Unu di i prublemi più sgradevoli cun un telefonu Android hè di perde i contatti: per via di una cancellazione accidentale, perdita di u dispositivu in sè, riprova telefonica è in altre situazioni. Tuttavia, recuperu di cuntatti hè spessu possibile (micca sempre).
In questo manuale - in dettaglio nantu à i modi in cui hè pussibule di ripristinà i contatti in un smartphone Android, a seconda di a situazione è da ciò chì pò impedisce.
Recuperà i contatti di Android da u account Google
U modu più prumettu di risturme hè di aduprà un account Google per accede à i cuntatti.
Ci hè dui condizioni impurtanti per chì sti metudu esse applicatu: sincronizazione di contatti cun Google nantu à u telefonu (di solitu abilizatu per difettu) è prima di l'eliminazione (o perdita di u smartphone) è di l'infurmazioni (cuntinu Gmail è password) chì sì abilitu prima di cancellà (o perdite u smartphone)
Sì queste condizioni sò soddisfatte (sì un sumentu, ùn sapete micca s'è sincronizazione hè stata attivata, anu da sempre pruvà u metudu), allora i passi di riparazione saranu i seguenti:
- Andate à //contacts.google.com/ (più praticu da un computer, ma ùn hè necessariu), usa u vostru username è a vostra password per accede à u account chì era adupratu in telefonu.
- Se i contatti ùn sò micca stati eliminati (per esempiu, avete perdu o ruppi u telefonu), allora li vedi subitu è pudete andà à a tappa 5.
- Se i contatti sò stati eliminati è sò stati sincronizzati, allora ùn li vedete micca in l'interfaccia di Google. Tuttavia, se sò passatu menu di più di 30 ghjornate da a data di eliminazione, pudete ripristinà i contatti: cliccate nantu à "Più" in u menù è selezziunate "Scartati i cambiamenti" (o "Riprende i contatti" in a vecchia interfaccia di Google Contatti).
- Specifichi da quantu tempu i contacti devenu esse riparati è cunfirmà u restauru.
- Dopu avete completu, pudete o accumincà u listessu cunnessu nantu à u vostru telefunu Android è sincronizà dinù i contatti, o, se vulete, salvà i contatti in u vostru computer, vede Cumu salvà i contatti di Android nantu à u computer (terza manera in le istruzioni).
- Dopu avè salvatu in u vostru computer, da importà à u vostru telefonu, pudete semplicemente copiare u lima di contatti in u vostru dispositivo è aprite quì ("Importa" in u menu di l'applicazione di Contatti).
Se a sincronizazione ùn hè micca attivata o ùn avete micca accede à u vostru contu di Google, stu metudu, mancu bisognu, ùn funzionerà micca è duverete pruvà i seguenti, solitu quelli meno efficaci.
Utilizendu software di recuperu di dati in Android
Parechji prugrammi di recuperu di dati in Android hà l'opzione di ripristinare i cuntatti. Purtroppu, sicuru chì tutti i dispositivi Android cuminciaru à cunnesse cù u protocollo MTP (è micca Memorizzazione USB, cum'è prima), è l'archiviazione predefinita hè spessu criptata, i prugrammi di recuperu di dati sò diventati menu efficienti è ùn hè micca sempre pussibile cù u so aiutu Poi recuperate.
Tuttavia, merita di provà: in circonstanze favuribili (mudellu di telefunu supportatu, micca pruduttu prima di questu ripristino) u successu hè pussibule.
In un artìculu separatu, Recuperu dati nantu à Android, aghju provatu a primu di tutti quelli prugrammi chì, cù l'esperienza, per sperienza possu truvà un risultatu positiu.
Contatti in messageri
Se aduprate messageri immediati cume Viber, Telegram o Whatsapp, allora tenenu ancu i vostri cuntatti cù numeri di telefono. Hè entrant in a lista di contatti di u messaggero, pudete vede i numeri di telefonu di e persone chì prima eranu in a vostra rubrica di Android (è pudete andà dinò à u messaggero nant'à u vostru urdinatore, se u telefuninu si perde o si rompe).
Purtroppu, ùn possu micca offre modi per esportà rapidamente i cuntatti (eccettu a salvezza è l'intrusione manuale successiva) da i messageri istanti: ci sò dui applicazioni in u Play Store "Esporta contatti di Viber" è "Whatsapp cumportai i contatti", ma ùn possu micca dì nunda di a so prestazione (se pruvatu, mi vene sapè in i commenti).
Inoltre, se installate u client Viber in un computer cun Windows, allora in a cartella C: Utenti Username_ AppData Roaming truverete u schedariu viber.dbchì hè una basa di dati cù i vostri cuntatti. Questu lima pò esse aperta in un editor di reguli cum'è Word, induve, ancu in una forma scomodo, pudete vede i vostri contatti cù a capacità di copia. Se pudete scrive query di SQL, pudete aprire viber.db in SQL Lite è esportà cuntatti da quì in un modu pratico per voi.
Funzioni supplementari di recuperu di cuntatti
Sì nessunu di i metuddi ci hà fattu un risultatu, allora quì ci sò più opzioni possibili chì puderanu teoreticamente dare un risultatu:
- Cercate in a memoria interna (in u cartulare radice) è in a carta SD (s'ellu ci hè) cù u gestore di file (vede. I migliori gestori di file per Android) o cunnessu u telefonu à un computer. Dall'esperienza di cumunicà cù altri dispositivi, possu dì chì pudete spessu truvà un file quì contacts.vcf - Quessi sò i contatti chì ponu esse importati in a lista di contatti. Forse i utilizatori, sperimentendu cun l'applicazione di Contatti per casu, eseguenu una esportazione, è dopu a scurdà di sguassà u schedariu.
- Se u cuntattu perse hè di primura di emergenza è ùn pò esse recuperatu, solu incontru cù a persona è dumandà u so numeru di telefunu, pudete provà à rivesce a dichjarazione di u vostru numaru di telefonu à u prestatore di servizii (in u vostru contu nantu à Internet o in l'uffiziu) è pruvate à abbinarà i numeri ùn vi)), le date è l'ore di e chjamate cù u tempu duve avete comunicatu cù stu cuntattu impurtante.
Speru chì certi di i suggerimenti ti aiutanu à ripristinà i vostri contatti, ma sì ùn fate micca, pruvate à spiegà a situazione in dettu in i commenti, pudete esse capace di cunsiglii utili.