Requisiti di sistema per l'installazione di BlueStacks

A maiò parte di i utilizatori di Android anu un dispositiu basatu nantu à Android, è in molte cose i dispositivi mobili divenu indispensabili per noi. Utilizemu applicazioni utili, ghjucà vari ghjochi, trasformendu un smartphone o tablet in un assistente quotidianu. Ùn sò micca tutti una versione di PC, è cusì ci vole à passà à un dispositivo Android. In alternativa, l'utenti sò invitati ad installà un emulatore di stu sistema nantu à u so computer per ingannare facilmente i so prugrammi mobili preferiti senza toccà u gadget in sè. Tuttavia, deve esse capitu chì micca tutti i computer sò adatti per questu, postu chì richiede una quantità assai razionale di risorse di sistema.

Requisiti di sistema per l'installazione di BlueStacks in Windows

A prima cosa chì hè impurtante da capisce hè chì ogni nova versione di BluStacks acquista un numeru più numeru di funzionalità è capacità. È ciò affetta sempre a quantità di risorse spese, dunque, cù u tempu, i requisiti di sistema pò esse più alti di quelli datu in l'articolo.

Vede ancu: Cumu installà u prugramma BlueStacks

Indipendentemente da a potenza di u vostru PC per eseguire BlueStacks, u vostru contu deve esse "Amministratore". In altri articuli nantu à u nostru situ web puderete leggere cume uttene diritti di amministratore in Windows 7 o in Windows 10.

Sò chjamatu una riservazione chì, in generale, i BluStaks ponu esse cagiunati ancu in i computer portatili à bassa putenza, un altra cosa hè a qualità di u so funziunamentu in stu casu. L'applicazioni normali senza e necessità di travagliu senza prublemi, ma i ghjochi cumplessi cù i grafici moderni prubabilmente rallentanu in modo significativu u PC. In questu casu, ci hè bisognu di una configurazione addizionale di l'emulatore, ma parlemu nantu à a fine à a fine.

Dunque, affinchè BluStaks abbia simplicemente apertura è guadagna soldi in u vostru computer, e so caratteristiche sò:

Sistema operativu

Requisiti minimi: da Windows 7 o superiore.
Requisiti consigliati: Windows 10.

Se improvvisamente usanu XP o Vista, oltre à sistemi fora di Microsoft Windows, l'installazione ùn hè micca impossibile.

RAM

Requisiti minimi: 2 GB.
Requisiti consigliati: 6 GB.

  1. Pudete vede a so quantità, in Windows 7, cliccate nantu à a scelta rapida "U me computer" cliccà à sente e si seleziona "Pruprietà". In Windows 10, pudete truvà e informazioni nantu à l'apertura "Questu computer"cliccendu in tab "Computer" è cliccendu nantu à "Pruprietà".
  2. In a finestra, trova l'articolo "RAM" è vede u so significatu.

In generale, 2 GB in pratica ùn ponu micca basta per analogia cù i dispositivi Android. 2 GB per Android 7, nantu à chì BlueStacks hè attualmente basatu, ùn hè micca abbastanza per u travagliu cunfortevuli, in particulare i ghjochi. Parechji utilizatori ancu avè 4 GB installati - quessa deve esse abbastanza, ma cumunalmente - cunu l'usu attivu, pudete bisognu chiusu altri prugrammi "pesanti" per RAM, per esempio un browser. Altrimenti, i prublemi ponu ancu cuminciare cun l'operazione è a partenza di e applicazioni in esecuzione.

Processore

Requisiti minimi: Intel o AMD.
Requisiti consigliati: Intel multi-core o AMD.

I prudenti ùn furniscenu micca esigenze chjaramente, ma in modu logicu, i processori d'Ufficiu vecchi o debuli ùn puderanu micca trattà adeguatamente l'infurmazioni è u prugramma pò funzionà lentamente o ùn affranchi. I sviluppatori cunsigliano di determinà a conformità di a vostra CPU controllendu u so parametru PassMark. S'ellu hè più 1000Ci hè chì anu da esse fattu prublemi cù u funziunamentu di BlueStack.

Verificate u CPU PassMark

Dopu à u ligame sopra, truvate u vostru processore è verificate ciò chì hè u so indicatore. U modu più faciule per trovarli è a ricerca in u navigatore premendu a combinazione di tasti Ctrl + F.

Pudete truvà a marca, u mudellu di u vostru processore, cum'è RAM - vede e istruzioni di sopra, in u sottotitulu "RAM".

In più, si consiglia di abilità a virtualizazione in u BIOS. Questa funzione hè stata disignata per emulatori è macchine virtuali, avvalendosi di u fabbricante di u so travagliu. I PC di bilanciu ponu micca avè questa opzione in BIOS. Cumu attivà sta tecnulugia, leghje u ligame sottu.

Vede ancu: Abilita Virtualizzazione BIOS

Video scheda

Requisiti consigliati: NVIDIA, AMD, Intel - discreta o integrata, cù i piloti.

Quì, ancu, ùn ci hè micca un quadru chjaru proposatu da i creaturi di BlueStax. Pò esse qualsiasi, integratu in a scheda madre o un cumpunente separatu.

Vede ancu: Ciò chì hè una scheda video discreta / integrata

L'utenti sò invitati à vede u scudu di a scheda video di PassMark - per BlueStacks, u so valore deve esse da 750 o uguale a sta figura.

Vede ancu: Cumu scopre u mudellu di a vostra scheda video in Windows 7, Windows 10

Verificate u GPU PassMark

  1. Aprite u ligame di sopra, in u campu di ricerca inserisci u mudellu di a vostra scheda video, pudete ancu senza specificà a marca, è cliccate nantu à "Trova Videocard". Ùn fate micca nantu à una partita da u listinu in goccia, perchè invece di circà, si aghjuntà solu u mudellu à u paragunu chì offre u situ.
  2. Sò interessati à a seconda colonna, chì in u screenshot sottu mostra u valore di 2284. In u vostru casu, sarà differente, puru micca menu di 750.

Benintesa, avete bisognu di un driver di video installatu, chì avete probabilmente avè. In caso dimentu, o ùn l'avete micca aggiornatu per un bellu pezzu, hè u tempu di fà lu in modu chì ùn ci sò nant'à prublemi cù u travagliu di BluStax.

Vede ancu: Installazione di i driver in a scheda video

Unità rigida

Requisiti minimi: 4 GB di spaziu libero.

Comu hai capitu giuvule, ùn ci sò micca richieste raccomandate - u più spaziu libaru, u megliu, è ancu 4 GB hè u minimu, spessu incòmunu. Tene à mente chì più applicazioni ti installanu, più a cartella persunale di l'utente accumarà per occupà spaziu. Per assicurà a megliu prestazione, i sviluppatori offrinu per installà u prugramma in u SSD, s'ellu hè dispunibule in u PC.

Vede ancu: Cumu pulì u discu duru da l'ordine in Windows

Optional

Benintesa, avete bisognu di una cunnessione Internet stabile, quant'è molte applicazioni dipende da a so disponibilità. In più, a libreria .NET Framework hè necessariu, chì, in mancanza, BlueStax deve esse installatu da ellu - u più impurtante per voi hè d'accusà cù sta proposta quandu installate u prugramma.

Se avete l'errore seguente, allora provate à installà una versione di l'emulatore chì ùn hè micca prugna per a bitrezza di u vostru Windows. Di solitu, quessa succede quandu si faci un tentativu di installà un prugramma scaricatu da qualunque parte, ma micca da u situ ufficiale. A soluzione quì hè ovvia.

Avemu cunsideratu tutte e caratteristiche necessarie per l'emulatore BlueStacks à travaglià. Se tuttu ùn hà micca cummusitu cun qualcosa è qualcosa sottu i valori minimali, ùn sia micca scorciato, u prugramma deve sempre funzionà, ma bisognu à sente chì certi malfunzionamenti o ancu un malfunzionamentu ponu spessu in u so travagliu. In più, ùn vi scurdate d'ottimizialu adattendu a prestazione dopu a stallazione. Cumu fà sta, pudete leggere in u nostru altru articulu.

Per di più: Configure BlueStacks correttamente