Avemu intesu da qualche parte chì in u software Photoshop hè pussibule di fà una selezione in una foto cun centu centu di certezza. È per tali scopi hè necessariu tene attentamente intornu à a foto, utilizzando un mouse, aghju d'accordu cun di ciò? Pussibilmente micca. È giustamente cusì.
Dopu tuttu, tale persona hè prubabile di ingannarvi. Tuttavia, se avete ricevutu dati chì esiste una strumentazione di selezzione chì hà una occasione di fà una selezzione di un oggiu cù una probabilità di novanta per centu, è ciò chì deve esse fattu per fà ciò - anu ancu bisognu di postà accuratamente a linea intornu à l'oggetto?
Sì ancu d'accordu cun ellu? A vostra risposta è u listessu?
Tuttavia, in sta situazione, sì sì sbagliu, perchè un cusì attrezzu com'è pratiche esiste sempre in u software. Hè chjamatu Lasso Magnetic (Lasso Magnetic).
Se avete familiarità cù questu, solu testu, allora in futuro vi sarà micca capace di presentà a vostra edizione senza stu kit. Toolkit Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) entri in a categuria di cuttumetti di a serie Lasso (Lasso) in software.
Per truvà sta opzione, cliccate solu à sinistra-cliccanu cù u toolto di Lasso è, senza stallà, vedi un menu particulare, poi truvà u cansite à u largu Magnetic Lasso da a fila da spessu.
Per l'usu ulteru di u kitette Strumento Lasso (Lasso) o cintura Lasso Poligonale (Lasso Poligonale) cliccate nant'à u cinturaghju Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) è ùn liberate micca u bottinu sinu di u mouse finu chì ùn truvate u menù, solu sceglite ulteriormente u lasso chì ti interessa.
Avete dinò a opzione di cambià da i lasso di strumentu cù u pulsu nantu à a tastiera.
Pinching SHIFT è cliccendu nantu à L un pocu di volte per fà a transizione tra l'utili (qualchì volta ùn avete micca bisognu à aduprà u pulsante SHIFT, tuttu dipenderà da l'impostazioni (Preferenzea) in software.
Chjamemu quì, per chì motivo Magnetico Lasso (Magnetic Lasso) hà u so nome attuale? Un altru tipu di Lasso toolkit ùn cuntene micca tale funzionalità. U prucessu di u so travagliu hè custrutu in modu da voi chì pudete fà una selezzione à l'usu di a chiave C, ma ùn puderete micca truvà cambiamenti maiò.
Toolkit Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) - L'utili sò abitualmente usati per ricunnosce i bordi di l'immagine. Dunque, a ricerca hè fatta per i bordi di a foto, appena sì vicinu ad essa, allora si aderisce à questi lati è cumincia a stà cum'è un calamita.
Di novu, si pone a questione: u prugramma in realtà pò ricunnisciete l'oggetto chì avemu bisognu in a foto appena si faci un tentatu di selezziutu?
Cusì pare, invece, in realtà, succede qualcosa di tuttu diversu. Tutti noi sapemu chì u prugramma, s'ellu si truveru qualchì parti, sò punti di vari culori è di gradi di luminosità, cusì u cintu di strumentu Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) cumincerà à pruvà à truvà i bordi cercendu discrepanze in a so massa di culore è i gradi di luminosità tra l'oggetti, chì prova à sceglie cù una immagine di fondo diversa.
Best icona per i migliori selezzioni
Nota se u cinturinu Lasso magneticu Aghju avutu assai sempre l'occasione di vede l'intera foto, mentre cercava di truvà e parti estreme di l'oggetto di l'educazione, ùn hè prubabile chì ùn pudaria purtà a svolta stu tippu di lavoro à u livellu ghjustu.
Cusì, per facilità, u prugramma di Photoshop restringe e parti in cui a trama di l'utillu cerca i bordi. U prublemu hè chì da e impostazioni iniziali ùn avemu micca l'occasione di vede ciò chì u volumu di sta parte hè. U mutivu hè chì l'attellu di cursore di mouse Lasso magneticu in realtà, ùn dice micca o mostra nunda.
Un picculu magneticu dà una furtuna per scopre chì noi sò focu nantu à Lasso magneticu.
Per fà vede l'icona cù e caratteristiche migliori, cliccate nantu à u bottinu. Caps lock annantu à u vostru dispositivo. Queste manipulazioni cambiate l'icona stessa cun una crucetta in a parte centrali.
U cercuolu hè a larghezza di u spaziu chì u prugettu cunsiderà, in modo da pudè determinà i bordi.
Iddu pò truvà solu u spaziu in u circondu. Ùn vede micca a superficie supranata. U primu circettu chì Photoshop definisce hè una croce in a zona centrali di u cerdu. U prugramma attribuisce u rolu principale à quellu chì cerca a zona di u bordu di u nostru oggettu imagine.
Utilizzendu u Strumentu Lasso Magneticu (Lasso Magneticu)
Ora vedemu una maghjina di una mela chì avemu messu in u prugramma. E parti estreme di sta foto sò perfettamente definite, è pruvaraghju di fà una selezione cù un stroke normale cù l'attimentu di Lasso.
Almeno aghju l'uccasione di fà tali manipolazioni, se ùn vogliu micca pentsu di i miei sbagli più tardi. Dunque, a scelta migliore hè di aduprà u cusgranado. Lasso Magnetic (Lasso Magnetic), ma à a fini, hà da portà à una grande quantità di travagliu fattu da ellu stessu.
Per fà una selezzione cù u tooltach Lasso Magneticu, basta à mandà una croce in u mezu à u centru di u circontru finu à e parti estreme di l'immagine, allora rilasciate u pulsu di u mouse. U punto di partenza per a selezzione di u nostru sughjettu apparirà.
Dopu avè determinatu cù u puntu di partenza, basta muvà u tooltach Lasso Magneticu (Lasso Magneticu) vicinu à a maghjina, mantenendu sempre e parti parte di u circondu. Vedite chì una linea speciale va da u cursore di a mouse chì vi movite, è u prugramma automaticamente cumincia a riparallu in e parti estreme di l'immagine, aghjuntu ancu i punti di suppurtamentu affinchì a linea sia fissata in cui ne avemu bisognu.
In sta situazione (se ùn aduprà micca l'utili di solitu Lasso (Lasso)), ùn avete micca bisognu à preme u bottinu di u mouse in u prucedimentu di cume si cumincia à circà l'immagine. Per chì u disegnu vene più vicinu à noi in u prucessu di selezzione di e parti estreme: cliccate Ctrl ++ (Win) / Command ++ (Mac). Dopu cliccate Ctrl + - (Win) / Command + - (Mac)per fà l'oggetto micca.
Per sguillà a foto in a finestra quandu a foto hè davanti à i nostri ochji, teni basta u pulsu di spaziatura, chì in mode cronometratu utilizerà u cuscinetta A manu, allora ghjustu ùn liberate micca u bottinu sinu di u mouse, muè u disegnu versu u vostru bisognu.
Una volta dopu u travagliu hè fattu, rilasciate a chjave corrispondente nantu à a tastiera.
Modificà a larghezza di u circulu
Avete ancu a capacità di cambià a larghezza di u circusu, chì adatta a dimensione di a zona induve u prugramma di Photoshop scopra e parti più estreme di l'immagine, aduprate a caratteristica Larghezza.
Se l'image che vulete evidenziare include i bordi brillantemente definiti, avete a possibilità di applicà a regolazione di un livellu più altu chì rende possibile spostà più rapidamente è più liberamente intornu à l'immagine.
Applicà e caratteristiche di una larghezza inferiore è si muglianu in un modu più lente intornu à a maghjina, induve e parti parti esterne ùn sò micca brillantemente evidenti.
Un di i prublemi cù a caratteristica di larghezza hè nasciatu in u fattu chì tu sia bisognu di metti in opera prima di fà a selezzione stessa, è s'ellu ùn ci sò soluzioni per cambià quessa, quandu avete già principiatu cù a selezzione di a foto.
U modu più ottimale per adattà a larghezza di u circunmentu hè aduprà a parentesi piazza sinistra è diritta ( [ ) nantu à u nostru dispositivo elettronicu. Ciò porta à u fattu chì pudete adattà a dimensione di u circulu durante u prucedimentu di edizione di l'immagine (assai cool), cume pudete bisognu à fà una ridimensionamentu, cume in u travagliu aghjunghiamu e parti diverse di l'immagine.
Cliccate in a parentesi di sinistra ( [ ) per fà u nostru circus più chjucu di a dimensione o di u dirittu piazza ] ), invece, di aumentà.
Si vederà chì u livellu di e caratteristiche Larghezza Hè rettamentu, cliccate nantu à i tasti, vi puderete dighjà capisci chì u cerchiu cambia torna e so caratteristiche in a finestra di u prugramma.
U contrastu di a sponda
Mentre a larghezza di u circunzione determina u volumu di a zona duve Photoshop cerca e parti più esterne, un'altra caratteristica impurtante di u menu di a casella di attrezzi è Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) serà Contrastu di Bordu (Cuntrastu Bordu).
Pudesse determinà ciò chì differenze di culori o gradi di luminosità trà l'immagine di fondo è a foto stessa deve existere per determinà e parti estreme di a nostra immagine.
Per e parti cù un livello più altu di cuntrastu, avete ancu a possibilità di applicà una risposta maggiore. Contrastu di Bordu (Cuntrastu Bordu)cù i migliori prupietà Larghezza (grande circonda).
Applica un livellu inferiore Contrastu di Bordu (Cuntrastu Bordu) è Larghezza per e parti cù un pocu cuntrastu (imagine è livellu).
Come a caratteristica Larghezza, Contrastu di Bordu (Cuntrastu Bordu) In l'impostazioni, hè selezionatu prima di l'iniziu di a produzione di a selezzione, quessa ùn dà micca à sta opzione un'utilità, a cambià diretta mentre quandu in u prugramma, cliccate nantu à i pulsanti ( . ) nantu à u dispositiu per cambià u valore di u contrastu o di una virgula ( , ) per riduce u cuntrariu.
Avverete a regolazione di e caratteristiche in a barra di strumenti.
Frequenza
Mentre fate una selezzione intornu à a maghjina, Photoshop rende automaticamente a postu di un postu (piccole quadrate) lungo e parti esterne per chì e linee sò attaccate o attaccate.
Se pudete capisce chì a rotazione trà i punti di supportu hè inutilmente grande, ciò chì permette di conservà è fissà e linee longu e parti più esterne, pudete scopre dinò cumu hè necessariu u prugramma per fà una selezzione di u puntu di u salvu cù a caratteristica Frequenza, devi applicà a caratteristica prima di principià a nostra selezzione.
A più alta u livellu di a caratteristica, maggiore u numeru di punti di appoghju apparisce, ma per un travagliu eccellente hè definitu in modu standard. 57.
Tuttavia, cambiamenti in u livellu di frequenza, u modu più faciule hè di aghjunghje un fulcrum in manera manuale quandu hè utile per voi. Se pudete capisce chì Photoshop hà e difficoltà di tene a linea in a parte chì ci vole, cliccate nantu à e parti chjate per aghjunghje un puntu in u mode manualu, allora rimuete a vostra manu da u bottinu di u mouse è cuntene u travagliu.
Correzione di l'errore
Se i punti di supportu sò aghjuntu à e parti di l'errore (à causa di e vostre azioni o per u prugramma), cliccate nantu à u pulsante Backspace (Win) / Delete (Mac), allora l'ultimu puntu hè cancellatu.
Trasìzendu da strumenti Lasso
Toolkit Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) Spessu faci un ottimu travagliu cù u prucessu di isleverà u sughjettu in una manera indipendente, anu ancu una occasione di cambià à altri tipi di strumenti di lazzu à a nostra vuluntà.
Per cambià à u strumentu cumunu di Lasso o Lasso Poligonale (Lasso Poligonale), ùn rilasciate micca a chjave Alt (Win) / Option (Mac) è cliccate nantu à a zona di l'imagine.
Tuttu avemu da fà hè scopre chì tippu di lazò vulete andà. Sì cuntinuate à ùn lasciate micca solu u bottinu di u mouse è cuminciate à tirà u, avete l'utili di solitu. Lasso (Lasso)Pudete ancu creà un disegno à qualsiasi forma intornu à a zona induve Lasso Magnetic (Lasso Magnetic) ci sò state difficoltà è difficoltà.
Quandu u travagliu hè finitu, basta smetterà di tene u pulsante Alt / option, allora liberate u bottinu di u mouse per ritornà à u cinturinu. Lasso Magnetic (Lasso Magnetic).
Appena tu rilassi u bottu di u mouse dopu cliccatu u bottinu Alt / optionmentre tenendu u pulsante, basta à spostà u mouse è premete, andate in a modalità Lasso Poligonale (Lasso Poligonale)chì hè essenziale per a pruduzzioni di evidenziazioni di l'immissione diretta.
Ùn liberà a chjave Alt / option, poi cliccate, da un punto à un puntu, per aghjunghje e zone cù linee rette. Per ritornà à u cinturinu Lasso Magnetic (Lasso Magnetic)quandu u bisognu, basta smetterà di tene u pulsante Alt / optionAllora cliccate nantu à i bordi di a foto per fà apparà i punti è rilasciate a chjave di novu.
Selezzione vicina
Dopu avè fattu u parcorsu vicinu à a foto, cliccate nantu à u vostru primu puntu affinchì a selezzione stia finendo. Quandu si avvicina à stu puntu iniziale, vi vedete chì un cercu chjuca hè apparutu vicinu à u cursore, chì significa chì pudete fermà a selezzione.
A nostra figura cade in a zona chì vulemu evidenziare.
Rimuovi a selezzione
Una volta chì ci hà fattu tuttu u travagliu, a selezzione ùn ci sarà utili, pudete sbarazzà di lu cliccendu Ctrl + D (Win) / Command + D (Mac).
In cunferenza di u set di risorse Lasso magneticu - una di e scelte più efficaci in Photoshop per mettere in evidenziu e parti di l'immagine chì avemu bisognu. Hè assai più efficace di u normali. Lasso (Lasso).