Un di l'errori chì un utilizatore di Windows 7 pò truvà hè 0xc00000e9. Stu prublema pò verificà sia direttamente à l'iniziu di u sistema è in u prucessu di u so funziunamentu. Vedemu chì ciò chì ha fattu questu malfunzionamentu è cume per risolve u.
Cause è metodi per risolve l'errore 0xc00000e9
L'errore 0xc00000e9 pò esse causatu da una lista diversa di motivi, trà i quali si deve evidenziare:
- Connessione di dispositivi periferichi;
- Installazione di prugrammi cunflittuali;
- Problemi in u discu duru;
- Installazione sbagliata di l'aggiornamenti;
- Problemi hardware;
- Virus è altri.
Di conseguenza, i modi per risolve u prublema sò directamente cunnessi à a so causa radice specifica. Dopu, pruvemu à elaborà nantu à tutte e opzioni per eliminà u malfunzionamentu indicatu.
Metudu 1: Disattivà e periferiche
Se l'errore 0xc00000e9 si verifica quandu u sistema hè in boot, allora avete bisognu di assicurà chì a so causa sia un dispositivu perifericu ùn hè micca cunnessu à u PC: una unità flash USB, un discu duru esterno, scanner, stampante, ecc. Se u sistema iniziendu normalmente dopu à ciò, allora pudete riconnessà u dispositivo chì hà causatu u prublema. Ma per u futuru, vi tocca à dì chì deve esse spente prima di fà u OS.
Se a disattivazione di e periferiche ùn hà solu risolvitu u prublema, procedi à i seguenti modi per risolvà l'errore 0xc00000e9, chì sarà discusitu in seguitu.
Metudu 2: Verificate u discu per l'errore
Una di e ragioni chì pò dà un errore 0xc00000e9, hè a presenza di errori logichi o danni fisici à u discu dur. In questu casu hè necessariu fà un verificà adeguatu. Ma s'ellu ci hè u prublema quandu u sistemu hè in furia, allora in modu standard ùn puderete micca esaminà e manipule necessarie. Avemu bisognu di entrà "Modu sicuru". Per fà quessa, in u primu stadiu di u carregamentu, u sistema tene e tene F2 (nant'à e versioni di u BIOS) pò esistiri altre opzioni. Dopu in a lista chì vene, seleziona "Modu sicuru" è cliccate Enter.
- Dopu avè accurdatu u computer, premete "Start". Cliccate "Tutti i prugrammi".
- Andà à u cartulare "Standard".
- Trova l'iscrizzione "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In a lista visualizzata, andate à "Run as administrator".
- L'interfaccia hè aperta. "Linea di cumannu". Inserite u cumandamentu quì:
chkdsk / f / r
Cliccate Enter.
- Appare un missaghju chì u discu attuale hè bloccatu. Ciò hè da u fattu chì in sta sezione u sistema operativu hè installatu è chì u cuntrollu ùn pò esse fattu in u so stato attivu. Ma accade in "Linea di cumannu" A soluzione à u prublemu serà offerta. A scansione cumincerà dopu chì u computer sia riavvitatu finu chì u sistema sia carregatu. Per pianu questa attività, entra "Y" è cliccate Enter.
- Poi chjude tutte e applicazioni aperte è a finestra. Dopu à chì cliccate "Start" è cliccate nantu à u triangulu vicinu à l'etichetta "Shutdown" in a lista aghju sceglie Reboot.
- U computer sarà ripartitu è l'utile sarà attivatu à l'ultima tappa di l'iniziu di u sistema. chkdskchì verificà u discu per i prublemi. Se l'errori logichi sò scuppati, saranu corretti. Un tentatu sarà fattu per rettificà a situazione in presenza di qualchi difetti fisici, per esempio a demagnetizzazione di i settori. Ma se u dannu hè puramente meccanicu, solu a riparazione di u discu o u so rimpiazzamentu aiuta.
Lezione: Verificate u discu per l'errore in Windows 7
Metudu 3: Rimuova i prugrammi da u startup
Un altru motivu per chì l'errore 0xc00000e9 pò verificà durante l'avvio di u sistema hè u ritrovu di un prugramma in conflutu in autolad. In stu casu, ci vole à andà da u startup. Come in u casu precedente, questu questu hè risoltu cù l'entrata per "Modu sicuru".
- Quadrante Win + R. In a scatula chì si apre, inserite:
msconfig
Cliccate "OK".
- A conchiglia si aprirà chjamata "Configurazione di u sistema". Cliccate nantu à u nome di a sezione "Startup".
- A lista di prugrammi mai aghjuntu à l'autorun si aprirà. Quelli chì anu avè autolading attivatu in stu mumentu sò marcati cù una spuntata.
- Benintesa, sarebbe pussibule di rimuovere segni da tutti l'elementi, ma hè più spicile di fà diversamente. Vista a fattu chì a causa di u prublema studiata hè più prubabile un prugramma installatu o aghjuntu à l'autorunu, pudete deselezionà solu quelle applicazioni chì sò state installate di recente. Poi premete "Applicà" è "OK".
- Dopu à questu, una finestra di dialogo si aprà, unni si dirà chì i cambiamenti entreranu in vigore dopu à u computer hè ripartitu. Chiù tutti i prugrammi attivi è cliccate Reboot.
- Dopu à quessa, u computer sarà riavutu, è i prugrammi selezziunati saranu cancellati da l'autoreunu. Se u prublema cù l'errore 0xc00000e9 era precisamente quellu, sarà riparatu. Se ùn ci hè nunda chì hà cambiatu, andate à u prossimu metodo.
Lezione: Cumu disattivà applicazioni di autoloading in Windows 7
Metudu 4: Disinstalla i prugrammi
Alcuni prugrammi ancu dopu u so smintarimentu da l'autorun forse cuncependu cun u sistema, causendu l'errore 0xc00000e9. In stu casu, esse deve esse completamente disinstallatu. Questu pò esse fattu cù l'urdinatore di Windows. Ma ti cunsiglii di aduprà utilità specializate chì garantiscenu a pulizia completa di u registro è l'altri elementi di u sistema da tutte e tracce di u lugiziale staccatu. Unu di i migliori programmi per questo scopu hè Uninstall Tool.
- Eseguite u Strumentu di Uninstall. Un elencu di prugrammi installati in u sistema apre. Per fà cusì in ordine di aghjunghje da i più recenti à i più vechji, cliccate nantu à u nome di a colonna "Installatu".
- A lista sarà rializata in l'ordine di sopra. Quessi prugrammi chì si trovanu in i primi posti di a lista sò assai probabilmente a fonte di u prublema studiata. Selezziunu unu di sti elementi è cliccate nantu à l'iscrizzione "Uninstall" in a parte diritta di a finestra di Uninstall Tool.
- Dopu à quessa, u disinstallatore standard di l'applicazione selezionata deve inizia. Dopu cuntene per mezu di i prompt chì sò visualizati in a finestra di disinstallazione. Quì, un schema unicu ùn esiste micca, cume quandu eliminendu vari prugrammi, l'algitimu di l'azione pò differisce significativamente.
- Quandu l'applicazione hè disinstallata cù un attrezziu standard, u Strumentu Uninstallu scansiona u computer per i cartetti, i file, i voci di u registru è altri elementi chì restanu dopu u prugramma disinstallatu.
- Se l'Utilità Uninstallu riesce à truvà l'elementi sopra ripresentati, hà da visualizà i so nomi è l'offrirà di caccià da u computer. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Elimina".
- U sistema serà eliminatu di l'elementi residui di u prugramma à distanza. U Strumentu di disinstallazione informarà l'utente di a chjassu di u casu di dialogo, per usciri di u chì vo vulete cliccà "Chiudi".
- Se considerate chì hè necessariu, fate le stesse manipolazioni cù altri prugrammi chì si trovanu in cima di a lista in a finestra di Uninstall Tool.
Dopu avè rimuovitu applicazioni sospette, ci hè una possibilità chì l'errore 0xc00000e9 sparisce.
Metudu 5: Verificate l'integrità di i file di sistema
Hè prubabile chì a causa di l'errore 0xc00000e9 pudaria esse dannata per i file di sistema. Poi avete da fassi un cuntrollu appropriatu è pruvate à ripristinà elementi danneggiati. Indipendentemente se avete un prublema in a messa in opera o chì avete dighjà in u prucessu di u funziunamentu di u computer, si consiglia di effettuà a operazione di sopra in "Modu sicuru".
- Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. L'algoritimu di sta operazione hè statu descrittu in dettaglio quandu studia Metudu 2. Battite a squadra:
sfc / scannow
Aghjunghje premendu Enter.
- Sarà lanciatu un utilità di sistema chì verifica u PC per file di sistema danneggiati o mancanti. Se questu problema hè trovu, i voci cumponditori saranu ripristinati.
Lezione: Scansione di l'integrità di i schedari OS in Windows 7
Metru 6: Rimuovi Aggiornamenti
A volte, a causa di l'errore 0xc00000e9 pò esse installatu in modo agguatu o difettu d'aggiornamenti di Windows. L'ultima opzione, ancu micca accade spessu, ma hè pussibule. In questu casu, ci vole à rimuovere l'aggiornu di u prublema.
- Cliccate "Start". Sceglite "Pannello di cuntrollu".
- Allora in blocco "Programmi" cliccate "Uninstall Programs".
- Dopu, andate nantu à l'iscrizzione "Vede l'aggiornamenti installati".
- Una finestra per l'eliminazione di l'aggiornamenti si apre. Per vede tutti l'articuli in l'ordine in cui sò installati, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Installatu".
- Dopu, l'aggiornamenti saranu disposti in gruppi per appuntamentu in modu da i più recenti à i vecchi. Da evidenziare una di l'ultime aggiornamenti, chì, a vostra opinione, hè a causa di l'errore, è cliccate "Elimina". Se ùn sapete micca cosa scegliete, smetti di a scelta nantu à l'opzione più recente.
- Dopu avè rimuovitu l'aggiornu è riavvenendu u computer, l'errore deve sparisce s'ellu era causatu da un aghjurnamentu sbagliatu.
Lezione: Cumu rimuovere l'aggiornamenti in Windows 7
Metudu 7: Pulizia di Virus
U prossimu fattore chì pò causa l'errore 0xc00000e9 hè l'infezione di u computer cun virus. In stu casu, esse deve esse rilevatu è rimosso. Questu deve esse fattu cù l'aiutu di una utillizatura antivirus specializata, chì ùn implica micca a procedura di installazione nantu à un PC. Inoltre, hè raccomandatu di fà una scansione da un drive flash USB aviabile o da un altru computer.
Quandu si sceglie u coddu maliziu, hè necessariu seguità i raccomandazioni chì si vedenu in a finestra di utilità. Ma se u virus hà già saputu danneghju i schedari di sistema, dopu a so so eliminazione sarà necessariu aduprà ancu e raccomandazioni date in a descrizione Metudu 5.
Lezione: Cumu verificà u vostru computer per i virus senza installà antivirus
Metudu 8: Risturazione sistema
Se i metudi di sopra ùn aiutassi, allora s'ellu ci hè un puntu di riparazione in u computer chì hè statu creatu prima l'errore cuminciò à apparìri, hè pussibule di ripristinà u sistema à un statu di travagliu.
- Usendu u pulsante "Start" vai à u cartulare "Standard". Cumu fà sta era cunsideratu quandu si scrive Metudu 2. Dopu, inserisci a directory "Servizio".
- Cliccate "Ripristinà sistema".
- A finestra s'hè aperta Statu di recuperu di u sistema. Fate un clic u bottinu in essa. "Prossimu".
- Dopu una finestra si apre cun listinu di i punti di recuperu dispunibili. Questa lista pò cuntene più di una opzione. Per pudè sceglie più, selezziunate a casella accantu à a didicazione. "Mostra altri ...". Allora selezziunate a scelta chì pensate chì hè più adatta. Hè raccomandatu di sceglie u puntu di recuperu più recente chì hè statu creatu nantu à u PC, ma deve esse furmatu prima di l'errore 0xc00000e9 apparutu per u prima, è micca dopu à sta data. Cliccate "Prossimu".
- In u prossimu tappa, ghjustu bisognu à cunfirmà e vostre azioni cliccando "Fatti". Ma ancu prima hè necessariu completà u travagliu in tutte e applicazioni aperte, cume dopu appughjatu u butariu u computer riavanu è li dati salvi non pudia esse persi.
- Quandu u computer ripigliò, a prucedura di recuperu di u sistema hè fatta. Se avete fattu tuttu u correttamente è un puntu di riparazione hè statu creatu prima chì u primu errore si sia sbucatu, allora u prublema chì studiate deve sparire.
Metudu 9: Ricuniscià à un altru portu SATA
L'errore 0xc00000e9 pò esse causatu da prublemi hardware. U più spessu, questu hè espressu in u fattu chì a porta SATA à a quale u discu duru hè cunnessu smisca di travaglià nant'à a scheda madre, o puderebbenu prublemi in u cavu SATA.
In stu casu, avete bisognu di aprite l'unità di sistema. Inoltre, se u portu SATA nant'à a carta madre hè scardatu, dopu solu ricone à u dopu portu di u cavu. Se u prublema si trova in u loop, allora puderete pruvà à puliscia i so contatti, ma vi ti cunsiglii di fà rimpiazzià cù una analoga praticabile.
Cumu si pudete vede, a causa di l'errore 0xc00000e9 pò esse un nùmmiru di fattori, ciascuna chì hà a so solu soluzione. Purtroppu, identificà a fonte di un prublema dighjà ùn hè micca tantu faciule. Allora, hè probabile chì per eliminà stu prublemu si duverà di pruvà parechji metodi descritti in stu articulu.