Firmware smartphone Xiaomi Redmi Nota 3 PRO (Kenzo)


Comu sapete, u primu prototitiu di un computer personale mudernu era una scieera d'ordine ordinaria. E dopu avemu fattu un dispositiu di computazione putente. È oghje, una di e funzioni più basiche di un urdinatore hè di scrive documenti testu, tabulati, presentazioni è altri materiali simili. A maggior parte di i casi, u pacchettu cunnisciutu da Microsoft Office hè adupratu per questi scopi. Ma hà un competitore assai bè di fronte à LibreOffice.

Stu pruduttu hà dighjà gradu à ripulisce posizioni di u gigante di u mondu. In u fattu solu chì in u 2016 l'intera industria militare italiana hà cuminciatu à esse trasferita à travaglià cù Libre Office, dice già assai.

LibreOffice hè un pacchetto di applicazione per edità u testu, fogli di calcule, preparazione di presentazioni, edizione di formule, è travagliu cù i basi di dati. In questu pacellu include ancu un editore di grafica vettoriale. A ragione principale di a popolarità di Libre Office hè chì questu serie di prudutti di software sia completamente libaru, è a so funzionalità ùn hè micca menu inferiore a quella di Microsoft Office. Ié, è risorse informatiche, cunsuma assai menu di u so concurente.

A creazione è a edizione di documenti di testu

L'editor di testu in stu casu hè chjamatu LibreOffice Writer. U furmatu di i documenti cù i quali si lavora hè .odt. Questu hè un analogu di Microsoft Word. Ci hè un un grande campu per a mudificazione è a creazione di testi in diversi formati. In cima si trova un pannellu cù fonti, stili, colore, bottoni per inserìte e immagini, caratteri speciali è altri materiali. Hà da furtuna, ci hè un bottinu per esportà u documentu in PDF.

Nantu à u listinu di u top, ci sò buttoni per ricercà parole o frammenti di testu in un documentu, cuntrollu ortograficu è caratteri senza stampa. Ci sò ancu icone per salvà, aprite è creà un documentu. Vicinu à u buttu di esportazione in PDF ci sò i bottoni di stampa è di anteprima di u documentu chì sò pruciatu per a stampa.

Stu pannellu hè un pocu diversu da ciò chì avemu abituatu à vede in Microsoft Word, ma Writer hà certi vantaggi nantu à u so concurrente. Per esempiu, à fiancu à i pulsanti di selezzione di fonti è di stile ci sò i bottoni per creà un novu stile è l'aghjurnamentu di u stilu per u stile sceltu. In Microsoft Word, ci hè di solitu un unicu stili predefinitu chì ùn hè micca facili da cambià - avete bisognu di andà in i natura selvaggia di regolazioni. Quì tuttu hè resettatu assai più faciule.

In questo pannellu inferiore aghjenu ancu elementi di cuntà pagine, parole, caratteri, cambià a lingua, dimensione di a pagina (scala) è altri parametri. Dunque, ci vole à dì chì ci sò pochi elementi in i pannelli di cima è di u fondu ch'è in Microsoft Word. Come dicenu i sviluppatori, in Ufficiale di Libre Reiter ci sò state tutte e più basiche è necessarie per edità di testu. È di discutere cun questu hè assai difficile. E funzioni chì ùn sò micca visualizzate nant'à questi pannelli o chì ùn sò micca in Writer ùn sò micca impiegate da l'utenti cumuni.

A creazione è l'editazione di tabelle

Questu hè un analogu di Microsoft Excel è hè chjamatu LibreOffice Calc. U furmatu cù u quale funziona hè .ods. Quasi tutti i spazii quì sò occupati da tutte e stesse tabelle chì ponu esse editate cume ti piacenu - riduce a taglia, dipinge e cellule in diversi culori, unisci, divide una cella in parechji separati è molto di più. Quasi tutto ciò chì pò esse fattu in Excel pò esse fattu in Libra Office Calq. L'eccezione, dinò, hè solu alcune funzioni minori chì ponu esse rivelate estremamente raramente.

U pannellu superiore hè assai simile à quellu in LibreOffice Writer. Quì, ancu, ci hè un bottinu per esportà u documentu in PDF, stampà è anteprima. Ma ci sò ancu funzioni specializate per u travagliu cù e tabelle. Tra questi hè l'inserzione o a cancellazione di u risorse è di colonne. Ci sò dinò cume l'ordinamentu in ascendente, discendente o in ordine alfabeticu.

Eccu u pulsante per aghjunghje à a tavula di u tabula. Quandu hè per l'elemento di Libre Office Calc, tuttu hè esattamente uguale cum'è Microsoft Excel - pudete selezziunà una parte di a tavula, cliccate nantu à u pulsu "Grafici" è vede u diagramma di riepilogo nantu à e colonne o righe selezionate. Inoltre LibreOffice Calc permette di inserisce una foto in u tavulu. A u panel superiore, pudete sceglie u formatu di registrazione.

Una parte integrante di u travagliu cù e tabelle sò e formule. Quì esistenu ancu è sò entrati in u stissu furmatu cum'è in Excel. Accantu à a formula di entrata di formula ci hè un maestru di funzioni chì ti permette di truvà rapidamente a funzione chì avete bisognu è aduprala. À u fondu di a finestra d'editore di tavola ci hè un pannellu chì mostra u numaru di schede, u formatu, a scala è l'altri parametri.

U svantaghju di u processore tabular di Libre Office hè a cumplicità di u formattu di stili di cella. In Excel, ci hè un pulsante speciale nant'à u pannellu superiore. In LibreOffice Calc duverete aduprà un pannellu ulteriore.

Preparazione di a presentazione

L'analogu minimalistic di Microsoft Office PowerPoint, chjamatu LibreOffice Impress, permette ancu di fà presentazioni da un serie di diapositive è accumpagnamentu musicale per elli. U formatu di uscita hè .odp. L'ultima versione di Libre Office Impress hè assai simile à PowerPoint 2003 o ancu più vechju.

Nantu à u pannellu superiore, ci sò bottoni per inserìte e formule, sorrisi, tabelle è un matita per u self-draw. Hè ancu pussibule di inserisce una foto, u diagramma, a musica, u testu cù certi effetti è assai di più. U campu principale di a diapositiva cum'è in PowerPoint consiste in dui campi - u titulu è u testu principale. Poi l'utente cambia tuttu ciò ch'ellu vole.

Se in Microsoft Office PowerPoint, i tabuluti per seleziona animazioni, transizioni e stili di diapositive si trovanu in cima, allora in LibreOffice Impress li pudete truvà nantu à u latu. Ci hè un pocu di stili, l'animazione ùn hè micca diversa, ma esiste sempre è questu hè dighjà bè. Opzioni per cambià a diapositiva quì sò ancu assai inferiori. U cuntenutu da scaricà per Libre Office Impress hè assai difficilu di truvà, è ùn hè micca faciule di stallà cumu in PowerPoint. Ma vista a mancanza di pagamento per u pruduttu, pudete soffre.

A creazione di disegni vettoriali

Questu hè un analogu di Paint, solu, una volta, a versione 2003. LibreOffice Draw funziona cun u formatu .odg. A finestra di prugramma stessa hè assai simile à a finestra Impress - da un latu ci hè ancu un pannellu cù i pulsanti per stili è design, è gallerie d'immagine. A sinistra ci hè un standard di pannellu per i redattori di disegni vettoriali. Ci sò i bottoni per aghjunghje varie forme, sorrisi, icone è un matita per disegnà a manu. Ci sò ancu i tasti di riempimentu è stili di linea.

U vantaghju ancu sopra a ultima versione di Paint hè a possibilità di creà diagrammi. In Vernice, ùn ci hè micca simplicemente alcuna sezione specializata per questo. Ma in Libra, l'Uffiziu di Drow hà un editor speciale in cui pudete truvà e figure principali di u diagrammi di u flussu. Questu hè praticu assai per i prugrammatori è per quelli chì sò in qualchì avvicinamentu cù i diagrammi.

U LibreOffice Draw hà ancu a capacità di travaglià oggetti tridimensionali. Un altru grande vantaghju di Libre Office Drow over Paint hè a capacità di travaglià simultaneamente cun più immagini. L'utenti di Standard Paint devanu aprire un prugramma per u travagliu cù dui disegni doppiu.

Editing in Formula

U pacchetto LibreOffice hà una applicazione speciale di edizione di formule chjamata Math. Funziona cù i .odf. Ma è interessante chì in Libra Office Mat a formula pò esse inserita cù un còdice speciale (MathML). Stu codu hè ancu applicabile in prugrammi cume u Latex. Per e calcoli simbolichi, Mathematica hè adupratu quì, cusì un sistema algebra informaticu chì hè ampiamente adupratu in ingegneria è matematica. Dunque, questu strumentu hè assai utile per quiddi chì sò impegnati in calcoli esatte.

U pannellu superiore di a finestra di LibreOffice Math hè abbastanza standard - ci sò buttoni per salvà, stampà, incollà, annullà cambiamenti è ancu di più. Ci sò ancu i tasti per aghjunghjini. Tutta a funzionalità hè concentrata in trè parti di a finestra di prugramma. U primu di elli cuntene e furmazioni iniziali stesse. Tutte sò spartite in sette. Per esempiu, ci sò operazioni unarie / binarii, operazioni nantu à serie, funzioni, e sì. Quì avete bisognu di sceglie a sezione desiderata, dopu a formula desiderata è cliccate nant'à.

Dopu à quessa, a formula apparirà in a seconda parte di a finestra. Questu hè un editor di formule visive. Infine, a terza parte hè un editor simbolicu di formula. Hè quì chì u codice MathML speciale hè applicatu. Per creà e formule bisogna aduprà tutte e trè finestre.

Dunque ci vole à dì chì Microsoft Word hà ancu un editor di formula integratu è utilizza u linguaghju MathML, ma l'utenti ùn li vedenu. Anu solu presentazione visuale di a formula finita. È hè guasi uguale cum'è in Math. Bonu o male - chì i creatori di Open Office decideru di fà un editor di formule separatu, dicenu per ogni utente. Ùn ci hè micca un consensus nantu à questu.

Cunnessi è creà banche di dati

LibreOffice Base hè un analogu liberu di Microsoft Access. U formatariu cù u quale u travagliu di u prugramma hè .odb. A finestra principale di a bona tradizione hè stata creata in un stile assolutamente minimalista. Ci sò parechji pannelli chì sò responsabili di l'elementi di a basa di dati stessi, di e attività in un database specificu, è per u cuntenutu di l'elemento selezionatu. Per esempiu, per l'elemento "Tavole", dispunibule quali a creazione in u modu di designer è aduprà un wizard, oltre à creà una visione sò dispunibule. In u pannellu "Tables" in stu casu, u cuntenutu di e tabelle in a basa di dati selezionata sarà visualizatu.

A capacità di creà aduprendu u so stregatu è da u mode di progettista hè ancu dispunibule per dumandazioni, fogli è rapporti. Questioni quì ponu esse create in mode SQL. U prucessu di creazione di l'elementi sopraelesti di a basa di dati hè un pocu diversu ch'è in Microsoft Access. Per esempiu, quandu crea una query in u modu di designer, a finestra di prugramma mostra immediatamente parechji campi standard, cum'è un campu, un pseudonimu, una tavola, una visibilità, un criteriu è parechji campi per l'introduzione di un'operazione OR. Ùn ci hè micca assai campi in Microsoft Access. Tuttavia, a maiò parte di elli restanu quasi sempre vuota.

U riquadro superiore cuntene ancu i pulsanti per creà un novu documentu, salvendu u database aghjuntu, a forma di tabella / query / rapporto è l'ordinazione. Quì, ancu, si mantene un stile assolutamente minimalista - solu i più basali è necessarii sò raccolti.

U vantaghju principali di LibreOffice Base dapoi Microsoft Access hè a so simplicità. Un utilizatore senza esperienza ùn capisce micca immediatamente l'interfaccia di u pruduttu Microsoft. Quandu aprite u prugramma, vene generalmente solu una tavula. Tuttu u restu hà da ricercà. Ma in Access ci sò e mudelli prontu per banche di dati.

Benefiti

  1. U facilità d'impiego massima - u pacchettu hè perfettu per l'utenti principianti.
  2. Nisun pagamentu è una sorgente aperta - i sviluppatori ponu creà u so propriu pacchettu basatu nantu à u standard Libre Office.
  3. Lingua russa.
  4. Funziona nantu à una varietà di sistemi operativi - Windows, Linux, Ubuntu, Mac OS è altri sistemi operativi basati in UNIX.
  5. Requisiti minimi di sistema - 1,5 GB di spaziu di u discu duru, 256 MB di RAM è un processore Pentium-compatible.

Inconvenienti

  1. Ùn funziunà larga cume i prugrammi in a suite Microsoft Office.
  2. Ùn ci hè nè analoghi di certi applicazioni chì sò incluse in u pacchetto di Microsoft Office - per esempiu, OneNote (notebook) o Publicher per a creazione di publicazioni (libretti, manifesti, ecc.).

U pacchiu LibreOffice hè un bonu sostitu gratuitu per a carica Microsoft Office adesso. Ié, i prugrammi in stu pacchettu sò quant'è micca impressionanti è bella, è ci sò alcune funzioni, ma ci sò tutte e cose più basiche quì. Per i computer antichi o semplicemente debuli, Libre Office hè solu un salvaghju, perchè stu pacchettu hà i requisiti minimi per u sistema chì serve. Ora, sempre più persone si passanu à stu pacchettu è prestu avemu attesi chì LibreOffice mette in opera Microsoft Office da u mercatu, perchè nimu ùn vulete pagà per un bellu involucru.

Scaricate Uta Libre per e libere

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

Cumu fà un fogliu di paisaghju in Libra Office Pacchetti ufficiali in battaglia. LibreOffice vs OpenOffice. Chì hè megliu? Cumu numerà pagine in Ufficiale di Bilancia Apertu l'image in u formatu ODG

Share l'articolo in reti sociali:
LibreOffice hè una potente suite di ufficio, chì hè una bona è, è più impurtante, un'alternativa completamente gratuita per a cara Microsoft Office.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Editori di testu per Windows
Sviluppatore: A Document Foundation
Costu: Free
Dimensione: 213 MB
Lingua: russo
Versione: 6.0.3