Qualu fabbricante di schede grafiche hè megliu

U sviluppu è a pruduzzioni di i primi mudelli di prototipu di schede video sò cunnisciuti da molte cumpagnie AMD è NVIDIA, ma solu una piccula parte di l'acceleratori grafichi da i pruduttori entrano nant'à u mercatu principale. In a maggior parte di i casi, l'impresa partenariata, chì cambia l'apparenza è certi dettagli di e carte in quantu pensanu, entranu in u travagliu. Per questo, u listessu mudellu, ma da i fabricanti diversi, travaglia diversamente, in certi casi, più calurosi o rumore.

I produttori di schede video popolari

Oghji u mercatu hè dighjà fermamente occupatu da parechje imprese da diverse categorie di prezzi. Tutti anu offerti un listessu mudellu di cardu, ma tutti differenu leggermente in apparenza è in prezzu. Fighjà una veduta più stretta à parechje marche, identificà i vantaggi è l'inconvenienti di l'acceleratori grafichi per a so pruduzzioni.

Asus

Asus ùn primaria micca u prezzu di e so carte, cadenu in u range di prezzu media, se cunsideremu stu segmentu. Benintesa, per ghjunghje un tale prezzu, era necessariu risparmià qualcosa, perchè sti mudelli ùn anu micca nunda di soprannaturale, ma fanno un impiegu eccellente cù u so travagliu. A maiò parte di i primi mudelli sò dotati di un sistema particulare di raffreddamentu, chì hà à bordu parechji abiti di quattru pin, è cusami è calendarii. Tutte queste soluzioni permettenu di fà a mappa cum'è fredda è micca molto rumuri.

Inoltre, Asus sperimenta spessu à l'apparenza di i so dispositivi, cambendu u design è aggiungendu punti culminanti di diversi culori. A volte, inveci, ancu di più funzioni chì permettenu à a carta di diventà un pocu più produttiva ancu senza overclocking.

Gigabyte

Gigabyte produce parechje righe di schede video, cù caratteristiche diverse, cuncepimentu è fattore di forma. Per esempiu, anu i modelli Mini ITX cun un ventilatore, chì sarebbe estremamente pratticu per casse compatti, perchè ùn tutti ponu calce una carta cù duie o trè coolers. Tuttavia, a maiò parte di i mudelli sò sempre attrezzati cù dui ventilatori è elementi di raffredamentu addiziunali, chì facenu à i mudelli pratticu u più rigide di tutti quelli chì sò u mercatu.

Inoltre, Gigabyte sò impegnati in l'overclock di a fabbrica di e so schede grafiche, aumentendu a so potenza di circa u 15% di u risorse. Queste carte includenu tutti i mudelli da a serie Extreme Gaming è alcuni di u Gaming G1. U so design hè unicu, i culori di a marca sò mantinuti (neri è arancia). Modelli retroilluminati sò l'eccezione è a rarità.

MSI

MSI hè u più grande produttore di carte nant'à u mercatu, ma ùn hà micca avutu successu da l'utenti, avendu un prezzu gonfiati, è certi mudelli sò rumuri è ùn anu micca troppu frescu. A volte in i magazini ci sò mudelli di certi schede video cù un grande scontu o un prezzu inferiore à l'altru pruduttori.

Mi piacerebbe rivolvi una attenzione particulare à a serie Sea Hawk, perchè i so rappresentanti sò dotati di un sistema di raffreddamentu d'acqua abbastanza bè. Di conseguenza, i mudelli di sta seri stessi sò exclusivamente superiori è cun un multiplicatore sbloccatu chì aumenta u livellu di generazione di calore.

Palit

Se una volta avete cunnoscutu e carte video di Gainward è Galax in magazzini, allora pudete attribuì a sicuru à Palit, postu chì sti dui società sò oghje sub-marchi. Oghje, ùn truverete micca i mudelli Palit Radeon, in u 2009 a so pruduzzioni si fermò, è ora solu GeForce hè fattu. In quantu à a qualità di e schede video, tuttu hè appena contradittorio. Alcuni mudelli sò abbastanza boni, mentri chì altri anu spessu dumbulce, scaldanu è facenu assai rumuri, cusì prima di cumprà, leghje attentamente i testi nantu à u necessariu in diversi negozii in linea.

Inno3D

E schede video Inno3D saranu a scelta migliore per quiddi chì vogliono cumprà una scheda video grande è massiccia. I mudelli di stu fabbricante ponu 3, è qualchì 4 grandi fanu di alta qualità, chì hè per quessa chì e dimensioni di l'acceleru sò cusì enormi. Queste cartine ùn rientranu micca in casi piccoli, cusì prima di cumprà, assicuratevi chì a vostra unità di sistema hà u fattore di forma necessariu.

Vede ancu: Cumu sceglie una cassa di u computer

AMD è NVIDIA

Comu hè stata dichjarata à l'iniziu di u articulu, alcune carte di video sò liberate direttamente da AMD è NVIDIA, s'ellu si tratta di certi oggetti, allora questu hè più prubabile un prototipo, chì hà pussibilmente ottimiscia è impone miglioramenti. Parechji batelli entri nant'à u mercatu di vendita al dettagliu, è solu quelli chì vogliono chjappà a carta più velocemente di l'altri chì li acquistanu. In più, i mudelli di punta à u limite di AMD è NVIDIA producenu ancu di modu indipendente, ma l'utenti cumuni hà guasgi mai più d'elli per e preziosi è inutilità.

In st'articulu, avemu riesaminatu parechji di i fabricanti più famosi di schede video di AMD è NVIDIA. Una risposta senza fine ùn pò esse data, chì ogni cumpagnia hà i so vantaggi è svantaggi, perchè cunsiglii fermamente di determinà per quale scopu acquisti i cumpunenti, è basatu annantu à questu, cuntate i testi è i prezzi in u mercatu.

Vede ancu:
Sceglie una scheda grafica sottu a scheda madre
Sceglie a carta di grafica curretta per u vostru computer.