Windows 10 pende seriu: cause è modi per risolve u prublema

Un ghjornu, u computer pò ghjustificà, perde sempre u cuntrollu. U travagliu di l'utente hè d'interrompi questu hangup cun minima perdita di dati persunali è di applicazioni cù chì hà travagliatu.

U cuntenutu

  • Cause di una chjarina completa di un computer o laptop
  • I pratichi pratichi per eliminà a causa di u ghjustu cumpletu
    • Applicazioni singuli
    • Servizi Windows
      • Video: chì servizii ponu esse disattivati ​​in Windows 10
    • Viruses cum'è una causa di Windows si affaccanu
    • Instabilità HDD / SSD-drive
      • Video: cumu uttene Victoria
    • U surriscaldamentu di i componenti di PC o gadget
    • Problemi di RAM
      • Verificate a RAM cù Memtest86 +
      • Video: cumu utilizà Memtest86 +
      • Verificate a RAM cù l'utili di Windows
      • Video: cume cunsegnà una verifica di RAM cù e rigali di Windows 10 standard
    • Impostazioni BIOS errate
      • Video: cume à ripresentà e configurazione di u BIOS
  • Crashes in "Esploratore di Windows"
  • Applicazioni di Windows bloccate in morti
    • Video: cume restauri Windows 10 cù un puntu di riparazione
  • U cursore di mouse ùn hè micca fattu

Cause di una chjarina completa di un computer o laptop

PC o tablet si ghjustu chjaramente per i seguenti motivi:

  • fallimentu di a memoria;
  • processore sovraccarinu o fallimentu;
  • usura di a drive (HDD / SSD carrier);
  • surriscaldamentu di singuli nodi;
  • impurtanza d'alimentazione o mancanza di potenza;
  • configurazioni di u firmware BIOS / UEFI errati;
  • attaccu di u virus;
  • le conseguenze di installazione / cagione errata di prugrammi incompatibili cù Windows 10 (o altra versione di Windows) di l'applicazione;
  • errori durante l'esecuzione di i servizii Windows, a so ridondanza (troppi servizii esegue in altramentu) cun una prestazione assai modesta di un computer o tablet.

I pratichi pratichi per eliminà a causa di u ghjustu cumpletu

Avete bisognu di cumincià cù u lugiziale. Di seguito, Windows 10 hè presu in esempiu.

Applicazioni singuli

I prugrammi di tutti i ghjorni, sì Skype o Microsoft Office, ponu causà problemi. In certi casi, i piloti o ancu a versione di Windows sò di culpisce. U pianu d'azione hè cum'è seguitu:

  1. Verificate se state aduprà l'ultima versione di questu applicazione, chì pò esse a causa di a hangup.
  2. Verificate se questa applicazione ùn carica micca annunci, notizie da i so sviluppatori, ecc. Cosa hè facile da verificà in l'impostazioni. U listinu Skype, per esempiu, in versioni recenti carica annunci per e offerte lucrative per chjamate, mostra suggerimenti per l'usu. Disattivà questi missaghji. Se in l'impostazioni di l'applicazione ùn ci sia micca cuntrollu di tali messaghji, pudete dà bisognu di "rimborsà" à versioni precedenti di l'applicazione compatibile cù a vostra versione di Windows.

    I reclami in tutte e applicazioni cunservanu risorse supplementari.

  3. Ricordate à quantu spessu avete installatu novi prugrammi. Ogni prugramma installatu crea entrate in u registru di Windows, a so propria cartella in C: File di programma (da Windows Vista, pò scrive ancu qualcosa in C: Dati di programma), è se l'applicazione include i driver è e biblioteche di sistema, allora "eredisce" in a cartella di sistema C: Windows
  4. Aggiornu i vostri driver. Per lanciare u "Gestore di Dispositivi", premete a combinazione di tasti Win + X è selezziunate "Manager di Dispositivi" in u menu di menu a tendi. Truvate u dispositiu in cui ti interessa, date u comando "Aggiorna i driver" è seguite e l'invite di l'installatore guidatu di l'aggiornamentu hardware di Windows 10.

    L'assistitore ti permette di aghjurnà i driver in i dispositivi chì funzionanu male.

  5. Sbarazzarsi di applicazioni autorun minore chì interferiscenu cù u vostru travagliu. A lista di prugrammi automanti partendu hè editatu in a cartella C: ProgramData Microsoft Windows Windows Menu Principale Programmi Startup. U caricà automintu di una applicazione specifica di terze parti hè disattivata in a so propria regolazione.

    Pulite a cartella di avvicinamentu di l'applicazione per sbarazzarsi di l'insignamentu automatica di applicazioni chì interferiscenu in u computer

  6. Aggiorna u vostru sistema. In certi casi si aiuta. Se avete un novu hardware cù boni prestazioni, pudete arrugà di installà Windows 10, è sì avete un PC debitu (u vechju o u cheap) o un laptop, hè megliu per installà a prima versione di Windows, per esempiu, XP o 7, è scopre i piloti compatibili cun .

U Registru OS hè un ambiente di software multitasking chì richiede una manipolazione attenta. Quandu lanciate Windows, carica tutti in RAM da u C: drive. S'ellu hè cresciutu da l'abbondanza (decine è centu) di applicazioni installate, ci hè menu spaziu libaru in RAM, è tutti i prucessi è i servizii sò più lenti di prima. Ancu quandu si elimina un prugrammu superfluu, i so "resti" sò ancu in u registru. È dopu micca u registru stissu hè pulitu cù e applicazioni speciali cum'è Auslogics Registry Cleaner / Defrag o RevoUninstaller, o Windows hè reinstallatu da zero.

Servizi Windows

I servizii Windows sò u secondu per u registru, senza i quali u sistema operativo esse ùn hè micca più multitessing è amichevuli, à diffe bè sistemi vecchi cum'è MS-DOS.

Ci hè dozzine di vari servizii in esecuzione in Windows, senza a quale ùn pudete micca iniziare a travaglià, ùn ci vollia micca applicazione. Ma micca tutti sò necessarii da a maiò parte di l'utenti. Per esempiu, se ùn avete bisognu di una stampante, pudete disattivà u serviziu di Spooler.

Per disattivà u serviziu, fate u seguitu:

  1. Dà u comando "Start" - "Run", introduce e conferma u comando services.msc.

    Inserite e cunfirmi u cumandamentu chì apre a finestra "Servizi"

  2. In a finestra di Gestore di i Servizii, visualizza e disattiva inutili, à a vostra opinione, i servizii. Selezziunu tutti i servizii da disattivà.

    Selezziunu una qualsiasi di i servizii chì vulete configurà.

  3. Cliccate nant'à u serviziu cù u dirittu di u mouse è selezziunate "Proprietà".

    Tramite e prupietà di un serviziu individuale di Windows, configuratu

  4. Selezziunu u statu "Disabled" in a "General" tab e chiuderu a finestra da cliccà "OK".

    L'algoritmu di configurazione di u serviziu ùn hè micca cambiatu da Windows XP

  5. Disattivate ognunu di l'altri servizii in listessu modu, è dopu ripartitu Windows.

U prossima volta chì accuminci à Windows, e prestazioni di u vostru computer o pasticchera miglioreranu assai, soprattuttu s'ellu hè pocu energeticu.

Ogni servizio principia u so propriu prucessu cù i so propri parametri. Diversi servizii diversi spessu lanciari "cloni" di u stimu prucessu - ognunu di elli hà u so parametru. Cusì, per esempio, hè u prucessu svchost.exe. Pudete vede i so processi è altri processi chjamendu Windows Task Manager usando i tasti Ctrl + Alt + Del (o Ctrl + Shift + Esc) è cliccendu nantu à la scheda "Processes". U virusi pò ancu clona i prucessi di i servizii individui - questu hè discusu in seguitu.

Video: chì servizii ponu esse disattivati ​​in Windows 10

Viruses cum'è una causa di Windows si affaccanu

Virus in u sistema - un altru fattore destabilisante. Indipendentemente di u tipu è di a subspecia, un virus informaticu pò avè ogni prucessu intensivu di risorse (o parechji prucessi in altrettante), sì cundizioni, furmazione di qualcosa, furto o dannu di dati importanti, bloccà a vostra larghezza di banda Internet, etc. Più specificamente, l'attività virale include:

  • clonazione di u prucessu svchost.exe (decine di copie) per "bloccà" e prestazioni di u computer o di un gadget;
  • cerca di chiudere cù forti processi vitali di Windows: winlogon.exe, wininit.exe, processi di driver (schede video, adattatori di rete, servizii audio di Windows, etc.). A cosa succede chì Windows ùn permette micca di chiusi un prucessu, è u còdice maliziu “inonda” u sistema cù i tentativi senza fine di fermarli;
  • blocà "Windows Explorer" (explorer.exe) è Task Manager (taskmgr.exe). Questu intattenu è distributori di materiali pornografici peccanu;
  • start-stop di diversi servizii di Windows in una sequenza arbitraria, cunnisciuta solu à u sviluppatore di stu virus. I servizii critichi ponu esse smussati, per esempiu, "Chjamata a procedura à distanza", chì portarà à un hang-up persistenti è, à volte, irreversibile - in e condizioni normali, questi servizii ùn ponu micca esse chjappu, è l'usu ùn avè micca u dirittu di fà;
  • viruses chì cambianu l'impostazioni di u Task Scheduler di Windows. Pò dinò causà sistemi di sfruttamentu di risorse è processi di applicazione, di cui l'abbundanza di rallentarà seriamente u sistema.

Instabilità HDD / SSD-drive

Qualunque discu - magneto-otticu (HDD) o memoria flash (SSD-drive, drive di flash è schede di memoria) hè statu dispostu chì l'archiviazione di dati digitali nantu à elli è a velocità di l'accessu à elli sò furnite dividendu in settori di memoria. Dopu à u tempu, si usanu in u prucessu di registrazioni, riscritture è cancellà questi dati, a rapidità di l'accessu à loro rallenta. Quandu i settori di u dischettu falliscenu, scrivendu à elli si faci, ma i dati ùn pò più lì. L'instabilità di i dischi rigidi - l'apparenza di settori debuli è "rotti" in u spaziu discu di u HDD o SSD, PC incastu o laptop. Pudete risolve u prublema in i seguenti modi:

  • riparazione di software - riassignazione di i settori debuli da l 'area di u discu di backup;
  • aghjuntà u drive in u quale i settori di backup hanu finutu, è i settori difettosi continuano à apparìre;
  • "Tagliu" u discu. Prima di quessi, si scopra induve i settori duri anu accumulatu nantu à u discu, allora u discu hè “tagliatu”.

Pudete tagliare u discu sia da un latu, o pudete organizà partizioni su di cusì affine chì ùn tocanu micca l'umulazioni di i settori difettosi. Nant'à i sèculi "uccisi" nascenu in u prucessu di l'usu a longu andà, ma e so colonie (migliaia o più, in corsa successivu) si presentanu cun urti è forti vibrazioni durante u travagliu, o cù frequenti interruzzioni improvvise d'elettricità. Quandu e culunie di i settori BAD diventanu multipli, hè più faciule da rimpiazzà u discu, finu à chì a perdita di dati hè diventata catastrofica.

L'applicazione HDDScan / Regenerator, Victoria hè aduprata per verificà e unità (esiste una versione per MS-DOS sì chì a partizione C: hè afectata, è Windows ùn principia micca o si pende fermu durante u scaricamentu o durante u travagliu) è i so equivalenti. Queste applicazioni danu una foto precisa di quandu i settori BAD si trovanu nantu à u discu.

Ritardu scendendu à zero in discu significa chì u discu stessu danneggiato

Video: cumu uttene Victoria

U surriscaldamentu di i componenti di PC o gadget

Qualcosa puderà riscaldà. Sia l'unità di sistema di u PC di desktop è u laptop cù HDD sò dotati di coolers (ventilatori cù un sdrume).

A cuncezziunale cassette-modular di un PC modernu (una scheda madre cù i blocchi rimanenti è i nodi inseriti in i so connettori è / o cavi liati à ellu) prevede un rinfrescamentu attivu di tuttu u sistema. Per un annu o dui, una cresta di spuma di polvere s'accumula in u PC, chì rende difficiula per u processore, a RAM, u discu duru, a scheda madre e a scheda video à scaldà. In più di u "capu" generale (situatu nantu à l'alimentu, o vicinu à questu), i so fans sò dispunibuli nantu à u processore è a scheda video. A polvere hè cummata è cumpressa, di conseguenza, i cooler andanu à a velocità massima di rotazione, è allora u PC si speggi di più è più spessu a causa di u surghere: travagliu di prutezzione termica, senza a quali u computer piacerebbe diventà un prucessu da focu.

A polvere raccoglie nantu à i cavi, in spazii è canali di a scheda madre è à l'altri nodi.

U sistema di rinfrescamentu hè dotatu di tutti i PC di casa, urdinatori è netbooks. In ultrabooks hè, ma micca in tutti i mudelli. Ma in i piatti ùn ci hè nisuna aspirazione di calore - sò spente, ripartite o si passanu in a modalità ecunumica quandu si hè scaldatu sopra i 40 gradi (a carica di a batteria hè automaticamente disconnessa), è ùn importa ancu se si surriscaldanu o u sole.

Una compressa hè un bastimentu monoplatu cù accessori (microfoni, altoparlanti, sensore di visualizzazione, bottoni, ecc.) Cunnessi da i cicli. Stu dispositivu cunsulta assai menu l'energia chì un PC da veru è ùn hà bisognu di ventilatori.

Self-smassined PC o gadget può esse pulitu cù un aspiratore, travaglianu à soffu. In dubbiu, cuntattate u vostru centru di servizii più vicinu.

Hè pussibule di pulìte l'apparatu da a polveru cù l'aiutu di un aspiratore chì travaglia per soffia.

Un altru motivu per u surghere hè a potenza di l'alimentu è di e batterie, chì ùn hè micca da compensà per i costi di energia. Hè bonu chì a unità di alimentazione di PC hà almeno una piccula quantità di energia. S'ellu lavora à u limite, ùn hà micca costatu di surriscaldà, perchè u PC hà spessu di appesi / speggi. In u peggiu casu, a prutezzione ùn funzionerà micca una volta, è l'alimentu si brusgià. Da u listessu modu, qualsiasi cumpunente pò smarallà.

Problemi di RAM

Malgradu a so simplicità è insensibilità à i frequenti suborti potenti-offs, RAM hè vulnerabile à scarichi statiche è surriscaldamentu. Pudete ancu danneghjaru tocendu e parti attuali chì portanu di l'alimentu è e e zampe di i so microcircui simultaneamente.

I circuiti logichi chì travaglianu cù u flussu di dati sò prucetti in cusì chì funzionanu cun tensioni assai picculi (eccettu per l'alimentazione diretta di u "+" è "-" in u circuitu) in decimi è centesimi di volt, è l'apparenza improvvisata di un chip di tensione nantu à i pedi da parechji volti è più garanti di "perforà" u cristallu semiconduttore sottu à a cuneta tali.

Un modulu mudernu di RAM hè dui o più microcircui nantu à una scheda di circuitu stampatu (striscia).

A prestazione di a RAM hà cresciutu: hè faciule per portà qualchì labori difficiuli di travagliu

Immaginazione chì a RAM ha deteriorata è pussibuli da i segnali di un "tweeter" personale di un PC (una serie di segnali corti è lunghi) controllati da BIOS / EFI, o quando u "schermu di morte" appare improvvisamente mentre Windows è in esecuzione o quando si molla. Nant'à i PC più vechji in esecuzione di BIOS Award, a RAM hè stata cunsiderata immediatamente prima di l'apparizione di u logo Windows (o Microsoft).

Verificate a RAM cù Memtest86 +

U difettu in Memtest hè l'infinitu di cicli di verifica di RAM. Pudete interrompere a scansione à ogni momentu.

I cumande sò distribuiti per chiavi - aduprà tutte e so.

L'interfaccia di u prugramma hè simile à u caricu di avvale di installazione di Windows 2000 / XP è, cum'è u BIOS, hè assai faciule di gestisce. U pianu d'azione hè cum'è seguitu:

  1. Scaricate è brusiate u prugramma Memtest86 + per un discu o un'unità flash USB. Per esempiu, pudete creà una unità flash multiboot cun chì, oltre à verificà a memoria è u discu, pudete installà versioni diverse di Windows, "overclock" u processore ecc.

    Attraversu u menu MultiBoot di u drive flash d'installazione, pudete effettuà una diagnostica cumpleta di PC

  2. Arresti Windows e accende a priorità di a partenza di u BIOS da i media amovibili.
  3. Arresti u PC è rimuovi tutti à mezu à una banda di RAM.
  4. Accende u PC è aspettate u principiu è a fine di u cuntrollu RAM cù Memtest.

    A lista di i cluster (settori) falliti di RAM hè indicata in Memtest da rossu.

  5. Ripetite i punti 3 è 4 per i moduli RAM rimanenti.

In Memtest86 +, ogni cluster BAD hè indicatu (nantu à quale megabyte di a striscia di RAM hè situata) è u so numeru hè chjamatu. A presenza di almenu unu di tali cluster in a matrice RAM ùn vi lascia micca travaglià in pace - spessughjanu spessu, applicazioni intensive in risorse cume Photoshop, Dreamweaver, i lettori multimediali (per esempio, Windows Media Player), parechji ghjochi cù grafichi dettagliati in 3D "Call of Duty 3 , GTA 4/5, GrandTurismo è World of Tanks / Warcraft, Dota è altri chì necessitanu da / à parechji gigabyte di RAM è prestazioni finu à parechji spezie di a CPU moderna. Ma s'ellu puderebbe cumparsioni cù i "partiti" di ghjochi è film, allora u travagliu, per esempio, in un studio in un tale PC diventa infernu. A propositu di BSOD ("schermu di a morte"), spanneghjarete tutti i dati chì ùn sò micca salvati, ancu ùn vi scurdate.

Cù l'apparenza di almenu un raghjunghju BAD, hè già possibile micca aspettà finu à a fine di u scansione. A RAM ùn hè micca riparabile - cambiate immediatamente u modulu difettu.

Video: cumu utilizà Memtest86 +

Verificate a RAM cù l'utili standard di Windows

Fate u seguitu:

  1. Cliccate "Start" e inserisci a parola "check" in a casella di ricerca, esegui u Windows Memory Checker.

    U prugramma "Windows Memory Checker" permette di scansà a RAM finu à u pienu.

  2. Sceglite di ripartite di Windows immediatamente. Prima di riavvià u PC, salvate u risultatu di u travagliu è u chjappate tutte e applicazioni attivi.

    U testu di a memoria ùn hè micca eseguitu senza GUI di Windows

  3. Aspettate l'applicazione di Windows per verificà a RAM.

    Verificà si pò adeguà premendu F1

  4. Quandu sceglite, pudete preme F1 è abilità e impostazioni avanzate, per esempiu, specificate 15 passate (massimu) per una diagnostica più accurata, selezziunu una modalità di test particulare. Per appiccà a nova impostazione, cliccate F10 (cum'è in BIOS).

    Pudete aumentà u numaru di passate, l'algitimu per verificà a RAM, etc.

  5. Se u risultatu ùn hè micca apparutu dopu à u reiniziu di Windows, truvà u Visualizzatore di eventi di Windows in u menu Start, lanciatu, date u comando Windows Logs - Sistema è aprite u raporsu di Risultati di diagnostica di memoria (eng. "Risultati di testu di memoria"). A tabulazione Generale (vicinu à u mezu di a finestra di l'infurmazioni di sistema), u logger di Windows rapporrà l'errori. S'ellu ci hè, un còdice d'errore, l'infurmazioni nantu à i settori di memoria RAM avversi è altre informazioni utili saranu indicate.

    Aprite i risultati di u cuntrollu di RAM, andendu nantu à i registri di Windows 10

S'ellu ci hè errori rilevati cù Windows 10, a barra di RAM hè sicuramente esse rimpiazzata.

Video: cume cunsegnà una verifica di RAM cù e rigali di Windows 10 standard

Impostazioni BIOS errate

Per i principianti, pudete ripresenta i cunfusioni di u BIOS in ottimale. Immettite u BIOS cù e chjude F2 / Del durante a visualizzazione di a schermata Impostazione CMOS cù u logo di u fabbricante prima di avviare Windows. Selezziunate a scelta di Carica Fail-Save Save per pressione di F8.

Выберите пункт Load Fail-Save Defaults

При сбросе настроек по умолчанию, по заверению производителя, устанавливаются оптимальные настройки BIOS, благодаря которым "мёртвые" зависания ПК прекратятся.

Видео: как сбросить настройки BIOS

Сбои в работе "Проводника Windows"

Любые ошибки процесса explorer.exe приводят к полному зависанию "Проводника" и к его периодическим перезапускам. Но если ПК завис намертво, пропали панель задач и кнопка "Пуск", остались лишь заставка рабочего стола Windows с указателем мыши (или без него), то эта проблема могла возникнуть по следующим причинам:

  • повреждение данных файла explorer.exe в системной папке C:Windows. С установочного диска берётся файл explorer.ex_ (папка I386) и копируется в папку Windows. Hè megliu di fà da a versione Windows LiveCD / USB (via a "Linea di Commandu"), a partenza da u stick di memoria d'installazione, da quandu quandu u Windows pende, u cuntrollu da u OS in precedenza hè perdu. In stu casu, un discu multiboot / flash drive hè ciò chì avete bisognu;
  • u portu, l'errore di u discu mentre u ghjocu di Windows. In stu casu, i settori sò danneggiati precisamente in u locu duve u situ esecutore explorer.exe era situatu in quellu situ. Situazione molto rara. Aiuterà a versione di u prugramma Victoria (cumpresu è DOS-version) tuttu da u st'unità di disc u flash multiboot o DVD. A impossibilità di a riparazione di u software, u discu hè sottumessu di sostitu;
  • virus. Cum'è antivirus avà installatu ùn sò micca dispunibili, solu una nova installazione di Windows aiuta. Prima di quessa, principia da un discu in più in più, chì hà Windows LiveCD / USB (qualsiasi versione), è copia i schedari preziosi nantu à l'altri (media esterna), poi reinstallà Windows.

Per esempiu, quandu installà versioni precedenti di u prugramma Daemon Tools, hè impussibile entrà in Windows 8/10 - solu u sfondu di u desktop hè visualizatu, è l'Esploratore di Windows è e applicazioni di u listinu di avvicinamentu ùn aniniscenu, hè impossibile avviare nisunu travagliu in Windows. Tentativi di logà cun un altru conto ùn portanu micca à nimu: u desktop di Windows ùn hè micca visualizatu è u menu di selezione di cuntu risale. Assolutamente micca metodi, cumprende i rollbacks di sistema, u travagliu. Aiuta solu à reinstallà l'OS.

Applicazioni di Windows bloccate in morti

In più di l'errori di l'hardware di PC è di prublemi cù i componenti di Windows descritti sopra, l'utenti dighjà truvanu un fallimentu specificu di l'applicazione. Fortunatamente, questu prublema hè menu criticu ch'è u final di stà di i prucessi di sistema chì sò vitale per Windows.

I motivi sò i seguenti:

  • installazione frequente di altre applicazioni nuove chì anu disattivatu questu applicazione. Ci hè stata una sostituzzione di e voci generali in u registru di Windows, cambendu e impostazioni di tutti i servizii, a sostituzione di DLL di sistema cumuni;
  • Richiede di ricaricamentu forzatu (da siti di terze parti) à u C: Windows System32 di i file .dll di chì o questu applicazione non principia. Questa azzione hè sicura. Prima di qualchì azzione cù u cartulare di Windows, verificate i file di biblioteca chì resultanu cun prugrammi antivirus;
  • a versione di l'applicazione hè incompatibile. Installate una versione più recente, l'ultimi aggiornamenti per Windows 8/10, o aduprà una versione prima di Windows. Pudete ancu abilità a modalità di compatibilità per u lìbbule di partenza di sta applicazione, cliccendu cun u cliccavu nantu à u direzimentu, cliccendu nantu à "Proprietà", poi "Compatibilità" è selezziunate a versione di Windows in cui hè andata sta applicazione;

    Dopu avè salvatu l'impostazione di compatibilità, ripisete questu applicazione.

  • operazione negligente di ottimizatori di prestazioni di PC di terze parti, per esempio, jv16PowerTools. A composizione di stu pacchjettu include un strumentu per pulì agressivu u registru di Windows. Dopu à sta procedura, parechji componenti è applicazioni, ancu quì u prugramma, smettenu di scena. Se Windows ùn hè più ghjustu, fate un uguagliu di u strumento di risturazione sistema. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti Windows + Pause / Break, in a finestra di pruprietà di u sistema, dà u comando "Protezione di u sistema" - "Riprova", è in u vitturiu di Ripristina di u sistema lanciatu selezziunu una qualsiasi di i punti di riparazione;

    Sceglite u puntu di riparazione à chì u vostru prublema ùn esiste micca.

  • virus chì dannighjenu u lance di lanciatore di una applicazione particulare. Per esempiu, se ci sò i prublemi cù Microsoft Word (u lima winword.exe in C: i Files di prugna A cartulina di Microsoft Office hè danneggiata - a situazione di i file Exe di lanceru cambia in quantu à a versione di u prugramma), vi tuccarà u vostru PC da virus, è allora Uninstall (se una disinstallazione hè pussibule) è reinstallà Microsoft Office.

    Scansione di Windows per virus deve spessu a fonte di u prublema.

  • crash qualunque applicazione. In e vecchie versioni di Windows, un missaghju hè statu apparutu nantu à l'inadmissibilità di qualchì azzione. St'errore ùn era micca fatale: era pussibule ripetere a stessa applicazione è cuntinuà a travaglià per un bellu pezzu. In Windows 10, u prublema si pò fà più spessu;

    Quandu ci vene u còdice di sbagliu, avete bisognu di aggiornà l'applicazione o scrivite à Microsoft

  • errori micca specifichi. L'applicazione principia è scappa, ma si pende in u stessu locu. Tutte e applicazioni appesi "rimuove" "Task Manager".

    Dopu à a chjave di l'applicazione appiccata, pudete ripiglierà.

I casi in cui u navigatore Mozilla Firefox ha "distruttu" per andà versu un situ testatu è mandatu un raporsu d'errore à a Fundazione Mozilla hè solu u principiu. Un tale "travagliu" esisteva in Windows XP: puderia mandà immediatamente l'infurmazioni di Microsoft nantu à l'errore di ogni applicazione. In e versioni moderne di Windows, a interazione cù sviluppatori di software hà avutu un livellu più avanzatu.

Video: cume restauri Windows 10 cù un puntu di riparazione

U cursore di mouse ùn hè micca fattu

U fallimentu di un mouse in Windows hè un fenomenu frequente è spiaghju. I motivi di a so avvenuta sò:

  • Connettore USB / PS / 2 / mancanza di prugna, trascina u cavumu di a mouse. Verificate u funziunamentu di u dispositiu nantu à un altru PC o laptop. Se u mouse hè USB, tappà lu in un altru portu;
  • contaminazione, ossidazione di i contatti di portu USB o PS / 2. Pulitevi. Ricunisciunite u mouse à u PC;
  • L'errore di u mouse wireless Nano (o Bluetooth), è a batteria ricaricabile integrata oi batteria amiabile di u dispositiu. Verificate u funziunamentu di u mouse in un altru PC, inserite un'altra batteria (o caricate a batteria). Se aduprate un tablet cun Windows, a funzione Bluetooth deve esse attivata in a configurazione di u tablet (quando usando un mouse cù Bluetooth);

    Se aduprate un mouse di Bluetooth, verificate se sta caratteristica hè attivata in a vostra configurazione di u tablet

  • problema cù u driver per u mouse. In e vecchie versioni di Windows, in cui ùn ci sò più chjamatori è biblioteche di sistema impiegati per u funziunamentu di i topi, in particulare novelli, u dispositiu falli spessu. Aggiornu a versione di u driver Windows. Rimuete e reinstalla u mouse: questu hè un dispositivu esterno, è deve esse scrittu in u sistema;
  • U connettore PS / 2 hè statu cacciatu è piazzatu nuà. A differenza di u bus USB, induve a presa hot-plug è unplugging hè supportata, l'interfaccia PS / 2 dopu à u mouse "riconnect" richiede riavvicinatu Windows, ancu se u mouse sembra esse funzionava (a lampadina hè attivata). Operate da a tastiera: a chjave di Windows aprirà u menu principale, in cui pudete dà u comando "Shutdown" - "Restart (Shutdown)" da spostà u cursore cù e frecce e / o a tastu Tab. In alternativa, cliccate à u bottu di l'alimentazione (u sistema Windows hè configuratu per spegne u PC per difettu), è poi accende u computer;

    Dopu avè disconnessu è attaccatu u connettore di a mouse, l'interfaccia PS / 2 vi dumandà di ripartite Windows.

  • Fallimentu Winchester. Ùn hè micca necessariamente causatu da dannu à a struttura di u discu: u discu stessu si chjama quandu ci hè una mancanza di energia causata da un sfruttamentu di altre risorse di PC (processore, RAM, cunnendendu parechje discu esterni via USB, funzionamenti di coolers à velocità massima, etc.). Questu accade quandu l'alimentu di u PC accusta dinò à u putere massimu (quasi 100% caricatu). In stu casu, dopu à u Windows si pende, u PC pò smette di se stessa;
  • Errore PS / 2 o controller di USB. A cosa più spiaghja hè di rimpiazzà a scheda madre di u PC, soprattuttu s'ellu hè vechju, è tutte e porti sò immediatamente situate nantu à u listessori di rigore USB, o a scheda madre hè stata usata senza porti USB cù solu PS / 2. Per furtuna, u portu pò esse rimpiazzatu separatamente, cuntattendu u listessivu di servizii. Se parlemu di un tablet, a causa pò esse un portu microUSB difettu, un adattatore OTG è / o un hub USB.

Copula cù u ghjustu cumpletu di Windows 10 è prugrami specifici hè faciule. I reguli sopra cunduti ti aiutanu. Avè un bonu travagliu.