Funzione INDEX in Microsoft Excel

Una di e funzioni più utili di Excel hè l'operatore INDEX. Cà cerca i dati in un intervallo à l'intersezione di a riga è culunna specificata, restituendu u risultatu in una cella prefissata. Ma a pussibule piena di sta funzione hè rivelata quandu hè usatu in formule cumplette in combinazione cù l'altri operatori. Dai un ochju à e varie opzioni per a so applicazione.

Usendu a funzione INDEX

Operatore INDEX appartene à u gruppu di funzioni da a categoria "Links è matrici". Avà duie varietà: per i matrici è per i riferimenti.

A variante per l'arrays hà a sintassi seguente:

= INDEX (matrice; linea_number; numeri_columna)

In questu casu, l'ultimi dui argumenti in a formula pò esse aduprati sia insieme è chiunque di elli, s'è u array hè unidimensionale. In u spaziu multidimensionale, entrambi i valori sò usati. Ùn ci vole micca à ricordà chì u numeru di fila è colonna ùn hè micca u numeru nantu à e coordenate di u fogliu, ma l'ordine in u quadru di l'armatu specificatu.

A sintassi per a variante di riferimentu pare:

= INDEX (ligame; numero_linia; numeri_columna; [numbicelu])

Quì pudete aduprà solu unu di i dui argumenti in listessu modu: "Numero di linea" o "Numero di colonna". Argumentu "Area di numeru" hè in generale opzionale è applica solu quandu e numerose gamme sò implicate in una operazione.

Cusì l'operatore cerca i dati in un intervallu specificatu quandu specifichi una riga o una colonna. Questa funzione hè assai simile in e so capacità à vpr operator, ma à diffe u trattu pò ricercà quasi ovunque, è micca solu in a colonna più a sinistra di u tavulu.

Metudu 1: Usa l'operatore INDEX per l'array

Prima, tuttu, analisi, aduprendu l'esempiu più simplici, l'algitimu per aduprà l'operatore INDEX per i matrici.

Avemu una tavula di salarii. In a prima colonna, i nomi di i impiegati sò visualizzati, in u secondu, a data di pagamento, è in u terzuu, quantità di u guadagnu. Avemu bisognu di affissà u nome di l'impiegu in a terza linea.

  1. Selezzi a cellula in cui hè esposta u risultatu di l'elaborazione. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu immediatamente à a sinistra di a barra di formula.
  2. A procedura d'attivazione si faci. Maestri di funzioni. In a categoria "Links è matrici" st'instrumentu o "Lista alfabetica completa" cerca nome INDEX. Dopu avemu trovu questu operatore, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK"chì hè situatu in u fondu di a finestra.
  3. Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di sceglie unu di i tipi di funzioni: "Array" o "Link". A opzione avemu bisognu "Array". Hè situatu prima è seleziatu per difettu. Allora avemu bisognu di preme u pulsante "OK".
  4. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. INDEX. Cum'è ghjunghiatu sopra, avè trè argumenti, è di conseguenza trè campi per u riempimentu.

    In u campu "Array" Duvete specificà l'indirizzu di u spaziu di dati tracciatu. Pò esse cunduci à a manu. Ma per facilità u compitu, procederemo diversamente. Mette u cursore in u campu pertinente, è dopu circonda l'intera gamma di dati tabulati nantu à u fogliu. Dopu, l'indirizzu di a gamma hè immediatamente visualizatu in u campu.

    In u campu "Numero di linea" mette u numeru "3", perchè da a situazione chì avemu bisognu di determinà u terzu nome in a lista. In u campu "Numero di colonna" seted u numeru "1"da a colonna cù i nomi hè u primu di a gamma selezionata.

    Dopu chì tutte e impostazioni specificate sò state fatte, cliccemu nantu à u pulsante "OK".

  5. U risultatu di u prucessu hè visualizatu in a cella chì era specificata in u primu paragrafo di sta istruzzione. Hè u cognome derive chì hè u terzu in a lista in u intervinu di dati selezziunatu.

Avemu analizzatu l'applicazione di a funzione. INDEX in un array multidimensionale (parechje colonne è righe). Se u spaziu fussi un-dimensiunale, allora a compilazione di i dati in a finestra di argomenti sarà ancu più faciule. In u campu "Array" u listessu metudu cumunitu sopra, specifichemu u so indirizzu. In questo casu, l'ampie di dati cuntene solu di valori in una colonna. "Nome". In u campu "Numero di linea" specificate u valore "3", perchè necessite sapè i dati da a terza linea. Campo "Numero di colonna" in generale, pudete lasciarla vuota, postu chì avemu un range un-dimensionale in cui solu una culonna hè aduprata. Pressu u pulsante "OK".

U risultatu sarà precisamente uguale cum'è sopra.

Era l'esempiu più simplici per voi di vede cumu funziene sta funzione, ma in pratica quessa opzione di u so usu hè raramente utilizata.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 2: aduprà cù l'operatore MATCH

In pratica, a funzione INDEX u più cumunimenti cun argumenti MATCH. Mazzo INDEX - MATCH hè un strumentu putente quandu si lavora in Excel, chì hè più flessibile in a so funzionalità di a so analoga più vicina hè l'operatore Vpr.

U compitu principale di a funzione MATCH hè una indicazione di u numeru in ordine di un certu valore in u intervallu selettitu.

Sintassi operatore MATCH tali:

= MATCH (valore di ricerca, array di ricerca, [match_type])

  • Cercatu valore - Questu hè u valore chì a situazione di a furmazione ci cerca.
  • Avutu una matrice - Questu hè l'ampie di quellu situazione si trova;
  • Tipu di mappatura - Questu hè un parametru opzionale chì determina sì pi cerca o per cerca a valori. Avemu cercà valori specifichi, dunque questu argumentu ùn hè micca usatu.

Sò questu strumentu chì pudete automatizà l'introduzione di l'argumenta. "Numero di linea" è "Numero di colonna" in funzione INDEX.

Vedemu chì cum'è questu pò esse fattu cù un esempiu specificu. Operemu tutti cù a stessa tavula, chì hè stata discusse in precedenza. Nzinu, avemu duie campi in più - "Nome" è "Amount". Hè necessaria di fà chì quandu inserisci u nome di l'impiegu, a quantità di soldi guadagnata da ellu hè automaticamente visualizzata. Vedemu chì questu pò esse implementatu in pratica cù l'applicazione di e funzioni INDEX è MATCH.

  1. Prima di tuttu, truvamu quale tipu di salariale riceve Parfenov DF, entremu u so nome in u campu pertinente.
  2. Selezzi a cellula in u campu "Amount"in chì u risultatu finale sarà visualizatu. Eseguite a finestra d'argomentu di a funzione INDEX per i matrici.

    In u campu "Array" introducemu e coordinate di a colonna in cui sò assucate e somme di salarii di i saliani.

    Campo "Numero di colonna" lasciemu vuoto, perchè aduprà un intervallo unidimensionali per esempiu.

    Ma in u campu "Numero di linea" avemu bisognu di scrive una funzione MATCH. Per scrive, seguitu a sintassi descritta sopra. Immediatamente in u campu inserite u nome di l'operatore "MATCH" senza quotazione. Poi aprite immediatamente u bracket è specificate e coordinate di u valore desideratu. Queste sò e coordinate di a cella in cui avemu registratu separatamente u nome di u travagliu di Parfenov. Pone un punto e viru è specificu e coordinate di u rigore visualizatu. In u nostru casu, hè l'indirizzu di a colonna cù i nomi di i salariati. Dopu à, chjude u supportu.

    Quandu tutti i valori sò inseriti, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  3. U risultatu di a quantità di guadagni Parfenova DF dopu a prucessione hè espositu in u campu "Amount".
  4. Ora, si u campu "Nome" cambemu cuntenutu cun "Parfenov D.F."in, per esempiu, "Popova M.D."dopu u valore salariu in u campu cambierà automaticamente. "Amount".

Metru 3: elaborà più tabelle

Ora vedemu cumu uttenendu l'operatore INDEX Pudete occupà più tavoli. Un argumentu supplementare sarà adupratu à stu scopu. "Area di numeru".

Avemu tri tabulhi. Ogni tavula mostra i salarii di i salariati per un determinatu mese. U nostru compitu hè di scopre u salariu (terza colonna) di u second impiegatu (a seconda fila) per u terzu mese (terza regione).

  1. Selezzi a cellula in cui u risulte sarà visualizatu è in a manera abitu di l'apertura Wizard di Funzione, ma quandu sceglite un tippu d'operatore, selezziunate a vista di riferimentu. Avemu bisognu da questu perchè hè questu tipu chì sustene u travagliu cù l'argumentu "Area di numeru".
  2. A finestra d'argumentu si apre. In u campu "Link" avemu bisognu di specificà l'indirizzi di tutte e trè gamme. Per fà quessa, pone u cursore in u campu è selezziunate a prima gamma cù u bottinu sinu di u mouse. Poi avemu messu una virgule. Questu hè assai impurtante, perchè se andate immediatamente à a selezzione di a matrice successiva, u so indirizzu cambia solu i coordinate di u precedente. Dunque, dopu à l'introduzione di un punto e virgula, selezziunate u intervallu chì seguita. Poi dinò ponemu un puntaghju è selezziunate l'ultimu array. Tutta l'espressione chì hè in u campu "Link" piglià in parentesi.

    In u campu "Numero di linea" specificate u numeru "2", sicuru chì cercemu u second nome in a lista.

    In u campu "Numero di colonna" specificate u numeru "3"picchì a colonna di salariu hè u terzu in ogni tavula.

    In u campu "Area di numeru" mette u numeru "3", perchè avemu bisognu di truvà i dati in a terza tabella, chì cuntene informazioni nantu à i salarii per u terzu mese.

    Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  3. Dopu à ciò, i risultati di u calculu sò visualizzati in a cella preselezionata. Si mostra a quantità di u salariu di u seconda impiegata (V. Safronov) per u terzu mese.

Metudu 4: calculu di sume

A forma di riferimentu ùn hè micca troppu usata cum'è forma di matrice, ma pò esse aduprata micca solu quandu travaglia cù più spazii, ma dinò per altre necessità. Per esempiu, pò esse adupratu per calculà a quantità in combinazione cù l'operatore SUM.

Quandu aghjunghje a quantità SUM ha una sintassi seguente:

= SUM (indirizzu di a matrice)

In u nostru casu particulare, a quantità di guadagni di tutti i travagliadori di u mese pò esse calcolata cù a formula seguente:

= SUM (C4: C9)

Ma pudete modificà un pocu cù a funzione INDEX. Dopu simu questu:

= SUM (C4: INDEX (C4: C9; 6))

In questu casu, e coordinate di l'iniziu di a matrice danu una cellula cu cui principia. Ma in e coordinate di specificà a fine di a matrice, l'operatore hè adupratu. INDEX. In stu casu, u primu argumentu di l'operatore INDEX indica l'ampiezza, è u secondu à a so ultima cella hè u sestu.

Lezione: Funzioni utili di Excel

Comu pudete vede, a funzione INDEX pò esse adupratu in Excel per risolve travaglie piuttostu diversu. Benchì avemu cunsideratu assai luntanu da tutte e opzioni possibili per u so usu, ma solu di quelli più richiesti. Ci hè dui tipi di questa funzione: riferimentu è per l'arrazi. U più efficacemente pò esse adupratu in combinazione cù l'altri operatori. E formule create in stu modu saranu in grado di risolve e spezie più cumplette.