PhotoScape 3.7

Ricordate PicPick, chì a rivista di cui era statu publicatu nant'à u nostru situ web? Allora eri piacevolmente sorpresu da a grande funzionalità in esse. Ma ora aghju avutu un mostru ancu più grande. Meet - PhotoScape.
Benintesa, hè inutile di paragunà direttamente questi dui pranzimi, perchè, ancu s'elli anu funzioni simili, u so scopu hè assai diversu.

Edizione di e fotografie

Questu hè prubabilmente a sezione più larga di PhotoScape. Subitu dopu à a selezzione di una immagine cù u direttore integratu, pudete aghjunghje una cornice (è a scelta hè luntanu da piccula), intornu à l'anguli, aghjunghjite filtri veloci (sipia, b / w, negativu), è ancu girà, tica o torce l'immagine. Pensate tuttu? An, no. Quì pudete aduprà a luminosità, u culore, a nitidezza, a saturazione. È quanti filtri ci sò! Solamente 10 tippi di vignette. Ùn parlo micca di varie stylizazioni: sottu carta, vetro, mosaicu, cellophane (!). Solu, mi vorresti menzionà u “Effettu Bruch”, cun chì pudete applicà l'effettu solu à una zona specifica.

Probabilmente avete capitu chì a basa di i mudelli in u prugramma hè assai larga. Dunque, a scelta di l'oggetti à aghjunghje à l'immagine hè enorme. E icone, "nuvule" di dialoghi, simbuli - in ognuna di i quali i sottocartelle disposti attentamente da sviluppatori sò nidificati. Benintesa, pudete inserisce a vostra propria immagine, adattendu a so trasparenza, taglia è posizione. Circa i figure, cum'è un quadru, un circaru, etc., credu, ùn hè nisuna nè meritu parlà.

Un'altra sezione hè dedicata à a ritruglatura di l'immagine. È ancu in tale questu apparente simplice, PhotoScape hà truvatu qualcosa à sorprendere. In più di e proporzioni standard per stampà e foto, ci sò ... modelli per e carte d'attività di diversi paesi. E sinceramente, ùn sà micca quantu i biglietti d'affari di i Stati Uniti è di u Giappone differiscenu, ma, apparentemente, ci hè una differenza.

Edizione di lotti

Tuttu hè sèmplice - sceglite e scatule e foto in i paràmetri chì avete bisognu. Per ognunu di i punti (luminosità, contrastu, nitidezza, etc.), i so propri passi di azzione sò evidenziati. L'inserzione di fotogrammi è u ridimensionamento di l'immagine sò ancu dispunibili. Infine, cù a sezione "oggetti", pudete, per esempio, aghjuntu una filigrana à e vostre foto. Naturalmente, pudete aduprà a trasparenza.

A creazione di collages

Li amate, allora? Sì, allora sceglite a dimensione chì vulete arricrà. Pudete sceglie da i mudelli standard, o poni u so propriu. Dopu vene i cornici familiari, i margini è l'anguli rotundu. Ebbè, l'aspetti più amabili - I contau i 108!

Quì hè necessariu attribuire a funzione "combinazione", chì i sviluppatori per qualchì ragione l'anu identificatu separatamente. Chì questu hè fattu per ùn hè micca chjaru, perchè cum'è per noi ottenu guasgi u listessivu collage. L'unica cosa chì differisce hè a pusizione relativa di e foto: in linee orizzontali o verticali, o in forma di un quadrilateru.

A creazione di un gif-ok

Avete parechje foto di a listessa serie chì sembranu ancu più interessanti cù u flipping veloce? Usate PhotoScape. Sceglite e foto chì vulete, setate u tempu per u cambiamentu di cornici, regolate l'effettu, stabilisci a taglia è l'alignamentu di e immagini è ghjè - u gif hè pronta. Restò solu per salvarli, chì si faci letteralmente in un pocu di clic.

Stampa

Benintesa, pudete stampà i collage precedentemente creati, ma sarà più pratice aduprà una funzione speciale. À u principiu, vale a pena di determinà a taglia di e fotografie stampate, bè, ci sò e mudelli chì ùn permettenu micca di sbaglià. Dopu aghjunghje e foto necessarie, sceglite u tipu di visualisazione (stesa, foglietta, immagine piena o DPI). Pudete ancu adeguà a gamma generale, aghjunghje l'episodioni è i marchi. Dopu tuttu ciò, pudete mandà immediatamente u risultatu à stampà.

Separà e foto in pezzi

A funzione pari à u sfruttamentu, ma personalmente mi dispiaciutu ch'e aghju trascuratu prima. È mi hè avutu bisognu di u persunu per spargi una grande immagine in più chicchi, stamparli, è dopu fà un grande manifistamentu nantu à a parete. A sente sempre inutile? Benintesa, i cunfusioni minimi sò a scelta di u numaru di righe è di colonne, o di una larghezza fissa è altezza in pixel. U risultatu hè salvatu in una sottocartella.

Cattura di schermi

È quì PhotoScape si guarda chiaramente ind'è PicPick. È a cosa hè chì e mancanze aghjustanu à l'ochju. Prima, per uttene un istantanea hè necessariu lanciatu u prugramma è selezziunate l'elemento necessariu. Dopu, hè pussibile rimuovere tutta a schermata, a finestra attiva, o una zona selezionata, chì hè abbastanza in granni, ma micca tutti. Tandu, ùn ci sò chjavi di menu

Selezzione di u culore

Ci hè ancu una pipetta globale. Ci hè solu chì funzi, sfortunatamente, hè ancu senza senza difetti. Hè necessariu prima selezziunà a zona desiderata nantu à u schermu è solu dopu determinà u culore desideratu. U codice di culore pò esse copiatu. A storia di l'ultimi 3 culori hè ancu quì.

Rename Batch File

Assicuratevi, invece di u standard "IMG_3423", sarà assai più piacevule è più informativo vede qualcosa cum'è "vacation, Greece 056." Inoltre.), Ancu, se hè necessariu, pudete inserisce i delimitatori è inserisci a data. Dopu, cliccate solu "convertite", è tutti i vostri schedari sò rinominati.

Modelli di pagina

Per chjamà sta funzione altrimenti contruversa hè difficiule. Ié, ci sò mock-up di un tottu, scatula, calendariu, è ancu note di una scola, ma ùn ponu micca tutte truvà in Internet in un paiu di minuti? U solu plus visibile hè a capacità di stampà immediatamente.

Vede e immagini

In fatti, ùn ci hè nunda di speciale à dì. Pudete truvà una foto cù u exploratore integratu è aprite. E foto si aprono subitu à tuttu u schermu, è i controlli (trasversu è chjappu) sò situati à i bordi. Tuttu hè assai simplici, ma quandu si vedenu immagini tridimensionali, certi rallentamenti si facenu.

Vantaghji di u prugramma

• Free
• Disponibilità di molte funzioni
• Grande basa di dati di mudelli

Inconvenienti di u prugramma

• Localizazione russa incompleta
• Puttaneva l'implementazione di alcune funzioni.
• Duplicazione di funzioni

Conclusione

Cusì, PhotoScape hè una bona combinazione, di aduprà tutte e funzioni chì avete, se vulete, ùn sò micca spessu. Hè piuttostu un prugramma "ghjustu in casu" chì pò aiutà in u momentu ghjustu.

Scaricate PhotoScape gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

Paint.NET Cumu risolte l'errore cù manca window.dll Foto! Editor Rimedi per a Cunnessione à iTunes per aduprà notifiche push

Share l'articolo in reti sociali:
PhotoScape hè un editor di grafica funzionale cù a capacità di vede e immagini è supportà l'elaborazione batch. Ci hè un cunvertitore integratu è un strumentu per creà screenshot.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Editori grafichi per Windows
Sviluppatore: MOOII TECH
Costu: Free
Dimensione: 20 MB
Lingua: russo
Versione: 3.7