Addu contatti à Viber per Android, iOS e Windows

Kali Linux - distribuzione, chì ogni ghjornu sta diventendu più popularu. Hè cusì, l'utenti chì vulanu stallà stanu diventanu sempre più, ma micca tutti sà cume à fà u. Questu articulu darà istruzioni dettagliate per a stallazione di Kali Linux in un PC.

Installate Kali Linux

Per installà u sistema operativu, avete bisognu di una unità flash à una capacità di 4 GB o più. Una immagine di Kali Linux sarà scritta in ellu, è di conseguenza un computer sarà partitu da ellu. Se avete un drive, puderete procedere à istruzioni passo à passo.

Passu 1: Avvia l'immagine di u sistema

Prima ci vole à scaricà l'imagine di u sistema operativu. Hè megliu à fà quì da u situ ufficiale di u sviluppatore, da quì hè quì chì si trova l'ultima versione di a distribuzione.

Scaricate Kali Linux da u situ ufficiale

In a pagina chì si apre, pudete determinà micca u modu in u sistema di carica (Torrent o HTTP), ma dinò a so versione. Pudete sceglie sia un sistema di 32 bit, sia unu di 64 bit. Tra l'altro, hè in questu stadiu possibile seleziona l'ambiente desktop.

Avendu decisu nantu à tutte e variabili, cumincià à scaricà Kali Linux in u vostru computer.

Passu 2: Graffiti a immagine à l'unità flash USB

L'installazione di Kali Linux hè di megliu fattu da un drive flash, cusì prima ci vole à registrà a maghjina di u sistema nantu à sta. Nantu à u nostru situ, pudete leghje una guida passo-passo nantu à stu tema.

Per saperne di più: Scrivendu un Image OS à un Flash Drive

Passu 3: Avvio di u PC da una unità flash USB

Quandu u drive flash cù l'imagine di u sistema hè pronta, ùn affruntassi micca à caccià da u portu USB, u passu chì seguitu hè d'iniziu u computer. Questu prucessu pò sembra difficiule per un utilizatore cumudianu, cusì vi aiuta à cunniscà u materiale pertinente prima.

Leggi ancu: Avvia u PC da una unità flash

Passu 4: Avvia l'installazione

Appena cumincii à cuminciare da l'unità flash, un menu apparirà nantu à u monitor. Hè necessariu di sceglie u metudu d'installazione di Kali Linux. Di seguito hè l'installazione cù una interfaccia grafica, chì questu metudu sarà più comprensibile per a maggior parte di l'utenti.

  1. In "Menu di avvio" installer select element "Installazione grafica" è cliccate Enter.
  2. Da a lista chì vene selezziunate una lingua. Hè cunsigliatu di sceglie u russo, chì puderà affettà micca solu a lingua di l'installatore, ma dinò a localizazione di u sistema.
  3. Selezziunu una situazione affinchì u fuso horariu sia determinatu automaticamente.

    Nota: se ùn truvate micca u paese richiestu in a lista, selezziunate a linea “altru” per visualizà a lista cumpleta di i paesi in u mondu.

  4. Sceglite da a lista a disposizione chì sarà standard in u sistema.

    Nota: si propone di definisce a disposizione in English, in certi casi, à causa di a scelta di u russo, hè impussibile pieghjà i campi richiesti. Dopu à l'installazione cumpleta di u sistema, pudete aghjunghje una nova disposizione.

  5. Selezzi tasti d'accessu chì saranu aduprati per cambià tra layout di tastiera.
  6. Aspettate chì i paràmetri di u sistema vene chjappu.

Sicondu u putere di u computer, stu prucessu pò esse ritardatu. Dopu à a fine, avete bisognu di creà un profilu di l'utente.

Passu 5: Crea un profilu di l'utente

U prufessu di l'utente hè creatu cumpratu:

  1. Inserite u nome di u computer. Inizialmente, u nome predefinitu sarà offertu, ma pudete rimpiazzarlo per qualunque altra, u requisitu principale hè chì deve esse scrittu in latinu.
  2. Specifichi u nomu di duminiu. Se ùn l'avete micca, pudete saltà stu passu, lascendu u campu vacante è premendu u pulsante "Continue".
  3. Inserite a password di superusu, allora cunfirma di u duplicendu in u secondu campu di entrata.

    Nota: si propone di sceglie una password complessa, chì hè necessariu per ottene diritti di accesso à tutti l'elementi di u sistema. Ma se vulete, pudete specificà una password chì consiste di un solu caratteru.

  4. Selezziunu u vostru fuso orariu da a listessa per chì u tempu in u sistema operativu hè visualizatu correttamente. Se sceglite un paese cù un unicu fuso oru à a scelta di un locu, stu passu vi sarà saltatu.

Dopu avè inseritu tutti i dati, u prugramma cumincerà à carregà u prugrammu di spartimentu HDD o SSD.

Passu 6: U partizionamentu di u discu

U marcatu pò esse fattu in parechji maneri: in modalità automatica è in modalità manuale. Avà queste opzioni saranu cunsiderate in dettu.

Metodo di marcatura automatica

A cosa principale chì avete bisognu di cunnosce - marcatu u discu in u modalità automatica, perdi tutti i dati in u drive. Allora, se ci sò file assai importanti, spostati in un altru drive, per esempiu, Flash, o li ponete in u sdoganamentu.

Dunque, per a marcatura automatica, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Selezziunu u metodo automatu in u menù.
  2. Dopu à quì, selezziunate l'unità chì partisci. In l'esempiu, hè solu una.
  3. Dopu, determina l'opzione di marcatu.

    Scegli "Tutti i file in una sezione (consigliati per i principianti)", vi creete solu due parti: a partizione root è swap. Stu metudu hè raccomandatu per quiddi utenti chì stanu installendu u sistema per a revisione, chì un tali sistema operativo hà un livellu debutu di prutezzione. Pudete ancu sceglie a seconda opzione - "Partizione separata per / casa". In stu casu, in più di e dui sezioni elencate sopra, un altru sezione hè creata. "/ home"induve tutti i schedari di l'utente saranu conservati. U livellu di prutezzione cù stu marcatu hè più altu. Ma ancu ùn dighjà micca a sicurezza massima. Sì scegli "Sezioni separate per / home, / var è / tmp", dopu duie sette altre furanu create per i schedari di sistema separati. Cusì, a struttura di marcatu fornisce a massima prutezzione.

  4. Dopu chì a disposizione hè selezionata, u installatore mostrerà a struttura stessa. In stu stadiu puderete fà modifiche: rende una dimensione di una partizione, aghjuntu una nova, cambia u tipu è a posizione. Ma ùn si deve micca fà tutte e sopra cundizioni, s'ellu ùn hè micca familiarità cù u prucessu di a so implementazione, altrimenti pudete solu u peggiu.
  5. Dopu avè rivedutu u marcatu o fate e modifiche necessarie, selezziunate l'ultima linea è cliccate "Continue".
  6. Avà vi sarete presentati cun rapporto cù tutti i cambiamenti apportati à u marcatu. Sì ùn guardate micca qualcosa di più, cliccate nantu à l'elemento "Sì" è cliccate "Continue".

Dopu, avete da esaminà alcune di e impostazioni prima di l'installazione finale di u sistema nant'à u discu, ma sò spiegate più tardi, ora procedi à le istruzioni per u partizionamentu di u discu manuale.

Metodu di marcatu manuale

U metudu di u marcatu manuale si pò favurizeghja cù u automaticu in quantu vi permette di creà quante più sezioni ti vulete. È ancu pussibule di salvà tutte e infurmazioni nantu à u discu, lascendu senza tralasciate e sezioni create in precedenza. À propositu, in questu modu pudete installà Kali Linux à fiancu à Windows, è quandu avviate u computer, selezziunate u sistema operativu necessariu per scaricà.

Prima ci vole à andà à a tavula di partizioni.

  1. Selezziunu u metudu manualu.
  2. Comu cù u spartimentu automaticu, selezziunate u discu per stallà u OS.
  3. Se u discu hè pulitu, vi sarete truvatu à una finestra in cui avete bisognu di dà permessu per creà una nova tavula di partizioni.
  4. Nota: sì avete dighjà partizioni in u drive, questu articulu sarà saltatu.

Ora pudete andà à creà nuove partizioni, ma prima ci vole à sceglie u so numeru è tippu. Ora ci sarà tri opzioni di marcatu:

Marculatura di bassa sicurezza:

Punto di montuVolumeTipuUbicazioneParametriUsate cum'è
Sezione 1/Da 15 GBPrimariaCumpràNoExt4
Sezione 2-Capacità di RAMPrimariaA fineNoScambio di partizioni

Marcatu di sicurezza media:

Punto di montuVolumeTipuUbicazioneParametriUsate cum'è
Sezione 1/Da 15 GBPrimariaCumpràNoExt4
Sezione 2-Capacità di RAMPrimariaA fineNoScambio di partizioni
Sezione 3/ casaRimanentiPrimariaCumpràNoExt4

Disposizione cù a massima sicurezza:

Punto di montuVolumeTipuParametriUsate cum'è
Sezione 1/Da 15 GBLogicaNoExt4
Sezione 2-Capacità di RAMLogicaNoScambio di partizioni
Sezione 3/ var / log500 MBLogicanoexec, notime è nodevreiserfs
Sezione 4/ boot20 MBLogicaroExt2
Sezione 5/ tmpDa 1 à 2 GBLogicanosuid, nodev è noexecreiserfs
Section 6/ casaRimanentiLogicaNoExt4

Resta per voi à sceglie u marcatu ottimu per voi stessi è procedi direttamente à questu. Si faci cum'è:

  1. Dopu cliccate nantu à a linea "Spaziu Libru".
  2. Selezziunu "Crea una nova sezione".
  3. Inserite a quantità di memoria chì sarà allocata per a partizione creata. Pudete vede u volume raccomandatu in una di e tabelle di sopra.
  4. Selezziunate u tipu di partizione da creà.
  5. Specifichi a zona di u spaziu in cui a nova partizione hè situata.

    Nota: se avete selezionatu prima u tipu di partizione logica, stu passu sarà saltatu.

  6. Avà avete bisognu di definisce tutti i parametri necessarii, chì si riferiscenu à a tavula di sopra.
  7. Fate un dopu cliccate nantu à a linea "A tramuntana da a partizione hè finita".

Usendu sta istruzzione, fate un partizionamento di u discu di un livellu di sicurezza adeguatu, dopu cliccate nantu à u pulsante. "Finisci u marcatu è scrivite cambiamenti à u discu".

Cusì, vi sarà cumunitu una relazione cù tutte e modifiche precedentemente fatte. Se ùn vedite micca una differenza cù e vostre azioni, selezziunate "Sì". Successivamente si principia l'installazione di u cumpunente di base di u futuru sistema. Stu prucessu hè abbastanza longu.

À propositu, nantu à a stessa manera chì pudete marcà l'unità Flash, rispettivamente, in stu casu, installerete Kali Linux nant'à unità flash USB.

Passu 7: Finisce l'installazione

Una volta installatu u sistema di base, avete bisognu di fà qualchì aggiustamenti:

  1. Se u computer hè cunnessu à Internet quandu installa u OS, selezziunu "Sì"altrimenti "No".
  2. Specifichi un servitore proxy se avete un. Altrò, saltà stu passu cliccendu "Continue".
  3. Aspittate u download è installate software addizionale.
  4. Installate GRUB selezionendu "Sì" è cliccendu "Continue".
  5. Selezziunu u discu duve GRUB sarà installatu.

    Important: u bootloader di u sistema deve esse installatu nantu à u discu duru duve si truvarà u sistema operativu. S'ellu ci hè solu un discu, hè chjamatu "/ dev / sda".

  6. Aspettate l'installazione di tutti i pacchetti rimanenti in u sistema.
  7. In l'ultima finestra vi avveremu chì u sistema hè statu installatu per successu. Rimuova l'unità flash USB da u computer è cliccate nantu à u pulsante. "Continue".

Dopu tutte e azzioni eseguite, u vostru computer riavanu, allora un menu apparirà nant'à u schermu induve avete bisognu di entrà u vostru username è password. Per piacè, avà a nota chì u login hè resettatu sottu u account di superusu, vale à dì, avete bisognu aduprà u nome "radice".

Infine, inserisci a password chì avete inventatu durante l'installazione di u sistema. Eccu pudete determinà l'ambiente di tavulu cliccendu nantu à l'ingranaghju chì hè accantu à u bottinu "Login", è selezzione di u desideratu da a lista chì compare.

Conclusione

Una volta finitu ciascuna di e istruzioni elencate in l'istruzzioni, vi sarà finalmente trascinatu à u desktop di u sistema operativu Kali Linux è puderete inizià a travaglià nantu à u computer.