Verifica di u Microphone di Skype


Per fà una creazione di screenshot rapidamente è facilmente da registrà video da u schermu, un prugramma spiciali deve esse installatu in u computer per effettuà sta attività. U prugramma Jing hè a soluzione perfetta per questo.

U prugramma Jing hè significativamente diversu da l'altri prugrammi cù una funzionalità simile, è, in primis di ciò, riguarda l'interfaccia di u prugramma, chì hè un pannellu di spicchja è di picca per creà screenshot è registrazione di video.

Cunsiglii di vede: Altri prugrammi per a registrazione di video da un schermu di u computer

Registra video da u schermu

Per avè a registrazione di un video, avete bisognu di specificà una zona di cattura, dopu allora chì a sparamentu cumincerà da u contu di tre. S'ellu hè necessariu, u microfunu pò esse attivatu o disattivatu cù un clic.

Pruducerzi Screenshots

Com'è u casu di u video, toccherà dì specificà a zona da catturà, dopu allora apparecerà un picculu editor in u schermu cù u quale pudete editare l'immagine risultata: aghjunghje frecce, testu, cornici è mette in risaltu l'oggetto desideratu cù un colore.

Vede a storia

In un clic cliccate nant'à a vostra galleria di screenshot è di video, induve, se hè necessariu, pudete cancellà i schedari in più.

Video doppia duplicazione

Se a registrazione video ùn va micca cume a voglia, in un clic puete ri-registrà u video, lascendu l'impostazioni di a dimensione di l'ispugna catturata è sonata cum'è prima.

I vantaggi di Jing:

1. Un interessante interfaccia di prugramma chì pudarà appiccà parechji utilizatori;

2. Gestione semplice di a creazione di screenshot è di video;

3. U prugramma hè dispunibule gratuitamente.

Inconvenienti di Jing:

1. A durata di u video registratu hè limitata à 5 minuti;

2. Per aduprà u prugramma, vi sarà sicuramente bisognu à creà un account;

3. Ùn ci hè nisun supportu per a lingua russa.

In generale, Jing hè un strumentu assai interessante per catturà immagini è video. U prugramma hà una interfaccia insolita, facilità di operazione è un minimale di impostazioni, chì li rendenu attraente per parechji utilizatori.

Scaricate Jing per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Fraps Bandicam Programmi per catturà video da una schermata di computer oCam Screen Recorder

Share l'articolo in reti sociali:
Jing hè un prugramma libaru per a creazione di screenshot è à registrà ciò chì accade in u schermu di u PC. Dispone di simplicità è di facilità d'usu, è una attraente interfaccia grafica.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: TechSmith Corporation
Costu: Free
Dimensioni: 6 MB
Lingua: inglese
Versione: 2.9.15255.1