Cumu aprite u "Manager di dispositivi" in Windows 7


Parechji utilizatori cumuni di Windows 7 sò assai preoccupati per l'apparenza di l'elementi di l'interfaccia desktop è visuale. In questu articulu parlerà di cume cambià a "faccia" di u sistema, chì u so arricchisce è funziunare.

Cambia l'aspettu di u desktop

U desktop in Windows hè u locu induve svolghemu e azzioni principali in u sistema, è hè per quessa chì a bellezza è a funzionalità di questu spaziu sò accussì impurtanti per u travagliu cungibile. Per migliorà questi indicatori, vari strumenti sò aduprati, sia integrati sia quelli externi. À u primu pò esse attribuitu a possibilità di stà "Taskbar", cursuri, bottoni "Start" etc. À u secondu - i temi installati è i dispositivi scaricati, è dinò i prugrammi speciali per personalizà a spaziatura.

Opzione 1: programma Rainmeter

Questo software permette di aghjunghje à u vostru desktop cum'è gadgets separati ("pelli"), è "temi" interi cù una apparenza individuale è una funzionalità personalizabile. Prima ci vole à scaricà è installà u prugramma in u vostru computer. Ci vole à avvisu chì, senza un aghjunghje speciale di a piattaforma per i "sette", solu a vecchia versione 3.3 hè adatta. À pocu dopu, vi diceremu cume di fà l'aggiornu.

Scaricate Rainmeter da u situ ufficiale

Installazione di u prugramma

  1. Run u file scaricatu, selezziunà "Installazione standard" è spingi "Prossimu".

  2. In a prossima finestra, lasciate tutti i valori predefiniti è cliccate "Install".

  3. Dopu à a fine di u prucessu, cliccate nantu à u pulsante "Fatti".

  4. Rinvià u computer.

Impostazioni di a pelle

Dopu u reiniziziu, vedemu a finestra di benvenuta di u prugramma è parechji dispositivi preinstallati. Tuttu quessa hè una sola "pelle".

Se fate un clic nantu à uno qualsiasi di l'elementi cù u bottinu direttu di u mouse (RMB), u menu cuntestu cun impostazioni aprirà. Eccu pudete cancellà o aghjunghje i gadgets chì sò dispunibili in u set à u desktop.

Andà à u puntu "Impostazioni", pudete definisce e pruprietà di a "pelle", cume a trasparenza, a posizione, u cumpurtamentu di l'insù, ecc.

Installazione di "pelli"

Passemu à u più interessante - a ricerca è l'installazione di novu "pelli" per u Rainmeter, cume a norma pò esse chjamata bellu solu cù un pocu di stinu. L'individuazione di tale cuntenutu hè faciule, basta à inserisce a query corrispondente in u mutore di ricerca è andate in una di e risorse in u sughjettu.

Immedete subitu una riservazione chì ùn sia micca tutte "pettite" di u travagliu è guardate cum'è dichjaratu in descrizione, chì sò creati da amatori. Questo porta à u prucessu di ricerca un certu "zest" in a forma di ordinà diversi prughjetti manualmente. Allora, sceglite solu quellu chì serve per noi in apparenza, è scaricà.

  1. Dopu avè scaricatu, avemu un file cù l'estensione .rmskin è l'icona correspondente à u prugramma Rainmeter.

  2. Fate un dopu cliccate è premete u pulsante. "Install".

  3. Se u set hè un "tema" (di solitu indicatu in a descrizione di a "pelle"), allora tutti l'elementi situati in un certu ordini appariranu immediatamente in u desktop. Altrimenti, avemu da aprà manualmente. Per fà quessa, cliccate nantu à u RMB nantu à l'icona di u prugramma in a zona di notificazioni è andate à "Pelle".

    Dirigi u cursore à a pelle installata, allora à l'elemento desideratu, allora cliccate nantu à u so nome cù u postcript .ini.

    L'elemento selezionatu apparirà nantu à u vostru desktop.

Pudete imparà cumu persunalizà e funzioni di "pelli" individuali in u set o in u tuttu "tema" à tempu leggendu a descrizione di a risorsa da cui u file era scaricatu o cuntattendu l'autoru in i commenti. Di solitu, nascenu e difficoltà solu à u primu cunniscenza cù u prugramma, allora tuttu accade in modu conforme à u schema standard.

Aggiornamentu di software

Hè ora di parlà nantu à cume l'aggiornu di u prugramma à l'ultima versione, postu chì i "skin" creati cun di questu ùn saranu micca installati in a nostra edizione di 3.3. Inoltre, quandu cerca di stallà a distribuzione in sè, un errore vederà cù u testu "Rainmeter 4.2 richiede almenu Windows 7 cù l'aggiornu di a piattaforma installatu".

Per eliminà quellu, avete bisognu di stallà dui aggiornamenti per i "sette". U primu hè KB2999226necessariu per u correttu funzionamentu di appi sviluppati per e versioni più ghjente di "Windows".

Ulteriori: Scaricate è installate l'aggiornu KB2999226 in Windows 7

Seconda - KB2670838, chì hè un mezu per sviluppà a funzionalità di a piattaforma Windows stissa.

Scaricate l'aggiornamentu da u situ ufficiale

L'installazione hè fatta cum'è in articulu à u ligame di sopra, ma fate attenzione à a bitezza di l'OS (x64 o x86) quandu si sceglie un pacchetto in a pagina di download.

Dopu avè installatu dui aggiornamenti, pudete andà à l'aggiornu.

  1. Cliccate à diretta nantu à l'icona di Rainmeter in a zona di notificazioni è cliccate nantu à l'elemento "L'aghjurnamentu hè dispunibule".

  2. A pagina di download in u situ ufficiale aprirà. Quì scarghjemu a nova distribuzione, è dopu installarla in a manera usuale (veda sopra).

Cù stu prugramma, avemu finitu cù u prugramma Rainmeter, dopu analizzeremu cume cambià e elementi di l'interfaccia di u sistema operativu stessa.

Opzione 2: Temi

I temi sò un set di file chì, quandu sò installate in u sistema, cambianu l'apparenza di Windows, icone, cursori, fonti, è in certi casi si aghjanu di i so schemi audio. I temi sò "nati", installati per difettu, è scaricati da Internet.

Ulteriori dettagli:
Cambia u tema in Windows 7
Installate temi di terze parti in Windows 7

Opzione 3: Wallpaper

Wallpaper - si tratta di u background di desktop "Windows". Qui ùn ci hè nunda di complicatu: basta truvà l'imagine di u furmatu desideratu chì risponde à a risoluzione di u monitor, è poniteli in un pocu di clic. Ci hè ancu un metudu chì utilizza a sezione di l'impostazioni "Personalizazione".

Per di più: cumu cambià u sfondo di u "Desktop" in Windows 7

Opzione 4: Gadget

I gadget standard "sevens" anu simili in u scopu à l'elementi di u prugramma Rainmeter, ma differenu in a so diversità è apparenza. U so vantaghju indubbiziale hè a mancanza di a necessità di stallà software addizionale in u sistema.

Ulteriori dettagli:
Cume installà i gadgets in Windows 7
Gadget di Temperatura di u Processore per Windows 7
Desktop Stickers Gadgets per Windows 7
Gadget per Radio per Windows 7
Windows 7 Weather Gadget
U Gadget per spegne u computer in Windows 7
Clock Gadgets per Windows 7 Desktop
Sidebar per Windows 7

Opzione 5: Icone

E icone "set" standard ponu traccia di fà micca attraente o appena s'imburrezu cù u tempu. Ci hè modi di sostitu, sia manuali è semi-automatici.

Per di più: Modificà l'iconi in Windows 7

Opzione 6: Cursori

Un tali elementu apparentemente discrete, cume u cursore di a mouse, hè sempre davanti à i nostri ochji. A so apparizione ùn hè micca tantu impurtante per a percezione generale, ma pò esse cambiata, ancu, in trè modi.

Per di più: Modificà a forma di u cursore di mouse in Windows 7

Optionu 7: Pulsante Start

Pulsante nativo "Start" pò esse ancu rimpiazzatu da un più luminosu o più minimalista. Due prugrammi sò aduprati quì - Windows 7 Start Orb Changer è / o Windows 7 Start Button Creator.

Più: Cumu cambià u pulsu di avvicinamentu in Windows 7

Opzione 8: Taskbar

Per "Taskbar" "Sevens" pudete persunalizà u raggruppamentu di icone, cambia u culore, movi u zona à un'altra zona di u schermu, è aghjunghje novu blocchi di strumentu.

Per di più: Modificà a "Taskbar" in Windows 7

Conclusione

Oghje avemu analizzatu tutte e opzioni possibili per cambià l'apparenza è a funzionalità di u desktop in Windows 7. Allora decide di quale di i strumenti à aduprà. Rainmeter aghjusta bellissimi gadgets, ma richiede una configurazione supplementare. L'utenu di u sistema hè limitatu in funzionalità, ma pò esse adupratu senza manipuli inutili cù software è ricerca di cuntenutu.