Cuminciò u laptop senza u pulsante di accensione

Un di i fattori principali chì assicuranu a velocità di un computer hè una riserva significativa di RAM libero. Per assicurà chì, pudete effettuà una pulizia periodica di RAM cù l'aiutu di prugrammi specializati. Unu di elli hè Ram Cleaner.

Pulizia manuale di RAM

A funzione primaria di Ram Cleaner è di pulì a RAM di u computer. U prugramma pò fà a operazione à u cumandariu di l'utente. Quandu si defragmenta a memoria, a quantità di RAM chì hà messu per ellu hè liberata.

Autocleaning

Hè ancu pussibule di attivà a funzione di pulizia automatica in l'impostazioni. In listessu tempu, l'operazione di a defragmentazione di a memoria sarà fatta sì quandu ghjunghje à un determinatu livellu di u so carregamentu, o dopu un periodu specifitu in minuti. Pudete aduprà queste duie condizioni simultaneamente. In più, ci hè a pussibilità di aghjunghje Ram Cleaner in u startup di Windows. In questo casu, u prugramma accumarà quandu u sistema hè principiatu, eseguendu a cancellazione di RAM in quant'à i parametri specifichi in background, senza interventi diretti di l'utente.

L'informazione nantu à u statu di RAM

Ram Cleaner dà statistiche nantu à a carica di a RAM in tempo reale. In più, aduprà u graficu mostra infurmazioni nantu à a cambiazione di a carica di RAM in a dinamica. Questi dati sò presentati in forma di percentuale è espressioni numeriche assolute, è in forma grafica, ciò chì facilita a so percezione da l'utitore.

Virtues

  • Pesi pesatu;
  • Gestione assai semplice è intuitiva.

Inconvenienti

  • Funzionalità limitata;
  • U prugramma hè statu chjusu da i sviluppatori da u 2004;
  • Hè impossibile scaricà u pacchettu di distribuzione nantu à u situ ufficiale, cume a risorsa web ùn funziona micca;
  • In Windows Vista è sistemi operativi successivi, u travagliu currettu di tutte e funzioni ùn hè micca garantitu;
  • Ùn ci hè nè un'interfaccia russa;
  • U prugramma hè pagatu.

In precedenza, Ram Cleaner era unu di i prugrammi più popolari per pulìe a RAM di u computer. Hà guadagnatu una larga popularità trà l'utenti per via di a so efficienza è di a facilità di a gestione. Ma per via di u fattu chì in u 2004, i sviluppatori anu smettutu di fà l'aghjurnamentu, è dopu chjappatu u situ ufficiali, hè oghje consideratu obsoleto è inferiore di i so concorrenti diretti. A giustizia completa di tutte e funzioni nantu à i sviluppatori di i sistemi operativi novi ùn hè micca garantita.

Wise Disk Cleaner Wise Registry Cleaner Toolbar Cleaner Pulitore di pulitore

Share l'articolo in reti sociali:
Ram Cleaner hè un prugrammu facili da usà per pulìe a RAM di u computer. Hè una di e prime applicazioni rilasciate da sviluppatori cù simule funzionalità.
Sistema: Windows XP, 2000, 2003
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: A & m
Costu: $ 10
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 2.3