Quandu lanciate prugrammi, installatori o ghjochi (cum'è azzioni "in" pratiche di esecuzione di i prugrammi), si pò scuntà à u messaghju d'errore "L'operazione dumandata richiede un aumento." A volte, u còdice di fallimentu hè specificatu - 740 è l'infurmazioni cum'è: CreateProcess Failed o Error Creating Process. È in Windows 10, l'errore si vede più spessu chè in Windows 7 o 8 (a causa di u fattu chì per difettu in Windows 10 parechje cartelle sò protette, cumprenu i File Programma è a radice di l'unità C).
In questo manuale - in dettaglio nantu à e possibili cause di l'errore, causendu un fallimentu cù u codice 740, chì significa "L'operazione richiesta è necessaria un aumento" è cume correggere a situazione.
Cause di l'errore "L'operazione dumandata richiede un aumento" è cume si risolve
Comu si pò capisce da l'iniziu di fallimentu, l'errore hè in rapporto cù i diritti cu cui u prugramma o prucessu hè lanciatu, tuttavia quest'informazioni ùn permette micca di correggere l'errore: cume a mancanza hè pussibile in e condizioni cum'è u vostru utente hè un amministratore in Windows è u prugramma hè lanciatu nome di l'amministratore.
Dopu, truvemu i casi più frequenti quandu ci hè un fallimentu di 740 è di e azzioni possibili in tali situazioni.
Errore dopu avè scaricatu u schedariu è u gestitu
Se avete appena scaricatu un prugramma di programma o installatore (per esempio, l'installatore web DirectX da Microsoft), lanciatu è vedite un missaghju cum'è Processo di creazione di l'errore. Motivu: L'operazione dumandata richiede un incremento, u più probabile u fattu hè chì vene ue dirittu da u browser, e micca manualmente da a cartella di download.
Cosa succede quandu parte da u navigatore:
- Un file chì impone à un uteru di funziunà cum'è amministratore hè lanciatu da u navigatore cum'è un utente cumulatu (perchè certi navigatori ùn sà micca cumu fà qualcosa di differente, per esempio, Microsoft Edge).
- Quandu e operazioni cumincianu à esse fatte richiede diritti amministrativi, un fiaschi si faci.
A soluzione in questo casu: eseguite u schedariu scaricatu da a cartella induve era scaricata manualmente (da u exploratore).
Nota: sì u sopra induve ùn funziona, cliccate à dirittu destro in u schedariu è selezziunate "Run as Administrator" (solu sì chì sì sicuru chì u schedariu hè fiduciale, altrimenti vi pruponi di vene prima in VirusTotal), chì pò esse a causa di l'errore d'accessu à u salvatatu cartelle (chì prugrammi ùn ponu micca fà, in esecuzione cum'è un usu normale).
Selezziunate "Run as Administrator" in l'impostazioni di compatibilità di u prugramma
A volte per qualchi scopi (per esempiu, per un travagliu più simplici cun Windows 10, 8 è cartelle di Windows 7), l'utente aghjusta i parametri di compatibilità di u prugramma (pudete aprì quì: fate un clic destro nantu à u file exe di l'applicazione - proprietà - compatibilità) è selezziunate "Run stu prugramma cum'è amministratore. "
Questu ùn dighjà micca i prublemi, ma, per esempiu, s'è accede à stu prugramma da u menù contestuale di l'esploratore (hè quì cumu aghju u messaghju in l'archiviu) o da un altru prugramma, pudete avè u missaghju "L'operazione richiesta è necessaria promozione." A ragione hè chì l'Esplora predefinita lancia i menù di menu di cuntestu cù diritti d'utenti semplici è "micca" inizià l'applicazione cù a casella "Esegui stu prugramma cum'è amministratore".
A soluzione hè di andà à e prupietà di u file di prugramma .exe (di solitu indicatu in u missaghju d'errore) è, se a marcata di sopra cullata hè piazzata nantu à a scheda di a Compatibilità, rimuova. Se a scatula hè inattiva, cliccate nantu à u bottu "Modifica le opzioni di partenza per tutti l'utenti" è selezziunela.
Applica i parametri è pruvate à u prugramma.
Nota importante: Se a marcata ùn hè micca piazzata, pruvate, invece, stallatelu - questu puderà correggere l'errore in certi casi.
Eseguite un prugramma da un altru prugramma
L'errori "necessita di prumove" cù u codice 740 è CreateProcess Failed o Error Creating Process i messaggi ponu esse causati da u fattu chì un prugramma chì ùn esegue micca da parte di l'administratore prova di mette in opera un altru prugramma chì impiega diritti amministrativi.
Ci sò pochi esempi pussibuli.
- Se questu hè un installer di giochi autoscillatu da un torrent, chì, tra l'altro, installa vcredist_x86.exe, vcredist_x64.exe o DirectX, l'errore descrittu pò verificà quandu parte da l'installazione di questi componenti supplementari.
- Se si tratta di un tipu di lanciatore chì lancia altri prugrammi, allora pò ancu causà u fallimentu specificatu quandu lancia qualcosa.
- Se un prugramma lancia un modulu eseguibile di terza parte chì deve salvà u risultatu in una cartulina protetta di Windows, questu puderebbe generà un errore 740. Esempiu: ogni convertitore di video o di immagine chì funghja ffmpeg è u file risultatu deve esse salvatu in una cartella protetta ( per esempiu, a radice di l'unità C in Windows 10).
- Un prublema simile hè pussibule in aduprà alcuni file .bat o .cmd.
Soluzioni possibili:
- Abbandonnà l'installazione di i componenti addiziunali in u prugrammu di installatore o esegui a so installazione manualmente (di solitu, i file eseguibili sò in a stessa cartella cum'è u schedariu origin.exe di setup).
- Eseguite u prugramma "sorgente" o lottu cum'è amministratore.
- Nantu à i battelli, i file CMD è in i vostri prugrammi, se sì un sviluppatore, ùn usate micca u parcorsu di u prugramma, ma aduprà sta custruzzioni per fighjì: cmd / c start path_to_program (in stu casu, una richiesta UAC hè attivata se hè necessariu). Vede Cumu creà un schedariu bat.
Ulteriori informazioni
Prima di tutti, per fà tutti i passi sopra ripusuti per correggere l'errore "L'operazione richiesta è necessaria promozione", u vostru utente deve avè diritti di amministratore o avete duvete avè una password da u account di l'utente chì hè un amministratore in u computer (vede cumu admin admin in Windows 10).
È infine, un coppiu di opzioni addizionali, se ùn puderii micca solu di fà u sbagliu:
- S'ellu ci hè un sbagliu durante a salvezza, esportendu un file, pruvate di specificà una qualsiasi di le cartelle d'utenti (Documenti, Immagini, Musica, Video, Scrivania) cume a posizione di salvu.
- Questu metudu hè periculosu è altamente indiziale (solu à u vostru risicu, ùn mi raghju micca), ma: completamente disattivà UAC in Windows pò aiutà a risolve u prublema.