L'aggiornu di u Telegramma à l'ultima versione

Ora a popularità crescente di guadagnà messageri immediati per computer è dispositivi mobili. Unu di i rappresentanti più famosi di stu software hè Telegram. À l'ora, u prugramma hè supportatu da u sviluppatore, errori minori sò sempre correggiati è nuove funzionalità sò aghjunte. Per cuminciare ad aduprà l'innovazioni, avete bisognu di scaricà è installa l'aggiornu. Hè cusì chì discutemu dopu.

Aggiorna Telegram Desktop

Comu sapete, Telegram funziona nantu à i telefuni intelligenti in esecuzione di iOS o Android, è nantu à un PC. L'installazione di l'ultima versione di u prugramma in un computer hè un prucessu abbastanza faciule. Da l 'utilizatore bisognu di fà una poche azzioni:

  1. Averè Telegram è andate à menu "Impostazioni".
  2. In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Highlights" è selezziunate a casella accanto à "Aggiornamentu automaticamente"sì ùn avete micca attivatu stu parametru.
  3. Cliccate nantu à u bottinu chì si vede. "Cercate l'aggiornamentu".
  4. Se a nova versione hè trovata, u download inizierà è puderete seguitu u prugressu.
  5. Quandu hè finitu, rimette solu di premere u pulsante. "Ripartisce"di iniziate ad aduprà a versione aggiornata di u messaggero.
  6. Se u parametru "Aggiornamentu automaticamente" attivatu, aspettate ch'ellu sia caricatu i schedari necessarii è cliccate nantu à u bottinu chì si vene in basso à sinistra per installà a nova versione è ripartite Telegrams.
  7. Dopu u rilanciu, notifiche di serviziu cumpareranu, in cui puderete leghje nantu à e innovazioni, cambiamenti è correzioni.

In u casu in cui l'aggiornamentu in stu modu hè impussibile per un qualchì ragu, vi propemu di scaricà è installà l'ultima versione di Telegram Desktop da u situ ufficiale. Inoltre, certi utilizatori di a vecchia versione di Telegram ùn funzeghja micca bè per via di i serrature, di conseguenza ùn ponu micca esse aghjurnati automaticamente. L'installazione manuali di l'ultima versione in stu casu simu quì:

  1. Aprite u prugramma è andate à "Alerti di serviziu"induve avete avutu ricevutu un missaghju nantu à l'instabilità di a versione utilizata.
  2. Cliccate nantu à u file allegatu per scaricà u installatore.
  3. Eseguite u schedariu scaricatu per avè l'iniziu.

L'instrumentazione dettagliata per a messa in opera di stu prucessu hè truvata in l'articolo à u ligame sottu. Fate attenzione à u primu metudu è seguite a guida, iniziendu cù a quinta tappa.

Per di più: Installazione di Telegram in computer

Aggiunziunà Telegram per smartphone

Un grande numeru di utilizatori installanu Telegram in a piattaforma iOS o Android. Per a versione mobile di l'applicazione, l'aggiornamenti sò liberati periodicamente ancu, cume accade in un prugramma informaticu. Tuttavia, u prucessu di stallà l'innovazioni hè un pocu diversu. Dai un ochju à l'istruzzioni generali per i dui sistemi operativi citati, postu chì e manipule esecutive sò quasi uguale:

  1. Entra in l'App Store o Play Store. In u primu u muvimentu immediatamente à a sezione "Aggiornamenti", è in u Play Store, allarga u menu è andate à "I mo applicazioni è ghjochi".
  2. In a lista chì vene, truvate u messaggero è tocca u pulsante "Refresh".
  3. Aspetta chì i nuovi file applicazione scarichi è installate.
  4. Mentre u prucessu di scaricazione hè in corso, pudete installà immediatamente un aghjornamentu automaticu per Telegram, se necessariu.
  5. À a fine di l'installazione, eseguite l'applicazione.
  6. Leghje l'annunziu di u serviziu per tene cunnosce à i cambiamenti è l'innovazioni.

Comu pudete vede, indipende a piattaforma di l'aggiornamentu di Telegram per a nova versione ùn hè micca difficiule. Tutte e manipolazioni sò fatte in pochi minuti, è l'utente ùn hà bisognu di avè conoscenze o abilità addizionali per affrontà a missione.