U navigatore Tor hè posizionatu cum'è un navigatore web per a navigazione anonima chì utilizza trè servitori intermedii, chì sò i computer di l'altri utilizatori chì travaglianu in Tor. Tuttavia, per certi utilizatori, stu livello di sicurezza ùn basta micca, cusì utilizanu un servitore proxy in a catena di cunnessione. A volte, per usu di questa tecnulugia, Tor rifiuta di accettà a cunnessione. U prublemu quì pò esse in duie cose. Fighjà una veduta più stretta à e cause di u prublema è cume si risolve.
Risolvendu u prublema di accettà una cunnessione proxy in u navigatore Tor
U prublema in questu ùn passa mai da solu è richiede interventi per risolve lu. U prublema hè di solitu corrugatu abbastanza semplicemente, è cunsiglii tenendu in considerazione tutti i metudi, cumincendu da i più simuli è u più evidenti.
Metudu 1: Configurate u navigatore
Prima di tutti, hè raccomandatu di cuntattà e impostazioni di u navigatore per assicurà chì tutti i parametri imposti sò corretti.
- Allora Tor, allarga u menu è andate à "Impostazioni".
- Sceglite una sezione "Basic"vai in la tabulazione induve trovu a categoria "Proxy server". Cliccate u pulsante "Personalizza".
- Fate una marcata cun una marcata "Configurazione manuale" e salvà i cambiamenti.
- In più di l'impostazioni errate, i cookies attivati pò interferisce cù a cunnessione. Stanu disabilitati in u menù "Privacy and Protection".
Metudu 2: Disattivà u servitore proxy in u sistema operativo
A volte l'utenti chì anu installatu un prugramma addizionale per organizà una cunnessione proxy dimentica ch'elli anu configuratu un proxy in u sistema operativu. Dunque, avemu da disattivà, perchè ci hè un cunflittu trà dui cunnessioni. Per fà quessa, aduprate e istruzioni in u nostru altru articulu sottu.
Leggi più: Disattivate u servitore proxy in Windows
Metudu 3: Pulizia u vostru computer da virus
I file di rete utilizzati per stabilisce una cunnessione ponu esse infettati o danneggiati da virus, da i quali u navigatore o u proxy ùn ottengono micca accessu à l'oggetto necessariu. Allora, si consiglia di scansione è pulisce ulteriormente u sistema da i file malevosi aduprendu unu di i metudi dispunibili.
Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu
Dopu, avà, hè desiderabile ripristinare i schedari di sistema, perchè, cum'è si ghjunghju sopra, si ponu esse danneggiati per un'infezione. Questu hè fattu da unu di l'utili nant'à u sistema operativo. Indirizzi dettagliati per l'implementazione di u compitu, leghje u nostru altru materiale in u ligame chì seguita.
Leggi ancu: Recuperà i schedari di sistema in Windows 10
Metudu 4: Scansione è riparazione errori di u registru
A maiò parte di l'impostazioni di sistema di Windows sò in i registri. Talvolta sò danneggiati o cumincianu à travaglià in furia à causa di fallimenti. Avemu a cunvenzione di scansà u registru per errori è, se possibile, riparate tutti. Quandu u computer ripigliò, pruvate di cunfigurà a cunnessione. Expanded nantu à a pulizia, read on.
Vede ancu:
Cumu pulì u registru di Windows da errori
Ùn si pò micca sparguamentu di u listinu per purificà cù prusità è in listessu
Una attenzione particulare deve esse prestata à u prugramma CCleaner, postu chì hà duvete micca solu a prucedura citata in sopra, ma anzi elimina detriti accumulati in u sistema, chì ponu ancu cumparisce u funziunamentu di u proxy è di u navigatore.
In più, l'attenzione deve esse versata à un parametru di u registru. L'eliminazione di u cuntenutu di un valore pò dà à a normalizazione di a cunnessione U compitu hè eseguitu cumpratu:
- Fighjate a combinazione di tasti Win + R e entrate in u campu di ricerca
regedit
dopu cliccate nantu à "OK". - Pè seguà a strada
SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows NT CurrentVersion
arrivare in a cartula "Windows". - Truvà un archiu chjamatu "Appinit_DLLs"in Windows 10 hà un nome "AutoAdminLogan". Fate un dopu cliccate nantu à ellu per aprite e proprietà.
- Eliminà u valore cumpressivamente è salvà e cambiamenti.
Ùn resti più per riavvià u computer.
I metudi di sopra in un modu o l'altru sò efficaci è aiutanu certi utenti. Avè tentatu una opzione, andate à l'altru in casu d'inefficienza di u precedente.
Vede ancu: Configurazione di a cunnessione cù un servitore proxy