Se stai avè una interruzzione di u sistema à carregà u processore in Windows 10, 8.1 o Windows 7 manager, questa guida spiegherà cumu identificà a causa è riparà u prublema. Hè impussibile rimuovere cum'è integrale l'infurmazioni di sistema da u Gestore di e attività, ma hè pussibule di fà ritornà a carica in a norma (decimi di per centu) se scopre ciò chì causa a carica.
L'interruzzioni di u sistema ùn sò micca un prucessu di Windows, ancu se si vedenu in a categoria Processi di Windows. Questu, in termini generali, hè un avvenimentu chì face u processore à smettere di fà a "missioni" attuali per fà una operazione "più impurtante". Ci sò diversi tipi di interruzzioni, ma u più spessu un elevu carru hè causatu da hardware interrompe IRQ (da hardware) o eccezioni, di solitu causati da errori hardware.
E se interruzzioni di u sistema caccanu u processore
Più spessu, quandu un impurtamentu elevatu innaturale nantu à u processore apparisci in u cunsigliu di e attività, u mutivu hè qualcosa da:
- Incudiantamente a hardware di l'hardware
- Operazione errata di i driver di dispositivi
Quandu i motivi sò sempre ridotti à precisamente sti punti, ancu l'interrelazione di u prublema cù i dispositivi di u computer o i piloti ùn hè micca sempre evidenti.
Prima di cuminciare a ricerca di una ragione specifica, vi raccomando, se possibile, di ricordà ciò chì hè fattu in Windows appena prima l'aspettu di u prublema:
- Per esempiu, se i piloti sò stati aggiornati, pudete provà à rimbampalli.
- Se una novu equipaggiamentu hè stata installata, assicuratevi chì u dispositiu hè buntamente collegatu è operabile.
- Inoltre, se ieri ùn ci era nisunu prublemu, è ùn ci hè nisuna manera di associa u prublema à i cambiamenti di l'hardware, pudete pruvà aduprà punti di ripresa di Windows.
Ricercà i driver chì dà carichi di "Interruzzioni di u Sistema"
Come annunziatu, u più spessu u casu in i conducenti o dispositivi. Pudete pruvà à scopre chì dispositariu sta causendu u prublema. Per esempiu, u prugramma LatencyMon, chì hè liberu di aduprà gratuitamente, pò aiutà.
- Scaricate è installate LatencyMon da u situ di sviluppatore ufficiale // www.resplendence.com/downloads è fate u prugramma.
- In u menu di u prugramma, cliccate nantu à u pulsante "Play", andate in la scheda "Driver" è scite u listinu per a colonna "Conteggio DPC".
- Fate attenzione à quale driver hà i valori più alti di DPC Count, s'ellu si tratta di un driver di un dispositivu interno o esterno, cù alta probabilità, a ragione hè in u funziunamentu di questu driver o u dispositivo in sè (in u screenshot - a visione di u sistema "sanu", t. E. E quantità più alti di DPC per i moduli chì si vedenu in a screenshot - questu hè a norma).
- In Gestore Dispositivi, pruvate a disattivazione di dispositivi chì i driver sò in causa da u più prestu cà Pari, per verificà chì u prublema sia statu risoltu. Hè impurtante: Ùn scurdate micca i dispositivi di sistema, è ancu quelli situati in e sezioni "Prucatrici" è "Computer". Puru micca scintillà l'adattatore video è i dispositivi di entrata.
- Se a spartera di u dispositiu hà restituitu a carica causata da un arresti di sistema à a normalità, assicuratevi chì u dispositiu funziona, pruvate à aghjurnà o rigalà u driver, idealmente da u situ ufficiale di u fabbricante di hardware.
Solitamente u mutivu si trova in i piloti di adattatori di rete è Wi-Fi, schede audio, altre carte di elaborazione video o segnali audio.
Problemi cù u funziunamentu di dispositivi USB è controllatori
Pure ancu una causa frequente di elevate cariche nantu à u processore da interruzioni di sistema hè un travagliu improprie o un malfunzionamento di dispositivi esterni cunnessi via USB, i connettori stessi, o dannendu cavi. In stu casu, ùn pudete vede micca qualcosa di raro in LatencyMon.
Se suspetti chì stu casu hè, u scegliu alternativamente a disconnessione di tutti i controller USB nant'à u gestore di dispositivi finchè a carica di u cunsigliu di e attività cunduce, ma se sì un utilizatore principiante, ci hè una possibilità chì vi puderete ùn vi travagliate micca a tastiera è u mouse, è ciò chì deve fà dopu ùn sarà micca chjaru.
Allora, possu raccomandaraghju un metudu più sèmplice: aprite u Manager Task per chì pudete vede i "Interruzzioni di u Sistema" è disconnessi i dispositivi USB (cum'è tastiera, mouse, stampanti) unu in unu: s'è vede chì a carica hè andata quandu si disconnette u prossimu apparecchjo, guardate per un prublema cù stu dispositiu, a so cunnessione, o u volumu di u connettore USB chì hè statu adupratu.
Altre cause di carica elevata da interruzioni di sistema in Windows 10, 8.1 e Windows 7
À a conclusione, alcune cause più cumune chì causanu u prublema descritta:
- Inclusi un lanciu rapidu di Windows 10 o 8.1 in combinazione cù a mancanza di piloti originali di gestione di l'alimentazione è di chipset. Pruvate à sfruttare l'iniziu veloce.
- Difettu o micca u adattatore di potenza di u laptop uriginale originale - se, quandu hè spento, l'interrompe di u sistema ùn carica più u processore, questu hè veramente u casu. Tuttavia, à volte ùn hè micca l'adattatore chì hè di culpisce, ma a batteria.
- Effetti sonori. Pruvate di calà i disinserzione: cliccate à u dirittu nantu à l'icona di l'altu risposte in a zona di notificazioni - soni - a tabulazione "Riproduzione" (o "Dispositivi di riproduzione"). Selezziunu a dispositiva predefinita è cliccate nantu à "Proprietà". Se i prupietà cuntenenu tabs "Effetti", "Suvutu Spaziale" è simili, disabiliscila.
- Operazione incorretta di a RAM - verifica a RAM per l'errore.
- Problemi cù u discu duru (u segnu principale - u computer dighjà si chjone quandu accede à e cartelle è i file, u discu produce suoni inusuali) - fate u discu duru per l'errore.
- Raramente - a presenza di parechji antivirusu nantu à un computer o virus specifici chì travaglia direttamente à l'apparecchiatura.
Ci hè un altru modu per pruvà à scopre ciò chì attrezzatura hè di culpisce (ma raramente mostra qualcosa):
- Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate perfmon / report Fate un clic su Enter.
- Aspettate chì u rapportu sia preparatu.
In u raportu in a sezione Prestazione - Panoramica risorse pudete vede i componenti individuali, chì u culore sarà rosu. Fighjate una veduta più vicina; pò esse interessatu verificate a funzionalità di stu cumpunente.