Test di Excel Student

In u segmentu di prugramma prughjettatu per pianificà è organisazione di l'attività, ci sò abbastanza soluzioni. Tali prudutti ponu esse spartiti in dui gruppi chì ùn sò micca esse esclusivi: prugrammi è calendarii. Questu articulu discurrerà u rappresentante più popularu di u second gruppu - Google Calendar - a fine, e le sutilezze di e so impostazioni è aduprate nantu à u vostru computer è telefonu.

Usendu Google Calendar

Come a maiò parte di i servizii di Google, u Calendariu hè dispunibule in duie versioni - un'applicazione web è mobile, dispunibule nantu à dispositivi Android è iOS. Sternamente è funziunale, sò simili in parechji aspetti, ma ci sò ancu differenze. Hè per quessa chì in seguitu discusemu dettu l'usu di a versione web è u so omologu mobile.

Versione web

Pudete aduprà tutte e funzioni di Google Calendar in qualunque browser, per chì avete bisognu di seguitu u ligame sottu. Se avete intenzione di aduprà attivamente stu serviziu web, vi propemu di salvà lu in i vostri segnalatori.

Andate à Google Calendar

Nota: Ad esempio, l'articolo utilizza u navigatore Google Chrome, chì hè ancu consigliatu da Google per accede à tutti i so servizii, chì hè dinò u Calendario.

Vede ancu: Cumu aghjunghje un situ à i segnalatori di navigatore

Se Google Browser hè adupratu cum'è motore di ricerca principale in u vostru navigatore è vi cerca ancu in a home page, pudete aprire u Calendariu in un altro modu più pratice.

  1. Cliccate u pulsante "Google Apps".
  2. Da u menu apparutu di i servizii di l'azienda selezziunate "Calendario"cliccendu nant'à u cù u bottinu sinu di u mouse (LMB).
  3. Se l'etichetta necessaria ùn hè listata, cliccate nantu à u ligame. "Più" in lu fondu di u menù di u pop-up è truvate quì.

Nota: Pulsante "Google Apps" Ci hè quasi tutti i servizii di servizii web, cusì travagliendu cù una di elli, pudete sempre letteralmente in un dughju di clics apri à ogni altra dispunibule.

Interfaccia è controlli

Prima di cumincià à cunsiderà e caratteristiche fondamentali è sfumature di aduprà u Google Calendar, dighjà brevi tempu a so apparizione, i controlli è i parametri principali.

  • A maiò parte di l'interfaccia di u servizii web hè riservata à u calendariu di a settimana in corso, ma pudete cambià a so visualizzazione, se vulete.

    Pudete sceglie trà e seguenti opzioni: ghjornu, settimana, mese, annu, pianu, 4 ghjorni. Pudete cambià trà questi "intervalli" cù e frecce à direzzione sinistra è diritta.

  • À a destra di e frecce menzionate sopra, u periodu seleziunatu di tempu hè indicatu (mese è annu, o solu un annu, dipende da u modi di visualizzazione).
  • À a destra hè u pulsante di ricerca, cliccendu chì apre apri micca una linea per inserisce testu, ma ancu vari filtri è risultati di ordinazione diventanu dispunibili.

    Pudete ricercà dui eventi in u calendariu, è direttamente in u mutore di ricerca Google.

  • In a zona di manca di Google Calendar, ci hè un pannellu addiziunale chì pò esse agguatu o, in alternativa, attivatu. Quì pudete vede u calendariu per u mese attuale o selezionatu, è ancu i vostri calendarii, chì sò attivati ​​per difettu o sò stati aghjunti manualmente.
  • Un picculu blocu nantu à a destra hè riservatu per l'addizioni. Ci hè un pocu di e soluzioni standard da Google, a capacità di aghjunghje prudutti da sviluppatori terzi è disponibile.

Organizazione di eventi

Aduprendu u Google Calendar, pudete facilmente creà eventi è eventi, sia una volta (per esempiu, incontri o cunferenze) è ricurrenti (riunioni settimanali, optive, etc.). Per creà un evento, devi fà u seguitu:

  1. Cliccate nantu à u bottinu in forma di un cerchjughju rossu cù un segnu biancu più in mezu, chì si trova in u angulu in dirittu inferiore di u calendariu.
  2. Pone un nome per l'eventi futuru, determinate a data di inizio è di fine, specificate l'ora. Inoltre, pudete assignà un intervallu per l'azzione di ricordu ("Tutta u ghjornu") è a so ripetizione o a manca di quessa.
  3. Inoltre, se vulete, pudete specificà Dettagli Dettagliati, marcatu a piazza, aghjunghjendu una videoconferenza (per mezu di Hangouts), ponendu un mumentu di notificazione (l'intervallo prima di l'eventi). Tra l'altro, hè pussibule di cambià u culore di l'eventi in u calendariu, determinà u statutu di l'occupazione dell'organizzatore è aghjuntu una nota in cui, per esempio, pudete specificà una descrizione dettagliata, aghjunghje file (immagine o documento).
  4. Passa à a tab "Tempu", pudete dopu verificà dopu u valore specificatu in precedenza o stabilisce un novu, più precisu. Questu pò esse fattu à tempu cù l'aiutu di tabulature speciali, è direttamente in u campu di calendario, presentatu in forma di una miniatura.
  5. Se criazziunu un avvenimentu publicu, allora esce l'altru altru "Add guest"inserendu i so indirizzi email (i contatti GMail sò sincroni automaticamente). Inoltre, pudete definire i diritti di l'utenti invitati, specificendu sì possu cambià l'eventi, invita novu participanti è vede una lista di quelli chì avete invitato.
  6. Avè finitu di creà l'evento è assicurendu chì avete furnitu tutte e informazioni necessarie (ancu se pudete sempre edite), cliccate nantu à u bottinu. "Salvà".

    Sì "l'invite" à i visitatori, ancu bisognu accettà di mandà una invitazione per e-mail o, inversamente, ricusate.

  7. L'eventi creatu apparirà in u calendario, pigghianendu u locu in quantu à a data è l'ora chì avete definitu.

    Per vede i dettagli è a mudificazione eventuale, cliccate nantu à u righju cù u bottinu sinu di u mouse.

    Piccola vita pirateria: Hè pussibule di procedere à a creazione di un novu evento un pocu diversamente, cioè:

  1. Cliccate LMB in a zona calendariu in u casu di a data è l'ora di l'eventi.
  2. In a finestra aperta, prima di tutti assicuratevi chì u bottinu "Eventu" hè attivu. Dà un nome, specificu a data è l'ora di a riunione.
  3. Cliccate "Salvà" per salvà u record o "Altre opzioni"se vulete andà à una edizione più dettagliata è di cuncepimentu di l'eventi, cum'è discuvi sopra.

Crea i ricordi

Avvenimenti creati in Google Calendar, pudete "cumprà" i ricordi, per sicuramente da ùn dimenticarli. Questu hè fattu in u prucessu di edizione dettagliata è a registrazione di l'eventi, chì avemu cunsideratu in u terzu passu di a parte precedente di l'articolo. In più, pudete creà i ricordi di ogni sughjettu chì ùn sò micca relativi à eventi o di complementi. Per questo:

  1. Cliccate LMB in a zona di Google Calendar chì currisponde à a data è l'ora di u futuru ricordu.

    Nota: A data è l'ora di u ricordu pò esse cambiate sia in a so creazione immediata è in altrò.

  2. In a finestra popup, chì vene, cliccate "Reminder"mustratu in l'immagine sottu.
  3. Fate un nome, specificate a data è l'ora, è dinò definisce e opzioni di ripetizione (opzioni dispunibili: ùn ripetite micca, ghjornu, settimanale, mensilmente, etc.) Inoltre, pudete cunfirmà a "durata" di i ricordi - "Tutta u ghjornu".
  4. Complete tutti i campi, cliccate nantu à u pulsante. "Salvà".
  5. U ricordu creatu sarà aghjuntu à u calendariu secondu a data è l'ora definita da voi, è l'altezza di a "carta" risponde à a so durata (in u nostru esempio hè di 30 minuti).

    Per vede u ricordu è / o esse modificatu, cliccate nantu à u righettu cù LMB, dopu allora chì una finestra pop-up si aprirà cù i dettagli.

L'aggiunta di calendarii

Sicondu e categurie, e voci fatte in Google Calendar sò raggruppate per calendarii, quantu stranu si pò sente. Pudete truvallu in u menù laterale di u serviziu web, chì, cum'è ancu installatu, pudete nascondà facilmente se hè necessariu. Andemu brevemente per ognunu di questi gruppi.

  • "U vostru nome di profilo Google" - (U Lumpics Site in u nostru esempiu) sò eventi, sia creati da voi è quelli chì vi puderianu invità;
  • "Ricordi" - Realizatu da voi ricordi;
  • "Tasks" - registrazioni fatte in l'applicazione di u nomu;
  • "Contatti" - dati da u vostru libretu di indirizzi Google, cume l'anni di nasce di l'utenti o altre date significative chì avete specificatu in a so carta di contu;
  • "Altri calendarii" - Vacanze in u paese à chì sò u ligame, è categurie aghjuntu manualmente da i mudelli dispunibili.
  • Ogni categoria hà u so culore, secondu chì unu pò facilmente truvà una o un'altra voce in u calendario. S'ellu hè necessariu, a mostra di eventi di ogni gruppu pò esse nascosta, per chì hè basta per deselezionà u so nome.

Tra l'altro, pudete aghjunghje un calendario di un amicu à a lista di calendarii, ancu se hè impossibile fà ciò senza u so accunsentu. Per fà ciò, in u campu pertinente specificà l'indirizzu di a so e-mail, è dopu "Richiedi l'accessu" in una finestra popup. Restò solu aspettà a conferma da parte di l'utente.

Pudete aghjunghje novu à a lista di calendarii dispunibili. Questu hè fattu pressu u segnu di più à a destra di u campu di l'invite di l'amicu, dopu chì resti à selezziunà u valore pertinente in u menu chì vene.

    Eu seguite e opzioni:

  • "Novu Calendario" - permette di creà un'altra categoria basata nantu à i criteri specificati;
  • "Calendari interessanti" - a scelta di un mudellu, calendario prontu da a lista di quelli dispunibili;
  • "Add by URL" - Sì utilizate un calendario aperto in linea, pudete ancu aghjunghje à u serviziu da Google, basta inserite un ligolu versu in u campu pertinente è cunfirma l'azione;
  • "Importu" - Permette di scaricà i dati esportati da altri calendarii, cumu spiegheremo in dettaglio quì sottu. In a stessa sezione, pudete effettuà l'azione contraria - esportate u vostru calendariu Google per aduprarine in altri servizii supportati.
  • Addendu nuvuli calendarii à Google Calendar, pudete espandiri in modo significativu a copertura di eventi chì volete monitorà è controllà combinendu tutti in un unicu serviziu. Per ognuna di e categurie create o aghjunte, pudete definisce un nome preferitu è ​​u vostru culore, chì rende più faciule per navigà trà elli.

Funzioni cumparate

Com'è parechji servizii di Google (per esempiu, Docs), Calendariu pò esse adupratu ancu per a collaborazione. S'ellu hè necessariu, pudete aprite l'accessu à tutti i cuntenuti di u vostru calendariu, è à e so singole categorie (discusse in sopra). Questu pò esse fattu in solu pochi clic.

  1. In blocu "I Miei Calendarii" Spostà u cursore nantu à quellu chì volete spartà. Fate un cliccale nantu à i 3 punti vertichi chì sò apparse à a destra.
  2. In u menu di opzioni chì si apre, selezziunu "Impostazioni è Spartizione", allora pudete sceglie una di e dui opzioni, più u terzu, si dirà un globale. Considerà ciascuna di elli in più dettallu.
  3. Calendario publicu (cun ​​accessu per riferimentu).
      Allora, se vulete spartite entrate da u vostru calendariu cù parechji utilizatori, micca necessariamente in a vostra lista di contatti, fate u seguitu:

    • Verificate a casella accantu à l'elemento "Fà diventa pubblica".
    • Leghje l'avvertenza chì si vene in a finestra popup è cliccate "OK".
    • Specifichi e infurmazione chì avemu accesso à l'utente - à riguardu di u tempu libaru o di tutte e informazioni nantu à l'eventi - cliccate nant'à "Abilita l'accessu per riferimentu",

      è dopu "Copia u Link" in una finestra popup.
    • In qualunque modu praticu, mandate u ligame salvatu nant'à i clipboard à quiddi utenti à chì vulete mostrà u cuntenutu di u vostru calendariu.

    Nota: Fornisce l'accessu per riferimentu à e dati persunali cum'è un calendario hè luntanu di u più sicuru è pò avè conseguenze negative. Pudete truvà informazione più dettagliata nantu à sta questione quì. Avemu da fassi raccomandazione di aprite l'accessu à utenti specifici, solu à quelli vicinu o à i cumpagnatori, chì discutemu dopu.

  4. L'accessu per utenti singuli.
      Una soluzione più sicura sarebbe aprire l'accessu à u calendariu à utilizatori specifici chì i cuntatti sò contenuti in a rubrica. Hè cusì, pò esse i vostri amati o colleghi.

    • Tutti in a stessa sezione "Impostazioni di partenza", chì avemu avutu in u secondu passu di stu manuale, scorremu per a lista di opzioni dispunibule à u blocu "Accessu per utenti singuli" è cliccate nantu à u pulsante "Add Utenti".
    • Inserite l'indirizzu di e-mail di a persona cù a quale pudete spartia u vostru calendariu.

      Ci sò ancu parechji utilizatori tali, basta entrà alternativamente e so mailbox in u campu pertinente, o selezziunate una opzione in a lista cun prompt.
    • Determinate ciò chì avè avè accessu à: informazione nantu à u tempu libaru, infurmazione nantu à l'eventi, sì ch'elli ponu fà cambiamenti à l'eventi è furnisce l'accessu per altri utilizatori.
    • Dopu avà completatu u preset, cliccate "Mandà", dopu allora chì l'utente sceltu o utenti riceveranu un invitu da voi in posta.

      Sò accettatu, avè accede à a parte di l'infurmazioni è di e opportunità chì avete aperto per elli.
  5. Integrazione di u calendario.

    Scorrendu per a sezione "Impostazioni di partenza" un pocu più bassa, pudete ottene un ligame pubblicu per u vostru Google Calendar, u so codice HTML o indirizzu. Così, pudete micca cummendia cun altri utenti, ma ancu annantu à u situ o fà u accessibile di u vostru calendariu da altre applicazioni chì supportanu sta funzione.
  6. Questu conclude a nostra considerazione di e opzioni di spartera in u Google Calendar, ma se vulete, pudete sfruttare e opzioni addizionali in sta sezione di u serviziu web.

Integrazione cù l'applicazioni è i servizii

Recentemente, Google hà legatu u so Calendar à u serviziu Google Keep è integratu in questu una app relativamente novu di Task. U primu permette di creà note è hè in a so essenza un specu di un serviziu simile di una impresa, chì hè probabilmente benu cunnisciuta da parechji utilizatori. U secondu furnisce a capacità di creà una lista di attività, essendu una lista di To-Do limita funzionalmente.

Google Notes
U travagliu cù Google Calendar, pudete spessu scuntà à a necessità di scrive rapidamente informazioni impurtanti in qualchì locu o solu annunziate qualcosa per te. Per questo, questu supplementu hè fornitu. Pudete aduprà:

  1. In u pannellu addizionale di e applicazioni situatu à a destra, cliccate nantu à l'icona di Google Keep per lanciari.
  2. Dopu una breve discrizzione di l'add-on, cliccate nantu à a didicazione "Nota",

    dà un nome, inserisci una descrizione è cliccate "Fatti". S'ellu hè necessariu, a nota pò esse fissata (4).

  3. A nova nota sarà affissata direttamente in u jucciu di addognu incorporatu in u calendario, è in una applicazione web separata è a so versione mobile. In questu casu, ùn ci sarà più entrata in u calendario, chì ùn ci hè nunda di riferimentu à a data è l'ora in A Notes.

Impegni
U modulu Tasks ha un valore assai più alti quandu si travalla cun Google Calendar, cume i voci invetuti, quandu e date di l'aggiunzioni sò aghjunte à esse, saranu mostrate in a applicazione principale.

  1. Cliccate nantu à l'icona di l'applicazione Attività è aspettate un secondu per a so carica di l'interfaccia.
  2. Cliccate nantu à l'etichetta "Add task"

    e scrive in u campu pertinente, allora cliccate "ENTER".

  3. Per aghjunghje a data di scadenza è a sottessase (s), u record creatu deve esse editatu, per chì un bottinu rispettivu hè fornitu.
  4. Pudete aghjunghje ulteriori informazioni à a missione, cambiate a lista à a quale appartene (per difettu si hè.) I Miei Presenti), specificate a data d'aghjettu è aghjunghjite sottopassi.
  5. L'entrata editata è aggiornata, se specificate in questu a scadenza, sarà piazzatu nantu à u calendario. Purtroppu, pudete solu aghjunghje un ghjornu di esecuzione, ma micca u tempu o l'intervallo esattu.
  6. Come prevu, questu entrata cade in a categoria di calendario. "Tasks"chì pudete nascundà, se hè necessariu, solu sceglite a scatula.

    Nota: In più di a lista I Miei Presenti, pudete creà nee nuove, per i quali una tabulazione separata hè pruposta in sta applicazione web.

L'aggiunta di nuove applicazioni web
In più di i dui servizii da Google, in u calendario, pudete aghjunghje add-ons da sviluppatori di terze parti. Hè vera, à u mumentu di sta scrittura (ottobre 2018), letteralmente pochi d'iddi sò stati creati, ma sicondu a furtive di i sviluppatori, sta listessa cresce continuamente.

  1. Cliccate nantu à u bottinu, fattu in forma di segno plus è mostratu in l'immagine sottu.
  2. Aspettate finu chì l'interfaccia "G Suite Marketplace" (i magazzini addizionali) sia caricata in una finestra separata, è selezziunate u cumpunente chì intendete aghjunghje à u vostru Google Calendar.

  3. A pagina cù a so descrizione, cliccate "Install",
  4. è dopu "Continue" in una finestra popup.

  5. In a finestra di navigatore chì si aprirà nantu à u sopra di u Calendar, selezziunu un account per integrà a nova applicazione web.

    Fighjate a lista di permessi richiesti è cliccate "Permette".

  6. Dopu à qualchi secondi, u cumunamentu selezionatu sarà installatu, cliccate "Fatti",

    poi pudete fermà a finestra popup.

  7. A funzionalità addiziunale di Google Calendar, implementata in forma di applicazioni web branded è di terze parti, in stu stadiu di a so esistenza, lascia chiaramente assai à desiderà. È tuttavia, direttamente à Notes and Tasks è bellu pussibule di truvà un utilizzu degnu.

Importà entrate da altri calendarii

In a parte di stu articulu dicendu "Adding Calendars", ghjunghjemu giu casu a casuale a possibilità d'importazione di dati da altri servizii. Considerà u meccanismo di sta funzione un pocu più.

Nota: Prima di iniziate à importà, avete bisognu di preparà e salvà di modu indipendente u schedariu cun elli, creendu in un calendariu, i registri da chì vulete vede dopu in l'applicazione Google. I furmati seguenti sò supportati: iCal è CSV (Microsoft Outlook).

Vede ancu:
Importa i contatti da Microsoft Outlook
Cumu aprite i file CSV

  1. Cliccate nantu à u bottinu in forma di segno più, situatu sopra a lista "I Miei Calendarii".
  2. Da u menu chì si vene, selezziunu l'ultimu elementu - "Importu".
  3. A pagina chì si apre, cliccate nantu à u bottinu. "Selezziunu u schedariu in u computer".
  4. In a finestra di sistema "Esploratore"Per aprite, andate in u situ di u file CSV o iCal esportatu in precedenza da un altru calendario. Selezziunu e cliccate "Apertu".
  5. Assicuratevi di aghjunghje u lima cù successu, cliccate "Importu".

    In a finestra popup, verificate u numeru di eventi aghjuntu à Google Calendar è cliccate "OK" per chiuderine.

  6. Di ritornu à u vostru calendariu, vedite l'eventi importati in essa, è a data è l'ora di u so tenimentu, cù tutte l'altre informazioni, risponde à quella chì avete specificatu in un altru applicazione.
  7. Vede ancu: Sincronizza Google Calendar cù Microsoft Outlook

Impostazioni avanzate

Infatti, ciò chì cunsideremu in a parte finale di a nostra storia d'usu di Google Calendar in u navigatore nantu à u desktop ùn hè micca addizionale, ma in generale tutte e impostazioni dispunibule. Per avè accesso à elli, cliccate nantu à l'icona di ingranaggi situatu à a destra di a designazione di u modalità di visualizzazione di u calendario selezionata.

    Questa azzione aprirà un menu menu chì cuntene i punti seguenti:

  • "Impostazioni" - cusì pudete definisce a lingua è u fuso horariu, familiarizàte cù i tasti per invocà vari cumpi, pone nuove combinazioni, selezziunu a modalità di vista, installa i add-ons, ecc A maiò parte di e funzioni dispunibule quì, avemu già cunsideratu.
  • "Cesto" - cusì sò eventi memorizzati, promemoria è altre entrate chì avete cancellatu da u vostru calendariu. U paniere pò esse cancellatu di forti, dopu 30 ghjorni, e voci cadute in esse sò automaticamente cancellate.
  • "Rappresentazione è culore" - apre una finestra in cui pudete selezziunate i culori per eventi, testu è l'interfaccia in generale, è ponu u stilu di presentazione di l'infurmazioni.
  • "Stampa" - s'ellu hè necessariu, pudete sempre stampà u vostru calendariu nantu à una stampatrice cunnessa à u computer.
  • "Installu i Add-ons" - apre a finestra per noi cunnisciuta, fornendu a capacità di installà i add-ons.

Hè impussibuli di cunsiderà tutte e funzioni è sottigliezze di aduprà a versione di navigatore di Google Calendar in un articulu. Eppuru, avemu provatu à cuntà dettagliatamente nantu à u più impurtante, senza a quale hè impussibile imaginarà un travagliu normale cù un serviziu web.

Applicazione mobile

Comu dighjà menzionatu à l'iniziu di u articulu, u Google Calendar hè dispunibule da aduprà cum'è applicazione nantu à i telefoni intelligenti è e compresse basate nantu à i sistemi operativi Android è iOS. In l'esempiu di seguito, a so versione di Android sarà cunsiderata, ma a interazzione di l'utente è a soluzione di e attività principali in dispositivi Apple sò esattamente uguale.

Interfaccia è controlli

Externamente, a versione mobile di Google Calendar ùn hè micca assai differente da u so parente in u desktop, tuttavia, a navigazione è i controlli sò implementati in modu diversu. E scumparzioni, per ragioni ovvi, sò dettate da u sistema operativu mobile è e so caratteristiche inerenti.

Per facilità di l'usu è ghjustu un accessu rapidu à l'applicazione, si consiglia di aghjunghje a scorciaghjina à a schermata principale. Come in u navigatore, per difettu vi sarà mostratu un calendario per a settimana. Pudete cambià u modu di visualizzazione in a barra laterale, chjamata cliccendu nantu à trè barte orizzontali in u angulu in dirittu superiore o cù u passà di sinistra à diritta. Eu seguite e opzioni:

  • "Pianu" - lista orizzontale di eventi futuri secondu a data è l'ora di a so azienda. Tutti i promemoria, l'eventi è l'altre note arrivanu quì. Pudete navigà tra elli micca solu per nomu, ma dinò per culore (risponde à a categoria) è l'icona (tipica di ricordi è scopi).
  • "Giornu";
  • "3 ghjorni";
  • "A settimana";
  • "Mese".

Sottu a lista di opzioni di modalità di visualizzazione hè a stringa di ricerca. A cuntrastu à a versione desktop di Google Calendar, pudete ricercà quì solu cun registrazioni, ùn hè micca un sistema di filtrazione.

U listinu sidebar cuntene e categorie di calendarii. Hè "Eventi" è "Ricordi", oltre à calendarii supplementari per tippu "Annati", "Vacanze" etc. Ognunu di elli hà u so culore, a mostra di ognuna di l'elementi in u Calendario principale pò esse spenta o accendi cù a casella di fiancata accanto à u so nome.

Nota: In a versione mobile di Google Calendar, pudete micca aggiungere nuove (ancu solu mudelli) categorie, ma ancu accede à i dati da tutti i conti di Google chì sò cunnessi à un dispositivo mobile.

Impostazione di u scopu

Una caratteristica distintiva di Google Mobile Calendar hè a capacità di definisce obiettivi chì state pianificendu. Queste includenu sport, furmazione, pianificazione, passatempi è ancu di più. Fighjate una veduta più vicina à cume funziona questa funzione.

  1. Tocca nantu à u bottinu cù l'imagine di u segnu di più, situatu in u angulu inghjustu inferiore.
  2. Da a lista di opzioni dispunibule, selezziunate "Target".
  3. Ora selezziunate direttamente u scopu che vulete definisce per tè. Eu seguite e opzioni:
    • Fate sport;
    • Imparate qualcosa di novu;
    • Passà u tempu vicinu;
    • Dedica tempu à te;
    • Planificà u vostru tempu.
  4. Una volta chì avete decisu, tocca nantu à u vostru scopu preferitu, è poi sceglite una opzione più specifica in i mudelli dispunibili o "Altru"se vulete creà una voce da zero.
  5. Specifichi "Frequenza" ripetizione di u scopu creatu "Durata" ricordi dinò "Tempu ottimale" u so aspettu.
  6. Famigliare cù i parametri chì ponu, cliccate nantu à a marcata per salvà u record.

    è aspettate chì a procedura sia cumpleta.

  7. L'obietudu creatu sarà aghjuntu à u calendario per a data è l'ora specificata. Cliccendu nant'à a carta "carta", pudete vede. In più, u scopu pò esse adeguatu, prugramatu, è marcatu cum'è finitu.

Organizazione di eventi

A possibilità di creà eventi in u mobile Google Calendar hè dinò presente. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Fate un clic nantu à u bottinu aghjurnatu novu situatu nantu à a schermata principale di u Calendario è selezziunate "Eventu".
  2. Dà l'eventu un nome, specificu a data è l'ora (periodu o ghjornu tuttu), a so posizione, determinà i parametri di u ricordu.


    S'ellu ci hè un prublemu di stu prughjettu, invità l'utenti inserendu e so indirizzu in u campu pertinente Inoltre, pudete cambià u culore di l'eventi in u calendariu, aghjuntu una discussione è attaccà un schedariu.

  3. Dopu avè specificatu tutte e informazioni necessarie nantu à l'eventi, tocca u pulsante "Salvà". Se avete invitato utenti, "Submit" esse invitati in una finestra pop-up.
  4. L'entrata creata sarà aghjunta à u vostru Google Calendar. U so culore hè a taglia (altezza) di u blocu è a situazione risponde à i parametri chì avete specificatu in precedenza. Per vede i dettagli è edità, basta cliccà nantu à a carta appropriata.

Crea i ricordi

Simili à a stabilimentazione di e scopi è d'organizazione di eventi, pudete creà ricordi in u Calendario Mobile di Google.

  1. Tocca u pulsante per aghjunghje una nova voce, selezziunà "Reminder".
  2. In a barra di titulu scrive ciò chì vulete riceve un ricordu. Specificate a data è l'ora, ripetite opzioni.
  3. Quandu avete finitu a registrazione, cliccate "Salvà" è assicuratevi ch'ellu sia in u calendario (un blocco rettangulari giuvule sottu a data à a quale u ricordu hè attribuitu).

    Sappetendu nantu à esse, pudete visualizzare i dettagli di l'eventi, edità o segna cum'è fattu.

Add calendari da altri conti (solu Google)

In u Google Calendar mobile, ùn pudete micca importà dati da altri servizii simuli, ma in l'impostazioni di l'applicazione, pudete aghjunghje categorie nuove, mudelli. Se aduprate parechje account Google (per esempio, personali è travagli) annantu à u vostru dispositivo mobile, tutti i registri da esse saranu automaticamente sincronizzati cù l'applicazione.