distanza", chì ti permette di cambià e configurazione di u registru per l'utenti di a rete.
    • "Servizio di Assistenza Remota", da chì parlemu ancu.

Tutti i passi sopra illustrati ponu esse fattu solu in un account di amministratore o scrivendu a password adatta. Hè per chì per impedisce cambiamenti à i parametri di u sistema da parte di l'altri, avete bisognu di travaglià solu sottu u "contu", chì hà i diritti usuali (micca u "admin").

Ulteriori dettagli:
A creazione di un novu utente in Windows 7, Windows 10
Gestione di diritti di cuntu in Windows 10

Conclusione

Ora sapete cume di disattivà u cuntrollu di u computer à distanza da a rete. L'azione descritta in st'articulu aiuterà à migliorà a sicurezza di u sistema è evità parechji prublemi associati à l'attessi di a rete è intrusioni. Hè veru, ùn duvete riposà nantu à i vostri allori, postu chì nimu ùn hà micca annullatu i schedari infettati cù virus chì arrivanu in PC via Internet. Essere vigili, è i prublemi vi passanu.