Cosa fate se rallenta Windows XP

Parechji utilizatori di Windows XP affranchi cun tale situazione, quandu u sistema dopu à un po 'dopu a stallazione cumincia a rallentà. Questu hè assai spartintu, perchè, più ghjustu u computer fù cullendu à a velocità normale. Ma sti prublema hè faciule da fà truvà quandu i motivi di a so presenza sò cunnisciuti. L'aghju cunsideratu ancu di più.

I motivi per rallentà Windows XP

Ci sò parechje ragioni perchè un computer principia à rallentà. Pò esse associati à tempu l'hardware è u funziunamentu di u sistema operativu stessa. Accussa ancu quandu a causa di u travagliu lente hè l'impattu di parechji fattori à tempu. Per quessa, per assicurà a velocità normale di u vostru computer, devi avè almenu una idea generale di ciò chì pò purtà à freni.

Reason 1: Iron Overheating

Problemi hardware sò unu di i causa cumuni di rallentamentu u vostru computer. In particulare, questu porta à una surkura di a scheda madre, processore o scheda video. A causa più cumunata di u surghjugliu hè a polvere.

A polvere hè u principale nemicu di u "ferro" di l'ordinatore. Interrompisce u funziunamentu normale di u computer è pò fà chì si rompe.

Per evitare sta situazione, hè necessariu pulizia a polvere di l'unità di u sistema à u minimu una volta ogni 2 à 3 mesi.

I portatili anu affittu di più sovraveru. Ma per smuntà e assembli un laptop, certe abilità sò necessarie. Perciò, s'ellu ùn ci hè fiducia in a so cunniscenza, hè megliu à affidà a pulizia di a polveru da a un specialistu. In più, u bonu travagliu di u dispositiu implica à mette in una maniera tali da assicurà una adeguata ventilazione di tutti i so componenti.

Per sapè di più: Pulizia adatta di u vostru computer o laptop da a polvere

Ma a polvere micca solu pò dà fattu di surriscaldamentu. Dunque, hè necessariu controllà periodicamente a temperatura di u processore è a scheda video. Se hè necessariu, avete bisognu di cambià a pasta termica nantu à u processore, controllate i contatti nantu à a scheda video, o ancu rimpiazzarete questi componenti quandu anu daveru un difettu.

Ulteriori dettagli:
Testemu u processore per surriscaldamentu
Eliminate u surriscaldamentu di a scheda video

Reason 2: Overrun of the system partition

A partizione di u discu duru nantu à u quale u sistema operativu hè installatu (per difettu si tratta di u discu C) deve avè abbastanza spaziu libaru per u so funzionamentu normale. Per u sistema di file NTFS, u so volumu deve esse almeno u 19% di a capacità di partizione totale. Altrimenti, aumenta u tempu di risposta di l'ordinatore è l'iniziu di u sistema aghjura più longamente.

Per verificate a dispunibilità di spazi liberi nantu à a partizione di u sistema, basta à aprite l'esploratore dopu cliccendu nantu à l'icona "U me computer". A seconda di a forma in cui l'infurmazione hè presentata in a so finestra, i dati nantu à a disponibilità di u spaziu libaru nantu à e partizioni pò esse visualizatu in modu diversu. Ma più chiaramente si pò vede aprendu e pruprietà di u discu in u menù contestuale, chjamatu cù l'aiutu di RMB.

Quì l'infurmazioni richieste sò fornite sia in testu sia in forma grafica.

Liberate u spaziu di u discu di diversi modi. U modu più faciule per aduprà e strumenti forniti da u sistema. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Cliccate u pulsante in a finestra di pruprietà di u discu "Pulizia di dischi".
  2. Aspettate finu à chì u sistema stende a quantità di spaziu chì pò esse liberatu.
  3. Sceglie e sizzioni chì ponu esse cancellate cunducendu a casella di controllo davanti à elli. S'ellu hè necessariu, pudete vede una lista specifica di file da cancellà cliccendu in u bottinu pertinente.
  4. Preme "OK" è aspettate chì u prucessu sia finitu.

Per quelli chì ùn sò micca soddisfatti cù l'utili di sistema, pudete aduprà prugrammi di terze parti per pulì u spaziu di u discu C. U so vantaghju hè chì, induve a possibilità di pulizia di u spaziu libaru, anu, di solitu, avè un assai gamma di funzioni per ottimizzà u sistema.

Per di più: cumu aghjunghje u discu duru

In alternativa, pudete vede ancu una lista di prugrammi installati chì, per impostazione predefinita, si trovanu nantu à u parcorsuC: Programmi i Fileè rimuovere quelli chì ùn sò micca usati.

Una di e ragioni per a C unità sovraffollazione è chì rallenta u sistema hè l'usu distruttivo di parechji utilizatori per tene i so schedari in u desktop. U desktop hè una cartella di sistema è in più di rallentu u travagliu, pudete perdere e vostre informazioni in casu di un crash di u sistema. Allora, si consiglia di conservà tutti i vostri documenti, immagini, audio è video in u discu D.

Reason 3: Hard Disk Fragmentation

Una caratteristica di u sistema di file NTFS adupratu in Windows XP è versioni successive di l'OS di Microsoft hè chì, cù u tempu, i schedari di u discu duru anu spartuti in parechji pezzi chì ponu esse in diversi settori à una distanza notevole da a mutuale. Dunque, per ghjunghje u cuntenutu di un schedariu, u sistema operativo à l'iniziu deve leghje tutte e so parti, mentre cumprende più rotazioni di discu duru nant'à u casu quandu u schedariu hè rappresentatu da un fragmentu. Questu fenomenu hè chjamatu fragmentazione è pò significativamente rallentà u vostru computer.

Per evitare frenate u sistema, hè necessariu periodicamente deframmentà u discu dur. Com'è u casu di u liberu di u spaziu, u modu più faciule hè fattu da l'utili di sistema. Per inizià u prucessu di deframmentazione, devi:

  1. In e pruprietà di u drive C, andate in tab "Servizio" è spingà u pulsante "Run Defrag".
  2. Fate una analisi di fragmentazione di u discu.
  3. Se a partizizione hè OK, u sistema mostrerà un missaghju chì dichiara chì a deframmentazione ùn hè micca necessaria.

    Altrimenti, avete bisognu di lanciarle cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

A deframmentazione hè un prucessu longu, durante chì ùn hè micca raccomandatu di aduprà un computer. Dunque, hè ottimale di esegu à notte.

Com'è in u casu precedente, parechji utilizatori ùn amanu micca l'uttrumentu di a deframmentazione di u sistema è aduprà prudutti di software terzu. Ci sò parechji. A sceglie dipende solu da e preferenze personali.

Per di più: Software per defragmentazione di u discu dur

Reason 4: Registry Rubbish

U Registro di Windows hà una pruprietà sgradevu cù u tempu per crescere troppu. Ci sò e chjavi cumplichi erronati è sezioni intere late da l'applicazioni smarrite, a frammentazione si presenta. Tuttu quessa ùn hè micca u megliu impattu di e prestazioni di u sistema. Dunque, hè necessariu pulizia periodica di u registru.

Dighjà deve esse annunziatu chì l'utenti di sistema di Windows XP ùn ponu micca pulisce è ottimizà u registro. Pudete puru provà à edità u modalità manuale, ma per quessa vi vole sapè esattamente ciò chì deve esse eliminatu. Supponemu chì avemu bisognu di sbarrazzallu cumplettamente di tracce di esse in u sistema Microsoft Office. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Aprite l'editor di u registru digitendu in a finestra di lancia di u prugrammaregedit.

    Pudete chjamà sta finestra da u menù. "Start"cliccendu nant'à u ligame Run, o usando u scelta di tastiera Win + R.
  2. In u editore aperto chì utilizza a scelta rapida Ctrl + F chjamate a finestra di ricerca, inserite "Microsoft Office" in essa è cliccate nantu à Enter o un bottinu "Find Next".
  3. Eliminà u valore trovatu cù a chjave Elimà.
  4. Ripetite i punti 2 è 3 finu chì a ricerca ricusti un risultu vuoto.

U schema descrittu sopra hè assai ingombrante è inaccettabile per a stretta maggioranza di l'utenti. Dunque, ci sò assai diversi attrezzi per pulisce è ottimizà u registru, creatu da sviluppatori di terze parti.

Leggi ancu: Cumu pulì u registru di Windows da errori

U regularmente aduprà unu di sti strumenti, pudete assicurà chì u registru ùn abbia mai impiegatu u computer à rallentà.

Reason 5: Large Startup List

À spessu, u fattu chì Windows XP principia à travaglià lentamente hè un listinu troppu grande di prugrammi è di servizii chì daveranu iniziari quandu u sistema inizià. A maiò parte di elli sò registrate quì durante l'installazione di varie applicazioni è monitoranu a dispunibilità di l'aggiornamenti, raccolghianu informazioni nantu à e preferenze di l'utente, o ancu ghjustu hè un software maligno chì cerca di rubà e vostre informazioni confidenziali.

Vede ancu: Disattivà i servizii inutilizzati in Windows XP

Per risolve u prugramma, bisogna studà attentamente u listinu di avvicinamentu è caccià da ellu o disattivà u software chì ùn hè micca criticu per u sistema. Pudete fà ciò di fatti:

  1. In a finestra di lanciatu di u prugramma inserite u comandomsconfig.
  2. Sceglite l'iniziu selettivu di u sistema è disabilite l'autoloading in unmecking à l'elemento corrispondente.

Se avete bisognu di risolve u prublema micca radicalmente, avete bisognu di andà à la tabulazione in a finestra di configurazione di u sistema "Startup" è ghjunghjite selettivamente eliziosi singuli smirghendu e spuntate e casci davanti à elli. A stessa manipolazione pò esse fatta cù a lista di servizii chì parte da l'avvio di u sistema.

Dopu avè applicatu i cambiamenti, u computer riparte è principia cù i novi parametri. A pratica dimostra chì ancu a discuplicazione cumpleta di l'autolassiu ùn affetta micca u travagliu di u sistema, ma pò essa acceleratu assai significativamente.

Come in i casi precedenti, u prublema ùn pò solu solu da mezu sistema. Funzioni di avvicinamentu anu assai programmi da ottimizà u sistema. Allora, per u nostru scopu, pudete aduprà qualsiasi di elli, per esempiu, CCleaner.

Reason 6: Activity Viral

I virus causanu parechji prublemi di l'ordinatore. À mezu à altre cose, a so attività pò significativamente rallentà u sistema. Allora, se u computer hà cuminciatu à rallentà, una verifica di virus hè una di e prime azzioni ch'è l'utente deve piglià.

Ci hè parechje prugrammi prughjettati à combattenu i virus. Hà micca sensu adu in listessura tutti. Ogni utente hà e so preferenze per quessa. Avete solu bisognu di curà chì u database antivirus sia sempre aggiornatu è periodicamente fà verifiche di u sistema.

Ulteriori dettagli:
Antivirus per Windows
Programmi da rimuovere virus da u vostru computer

Quì, in breve, è tuttu per i motivi per u lentu travagliu di Windows XP è cume per eliminanu. Ùn ci hè più da dì chì un altru ragu per u lentissimu travagliu di u computer hè Windows XP stissu. Microsoft hà cessatu u so supportu in aprile 2014, è oghje ogni ghjornu questu sistema operativo hè diventatu sempre più indissenu contru à e minacce chì sò sempre soi in a rete. Hè sempre più micca cunsegna cù i requisiti di sistema di u novu software. Per quessa, ùn importa quantu amu stu sistema operativu, ci vole à amparà chì u so tempu hè andatu è pensate à l'aggiornamentu.