Se avete bisognu di registrazione di video da u schermu di u vostru dispositivo iOS, ci sò diversi modi per fà quellu. È una di elli, a registrazione di un video da u schermu iPhone è iPad (cum'è sì) cù u sughjettu propriu (senza avè bisognu di usà prugrammi di terze parti) apparse recentemente: in IOS 11, una funzione incastunata hè andata per quessa. Tuttavia, in versioni precedenti a registrazione hè ancu pussibule.
In questo manuale si scrive in modu dettagliatu cumu di registrazione di un video da u schermu iPhone (iPad) in tre modi: usendu a funzione di registrazione integrata, è da un computer Mac è da un PC o un laptop cu Windows (vale à dire, u dispositivu hè cunnessu à u computer è già registra ciò chì accade in u schermu).
Registra un video da u schermu cù iOS
A cumincendu cù iOS 11, una funzione incorporata per a registrazione di un video in onte hè apparutu nantu à l'iPhone è l'iPad, ma u pruprietariu principiante di un dispositiu Apple pò ancu ùn vede u simu.
Per attivà a funzione, aduprà i passi chì seguite (ti ricurdu chì a versione di iOS deve avè almenu 11).
- Vai à Paràghi è aprite "Punto di Gestione".
- Cliccate "Personalize Controls".
- Prestu attenzione à a lista di "Più cuntrollu", ci vedi l'elemento "Scranta Record". Cliccate nantu à u segnu di più à a so sinistra.
- Uscite da l'impostazioni (cliccate nantu à u pulsante "Casa") è tirate u fondu di u schermu: in u puntu di cuntrollu vedi un novu bottinu per avà scrittu.
Per impostazione predefinita, quandu tu pressi u bottinu di registrazione di u schermu, a registrazione di u schermu di u dispositivo senza sonu cumincia. Tuttavia, se si utilizza una pressa forte (o una pressione lunga nantu à l'iPhone è l'iPad senza u supportu di Force Touch), un menu si aprirà cum'è in u screenshot duve pudete accende registru audio da u microfunu di u dispositivo.
Dopu à a fine di a registrazione (eseguita premendu nuvamente u bottinu di registrazione), u schedariu video hè salvatu in u formatu .mp4, 50 fotogrammi per secondu è u sonu stereo (in ogni casu, nantu à u mo iPhone, proprio accussì).
Eccu un video tutorial nantu à cumu a utra a funzione, se qualcosa rimasce incerta dopu à lettura di stu metudu.
Per qualchì ragione, u video registratu in l'impostazioni ùn hè micca sincronizatu cù u sonu (acceleratu), era necessariu rallentà. Suppusu chì queste sò alcune caratteristiche di u codec chì ùn puderia micca digeste digerutu in u mo editor di video.Cume registra video da u schermu iPhone è iPad in Windows 10, 8 è Windows 7
Nota: per aduprà u metudu è l'iPhone (iPad) è u computer deve esse cacciu à a stessa rete, senza riguardu à a Wi-Fi o cù una cunnessione cablata.
Se hè necessariu, pudete registra video da u schermu di u vostru dispositivo iOS da un computer o un laptop in Windows, ma questu richiederà un software di terze parti chì ti permette di riceve trasmissione via AirPlay.
Vi raccomungo aduprà u prugramma LonelyScreen AirPlay Receiver gratuitu, chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale //eu.lonelyscreen.com/download.html (dopu installazione di u prugramma, vedite una richiesta per permessu l'accessu a reti pubblichi è privati, deve esse permessa).
I passi per a registrazione sò:
- Lanciatu LonelyScreen AirPlay Receiver.
- In u vostru iPhone o iPad in cumunamentu cù a stessa rete di u computer, andate in u puntu di cuntrollu (scorri da u fondu) è cliccate nantu à "Ripeat Screen".
- A lista mostra i dispositivi dispunibili à i quali l'imagine pò esse trasmessa cù AirPlay, selezziunà LonelyScreen.
- A schermata IOS apparirà nantu à u computer in a finestra di prugramma.
Dopu, dopu, pudete registra i video cù e registrazioni video di Windows 10 nant'à u schermu (per difettu, pudete aprire u pannellu di registrazione cù a combinazione di tasti Win + G) o cù l'aiutu di prugrammi di terze parti (vedi. I migliori programmi per a registrazione di video da un computer o di un cpu di laptop).
Registrazione di u schermu in QuickTime in MacOS
Sì sì u pruprietariu di un computer Mac, pudete registrà video da u schermu iPhone o iPad cù u QuickTime Player integratu.
- Cunnessi u vostru telefonu o tavoletta cù un cavu à u vostru MacBook o iMac, se hè necessariu, permettite l'accessu à u dispositivo (rispondi à a domanda "Fiduciari in stu computer?").
- Run QuickTime Player in Mac (per questo pudete aduprà a ricerca di Spotlight), è dopu in menu di programma, selezziunu "File" - "New Video".
- Per impostazione predefinita, a registrazione video di a webcam si aprirà, ma pudete cambià a registrazione à u schermu di u mubile, cliccendu nantu à a poca freccia à fiancu di u bottinu di registrazione è selezziunà u vostru dispositivo. Pudete ancu selezziunà a fonte sonora (microfunu in iPhone o Mac).
- Cliccate nantu à u pulsante di registrazione per avà inizio a registrazione di u schermu. Per finì, fate una pressione di u pulsante "Stop".
Quandu a registrazione di a schermata hè completa, seleziona File - Save da u menu di QuickTime Player. À propositu, in QuickTime Player puru avè un gravi avè una schermata Mac, di più: Registra un video da un schermu Mac OS in QuickTime Player.