Secunnu un sondaggio organizzato da a risorsa Internet di AKKet.com, Windows 7 hè ricunnisciutu cume u megliu sistema operativu di Microsoft per i computer privati. In tuttu, più di 2.600 persone anu participatu à a votazione nantu à u social network VKontakte.
Windows 7 in u sondaju hà punitu 43,4% di i voti di i rispondenti, leggermente davanti à Windows 10 cù un indicatore di 38,8%. Dopu in a valutazione di simpatiche di l'utente hè u legendaru Windows XP, chì, puru in l'età di 17 anni, u 12,4% di l'urdinati anu sempre cunsiderà i migliori. Più recenti Windows 8.1 è Vista ùn hà micca guadagnatu l'amore di a ghjente - solu 4,5 è 1% di i rispondenti anu datu u so votu per elli, rispettivamente.
U liberu di u sistema operativu Windows 7 hè statu piazzatu in ottobre 2009. U supportu allargatu per questu sistema operativo sarà validu fino a ghjinnaghju 2020, ma i proprietari di vecchi computer ùn vedenu micca i novelli à l'aggiornamenti. Inoltre, Microsoft hà interdituutu i so rappresentanti di risponde à e dumande di l'utente nantu à Windows 7 nant'à u forum di supportu tecnicu ufficiali.