Aprite i file in format M3D

L'estensione MKV hè un contenitore per imballà i file video è hè u fruttu di u prugettu MATROSKA. Stu furmatu hè adupratu largamente durante a distribuzione di clip in Internet. Per questa ragione, a questione di cunvertisce a MKV in un MP4 micca richiuduta hè cunsiderata assai impurtante.

Metodi di conversione per MKV in MP4

Dopu, cunsideremu in dettaglio i prugrammi spiciali è l'ordine di cunversione in ognunu di elli per via.

Vedi ancu: Software per a conversione video

Metudu 1: Format Factory

Format Factory hè un prugrammu specializatu di Windows chì travaglia cun numerosi extensioni multimediali, inclusi MKV è MP4.

  1. Avviciniamo u lugiziale è prima tuttu aprite materiale video. Per fà quessa, cliccate nantu à u quadru "MP4"chì si trova in a tabulazione "Video".
  2. A conchiglia di a configurazione di cunversione apre, dopu à chì a video MKV deve esse aperta. Questu hè fattu cliccendu nantu à "Add file". Per aghjunghje una directory intera, pudete fermà a selezzione nantu à Add Folderchì pò esse utili in a cunversione di lotti.
  3. Andate à u cartulare cù u video, marcatu e cliccate "Apertu".
  4. L'elemento selezionatu hè aghjuntu è espositu in un campu particulare di l'applicazione. Preme "Impostazioni" per cambià i limiti di tempu di u video.
  5. In a finestra aperta, se hè necessaria, stabilisci l'intervallo di tempu per u frammentu chì sarà sottu à a cunversione. Inoltre, se hè necessariu, hè pussibule di specificà valori per inquadrà un file à u volumu desideratu. À a fine cliccate "OK".
  6. Poi, per cambià e impostazioni per MP4, preme "Personalizza".
  7. Iniziò "Video Setup"induve u codec hè sceltu è a qualità desiderata. Per specificà e caratteristiche, cliccate nantu à l'elemento. "Espertu", ma in a maiò parte di i casi, i profili integrati sò abbastanza. In più, in una certa zona, a lista mostra tutti l'attributi senza eccezzioni. Dopu à a fine, cliccate nantu à "OK".
  8. Selezziunu u cartulare per salvà i file convertiti, cliccendu nantu à "Cambia".
  9. Apre "Sfoglia cartelle"induve truvamu à a cartella prevista è cliccate "OK".
  10. Quandu finisci di definisce e opzioni, cliccate nantu à "OK" in u latu superiore à dirittu di l'interfaccia.
  11. Ci hè una procedura per aghjunghje una attività per a cunversione, chì cuminciamo cliccendu nantu à "Start".
  12. Dopu à a fine di a cunversione, una alerta hè visualizzata in a vigna di sistema cun infurmazioni nantu à u mumentu di u travagliu, accumpagnatu da una notificazione vocale.
  13. A conchiglia di l'applicazione stessa mostra u statutu "Fatti". Quandu cliccate cù u clicciu destro in u roller, un menù contestuale hè cumparatu in cui hè pussibule di vede u file convertitu o aprite u cartulare finale, marcendu i voci cumponditori.

Metudu 2: Video Converter di Freemake

Freemake Video Converter è unu di i prugrammi gratuiti famosi disegnati per convertisce i file multimediali.

  1. Lanciatu FreeMake Video Converter è cliccate "Add Video" in u menù "File" per aghjunghje una clip.

    Questa azzione pò esse fattu da u pannellu cliccendu nantu à "Video".

  2. Dopu, apparirà una finestra di navigatore induve avete bisognu di selezzià u schedariu video è cliccate nantu à "Apertu".
  3. A clip hè aghjunta à l'applicazione. Poi selezziunu u furmatu di uscita, per chì cliccemu nantu à "In MP4".

    L'azione simile pò esse fatta sceglie "In MP4" nant'à u menu di menù menu "Conversione".

  4. Dopu, una finestra di e caratteristiche di cunversione sarà visualizata, in cui pudete assignà un prufilu video è stabilisce a so posizione di conservazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u campu "Profilu" è "Salvà à".
  5. Una tabulazione apparisce in cui selezziunu un elementu da a lista. "Qualità TV". S'ellu hè necessariu, pudete sceglie qualsiasi altra di quelle dispunibule, dipende da u tipu di dispositivu in u quale avete da riprodurà u video dopu.
  6. Quandu cliccate nantu à u bottinu in forma di punti in u campu "Salvà à" Apparirà un navigatore di cartulari, in cui passemu à a posizione richiesta, specificu u nome è cliccate "Salvà".
  7. Per inizià a cliccata di conversione "Conversu".
  8. Dopu, a finestra hè visualizzata "Conversione in MP4"induve pudete vede u prugressu mostratu in percentuale. Inoltre, hè pudè annullà a procedura o metta in pausa, in più, pudete pianificà di spegnere u PC dopu ch'ellu hè finitu.
  9. Quandu a conversione hè completa, u status hè visualizatu nantu à l'intestazione di a shell. "Conversione finita". Per aprite u cartulare cù u lima cunvertita, cliccate "Mostra in cartella", chjate a finestra per cliccà nantu à "Chiudi".

Metru 3: Movavi Video Converter

A cuntrastu cù Format Factory è Freemake Video Converter, Movavi Video Converter hè dispunibule in commerciu. In listessu tempu, pudete aduprà a versione gratuita durante a settimana per implementà a cunversione.

  1. Lanciatu u cunvertitore è aghjuntà un schedariu video cliccendu nantu à l'elemento "Add Video" in "File".

    Pudete ancu aduprà u pulsante "Add Video" nantu à u pannellu o muvite a video direttamente da a cartella in a zona "Drag drag files here".

  2. Cusì, u navigatore aprirà, in cui truvemu a cartella cù l'oggetto desideratu, marcatu e cliccate "Apertu".
  3. A procedura per aghjunghje un filmu à u prughjettu hè eseguita. In a zona "Anteprima di u risultatu" Ci hè una opportunità di vede ciò chì sarà simu dopu à a cunversione. Per sceglie u formatu di uscita cliccate nantu à u campu "Conversu in".
  4. Installate "MP4".
  5. Ci ritornu à u passu precedente è di definisce i parametri cliccate "Impostazioni". A finestra accumuda "Opzioni MP4"in chì ponemu u codec "H.264". Pudete dispunibule per sceglite MPEG. Dimessione di scena lasciata "Cum'è l'originale", è in altri campi - valori racecitati.
  6. Dopu, selezziunu u cartulare finale in cui u risultu sarà salvatu. Per fà quessa, cliccate "Revisione".
  7. A Explorer si apre in cui selezziunate a cartella richiesta.
  8. A cunversione principia cù u bottinu. "START".

  9. A parte inferiore mostra l'andatura attuale di u prucessu. S'ellu hè necessariu, pò esse annullatu o in pausa.

À l'ochju, pudete vede chì convertendu in Movavi Video Converter hè un ordine di grandezza più veloce chè in Format Factory o Freemake Video Converter.

Metudu 4: Xilisoft Video Converter

Un altru rappresentante di sta classe di software hè Xilisoft Video Converter. A differenza di quelli discuvi supra, manca di russo.

  1. Lanciate l'applicazione è aprite i filmati MKV cliccate nant'à u situ in forma di rettangulu cù iscrizzione "Add Video". Pudete ancu solu cliccà à dirittu nantu à una area vuota è in a lista chì si apre, sceglite a vostra scelta "Add Video".
  2. A shell si mette in opera, in cui sò trasferiti in u cartulare cù l'oggiu, selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  3. U schedariu video hè importatu in u prugramma. Dopu, selezziunu u formatu di uscita, cliccendu nantu à u campu "HD-iPhone".
  4. Apparirà una finestra di definizione di parametru video. "Conversu in". Eccu cliccemu nantu à l'etichetta "Video Generali" E dopu in "H264 / MP4 Video-Same a Source"chì significa cum'è l'originale. Campo "Salvà à" hè destinatu à definisce a cartella di uscita, in u cliccate nantu à "Sfoglia".
  5. In a finestra chì si vede, selezziunate u cartulare per salvà e cunfermate cliccendu nantu à "Select Folder".
  6. Quandu tutti i parametri necessarii sò stati messi, principiatu u prucessu cliccendu nantu à "Conversu".
  7. L'andatura attuale hè visualizata in percentuale. Pudete fermà u prucessu cliccendu "STOP".
  8. Dopu a fine di a cunversione, pudete iniziate à ghjucà a video direttamente da a finestra di prugramma, cliccendu nantu à u segno di spuntà accanto à u titulu.
  9. I video originali è convertiti ponu esse visti in Esploratore di Windows.

Tutte e applicazioni sopra cusìe risolenu bè u prublema. Format Factory è Freemake Video Converter sò prumessi gratuitamente, chì hè u so vantaghju indubbiziunatu. Da i prugrammi pagati, pudete sceglie Movavi Video Converter, chì mostra una velocità di conversione alta. Xilisoft Video Converter implementa a pratica più semplice di cunversione, intuitiva, malgradu a mancanza di lingua russa.