A creazione di un fondo trasparente per l'immagine in linea

7-PDF Maker - un prugrammu semplici per cunverte i file à i documenti PDF.

Trasformazione

U lugiziale cresce file PDF da documenti di Microsoft Office (Word, Excel è PowerPoint) è OpenOffice, testi semplici, immagini, pagine HTML, è da prughjetti AutoCad. In u blocu di l'impostazioni di u prucedimentu, pudete selezziunate e pagine da convertisce, salvate e variazioni è annotazioni è esportate librerie. U prugramma ti permette ancu di creà i lugizii PDF / A-1 adatti à l'archiviu di longu andà.

Impostazione di a qualità di a stampa

E immagini contenute in e pagine di un documenti convertibili ponu esse cumpressi cù l'algititiu JPEG o lasciati immutati (Lossless). A risoluzione in i punti per inch hè dinò regolabile. Quì, l'utente riceve una scelta: lascià u valore di difettu, riduce o migliora a qualità.

Protezione Documentu

I schedari creati in 7-PDF Maker ponu esse prutetti in dui maneri.

  • Cifrare è proteggere per mezu di una parola a tuttu u documentu. Tali schedari ùn ponu esse cunsultati senza accede à i dati.
  • Restrizione di diritti. In stu casu, u schedariu hè llegibile, ma hà modificatu, commentatu, inserendu vari dati è stampà limitatu. In l'impostazioni pudete specificà chì operazioni sò proibite o permesse.

Lettore PDF

Per impostazione predefinita, i documenti convertiti in u prugramma sò solu salvati à u postu specificatu nantu à u discu duru. Se l'utente quessa valurisce u risultatu, allora in l'impostazioni puderete selezziunu u parametru chì aprirà u schedariu dopu a cunversione in u lettore incorporatu o in u prugramma selezionatu manualmente.

Comu un modulu incorporatu in 7-PDF Maker, hè usata una versione simplificata di Sumatra PDF.

Linea di comando

U prugramma furnisce a capacità di cuntrullà a cunversione à traversu "Linea di cumandamentu". In a console, pudete effettuà tutte e operazioni chì sò dispunibule in l'interfaccia grafica, cumprendu l'impostazioni.

Virtues

  • L'interfaccia più simplificata;
  • Tweaks di sicurezza;
  • A capacità di cumpresse e immagini;
  • Gestione di "Linea di cumannu";
  • Licenza gratuita.

Inconvenienti

  • L'interfaccia ùn hè micca russificata;
  • Ùn esiste nisunu editor PDF.

7-PDF Maker - un semplu software per convertisce i file in PDF. Hà un minimu di funzioni, ma à u listessu tempu, i sviluppatori preoccupati per l'impostazioni di prutetta flessibile, è ancu aghjuntu a capacità di cuntrullà da "Linea di cumannu", chì permette operazioni senza a necessità di gestisce u prugramma stessa.

Per scaricà u software, dopu cliccatu nantu à u ligame, avete bisognu di scorrere giù a pagina è truvà u pruduttu desideratu.

Scaricate 7-PDF Maker gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Produttore di album di eventi DP Animation Maker Immagine collage maker pro Fabbricante di ghjocu

Share l'articolo in reti sociali:
7-PDF Maker - un picculu prugramma per trasformà i documenti in PDF. Dispone di impostazioni di crittografia di lìculi flessibili è restrizioni per i diritti di accesso è di mudificà, hè controllatu da a "Linea di Command".
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: 7-PDF
Costu: Free
Dimensioni: 54 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.5.2