Cosa sò i cavi HDMI

In u prucessu di travagliu cù l'animazione in PowerPoint, ci pò esse una varietà di prublemi è di prublemi. In parechji casi, questu puderebbe generà a necessità di abbandunà sta tecnica è rimproverà l'effettu. Hè impurtante da fà questu correttamente, in modo da ùn perturbà u restu di l'elementi.

Fixation animazione

Se l'animazione ùn s'incusiva micca in alcun modu, pudete fà u duie manere.

  • U primu hè di caccia è completamente. Ci pò esse numarose di ragioni per ciò, finu à a mancanza di necessità.
  • U secondu hè di cambià à un altru effettu, se l'azione specifica scelta hè micca basta.

Entrambe e opzioni sò prese à considerà.

Cancellà una animazione

Ci hè trè modi principali per rimuovere un overlay.

Metudu 1: Semplice

Quì avete bisognu di sceglie una icona vicinu à l'oggetto à chì l'azione hè applicata.

Dopu à quessa, basta à pressà "Elimina" o "Backspace". L'animazione sarà cancellata.

U metudu hè più adinu per a cancellazione di punti di elementi inutili senza cambiamenti maiò. Tuttavia, ùn hè micca così faciule per fà questu in u casu quandu u cumparatu di azzioni hè abbastanza spaziale. Particularmente s'ellu ci hè altru dietro stu objettu.

Metudu 2: Precisu

Stu metudu hè più adupratu per situazioni in cui hè assai difficiule da sceglie un effettu manualmente, o l'utente hè cunfusu nantu à ciò chì agisce ch'ellu hè in esecuzione.

In a tabulazione "Animazione" dighjà premete u pulsante "Area di l'animazione" in u campu "Animazione allargata".

In a finestra chì si apre, pudete vede una lista dettagliata di tutti i effetti aghjunti à sta diapositiva. Pudete selezziunate qualsiasi e sguassate di listessa manera "Elimina" o "Backspace", o attraverso u menu cliccatu destro.

Quandu sceglite una varianta, u so indicatore à fianco à l'oggetto currente nantu à a diapositiva sarà evidenziatu, chì permette di selezzià accuratamente quellu chì avete bisognu.

Metudu 3: Radicale

À a fini, pudete rimuovere completamente l'oggiu, chì hà impusatu l'animazione, è forse ancu l'intera diapositiva.

U metudu hè piuttostu contradittorio, ma vale ancu di ricunnuderli. Si pò ghjunghje e difficoltà quandu l'effetti sò troppu, l'embulche sò grandi, tuttu hè cumplicatu è cunfusione. In stu casu, ùn pudete micca perde u tempu è ghjustu demolisce tuttu, dopu à ricreameru.

Leggi più: Cancellazione di una diapositiva in PowerPoint

Cumu si pudete vede, u prucessu di rimozione ùn causa micca problemi. E cunsequenze ponu esse più complicate, ma più nantu à quì sottu.

Cambia animazione

Se u tippu d'effettu sceltu ùn basta micca, pudete sempre cambià u passatu à un altru.

Per questo in "Aree di l'animazione" necessità di sceglie una azzione disagio.

Avà in l'intestazione di u prugramma in a zona "Animazione" in a listessa tabulazione vole à sceglie qualsiasi altra opzione. L'anticu sarà automaticamente rimpiazzatu da questu.

Hè conveniente è semplice. In u casu quandu avete appena bisognu di cambià u tipu di azzione, hè assai più faciule è più veloce di l'eliminazione è di ri-applicazione di l'azione.

Questu pò esse soprattuttu notabile s'ellu ci hè sparita larga d'impatti nantu à a diapositiva, tutti quelli chì sò configurati è disposti in l'ordine appropriatu.

Problemi cunnisciuti è sfumature

Ora vale pè considerà i principali punti impurtanti da cunsiderà quandu si tratta di rimuovere o rimpiazzà una animazione.

  • Quandu si elimina un effettu, a sequenza di esecuzione di altri triggers hè spostata, s'ellu hè statu configuratu in quantu à u tippu di operazione. "Dopu u precedente" o "Insemi cù u precedente". Sò ristrutturati cun un tornu è u travagliu dopu à a fine di i effetti chì li precedenu.
  • Di conseguenza, se a prima animazione, chì era supposta per esse scatta in un clic, hè stata cancellata, l'animazioni successive (chì "Dopu u precedente" o "Insemi cù u precedente") vi va inghjunghje subitu quandu u scorrimentu currente hè espositu. L'interrupperu andà finu chì a coda ghjunghji à l'elemento, chì hè attivatu manualmente.
  • Bisognu aduprate cura per rimuovere "Sentieri di u Movimentu"chì sò sovrapposti à un elementu in sequenza. Per esempiu, se un oggettu avia da esse trasferitu à un certu puntu, è da quì altrove, allora di solitu a seconda azzione hè trasferita à u puntu finale dopu à u primu. È sì solu sguassate u muvimentu originale, allora quandu vedite u oghjettu prima ci vole à postu. Quandu u turnu vene questu animazione, l'oggiu hè immediatamente trasferitu in a posizione di partenza di a seconda animazione. Quandu eliminendu e vie di movimentu in precedenza, hè impurtante di edità i seguenti.
  • L'ultimu paragrafo s'applica ancu à l'altri tipi di animazione cumbinati, ma in una misura inferiore. Per esempiu, se duie effetti sò sovrapposte nantu à a foto - l'apparenza cù un incremento è u parcorsu di u muvimentu in una spirale, allora rimuovere a prima opzione eliminerà l'effettu di l'entrata è a foto ghjunghja solu in locu.
  • Quandu u mudellu di l'animazione, allora vale pè dì solu chì quandu si cambia, tutte e impostazioni aghjustate in precedenza sò salvate. Solu a durata di l'animazione hè ripristinata, è u ritardu, sequenza, sonu e cusì sò salvati. Merita ancu di edità questi parametri, in quantu di cambià u tipu d'animazione puru mantendu tali parametri pò creare una impressione sbagliata è diversi errori.
  • Cù u cambiamentu hè ancu meritu di stà attenti, perchè quandu regolendu l'azzione sequenziale cù "Modi di spostà" L'errore descrittu sopra pò esse generatu.
  • Mentre u documentu ùn hè micca salvatu è chjusu, l'utente può ripristinà l'animazione cancellata o modificata cù u bottinu o combinazione appropriata. "Ctrl" + "Z".
  • Quandu eliminà tuttu l'oggiu à u quali sò stati attacati gli effetti, fate a cura si sissi un superstrutture di l'altri trigger in u cumpunente. Per ricreazzione, per esempio, una foto ùn ripristina micca u meccanismo di attivazione di l'animazione chì era statu configuratu in precedenza, dunque ùn basta micca à cumincià à ghjucà s'ellu hè assignatu à l'oggetto passatu.

Conclusione

Comu pudete vede, eliminà involuntariamente l'animazione senza ulteriori rilichi è regolazioni pò fà chì a presentazione sia peghju è esse riempitu cù curve di azzione. Allora hè megliu à verificà ogni tappa è fighjate a tuttu a cosa pussibule.