Installazione di u toolstad di LAMP in Ubuntu

Un pacchjettu di software chjamatu LAMP include un sistema operativo nantu à u kernel Linux, un servore web Apache, un database MySQL è componenti PHP aduprati per u mutore di u situ. Dopu, descrivemu in dettu l'installazione è a configurazione iniziale di sti add-ons, cundendendu l'ultima versione di Ubuntu per esempiu.

Installate u suite LAMP in Ubuntu

Cum'è u furmatu di questu articulu significa quì chì avete installatu Ubuntu in u vostru computer, ometemu quellu passu è andremu direttamente à altri prugrammi, ma pudete truvà istruzioni nantu à u sughjettu chì ti interessa facendu lettura di l'altri articuli nantu à i links.

Ulteriori dettagli:
Installà Ubuntu in VirtualBox
Guida di Installazione di Linux cù Flash Drives

Passu 1: Installate Apache

Inizià da installà un server web aperto chjamatu Apache. Hè unu di i migliori opzioni, allora diventa a scelta di parechji utilizatori. In Ubuntu si mette in opera "Terminal":

  1. Aprite u menu è lanciate a console o premete a combinazione di tasti Ctrl + Alt + T.
  2. Prima, aggiornate i vostri repositarii di sistema per assicurà chì avete tutti i componenti necessarii. Per fà sta, digita u comandosudo apt-get update.
  3. Tutte e azzioni à traversu sudo corre cù l'accessu root, allora assicuratevi di entrà a vostra password (ùn hè micca visualizzata quandu vi entri).
  4. Quandu hè finitu, inseriscisudo apt-get install apache2aghjuntu à apache à u sistema.
  5. Cunfirmà aghjunghjendu tutti i schedari selezendu risposta D.
  6. Avemu testu u server web in esecuzionesudo apache2ctl configtest.
  7. A sintassi deve esse normale, ma à volte ci hè un avvertimentu nantu à a necessità di aghjunghje Servername.
  8. Aghjunghje sta variabile globale à u schedariu di configurazione per evità avvertenze in futuro. Fighjate u lima à traversusudo nano /etc/apache2/apache2.conf.
  9. Ora fate vene a seconda consola, duve ghjunghje u comandoip addr mostra eth0 | grep inet | awk '{print $ 2; } '| sed 's //.*$////'per truvà u vostru indirizzu IP o domini di server.
  10. In u primu "Terminal" vai in u fondu di u lima aperta è entrateServerName + nome di dominio o indirizzu IPchì ghjustu amparatu. Salvà e cambiamenti via Ctrl + O e chjude u file di configurazione.
  11. Fate un altru test per assicurà chì ùn ci sò errori, è dopu riavvià u server websudo systemctl restart apache2.
  12. Aggiungite Apache à l'iniziu, se volete chì inizià cù u sistema operativu cù u cumandatusudo systemctl attiva apache2.
  13. Ùn ci hè più da mette in furore u servore web per verificà a so stabilità, aduprà u cumandatusudo systemctl avà apache2.
  14. Lanciate u vostru navigatore è andate àlocalhost. Se sì in a pagina principale di Apache, allora tuttu funziona correttamente, procedi à u passu chì vene.

Passu 2: Installate MySQL

U secondu passu hè di aghjunghje una basa di dati MySQL, chì si faci ancu cù una console standard usando i cumanduli dispunibili in u sistema.

  1. Priorità in "Terminal" scrivitesudo apt-get install mysql-serverè cliccate nantu à Enter.
  2. Conferma l'aggiunzione di i novu file.
  3. Assicuratevi di assicurà u vostru usu di l'ambiente MySQL, cusì assicuri a prutezzione cun un add-on separatu installatu attraversusudo mysql_secure_installation.
  4. L'elaborazione di a configurazione di u plugin per e richieste di password ùn hà micca una sola istruzzione, in quantu ogni uteru hè respintu da e so soluzioni in termini di validazione. Se vulete installà i requisiti, entri in a console y a richiesta.
  5. Dopu, avete bisognu di sceglie u livellu di prutezzione. Leggete prima a descrizione di ogni parametru, e selezziunu i più adatti.
  6. Piazzà una nova password per assicurà l'accessu à root.
  7. Ulteriormente, vedite vene diverse impostazioni di sicurezza davanti à voi, leghjite è accettatevate o sceghiate se creete necessariu.

Avemu da u litturà di leggere a descrizione di un altru metudu d'installazione in u nostru articulu separatu, chì truverete à u seguente link.

Vede ancu: Guida di Installazione di MySQL per Ubuntu

Passu 3: Installate PHP

L'ultimu passu per assicurà u funziunamentu normale di u sistema LAMP hè l'installazione di componenti PHP. Ùn ci hè nunda di difficiule per a messa in opera di stu prucessu, hè basta à aduprà unu di i cumplessi dispunibili è poi configurà u travagliu di u add-on in sè.

  1. In "Terminal" scrivite a squadrasudo apt-get install php7.0-mysql php7.0-curl php7.0-json php7.0-cgi php7.0 libapache2-mod-php7.0installà i componenti necessarii in casu chì avete bisognu di a versione 7.
  2. Talvolta u cumandamentu sopra hè rotto, cusì usasudo apt install php 7.2-cliosudo apt install hhvminstallà l'ultima versione dispunibile 7.2.
  3. Una volta finita a procedura, assicuratevi chì u montage ghjustu sia installatu scrivendu in a consolephp -v.
  4. A gestione di i basi di dati è l'implementazione di l'interfaccia web hè eseguita cù l'utile libero PHPmyadmin, chì hè dinò bè appiccicatu à installà durante a configurazione di LAMP. Per cuminciare, inserisci u comandosudo apt-get install phpmyadmin php-mbstring php-gettext.
  5. Cunfirmà l'aggiunzione di i nuovi file selezionendu l'opzione adatta.
  6. Specifichi server web "Apache2" è cliccate nantu à "OK".
  7. Sarà dumandatu di configurà a basa di dati cù un cumandatu speciale, se hè necessariu, selezziunate una risposta positiva.
  8. Crea una password per registrà cù u servore di database, dopu chì avete bisognu di cunfirmarli ripetendu.
  9. Per difettu, ùn puderete micca accede à PHPmyadmin per nome di un utilizatore chì accede à u root o cù interfacce TPC, dunque avete bisognu di disattivà l'utilità di bloccaggio. Attiva i diritti di root per u cumandatusudo -i.
  10. Spendite u fermu cù u tippuecho "update user set plugin =" dove User = "root"; privilegi di cuccussione; "| mysql -u root - p mysql.

À sta procedura, l'installazione è a configurazione di PHP per LAMP pò esse considerata cumpletata cù successu.

Vede ancu: Guida d'installazione di PHP per u servitore Ubuntu

Oghje avemu coperto l'installazione è a configurazione di base di i componenti LAMP per u sistema operativu di Ubuntu. Benintesa, questu ùn hè micca tutte e infurmazioni chì ponu esse furnite nantu à stu tema, ci sò assai sfumini associati à l'usu di parechji domini o basi di dati. Tuttavia, per via di e istruzioni di sopra, pudete preparà facilmente u vostru sistema per u funziunamentu correttu di stu pacchettu di software.