Configurazione di l'inoluzione in Outlook

Grazie à l'utrani standard, in l'applicazione di email di Outlook, chì face parte di a suite ufficiale, pudete configurà l'inoluzione automatica.

Se avete di fronte à a necessità di configurà l'inoluzione, ma ùn sapete micca cume, fate una lettura di sta istruzione, induve discuteremu in dettaglio cumu configurà l'invità in Outlook 2010.

Per l'implementazione di u redirection di e lettere à un altru indirizzu, Outlook offre dui metudi. U primu hè più simplici è hè cusì in piccule impostazioni di u cuntu, u secondu hà bisognu di una profonda cunniscenza da l'utenti di u clienta mail.

Configurazione di l'inoluzione in un modu faciule

Iniziamusu a configurazione di inoltellamentu utilizendu l'esempiu di un metudu simplicu è chjaru per a maggior parte di l'utenti.

Allora andate in u menu "File" è cliccate nantu à u "Pulsu Account". In a lista, selezziunate l'elemento cù u listessu nome.

Davanti à noi aprirà una finestra cù una lista di conti.

Qui ci vole à sceglie a voce desiderata è cliccate nantu à u bottinu "Modifica".

Ora, in una nova finestra, truvemu u pulsante "Altro impostazioni" è cliccate nantu à ellu.

U passu finale hè di specificà l'indirizzu di e-mail chì sarà adupratu per risposte. Hè indicatu in u campu "Indirizzi per risposta" nantu à a scheda "Generale".

Un modu alternativu

Un modu più cumplicatu di configurà l'inoluzione hè di creà a regula adatta.

Per creà una nova regula, andate in u menu "File" è cliccate nantu à u bottu "Gestisci regole è notifiche".

Ora creemu una nova regula cliccendu nantu à u "Novu" pulsante.

Dopu, in u mudellu "Start da una regula vuota", selezziunate a vocazione "Applica una regula à i messaghji chì aghju ricevutu" è procedi à u passu chì vene cù u pulsante "Avanti".

In questu cavallu, hè necessariu notà e cundizioni in cui a regula creata vi travaglia.

A lista di condizioni hè abbastanza grande, cusì lite tuttu è marcate e necessarie.

Per esempiu, se vulete ridirectà e lettere da destinatarii specifici, allora in stu casu, vene annunziatu l'elemento "da". Dopu, in a parte inferiore di a finestra, hè necessariu cliccà nantu à u link à u listessu nome è selezziunate i destinatarii richiesti da a rubrica.

Una volta tutte e condizioni necessarie sò verificate è configurate, procedi à u passu chì seguita, cliccendu nantu à u pulsante "Avanti".

Eccu da selezziunà una azzione. Chì avemu stallendu una regula per l'inoluzione di messaghji, un "inviare per" azzione sarebbe adatta.

A parte inferiore di a finestra, cliccate nantu à u ligame è selezziunate l'indirizzu (o indirizzi) à chì a lettera sarà inviata.

Hè veramente quì chì pudete finisce di configurà a regula cliccendu nantu à u "Finish".

Se seguitu, u passu chì vene in a configurazione di a regula hè di specificà e eccezioni per cui a regula creata ùn funziona micca.

Come in altri casi, ci vole à sceglie e condizioni di l'esclusione da a lista proposta.

Cliccando nantu à u pulsante "Avanti", procedemu à u passu finale di configurazione. Eccu quì, inserite u nome di a regula. Pudete verificà a scatula "Uteghje sta regula per i messaghji chì sò dighjà in U Cassetta di posta, se volete mandà lettere chì sò dighjà ricettate.

Ora pudete cliccà "Finish".

Sintendu dinò, avemu ancora una volta in fatti capitu chì a messa in situ da u redirect in Outlook 2010 pò esse fatta in dui maneri diversi. Rassa per voi di determinà più comprensibile è adattu per voi.

Se sì un utilizatore di più esperienza, poi aduprà l'impostazioni di regule, postu chì in stu casu pudete adattà più flessibilmente a trasmissione à e vostre necessità.